Kiinnostaisi lähteä tammikuussa noin vuodeksi Uuteen Seelantiin tuolla working holiday viisumilla.
Onko järkeä alkaa vasta paikan päällä etsiä työpaikkaa, jos varautuu esimerkiksi kuukauden verran olemaan ilman työtä aluksi. Toki majoittumiseen varaisin kuitenkin etukäteen rahaa. Mutta siis saako Uudesta Seelannista helposti työtä esimerkiksi kahviloista? Minulla on neljältä kesältä kokemusta kahvilatyöskentelystä ja muutenkin kahvila-ala kiinnostaa.
Ja siis olisko jotakin vinkkejä, ettei ihan heti sen kuukauden jälkeen tarvitse sillä kuuluisalla maitojunalla palata takaisin, heh :D
Alueena se Tauranga kiinnostaisi kovastikin, mutta olisko kannattavampaa lähteä suurempiin kaupunkeihin, jotta työnsaaminen olisi helpompaa?
Vinkkejä saa antaa liittyen Uuteen Seelantiin! :)
Working holiday Uudessa Seelannissa
lkjhgf
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653