pölynimureita.
(vihje: ruotsin osaaminen auttaa tämän ymmärtämisessä)
((tai no, pitää myös tuntea ruotsalaista kulttuuria))
Ilmoitan että syön
15
224
Vastaukset
- ruotsi.auttoi
Syöt imureita? Ahaa, raiskaat vastasyntyneitä ;)
- ruotsi.auttoi
Hyi! Oikeasti?? Toi oli mulla vaan läppä!
- makurunoilija
Onko millaisia eroja mauissa?
Koska kopioni ei selvästikään ole selvillä ruotsalaisesta kahvilakulttuurista, niin ehkäpä häntä pitää hiukan valistaa:
http://dayviews.com/horserider91/447253542/
(lisäksi voin ohjata sinut sopivalle terapeutille, niin olet sen jälkeen ehkä hiukan paremmassa kunnossa)- heiolenbuddylove
Kai nyt jokainen tajuaa vittu kuka ja mikä on kopio ja mikä ei... yritä olla VÄHÄN VÄHEMMÄN idiootti.
Ei näin: aaarghh, minä olen aito buddy-love, mua kopiodaan, hei huomatkaa tämä... mää en oo toi! :D Kyllä minä tuon osoitin ihan aidosti sille kopiolleni, jonka konditoria-asiantuntemus on melko kapeaa.
buddy-love kirjoitti:
Kyllä minä tuon osoitin ihan aidosti sille kopiolleni, jonka konditoria-asiantuntemus on melko kapeaa.
Ei kaikki huomaa heti, ihana kun olet täällä.
goldrose kirjoitti:
Ei kaikki huomaa heti, ihana kun olet täällä.
Pitäisi kyllä jo nukkua, mutta taidan silti vaihtaa nikkikuvani tuon kopion kiusaksi.
buddy-love kirjoitti:
Pitäisi kyllä jo nukkua, mutta taidan silti vaihtaa nikkikuvani tuon kopion kiusaksi.
No nyt se on vaihdettu.
Voisi olla hiukan selvempi.
No olkoon nyt jatkossa kuitenkin tuo.buddy-love kirjoitti:
Pitäisi kyllä jo nukkua, mutta taidan silti vaihtaa nikkikuvani tuon kopion kiusaksi.
Minulla on suihku hetki😍
- showerrossi
Älä Rose kiltti kastele Jalmari-Ukkoa
- Ei_myö_ymmärretä---
.
"Ei myö ymmärretä mistään imureista"
"Vain Jonas Oeglaend polokupyäristä!!!!!!!1!!1!!!!!" J.O.S -technology norge
har!!!
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
