Koko ikäni ollut sinkku

ikävätotuus

Olen 26-vuotias mies ja koko ikäni sinkku enkä pahemmin suudellutkaan ole. Taitaa olla liian myöhäistä saada kumppania. Täytyy tottua ajatukseen että olen ikuinen sinkku kunnes kuolen.

13

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äsösnsnnsns

Miten olet yrittänyt saada kumppanin?

• 0-mies

Itse en ole suudellut tai millään tavalla koskettanut naista ikinä

• m-i-e-s

Etelä-Suomesta löytyy useita sinkkunaisia, ikähaarukalta 21-35. Löytyy jopa pääkaupunkiseudulta 21-vuotias ja 26-vuotias neitsytnaiset, jotka eivät vielä ole lentäneet pesästä. (Opiskelusta valmistuminen ja vakituinen työpaikka on ensisijainen tavoite, eli varmasti ovat neitsytsinkkuja vielä pitkään.)

Tunnen myös naisen joka täyttää tänävuonna 36-vuotta, hänkin ollut koko ikänsä sinkku ja rumasti kirjoitellen, hänen junansa varmasti meni jo, eli sulla on vielä valoa tunnelin päässä. On monenlaisia naisia, niitä jotka elävät nuorena ja niitä jotka aloittavat elämisen vasta 30-vuotiaina. Pohjois-pohjanmaalta löytyy naisia, jotka saivat lapsensa lähempänä 40-vuoden ikää, joku sai jopa miestä ensimmäisen kerran lähempänä 40-vuoden ikää.

• "Opiskelusta valmistuminen ja vakituinen työpaikka on ensisijainen tavoite, eli varmasti ovat neitsytsinkkuja vielä pitkään."

Plussa keksit ovat jaossa... Ja sinulle bingahti yksi sellainen =D

• hephephei

Mistä luulet tuon naisettomuuden johtuvan? Oletko etsinyt aktiivisesti seuraa? Oletko tehnyt aloitteita? Käytkö harrastuksissa / tapahtumissa missä voisi potentiaalisesti tavata jonkun?

• Kyllä seon jo myöhäistä omalla kohdallani ainakin.

• niinsevainmenee

Tiedätkö mitä? Näyttää siltä että olen alkoholisoitumassa. Jos näin on niin sitten se on minunkin kohdallani koska ei kukaan nainen alkoholistia halua. Sama se toisin päin ettei mies halua alkoholisti naista.

• niinsevainmenee kirjoitti:

Tiedätkö mitä? Näyttää siltä että olen alkoholisoitumassa. Jos näin on niin sitten se on minunkin kohdallani koska ei kukaan nainen alkoholistia halua. Sama se toisin päin ettei mies halua alkoholisti naista.

Ehkä pitäisi oikeasti miettiä mitä ne naiset haluavat, millaisen miehen siis...

...

...

Jep, edes Jumala (jos sellainen on olemasssa edes) ei tietäisi... =D

Se on todellinen ongelma, siis alkoholiin liittyvän edellä...

• Poikamies46

Täälläkin odotellaan sitä teinityttöä ja teinirakkautta.

• murhettapukkaa

Ehkä se ei ole 26-vuotiaana vielä myöhäistä, en tiedä mutta mahtaako nainen enää siinä iässä näyttää hyvältä?

• voikoniinkäydä

Onko muuten sellainen mahdollista että joku nainen ihastuu mieheen joka on luullut että kumppanin saaminen on liian myöhäistä ja sama mies on ehtinyt tehdä itsemurhan ennen kuin nainen ehtii kertoa sitä asiaa?

• junaonmennyt

Onhan elämä muutakin kun parin löytyminen. Kivaahan olisi löytää joku josta välittää ja joku jota helliä. Aina ei vaan mene niin. Monta asiaa voi tehdä itsekseenkin. Ei yhtä kivaa kun perheellisellä, mutta ei mahdotonta.

Yritä kompensoida muulla. Olen nainen joten olen tehnyt tyttöjen juttuja. Miehillä ehkä toiset asiat. Moottoripyörä? Hieno auto? Jos on joku kaveri niin kalareissut ja ulkomaanmatkat?

Mun osalta juna on varmaan tosiaan jo mennyt, jos sitä koskaan edes tuli. Joskus onsurullinen olo, mutta usein en ajattele koko asiaa.

• Naiseteiosaa

Ainakin mulla on ollu suhde ja suutelua mutta ei koskaan mitään pysyvää.. naiset ei vaan osaa sitoutua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      156
      1304
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      980
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      956
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe