Mikä vika FWB suhteissa?

mies45v-helsinki

Itse olen 45v eronnut mies, vuosi sitten.
Kaksi lasta yhteishuoltajuudessa, omat työt, harrastukset ja kaikki menot.

Mikä vika siinä olisi että kaipaisi vain ns FWB -suhdetta naisen kanssa?
Kaikki kaipaa välillä kuitenkin hellyyttä ja läheisyyttä, niin naiset kuin miehet?

Miksi pitäis heti aina olla tosissaan ja uutta parisuhdetta hakemassa?

Oma elämä sujuu nyt näin ihan ok, ja haluaisin tapailla kevyesti naista.
Mutta tosi vaikeaa.

9

341

Äänestä

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh, mulla ihan sama juttu. Viihdyn kovasti yksin mutta tuo hellyyden puute on joskus melkoinen. Ei kiinnosta vakava suhde nyt mutta ei myöskään yhden yön jutut iske sitten ollenkaan. Ikää kuitenkin jo 53 joten tässä iässä on ihan ok että toisella on omat menot, harrastukset ja oma elämä. Niin kuin itsellänikin ja oikein nautittava elämä onkin, jopa yksinäni.

• Mies48jo

Noin ajattelevia on kyllä. Miehiä ja naisia, mutta lähellä olo on seksiä vaikeampaa, mutta mukavampaa.
        Termariakin voi jakaa kaakkoissuomessa.

• Ehkäpä se sitten on vaikeampaa se lähellä olo. Seksiä saisi niin paljon kun haluaisi mutta mutta eipä siitä saa kun tyydytyksen seksuaalisesti. Tunne jää kylmäksi.

• Mies48jo

On se vaikeampaa. Jos lähellä ei ole hyvä olla, jää homma panoksi. Jos on hyvä olla, voisi seksiä alkaa harrastamaankin vakituisestikin. Ja välillä vaan lepäillä, kosketella ja keskustella. Miksei metsäänkin :) Tunnetta ja rauhaa pitää olla.

• lyhenteitäjess

Ei mitään vikaa.
      Eikä siinäkään mitään vikaa, jos haluaa YÖK, SRK, CUM, LWQ, ZXW tai ÅPÄ-seuraa.

• Htgi

Mites GFE?

• ajomieseikiirehdi

tuota tein juuri sun iässä ja oli paraimmillaan 4 kierrossa samasta kaupungista ja siihen vielä päälle kapakkiiskut ei jaksanut kovin pitkään painaa 4 naista, mutta kiva tietty oli aamulla vetää varvit ja lopulta mällit peräsuoleen ja sit illalla taas eri naiseen, oli kiva vertailla pillun imua, persreiän kireyttä ja antohalukkuutta ja munan imemisen tehokkuutta

• 09876543210

Ei mitään. Samanikäinen nainen samassa tilanteessa samassa kaupungissa.

• tänäänkinhaluaisin

Haluan ihan yhtä lailla seksiä, hellyyttä, tuttu juttuseuraa, ja olen nainen. Yksi tällainen vakituinen kaveri riittäisi, en ole monen miehen nainen. Olen pari vuotta sinua nuorempi, nainen. Missä olet piileskellyt? Sellaisesta en halua, että mies vetää rinnalla montaa vakoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe