Stratovarius on jälleen koossa: http://www.stratovarius.com/index2.php?§ion=readnews&newsid=894
Stratovarius is back
9
1330
Vastaukset
- thedraperyfalls
VOIEI! EI! EI! HYHHYH! Toivottavasti sieltä suunasta ei tule yhtä pahaa kuraa kuin kaksi uusinta..
Asiaa!!
- PASKAA
Tolkki on mielenvikainen(itse myöntänyt)ja persoonallisuushäiriöinen hörhö!
Musiikki jotain jo kauan sitten keksittyä ja kitaristina Tolkki keskikastia alempana. Halpa Malmsteen-klooni.
Paskaa paketissa!!!!!!! - Aleksin Apina
Toivottavasti nämä ovat hyviä uutisia; varmaksi ei voi sanoa ennenkuin nähdään mitä pukkaavat ulos. Toivottavasti saavat homman taas toimimaan, Tolkkikin alkaa tietääkseni olla joa ihan kohtullisessa hapessa, joten ei tämä ihan kuollut idea ole mikäli pitää 100 % paikkaansa.
Wait and see...- urpot
JA mainoskikka meni läpi kuin vääräraha.eli levy myy nyt entistä paremmin,sori vaan.
Kävin kahtoo tuolla stratovarius.com nii etusivulla oli tää uutinen ja oli tapahtunu tää yhteen palaaminen 13.1. eiköhän tuo ihan totta pitäs olla. ite aattelen että se on tosi jees.
- DarkLight
..on surullista..
- oot
Ite oot
- aj666
..mahtavaa:)))))))))))))),vaik kotipelto rokkas soolonakin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2288893
- 1196411
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h485874Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324110- 683948
- 333249
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262853On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282845Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252807- 472720