Mummotunnelista

Raakatotuus

Kävinpä eilen Mummotunnelissa. Tiedättehän, sen missä pitäisi olla niitä kurppia, vanhoja elähtäneitä naisia, vastenmielisiä katsella mutta kuulemma miehennälkäisiä ja kiimaisia. Niinhän nalle ainakin on jaksanut jankata, että vanhat naiset haluavat, mutta heitä ei haluta.

Arvaatteko jo kuinka monta lähestymisyritystä sain, entä kuinka monta katsetta?

22

14690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluukuulla

No kerro

• m-i-e-s

Haiskahtaa sarkasmille, kaikki katsoi, ei yhtään lähestymisyritystä? Mistä mummotunnelista tarkalleen kyse, näitä kun on joka maalla, kaupungilla ja kunnalla omansa? Tietyissä paikoissa niin naiset kuin miehetkin joutuvat välttämään katsekontaktia, kun niin moni luulee ja ymmärtää väärin jos katsoo. (Tulee tusinoittain ahdistavia tilanteita)

Mikäli naista, tai siis oikeastaan "naista" haluaa, niin viinanhakureissu Viroon, halvin mahdollinen päivä, niin sitä b-luokan kyljystä on yllinkyllin tarjolla. (Ei, oksennus ei tule viinasta)

• Sairaspappara

Minulla omasta syystäni ja omista ulkonäkö syistäni on mennyt kiinostus mummoihin. Olin naimisissa noin 20 vuotta vanhemman naisen kanssa, siks kun ikätoverini on kiertäneet minut kaukaa, jo ennen naimisiinmenoani tanssin huomattavasti vanhempien kanssa, koska ikätoverini anto minulle pakit. Nyt kun olen pappa iässä ja oman ikäiseni nyt hyväksyisivät minut niin mummot on minusta niin vastenmielisiä, että joskus pitää kääntää katse muualle päin missä mummoja kulkee. Tyypilline mummo housuissa permamentti päässä ja perse kurottuna tiukalle korseteilla on minusta vastenmielinen näky. Tiedän tämän johtuvan itsestäni ja jonkinlaisesta henkisestä tilastani. Ei niinkään siitä, että mummot olisi sinäänsä jokaisesta vasten mielisiä katsella.
        Vanhempana olen kuitenkin oppinut itse kunnioitusta ja asenteeni elämään on muuttunut siten, että ajattelen joskus, että näin oli minun osaltani hyvä. Minulle ei ehkä olis ollutkaan nuorena tasoistani seuraa henkisesti. Olen esm erittäin musikaalinen ja yksin kuuneltu musiikki on aina ollut minulle voiman lähde elmääni. Olen huomannut, että kun oli kuultavissa miten hyvää musiikkia tahansa, niin yleensä se ypärillä olevien ihmisten asenne oli ihan välinpitämätön kuultavaan musiikkiin. Tupakat kärysi ja puheet oli viinan juonnissa ja mitä nyt kukin puhui varsinaisesta musiikista ei kukaan mitään välittäny. Koko koulussa olo aikani minulla oli laulusta 10 ja sen vähän minkä nuorena sain tanssia niin siitäkin sain kehuja. Mutta se parin valinta on ihmisillä aina ja poikkeuksetta ulkonäköön perustuva, ei siinä muut arvot mitään merkitse. Mutta nyt mummot yök!! En huolisi heitä samaan vuoteeseen yöksi vähällä rahallakaan. Vaikka nämä mummut on nyt ikäluokkaani. Näinkin voi elämässä käydä

• mummokurppaus

Moi Danny ;)

• Nnnainennnnnn
        Sairaspappara kirjoitti:

Minulla omasta syystäni ja omista ulkonäkö syistäni on mennyt kiinostus mummoihin. Olin naimisissa noin 20 vuotta vanhemman naisen kanssa, siks kun ikätoverini on kiertäneet minut kaukaa, jo ennen naimisiinmenoani tanssin huomattavasti vanhempien kanssa, koska ikätoverini anto minulle pakit. Nyt kun olen pappa iässä ja oman ikäiseni nyt hyväksyisivät minut niin mummot on minusta niin vastenmielisiä, että joskus pitää kääntää katse muualle päin missä mummoja kulkee. Tyypilline mummo housuissa permamentti päässä ja perse kurottuna tiukalle korseteilla on minusta vastenmielinen näky. Tiedän tämän johtuvan itsestäni ja jonkinlaisesta henkisestä tilastani. Ei niinkään siitä, että mummot olisi sinäänsä jokaisesta vasten mielisiä katsella.
        Vanhempana olen kuitenkin oppinut itse kunnioitusta ja asenteeni elämään on muuttunut siten, että ajattelen joskus, että näin oli minun osaltani hyvä. Minulle ei ehkä olis ollutkaan nuorena tasoistani seuraa henkisesti. Olen esm erittäin musikaalinen ja yksin kuuneltu musiikki on aina ollut minulle voiman lähde elmääni. Olen huomannut, että kun oli kuultavissa miten hyvää musiikkia tahansa, niin yleensä se ypärillä olevien ihmisten asenne oli ihan välinpitämätön kuultavaan musiikkiin. Tupakat kärysi ja puheet oli viinan juonnissa ja mitä nyt kukin puhui varsinaisesta musiikista ei kukaan mitään välittäny. Koko koulussa olo aikani minulla oli laulusta 10 ja sen vähän minkä nuorena sain tanssia niin siitäkin sain kehuja. Mutta se parin valinta on ihmisillä aina ja poikkeuksetta ulkonäköön perustuva, ei siinä muut arvot mitään merkitse. Mutta nyt mummot yök!! En huolisi heitä samaan vuoteeseen yöksi vähällä rahallakaan. Vaikka nämä mummut on nyt ikäluokkaani. Näinkin voi elämässä käydä

Haha...et taida olla stadilainen. Mummotunnelissa timmit puumat etsii nuoria miehiä. Sellanen on mummotunneli.

• Raakatotuus

No siitä mummotunnelista, mistä ne muut ovat saaneet nimensä.

"Wanha kauppakuja tunnetaan paremmin nimellä mummotunneli. Se on suuri sisäpiha, jossa on useiden kujan ravintoloiden terassit ja tunnelma nousee illan mittaan. Paikka on tunnettu siitä, että siellä teinivuotensa jo ohittaneet naiset ja miehet heittävät viihteelle, kuin taannoin nuoruutensa voimissaan."

Ja arvauksesi meni puoliksi oikein. Ei yhtään lähestymisyritystä (se oli odotettavissakin). Eikä yhtään katsekontaktia.

Luulisi niitä tulevan edes muutaman, jos on paikassa jossa aika moni on liikkeellä seuranhakumielessä. Jos ei tule yhtään, on se merkki jostain.

• Inte-bra

Kuules pappara. iItsekin olen käynyt kyseisessä paikassa ja on todella eroa mummoilla ja mummoilla. Itse olen nainen 60v, huolehtinut itsestäni.

Olihan siellä näitä itseensä kyllästyneitä molemman sukupuolen edustajia,,elämälle katkeroituneita. En kokenut ollenkaan negatiivisena nuorempien miesten tanssitusta ja huulenheittoa. Tuohon sanon elä ja anna muidenkin elää.

Itselläni on miesystävänä ollut jo monta vuotta, hän on 41v. Ei hävettävää, kaikki meillä ok ja pelittää.

• Yäkyäkyäk
        Inte-bra kirjoitti:

Kuules pappara. iItsekin olen käynyt kyseisessä paikassa ja on todella eroa mummoilla ja mummoilla. Itse olen nainen 60v, huolehtinut itsestäni.

Olihan siellä näitä itseensä kyllästyneitä molemman sukupuolen edustajia,,elämälle katkeroituneita. En kokenut ollenkaan negatiivisena nuorempien miesten tanssitusta ja huulenheittoa. Tuohon sanon elä ja anna muidenkin elää.

Itselläni on miesystävänä ollut jo monta vuotta, hän on 41v. Ei hävettävää, kaikki meillä ok ja pelittää.

Elä vain ja anna sitä piimä perääs kelle haluut. Mulla on Espanjassa Bordelleissa kakskymmentä viiskin vuotta vanhaa persettä ja ne perseet pyritään pitämään teveinä siten, että niille on joka viikko lääkärin tarkastus. Ei niillä ole kusi tulehduksia, eikä kusen karkailuja kuten teillä piimä perse mummoilla joilla on lisäksi valkovuotoja, nivustaive ihottumaa pillun alueella johtuen siitä, että teidän yliikäiset perse solunne alkaa rapautua ja kuollessaan muuttuvat piimää muistuttavaksi kerrostumiksi pillunne alueelle. Vanhetessa naisilla ensimmäiseksi pillu mätänee YÄK YÄK!!

• Inte-bra
        Yäkyäkyäk kirjoitti:

Elä vain ja anna sitä piimä perääs kelle haluut. Mulla on Espanjassa Bordelleissa kakskymmentä viiskin vuotta vanhaa persettä ja ne perseet pyritään pitämään teveinä siten, että niille on joka viikko lääkärin tarkastus. Ei niillä ole kusi tulehduksia, eikä kusen karkailuja kuten teillä piimä perse mummoilla joilla on lisäksi valkovuotoja, nivustaive ihottumaa pillun alueella johtuen siitä, että teidän yliikäiset perse solunne alkaa rapautua ja kuollessaan muuttuvat piimää muistuttavaksi kerrostumiksi pillunne alueelle. Vanhetessa naisilla ensimmäiseksi pillu mätänee YÄK YÄK!!

Sähän oot pimee. Ajelet näköjään ilman valoja, varo vaan ettei tule yllätyksiä!!! Pidä vaan omat piimävittus!!!

• no.ei.ihmekään

Siis kävelitkö vaan baarien ohi vai tajusinko jotenkin väärin? Ei sillä lailla ole todennäköistä saada yhtään lähestymisyritystä.

• Anonyymi
        Yäkyäkyäk kirjoitti:

Profilointia: Olet selvästi hoiva-alalla, vanhusten hoitotyössä.
        Ja kynäilystä voi päätellä että olet sitoutumiskammoinen vesimies/vaaka/kaksonen....

• Raakatotuus
      • arvio-mummoista

Kuvassa on pari keskivertoa mummoa. Ei varsinaisesti pahoja, muttei sexyjäkään. Tunnen tuon ikäisiä naisia, jotka oikeasti on todella hothothot.

• arvio-mummoista
        arvio-mummoista kirjoitti:

Kuvassa on pari keskivertoa mummoa. Ei varsinaisesti pahoja, muttei sexyjäkään. Tunnen tuon ikäisiä naisia, jotka oikeasti on todella hothothot.

tarkennus: ne tuntemani on - 50 ja niillä ei roiku leuan alla tai käsivarsissa (vielä?) mikään. Silmissä on vielä teinimäinen sexy katse ja hiukset tietysti pitkät ja hulmuavat. Muodokkaita, mutta hoikkia, vyötärö missimittaa. Sellaiset "mummot" on mieleen.

• tirskss

Leopardi-huivi tekee kenestä tahansa mummon, iästä riippumatta :'D

• Yäkyäkyäk

tarkennus: ne tuntemani on - 50 ja niillä ei roiku leuan alla tai käsivarsissa (vielä?) mikään. Silmissä on vielä teinimäinen sexy katse ja hiukset tietysti pitkät ja hulmuavat. Muodokkaita, mutta hoikkia, vyötärö missimittaa. Sellaiset "mummot" on mieleen.

Nii ih kyllä kai vaa piimäperseitä, mitä piimä perseitä. En mää vaa noihi perseisii kyrpääni lykkäis missää nimessä.

• panomiehetasialle

Onko kukaan vinkannut näille maahantulleille moniosaajille tästä mummotunnelista?

• Yäyäkyäk

Kyl se iha hyvä olis jos vietäs jo vastaan otto keskuksiin tietoo näistä piimäperseistä. Hyvi joutaa mamuille tää ylijäämä tavara, nii saa sitte paremmat olla niiltä rauhassa kun mamut saa kyrpäsä jatkeeks näitä piimä perseitä.

• Minihamepäälleok

Onx se auki 😁 mitä sä hait sieltä ap?😅
      En ole käynyt vieläkään ....

• Anonyymi

Elämäni kallein valkkaripullo, 64 €! Törkeetä!!

• Vanha alotus. Mutta randehan meni sinne. Ei kuitenkaan päässy se vihreä peruukki päässä sisään. Oli kuulemma palovaarallinen. Ehkä se sitten jäi sinne kun ei tänne enää kirjottele.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      3023
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1517
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1336
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1161
    6. 37
      1031
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1012
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      967
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      887
    Aihe