Miehen fiilikset menivät

Miksimina11

Olemme tunteneet toisemme jo useita vuosia mutta alkukesästä päätimme aloittaa tapailun vihdoin. Kaikki oli kuin unelmaa minulle tykkäsin hänestä yhä näiden vuosien jälkeen ja hänkin sanojen ja tekojen perusteella oli erittäin ihastunut minuun. Toi työpaikalleni kukkia, kertoi kuinka on minun kanssa tosissaan, mutta yllättäen lomamatkallani hän ilmoitti että hänen fiiliksensä ovat muuttuneet. Täysin yllättäen sillä juuri pari päivää ennen lomaa hän vieläkin puhui kaikkea ihanaa minulle. Teinkö jotain cäärin vai miten ihmisen fiilikset voivat lopahtaa noin yllättäen? Uusi nainen vai mitä? Outoa enkä pysty käsittää asiaa..

5

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljonnähnyt

      Uusi nainen tai ollut koko ajan toinenkin tai toisia, ei muuten voi yllättäen suunta muuttua, ehkä parempi että näin alussa tuli ilmi millainen tuuliviiri on kyseessä.
      Käännä katseesi uuteen tulevaan, älä jää murehtimaan sellaista mikä ei ole murehtimisen arvoinen. Tsemppiä!

    • samassapaatissaollut

      Minäkin veikkaan, että on tavannut toisen joko matkasi aikana tai jo aiemmin, ehkä lähentynyt vasta kun tuli kalenteriin tilaa poissaollessasi. Harmi... Viestistäsi ei voi mitenkään päätellä, oletko toiminut jotenkin väärin vai et, mutta noin nopea suunnanvaihdos miehen mielessä ei oikein voi johtua muusta kuin uudesta ihastuksesta. Tuo miehen romanttinen käytös, kukkia työpaikalle jne., on minusta tosi tyypillistä käytöstä ihmisille, jotka ihastuvat helposti ja ovat avoimia asian suhteen. Ikävä kyllä, he ovat niitä ihanimpia ihmisiä joihin on helppo ihastua, mutta samalla nopeimpia mielenliikkeissään, eli jättävät taakseen paljon rikkinäisiä sydämiä. Voi olla, että hän palaa vielä luoksesi, mutta on oma valintasi, jäätkö asiaa haikailemaan vai et.

    • edellinennimimerkki

      Se piti vielä mainita, että minusta on kuitenkin ihailtavaa, että hän otti asian heti puheeksi, eikä vain "kadonnut", jättänyt vastaamatta yhteydenottoihin tms. kurjaa. Tsemppiä sydänsuruihin! :) Kyllä se siitä. Kohtaamme ihmisiä erilaisista syistä, jälkikäteen voi sitten yrittää nähdä mitä tämä tapaus elämässäsi opetti tai mihin suuntaan tulevaisuus tämän suhteen vuoksi lähti.

      • Hei

        Kiitos loistavasta vastauksesta!

        Pappi Elisabet


    • Tytött7273636

      Kiitos kaikille ihanista viesteistä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe