Mikä vika FWB suhteissa?

mies45v-helsinki

Itse olen 45v eronnut mies, vuosi sitten.
Kaksi lasta yhteishuoltajuudessa, omat työt, harrastukset ja kaikki menot.

Mikä vika siinä olisi että kaipaisi vain ns FWB -suhdetta naisen kanssa?
Kaikki kaipaa välillä kuitenkin hellyyttä ja läheisyyttä, niin naiset kuin miehet?

Miksi pitäis heti aina olla tosissaan ja uutta parisuhdetta hakemassa?

Oma elämä sujuu nyt näin ihan ok, ja haluaisin tapailla kevyesti naista.
Mutta tosi vaikeaa.

9

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh, mulla ihan sama juttu. Viihdyn kovasti yksin mutta tuo hellyyden puute on joskus melkoinen. Ei kiinnosta vakava suhde nyt mutta ei myöskään yhden yön jutut iske sitten ollenkaan. Ikää kuitenkin jo 53 joten tässä iässä on ihan ok että toisella on omat menot, harrastukset ja oma elämä. Niin kuin itsellänikin ja oikein nautittava elämä onkin, jopa yksinäni.

• Mies48jo

Noin ajattelevia on kyllä. Miehiä ja naisia, mutta lähellä olo on seksiä vaikeampaa, mutta mukavampaa.
        Termariakin voi jakaa kaakkoissuomessa.

• Ehkäpä se sitten on vaikeampaa se lähellä olo. Seksiä saisi niin paljon kun haluaisi mutta mutta eipä siitä saa kun tyydytyksen seksuaalisesti. Tunne jää kylmäksi.

• Mies48jo

On se vaikeampaa. Jos lähellä ei ole hyvä olla, jää homma panoksi. Jos on hyvä olla, voisi seksiä alkaa harrastamaankin vakituisestikin. Ja välillä vaan lepäillä, kosketella ja keskustella. Miksei metsäänkin :) Tunnetta ja rauhaa pitää olla.

• lyhenteitäjess

Ei mitään vikaa.
      Eikä siinäkään mitään vikaa, jos haluaa YÖK, SRK, CUM, LWQ, ZXW tai ÅPÄ-seuraa.

• Htgi

Mites GFE?

• ajomieseikiirehdi

tuota tein juuri sun iässä ja oli paraimmillaan 4 kierrossa samasta kaupungista ja siihen vielä päälle kapakkiiskut ei jaksanut kovin pitkään painaa 4 naista, mutta kiva tietty oli aamulla vetää varvit ja lopulta mällit peräsuoleen ja sit illalla taas eri naiseen, oli kiva vertailla pillun imua, persreiän kireyttä ja antohalukkuutta ja munan imemisen tehokkuutta

• 09876543210

Ei mitään. Samanikäinen nainen samassa tilanteessa samassa kaupungissa.

• tänäänkinhaluaisin

Haluan ihan yhtä lailla seksiä, hellyyttä, tuttu juttuseuraa, ja olen nainen. Yksi tällainen vakituinen kaveri riittäisi, en ole monen miehen nainen. Olen pari vuotta sinua nuorempi, nainen. Missä olet piileskellyt? Sellaisesta en halua, että mies vetää rinnalla montaa vakoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4220
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2373
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      33
      2337
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2114
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1907
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1885
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1577
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1538
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1370
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1234
    Aihe