kiertelee myös ulkomaisia saarnaajaryhmiä. Pari korealaista kävi ovella ilmoittamassa, että heillä olisi lyhyt saarna. Suoritin vastakäännytystyötä käytännöllisemmällä tasolla ja torjuin tarjouksen. Toisaalta, olivat kyllä hyvin mukavia ihmisiä ja heille olisi voinut hyvin tarjota teetä, mutta minulla on muuta kesken.
Vastaukset 10
Mitäpä jos perustaisi sellaisen uskonnollisen suuntauksen, jossa ei olisi mitään seksiin liittyviä määräyksiä, mutta keksien syönti olisi sallittua vain avioliitossa. Suklaakeksejä paheksuttaisiin erityisen syntisinä ja täytekeksitkin herättäisivät syvää papillista närkästystä.
Marie-keksejä pyrittäisiin sitten vapauttamaan suuntauksen liberaaleimmissa piireissä.
Valtava oppiriita tulisi luonnollisesti siitä, lasketaanko keksin muotoiset jäätelöt kekseiksi vaiko ei.- PyyleväPalvelija
buddy perustaa seurakunnan:D
Nimexi tulee Jumalan paakkelsit - ItsePiru
Mun majoitusloissa saa vain mustaxi palaneita
piparkakkuja flambeerattuna
- beware_of_foor_gzii
.
"Beware of thö # FOOR GZII !1!!1!!!1!11!!!!1!!1! #"
https://www.youtube.com/watch?v=r2rpPWUAhAw
har½!1
.Hämmentävää miten saman tyylisiä nuo korealaiset olivat.
Ulkonäkökin hyvin lähellä, paitsi tietysti aasialainen.
Laihempi oli kuitenkin noista se pidempi.
- väärä.hälytys
Kannattaa varoa myös persusaarnaajia.
Ainiin, eiväthän ne pääkaupunkiin uskaltaudu.- laillisuutta----
.
"Laillisuutta tarvitaan myös pääkaupunkiseudulla!!1!11!!!!1"
har!11
. laillisuutta---- kirjoitti:
.
"Laillisuutta tarvitaan myös pääkaupunkiseudulla!!1!11!!!!1"
har!11
.Niinpä tarvitaan, eli miksi sinunlaisesi edes puuttuvat keskusteluun?
- Sanoo_WARAS---
.
"Sanoo nikki # WARAS ????????????? #"
har!1
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812506Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422116Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28965- 32867
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58650Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6538- 21505
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33492