Ei 30+ naisissa ole mitään vikaa!

Joitakintosiasioita

Täällä on ollut aloituksia ja viestejä siitä kuinka 30 naiset olisivat jo "kurppia" ja ties mitä muuta.

Miehenä voin sanoa että en ole samaa mieltä.
Ei minusta nuoremmat naiset ole automaattisesti parempia millään tavoin, ei edes ulkonäöllisesti.

Valitettavasti tietysti monelle naisyksilölle iän myötä on kertynyt kiloja, huonoja kokemuksia ja pahoja tapoja. Samoin joidenkin naisten kriteerit eivät välttämättä muutu vaikka ei ehkä ollakaan enää yhtä hehkeitä tai toisaalta jopa nousevat kun miehistä on kokemusta.

Oman kokemuksen mukaan ne 30 naiset jotka minusta olisivat kiinnostavia eivät ole minusta kiinnostuneita koska minulla ei ole tarpeeksi statusta ja ulkonäköä. En ole pienellä palkallani kyennyt matkustelemaan tai kykene vielä suoraan esittelemään varallisuuttani.
Ulkonäöllisesti näytän nuoremmalta kuin olen joka vaikuttaisi 30 naisten mielestä olevan enemmän miinus kuin plussa. Pitäisi olla "miehekkäämmän" ja "menevämmän" näköinen jolla kaikki asiat ovat kunnossa.

Sitten on toisaalta 30 naisia paljon joiden kanssa en löydä yhtään mitään yhteistä. Heillä on omat elämän kuvionsa ja hyvin selvät ja heille sopisi vain se heidän itsensä mielessään muokkaama mies niihin kuvioihin jotta saadaan koti- ja perhe-elämä aloitettua.
Minusta ei ole sellaiseksi sosiaaliseksi paperinukkemieheksi.

Tässä ei ole tarkoitus siis haukkua 30 naisia vaan kertoa että koen ikäluokassani olevat naiset erilaisiksi kuin olen. Monella on ylipainoa, paljon kokemuksia suhteista, avioliitto takana ja lapsiakin jo jne.
Monella on myös hirvittävä kiire löytää mies lapsen tekoon ja aloilleen asettumiseen jossa ainakin itse pelkäisin että se sitoutuminen lopulta siihen toiseen ihmiseen, parisuhde ja kumppanuus olisi vain väline tuon saavuttamiseen. Olisin vain työkalu naiselle johonkin sosiaaliseen hommaan.
Eräs juuri 30 täyttävä nainen joka mielestäni oli todella kuuma ja fiksukin selkeästi ihaili mm. menestyneitä auktoriteettia omaavia miehiä. Se sama näyttään toistuvan monella muullakin ellei sitten ole jo koettu ne pahimmat karikot ja etsitä jotakin "pehmeää nallekarhua".

Sen vuoksi nuoremmat parikymppiset naiset näen lähempänä omaa kohderyhmääni. Osittain olen pakotettuna tilanteeseen koska monella heistä on vähemmät vaatimukset ja toisaalta monet heistä suhtautuvat asioihin rennommin.

Mutta silti...ei 30 naisissa ole mitään vikaa!

110

1318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raakatotuus

Eilen kun siellä Mummotunnelissa käväisin, niin totesin että suuri osa naisista oli vallan katseenkestäviä. Muutama oli oikein simpsakoita.

• kurppaonhyi

Elä nyt rupea valkoritariksi ihan ensiksi ja toiseksi kurppa on aika kurppa, vaikka voissa paistais.

• Juu ne viat alkaa vasta tässä 40 ja plus. ;D

• Ex--------PUA

Oletko tyhmä? Tietysti tinsa (lat. rectum) sijaitsee pakaroiden välissä! Kaikkihan sen tietää, että kun pyllykannikoita levittää, se herkku lepää siellä keskellä niiden välissä!

• Sad-But-true

30 naiset on enemmän nussittuja

• Ei toi seksin määrä ole sidottu ikään mitenkään. Aika moni nuorempi voi olla enemmän nylkytetty, kun vanhempi.

• sönkkisfän
        sönkkö kirjoitti:

Ei toi seksin määrä ole sidottu ikään mitenkään. Aika moni nuorempi voi olla enemmän nylkytetty, kun vanhempi.

Söntsä moi! Monenko miehen nylkyttämä olet?

• sönkkisfän kirjoitti:

Söntsä moi! Monenko miehen nylkyttämä olet?

Oonhan mä tuon kauhian salaisuuden ehtinyt jo monet kerrat kertomaan. En kyllä koskaan uskonut, että kehtaan sen ääneen sanoa. Mutta kun sen ääneen sanoi, ei se niin kauheaa ollutkaan mitä olin kuvitellut. :D

• ihhanaa

• Korrektion
        ihhanaa kirjoitti:

Kiitti vastauksesta Sönkkö!

Tuo kuvassa ekana marssiva on vissiin viimeisin?

Ei vaan ensimmäinen jonossa...

• Korrektion kirjoitti:

Ei vaan ensimmäinen jonossa...

Hyvin korjattu. ;)

• ihhanaa kirjoitti:

Kiitti vastauksesta Sönkkö!

Tuo kuvassa ekana marssiva on vissiin viimeisin?

Eikö ookkin aika hilpeitä veikkoja? :)

• kolmekymppinenEikurppa

Pillua saamattomat kokemattomat realiteeteista irtaantuneet, mielenterveysongelmaiset poikaset jakavat täällä "totuuksiaan" ja teorioitaan, joten meno on sen mukaista.

• Joitakintosiasioita

No anteeksi että kommentoin.

Ei tapahdu toiste.

• Mikä aloittajan kommentissa ei mielestäsi ollut totta ja millä perusteella?

"Pillua saamattomat", "kokemattomat", "realiteeteista irtaantuneet", "mielenterveysongelmaiset", "poikaset"

Shaming language ja henkilöhyökkäys.

Argumentaatiosi on ihailtavaa. Väittele itsesi tohtoriksi.

• 12121212

Eikö? Heitetäänpä muutama vasta-argumentti:

- miten suuri osa 30plus naisista on ylipainoisia verrattuna parikymppisiin? Melkoisen isoja matameja näyttäisi talsivan ostoskeskuksissa
      - miltä vartalo noin muuten näyttää verrattuna parikymppisiin? Aika monella näyttää jo vyötärö kadonneen, vaikkei olla lähelläkään vaihdevuosia. Pylly on harvalla pyöreä kuten parikymppisillä
      - kuinka monella on tätitukka ja tätityyli? Sellainen joka paremmin sopisi eläkeikäiselle
      - ovatko 30plus naiset mielenkiintoisempia? Vai ovatko mielenkiinnon kohteet vaihtuneet kiinnostavista asioista tavalliseen arkeen ja materiaaliseen elintasoon kuten asunnon kokoon ja sisustukseen?
      - parikymppinen haluaa miehen olevan hauska, painottaako kolmekymppinen ahkeruutta kuten miehen halukkuutta remontoida, kuskata, rakentaa, jne? Haluatko sinä mieluummin pitää hauskaa nuoren ja nätin parikymppisen kanssa, vai rempata kaikki illat keittiötä?
      - kummat harrastavatkaan enemmän seksiä parisuhteessa, parikymppiset vai kolmekymppiset?
      - kerrot itse avauksessasi että kolmekymppiset vaativat _enemmän_ rahaa ja statusta, ja vielä ulkonäköäkin...vaikka itse eivät pärjää vertailussa parikymppisille. Onko tämä hyvä asia?

Missä asiassa kolmekymppinen oikeastaan voittaa parikymppisen? Minua ei miehenä juuri kiinnosta miten taitava nainen on arkisissa asioissa, kunhan ne hoituvat auttavasti.

• 12121212

Disclaimer:

Materiaaliseen elintasoon liittyen, yritin katsoa tilannetta keskiluokkaisen taviksen näkökulmasta. Jos saavutan omat tavoitteeni, negatiivinen asia muuttuu positiiviseksi, koska varakkaalla on mahdollisuus nauttia varallisuuden keräämisestä - toisin kuin keskituloisella joka on korviaan myöten veloissa ja usein sen lisäksi töissä kodin rakennustyömaalla.

• LihaaJaVerta

Eli sullekin naisen tärkein tehtävä on olla nätti koriste ja aina käytettävissä oleva panomatto. Mieheltä ei tietenkään saa vaatia mitään, koska kaikki odotukset on liikaa miesten nolla -kyvyille. Mutta ei koristeenkaan tarvi mitään osata, riittää kun istuu nättinä sohvalla päivät pitkät. Ilmeisesti sun äiti hoitaa edelleen sun arkiaskareet ja luulet, että se jatkuu senkin jälkeen kun olet hankkinut itsellesi nukkeprinsessan.
        Olet oksettava.

• Imetuota
        LihaaJaVerta kirjoitti:

Eli sullekin naisen tärkein tehtävä on olla nätti koriste ja aina käytettävissä oleva panomatto. Mieheltä ei tietenkään saa vaatia mitään, koska kaikki odotukset on liikaa miesten nolla -kyvyille. Mutta ei koristeenkaan tarvi mitään osata, riittää kun istuu nättinä sohvalla päivät pitkät. Ilmeisesti sun äiti hoitaa edelleen sun arkiaskareet ja luulet, että se jatkuu senkin jälkeen kun olet hankkinut itsellesi nukkeprinsessan.
        Olet oksettava.

Ja sinä olet läski vitun rutakko ämmä joka odottaa miehiltä vaikka mitä ja kuvittelee että miehet tarvii kolmekymppisinä äitiään johonkin.

Äitiä tarvitaan välittämiseen koska te naiset olette niin vitun kyvyttömiä empatiaan ja välittämiseen.

Vain vieraiden ja matujen kullit mielessä sekä oma perse ja raha.

Siinä se.

Sä mitään lihaa ja verta ole vaan läskiä ja paskaa.

• 12121212
        LihaaJaVerta kirjoitti:

Olet oksettava.

Miehet haluavat nukkeprinsessan.
        Naiset työkoneen jonka arvo määräytyy suorittamisen perusteella.

Oletko tosissasi sitä mieltä että naisten halut ovat jotenkin jalompia?

Mies tarjoaa suorituskykyä, resursseja, rahaa ja statusta. Ei siksi että mies _haluaisi_ raataa. Minäkin paljon mieluummin olisin nukkeprinssi, jos siihen olisi mahdollisuus. Mutta jos minä saavutan em. asioita, miksi tarvitsisin niitä naiselta?

Mieheltä halutaan miehekkyyttä, naiselta naisellisuutta. Et voi naisena vaihtaa miehekkyyttä miehekkyyteen, vain siksi jos naisellisena pysyminen tuottaa vaikeuksia.

• Riiiiiiiiiiii

Ikävä taas toistella tätä, mutta kaikki eivät liiku sinun piireissäsi. Koita päästä irti tuosta remontointifiksaatiostasi ja kokeile vaikka kaupunkielämää parin vuoden ajan, niin huomaat että kaikki eivät halua asua maalla ja esikaupungissa ja rakentaa ja remontoida päivät pääksytysten. Naiset myös rahoittavat menonsa omalla palkallaan, nyt on 2010-luku.

• 12121212
        Riiiiiiiiiiii kirjoitti:

Ikävä taas toistella tätä, mutta kaikki eivät liiku sinun piireissäsi. Koita päästä irti tuosta remontointifiksaatiostasi ja kokeile vaikka kaupunkielämää parin vuoden ajan, niin huomaat että kaikki eivät halua asua maalla ja esikaupungissa ja rakentaa ja remontoida päivät pääksytysten. Naiset myös rahoittavat menonsa omalla palkallaan, nyt on 2010-luku.

Asun kaupungissa. Kerrostaloasunnossa. Vuokralla.

:D

Riittävän hyvä palkka vapauttaa remontoinnista. Keskipalkkaisella, etenkään jos on perhettä, ei ole varaa asuntoon jota nainen pitää kunnollisena sellaisenaan -> remontti, rakentaminen, työleiri.

• 12121212 kirjoitti:

Asun kaupungissa. Kerrostaloasunnossa. Vuokralla.

:D

Riittävän hyvä palkka vapauttaa remontoinnista. Keskipalkkaisella, etenkään jos on perhettä, ei ole varaa asuntoon jota nainen pitää kunnollisena sellaisenaan -> remontti, rakentaminen, työleiri.

Jos asuu vuokralla, niin ei tartte remontoida... Minun naiset ei oo koskaan vaatineet remontoimaan, vaikka osaisin. Oon sitten vaan tyytyny silittelemään ja hellimään..

• Kyllä_se_tässä_menee

Noh, en ole sinkku mutta hyppäsi suhteet-etusivun kautta tämä kirjoitus. Eihän ihmisissä lähtökohtaisesti ja yleisesti suurempaa vikaa ole, mikäli ei niitä etsimällä tahdo etsiä.

Mä olen nyt päässyt 30 luokkaan (31 vee) ja musta siinä on (osin ap:sta poikkeavia) plussia - ja miinuksiakin. Mutta aika paljon nekin riippuu henkilöstä:

Olen juurikin hoikempi (ja terveellisempi) kuin 20 . Koska muksu on kasvanut ja nyt on enemmän aikaa käydä salilla ja juoksulenkeillä.
      Tulotasoni on yli tuplaantunut siitä, mitä se oli kun aloitin työni firmassa. Siten ei ole oikeastaan niin väliä mitä toinen tienaa, kun itse tienaa riittävästi. 20 iässä tulotaso on heikompi.
      Oppinut olemaan ja elämään parisuhteessa, huomioimaan toisen ja oppinut sen, mikä on oikeasti tärkeää minulle parisuhteen ja arjen kannalta (ei pituus, paino, tukanväri jne. vaan juurikin ne kanssaelämisen taidot ja luonteenpiirteet - kyllä!). Ja toisaalta tämä miinus tosiaan, koska onhan se kyky elää parisuhteessa vaativampi kuin fyysinen piirre (tosin paljon helpommin vaikutettavissa kuin pituus)
      /- Ei jaksa enää kauheasti minkäänlaista draamaa. Tietää ne omat rajansa eikä jaksa kauheasti vääntää. Jos toinen sellaisesta tykkää niin tämä tietysti huono piirre.
      - No minusta tämä tietysti plussa ja aiheuttanut hyvää, mutta sinkkunäkökulmasta on tosiaan lapsi eli olisin yh-äippä. :)
      - Kyllä se uurteiden määrä taitaa olla suurempi kuin 20 . Ei nyt pahasti, mutta kuitenkin.
      - Ehkä ensimmäistä kertaa tajuan vanhenevani. Sukujuhlissa on edetty tätitasolle. Kriisintynkä johtuu enempikin siitä, että tajuaa ajan kuluvan - ei niinkään, että kokisin olevani iän puolesta kelpaamaton kun niitä plussia ja miinuksia kuitenkin löytyy.

Summa summarum: Ei mussakaan 30 elossa ole mitään vikaa, tosi mukavaa. Vaikka ei toisaalta ole 20 iässäkään. Eniten ehkä se tuntematon 40 /50 jännittää, kun ei ole sitä kokenut: Ettei vaan musta tulisi sellainen ilkeä tai katkeroitunut keski-ikäinen eukko. Noh, sekin varmaan pääosin harhainen stereotypia.

• 12121212

Muutama pointti miehen näkökulmasta:

" Olen juurikin hoikempi (ja terveellisempi) kuin 20 . Koska muksu on kasvanut ja nyt on enemmän aikaa käydä salilla ja juoksulenkeillä."
        - loistavaa! Tosin, usein nainen on nuorena paremman näköinen jopa hieman pulleanakin, monet hoikat kolmekymppiset näyttävät poikamaisilta koska muodot ovat kadonneet

Esim. tämä on super hot:
        https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/c7/38/81/c738817c65f32ba4e90520305f4b5758.jpg

...mutta tämä ei ole:
        http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/04/22/article-0-0106A6A800000578-122_306x527.jpg

" Tulotasoni on yli tuplaantunut siitä, mitä se oli kun aloitin työni firmassa. Siten ei ole oikeastaan niin väliä mitä toinen tienaa, kun itse tienaa riittävästi. 20 iässä tulotaso on heikompi."
        - tämä ei ole plussa eikä miinus, raha ja status nostaa miehen tasoa muttei naisen

• Kyllä_se_tässä_menee

En mä noista muodoista vielä mitenkään ole huolissani. Kyllä se rasvakerroksen katoaminen on näkynyt juurikin vatsalla (vyötärön suhde rinta/lantioon kasvanut). Eniten se ulkonäöllinen etu on siinä nuoruuden heleydessä (hyvä, kimmoisa iho jne.). Ja sitä miettinyt, että näkyykö vanhemmiten kropasta jopa enemmänkin niitä "muotoja" kuin hyvä (siis luiden erottuminen, solisluut, poskipäät jne eli viimeisetkin lapsenpyöryydet (enkä tarkoita lihavuutta) kadonneet )

Plussa se on siinä mielessä, että mun ei tarvitse välittää miehen rahasta. Se status ei merkkaa mitään - koska on omat rahat eikä tartte niistä huolehtia. Sitä tarkotin, en niinkään sitä että minun statustani nostaisi. Silloin se voi olla miinus, jos miehelle itselleen tärkeää olla korkeatuloinen etenkin naiseen verratuna.

• 12121212
        Kyllä_se_tässä_menee kirjoitti:

En mä noista muodoista vielä mitenkään ole huolissani. Kyllä se rasvakerroksen katoaminen on näkynyt juurikin vatsalla (vyötärön suhde rinta/lantioon kasvanut). Eniten se ulkonäöllinen etu on siinä nuoruuden heleydessä (hyvä, kimmoisa iho jne.). Ja sitä miettinyt, että näkyykö vanhemmiten kropasta jopa enemmänkin niitä "muotoja" kuin hyvä (siis luiden erottuminen, solisluut, poskipäät jne eli viimeisetkin lapsenpyöryydet (enkä tarkoita lihavuutta) kadonneet )

Plussa se on siinä mielessä, että mun ei tarvitse välittää miehen rahasta. Se status ei merkkaa mitään - koska on omat rahat eikä tartte niistä huolehtia. Sitä tarkotin, en niinkään sitä että minun statustani nostaisi. Silloin se voi olla miinus, jos miehelle itselleen tärkeää olla korkeatuloinen etenkin naiseen verratuna.

Vaikea sanoa.

Suomalaisille naisille "lapsenpyöreys" on hyvä juttu, koska se antaa sitä pyöreyttä lantiolle ja peppuun. Vanhemman naisen luultavasti täytyy kyykätä melko ahkerasti jos haluaa päästä samalle viivalle.

Tämä ei välttämättä ole teini, mutta...
        http://newfashionweb.com/wp-content/uploads/2015/01/Elegant-Western-Fashion-Jeans-assortment-2015-For-Teen-Girls-2.jpg

Nuoruuden hehkeyden suhteen olet täysin oikeassa. En usko että naiset itse ymmärtävät miten kova valti nuoruus miesten silmissä on.

Toki kolmekymppinen nainen voi olla hot, mutta harva viitsii nähdä vaivaa. Kun on ennen saanut tasokkaita miehiä vain olemalla nuori ja nätti, ei kiinnostakaan treenata että _pysyisi_ lähellä nuoruuden tasoaan.

• xxxzzzccc
        12121212 kirjoitti:

Muutama pointti miehen näkökulmasta:

" Olen juurikin hoikempi (ja terveellisempi) kuin 20 . Koska muksu on kasvanut ja nyt on enemmän aikaa käydä salilla ja juoksulenkeillä."
        - loistavaa! Tosin, usein nainen on nuorena paremman näköinen jopa hieman pulleanakin, monet hoikat kolmekymppiset näyttävät poikamaisilta koska muodot ovat kadonneet

Esim. tämä on super hot:
        https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/c7/38/81/c738817c65f32ba4e90520305f4b5758.jpg

...mutta tämä ei ole:
        http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/04/22/article-0-0106A6A800000578-122_306x527.jpg

" Tulotasoni on yli tuplaantunut siitä, mitä se oli kun aloitin työni firmassa. Siten ei ole oikeastaan niin väliä mitä toinen tienaa, kun itse tienaa riittävästi. 20 iässä tulotaso on heikompi."
        - tämä ei ole plussa eikä miinus, raha ja status nostaa miehen tasoa muttei naisen

Aika huvittavaa ajatella että vanhempana muodot katoaa. On olemassa myös eri ruumiinrakenteita. Olin kropaltani aika lähellä tuota alempaa jo teininä ja olen sitä edelleen. Vähän verrattavissa teidän pituusvouhotukseen, jotain mille en vain mahda mitään, ellen syö itseäni pulleroksi, muttei se välttämättä tee minulle muuta kuin ison mahan.

• 12121212
        xxxzzzccc kirjoitti:

Aika huvittavaa ajatella että vanhempana muodot katoaa. On olemassa myös eri ruumiinrakenteita. Olin kropaltani aika lähellä tuota alempaa jo teininä ja olen sitä edelleen. Vähän verrattavissa teidän pituusvouhotukseen, jotain mille en vain mahda mitään, ellen syö itseäni pulleroksi, muttei se välttämättä tee minulle muuta kuin ison mahan.

Niinhän tuossa sanoinkin. Harvalla suomalaisella naisella on tiimalasivartalo.

Mutta kyllä minä tunnen esim. naisen joka oli nuorena vartaloltaan ihan suora, ei mitään muotoja ja melko leveät hartiatkin vielä. Nyt sillä on 29-vuotiaana farkkupeppu ja sääret jotka todellakin keräävät katseita. Jokainen tietysti ymmärtää että se on vaatinut paljon treeniä salilla.

Olen itse lyhyt ja hintelä kapeaharteinen mies, joten tiedän kyllä ettei nallekarkit mene tasan. Minullahan on paljon vähemmän tehtävissä koska naiset suosivat niin voimakkaasti geneettistä komeutta (pituus, leveät hartiat, jykevä leuka, matala ääni) hankittujen ominaisuuksien sijaan. En tule ikinä olemaan "miehen kokoinen mies".

• xxxzzzccc
        12121212 kirjoitti:

Mutta kyllä minä tunnen esim. naisen joka oli nuorena vartaloltaan ihan suora, ei mitään muotoja ja melko leveät hartiatkin vielä. Nyt sillä on 29-vuotiaana farkkupeppu ja sääret jotka todellakin keräävät katseita. Jokainen tietysti ymmärtää että se on vaatinut paljon treeniä salilla.

Olen itse lyhyt ja hintelä kapeaharteinen mies, joten tiedän kyllä ettei nallekarkit mene tasan. Minullahan on paljon vähemmän tehtävissä koska naiset suosivat niin voimakkaasti geneettistä komeutta (pituus, leveät hartiat, jykevä leuka, matala ääni) hankittujen ominaisuuksien sijaan. En tule ikinä olemaan "miehen kokoinen mies".

Toiset meistä ei edes halua sitä tiimalasivartaloa. Aikoinaan oli minullakin kriisi kroppani suhteen, nykyään sinut itseni kanssa. Joskus on vain tyydyttävä siihen mitä on annettu.

• 12121212
        xxxzzzccc kirjoitti:

Toiset meistä ei edes halua sitä tiimalasivartaloa. Aikoinaan oli minullakin kriisi kroppani suhteen, nykyään sinut itseni kanssa. Joskus on vain tyydyttävä siihen mitä on annettu.

Voi silti pitää itsensä hyväkuntoisena, sehän on terveydellekin hyväksi. Eihän tuolla kuvan naisellakaan ole tiimalasivartaloa, mutta oikeanpuoleisessa kuvassa jalkojen ja pepun lihaksisto on paremmassa kunnossa.

• xxxxxxccc
        12121212 kirjoitti:

Voi silti pitää itsensä hyväkuntoisena, sehän on terveydellekin hyväksi. Eihän tuolla kuvan naisellakaan ole tiimalasivartaloa, mutta oikeanpuoleisessa kuvassa jalkojen ja pepun lihaksisto on paremmassa kunnossa.

Sanoinko että olisin huonossa kunnossa? Urheilen vähintään 4x viikossa ja työni on varsin fyysistä, joten kulutus on kova. En vain pidä punttien kolistelusta ja ei urheiluun tarvitse välineitä.

• 12121212
        xxxxxxccc kirjoitti:

Sanoinko että olisin huonossa kunnossa? Urheilen vähintään 4x viikossa ja työni on varsin fyysistä, joten kulutus on kova. En vain pidä punttien kolistelusta ja ei urheiluun tarvitse välineitä.

Voit kuluttaa paljon kaloreita ja kestävyyskuntosi voi olla hyvä, mutta ei se takaa hyvää lihaskuntoa. PT sanoo aina että naisten pitäisi välillä treenata niin kuin miesten, eli joko raskailla painoilla tai kehonpainoliikkeillä joita ei pysty tekemään kuin ehkä 8-12 putkeen.

• xxxzzzccc
        12121212 kirjoitti:

Voit kuluttaa paljon kaloreita ja kestävyyskuntosi voi olla hyvä, mutta ei se takaa hyvää lihaskuntoa. PT sanoo aina että naisten pitäisi välillä treenata niin kuin miesten, eli joko raskailla painoilla tai kehonpainoliikkeillä joita ei pysty tekemään kuin ehkä 8-12 putkeen.

Riittääkö jos jaksan olla lankussa 6 minuuttia rankan treenin jälkeen? Ja jaksan heiluttaa 45min 16kg:n kahvakuulaa? Olen silti melkoinen rimpula.

• 12121212
        xxxzzzccc kirjoitti:

Riittääkö jos jaksan olla lankussa 6 minuuttia rankan treenin jälkeen? Ja jaksan heiluttaa 45min 16kg:n kahvakuulaa? Olen silti melkoinen rimpula.

Ei ole kokemusta kahvakuulasta eikä lankku kuulu omaan treeniin...

Mutta varmastikin olet keskivertoa paremmassa kunnossa.

• Kyllä_se_tässä_menee
        12121212 kirjoitti:

Muiden puolesta en voi puhua, mutta kyllähän minäkin näen nuoria ihmisiä kaduilla ja musta ovat ihailtavan komeita ja kauniita. Eli ymmärrän. Ehkä jopa paremmin kuin jotkut nuoret naiset/miehet, jotka murehtii ulkonäössään aivan vähäpätöisiä juttuja. Mutta se on eri asia kuinka paljon se vaikuttaa minuun. Täytyy ottaa huomioon, että siinä 20 vs. 30 siirtymässä elänyt 10 vuotta suhteessa, jossa todistanut ja oppinut arvostamaan huomattavasti merkittävämpiä miehen etuja kuin hartioiden levyys, pituus tai leuan jykevyys. Siksi ei ehkä koekaan, että tuollainen miehen menetys olisi itselle hirveän suuri asia - olisimmehan persooniltamme kuitenkin aika epäsopivia toisillemme.

PS. Tänään kaupoilla kyllä huomasi, että harvalla tosiaan se tiimalasivartalo kun vaatteetkin on eri mallisia. Tosin tiedä häntä onko vain suomalaisten ongelma kun ei suomalaisista vaatemerkeistä kyse.

• 12121212

Muiden puolesta en voi puhua, mutta kyllähän minäkin näen nuoria ihmisiä kaduilla ja musta ovat ihailtavan komeita ja kauniita. Eli ymmärrän. Ehkä jopa paremmin kuin jotkut nuoret naiset/miehet, jotka murehtii ulkonäössään aivan vähäpätöisiä juttuja. Mutta se on eri asia kuinka paljon se vaikuttaa minuun. Täytyy ottaa huomioon, että siinä 20 vs. 30 siirtymässä elänyt 10 vuotta suhteessa, jossa todistanut ja oppinut arvostamaan huomattavasti merkittävämpiä miehen etuja kuin hartioiden levyys, pituus tai leuan jykevyys. Siksi ei ehkä koekaan, että tuollainen miehen menetys olisi itselle hirveän suuri asia - olisimmehan persooniltamme kuitenkin aika epäsopivia toisillemme.

PS. Tänään kaupoilla kyllä huomasi, että harvalla tosiaan se tiimalasivartalo kun vaatteetkin on eri mallisia. Tosin tiedä häntä onko vain suomalaisten ongelma kun ei suomalaisista vaatemerkeistä kyse.

Minäkin kävin kaupoilla. Siellä oli hyvävartaloisia nuoria naisia pilvin pimein. Itse asiassa nykypäivänä parhaat vartalot löytyvät ikäluokasta 16-19v, kun parikymppiset bailaavat ja kasvattavat siideripömppistä.

Tosi hyvävartaloista vanhempaa naista en bongannut. Pari luontaista tiimalasia, mutta kiloja aivan liikaa. Useampi hoikka, eli ilman muuta ok muttei nuorempien tasoa lähelläkään.

Kyllähän se hyvä vartalo useimpien suominaisten geeneillä työtä vaatii, sitä ei voi kiistää. Mutta niin hyvät asiat yleensä vaativat.

Kuten olen ennenkin sanonut, naiselle joka ei pidä huolta itsestään sopii saamaton sohvalla makaava mies.
        Aktiiviselle ja menestyvälle miehelle sopii timmi ja itsestään huolehtiva nainen.

• Kyllä_se_tässä_menee

Timmille ja itsestään huolehtivalle naiselle sopii tottakai timmi ja itsestään huolehtiva mies. Menestyvälle miehelle menestyvä nainen jne.

Mutta mua on mietityttänyt miten ihmeessä tällä ajatteluyhtälöllä pystyy olemaan onnellinen?

1) Eli 20 tai mieluiten 20- on se täydellinen tilanne. Mutta kun ihmisen solut väistämättäkin vanhenee eikä siihen edes tarvita siideriä, tupakkaa tai huonoja elämäntapoja. Kaikki me vähitellen surkastutaan. Ja kun yleisesti juurikin tähän ulkonäölliseen puoleen kiinnitetään 80 % huomiosta keskustelujen perusteella, niin onko ideana että aina 10 vuoden välein hankkiudutaan eroon muijasta/miehestä ja 60 ihmisenäkin katsellaan ja yritetään iskeä niitä 20 . Tai pahimmassa tapauksessa (kun tärkeintä on se, mitä puuttuu tai mikä ei ole hyvää) ei ikinä pystytä muodostamaan minkäänlaista kanssaeloa toisen ihmisen kanssa, jossa aidosti voisi olla tyytyväinen?

2) Miten pystyy itse elämään tuollaisella tyylillä ja ajattelulla ilman, että katkeroituu? Siis sellaisella tyylillä, että itsessä ja muissa nähdään enemminkin huonoa ja jatkuvasti vain nostetaan rimaa. Tässäkin on nyt 20 lopulta sanottu siideripömpöiksi. Kun omalta osalta kauhistuttaa oikeasti kropan surkastumistakin enemmän ajatus, että itselle kehittyisi pessimistinen ja kielteinen asenne muihin ihmisiin ja itseeni. Miten ihmeessä ihminen voi silloin olla ikinä onnellinen, tyytyväinen ja iloinen?

• 12121212

Timmille ja itsestään huolehtivalle naiselle sopii tottakai timmi ja itsestään huolehtiva mies. Menestyvälle miehelle menestyvä nainen jne.

Mutta mua on mietityttänyt miten ihmeessä tällä ajatteluyhtälöllä pystyy olemaan onnellinen?

1) Eli 20 tai mieluiten 20- on se täydellinen tilanne. Mutta kun ihmisen solut väistämättäkin vanhenee eikä siihen edes tarvita siideriä, tupakkaa tai huonoja elämäntapoja. Kaikki me vähitellen surkastutaan. Ja kun yleisesti juurikin tähän ulkonäölliseen puoleen kiinnitetään 80 % huomiosta keskustelujen perusteella, niin onko ideana että aina 10 vuoden välein hankkiudutaan eroon muijasta/miehestä ja 60 ihmisenäkin katsellaan ja yritetään iskeä niitä 20 . Tai pahimmassa tapauksessa (kun tärkeintä on se, mitä puuttuu tai mikä ei ole hyvää) ei ikinä pystytä muodostamaan minkäänlaista kanssaeloa toisen ihmisen kanssa, jossa aidosti voisi olla tyytyväinen?

2) Miten pystyy itse elämään tuollaisella tyylillä ja ajattelulla ilman, että katkeroituu? Siis sellaisella tyylillä, että itsessä ja muissa nähdään enemminkin huonoa ja jatkuvasti vain nostetaan rimaa. Tässäkin on nyt 20 lopulta sanottu siideripömpöiksi. Kun omalta osalta kauhistuttaa oikeasti kropan surkastumistakin enemmän ajatus, että itselle kehittyisi pessimistinen ja kielteinen asenne muihin ihmisiin ja itseeni. Miten ihmeessä ihminen voi silloin olla ikinä onnellinen, tyytyväinen ja iloinen?

"Timmille ja itsestään huolehtivalle naiselle sopii tottakai timmi ja itsestään huolehtiva mies. Menestyvälle miehelle menestyvä nainen jne."

Ei. Miehet ja naiset pitävät eri asioista. Maskuliinisuus vs feminiinisyys. Menestyvä mies on maskuliininen, kaunis nainen on feminiininen. Kilpailu, menestys, voittaminen, on miehekästä. Kauneus, esteettisyys, huolehtiminen, on naisellista.

Molemmat täydentävät toisiaan.

Jos nainen haluaa olla kuin mies eli kilpailla ja menestyä, millainen mies sopisi hänelle? Niinpä, mies joka haluaa olla kuin nainen. Kiinnostuvatko naiset useinkin tällaisista miehistä?

Niinpä, ja sama pätee toisinkin päin.

• Kyllä_se_tässä_menee
        12121212 kirjoitti:

"Timmille ja itsestään huolehtivalle naiselle sopii tottakai timmi ja itsestään huolehtiva mies. Menestyvälle miehelle menestyvä nainen jne."

Ei. Miehet ja naiset pitävät eri asioista. Maskuliinisuus vs feminiinisyys. Menestyvä mies on maskuliininen, kaunis nainen on feminiininen. Kilpailu, menestys, voittaminen, on miehekästä. Kauneus, esteettisyys, huolehtiminen, on naisellista.

Molemmat täydentävät toisiaan.

Jos nainen haluaa olla kuin mies eli kilpailla ja menestyä, millainen mies sopisi hänelle? Niinpä, mies joka haluaa olla kuin nainen. Kiinnostuvatko naiset useinkin tällaisista miehistä?

Niinpä, ja sama pätee toisinkin päin.

Täytyy nyt sanoa, että aika vaikea on keskustella jos toinen ymmärtää menestymisen ainoastaan maskuliisinesta näkökulmasta eikä ajattelekaan, että joku voisi ymmärtää menestymisen monipuolisemmin. Ihan liian "teoreettista" ja mutuihin perustuvaa, kun lähdetään kuvittelemaan että voidaan määritellä mitä se menestyvä mies tai timmi nainen tosiasiassa haluaa.

Yrittämisistä huolimatta tässä taitaa ajattelutavat olla liian erilaisia eli saatavissa olevat hyödyt saatu, lähtee junnaamaan niiden hartia- ja peppulihasten sun muiden lillukoiden ympärillä.

• 12121212

Täytyy nyt sanoa, että aika vaikea on keskustella jos toinen ymmärtää menestymisen ainoastaan maskuliisinesta näkökulmasta eikä ajattelekaan, että joku voisi ymmärtää menestymisen monipuolisemmin. Ihan liian "teoreettista" ja mutuihin perustuvaa, kun lähdetään kuvittelemaan että voidaan määritellä mitä se menestyvä mies tai timmi nainen tosiasiassa haluaa.

Yrittämisistä huolimatta tässä taitaa ajattelutavat olla liian erilaisia eli saatavissa olevat hyödyt saatu, lähtee junnaamaan niiden hartia- ja peppulihasten sun muiden lillukoiden ympärillä.

Voihan sen menestymisen ymmärtää eri tavalla.

Mutta parisuhdemarkkinoilla suosioon vaikuttaa menestys jolla saa:
        - rahaa
        - statusta
        - molempia

Suurin osa ihmisistä ei tajua että statusta on monenlaista. Naisiin vetoaa se että miestä katsotaan ylöspäin, miehellä on vaikutusvaltaa. Se on statusta. Raha itsessään ei vetoa, mutta Enbusken sanoin, raha on purkitettua statusta - sillä saa vaikutusvaltaa.

Voihan sitä menestyä vaikka henkisessä kehittymisessä tms, mutta ei sillä naisten suosioon pääse, ellei nouse asemaan jossa muut katsovat gurua tms ylöspäin.

• hohhhotihoiiijaaa

Miehissä ärsyttää se että kukaa ei pakota niitä olemaan kurppien kanssa mutta sitte ne kuitenki on ja tulee tänne valittaan ettö kaikki naiset on perseestä , kun ei saa sitä 20vuotiasta.

• Kai nyt mielipiteen saa kertoa? Kyllähän naisetkin moittivat sinkkumiehiä huonoiksi.

• super-atm kirjoitti:

Kai nyt mielipiteen saa kertoa? Kyllähän naisetkin moittivat sinkkumiehiä huonoiksi.

Siinä on se ero, että naiset valittaa asiasta ja miehet ei..

• 50-_mies

Ei 50 naisetkin ovat vielä hienoja. Siitä eteenpäin voi vanheta kauniisti. Kurppa on väärä sana naisia kohtaan.

• Eihän naisissa mitään muuta vikaa ole mutta ne panee jännämiehiä.

• sdfgsfgg

No mutta miksi et ryhtyisi jännikseksi, jos näin on?

Pui vaikka ensiksi nyrkkiä taskussa.

• Ikis__M

30 naiset on miehen kannalta ihan ok jos:

- niillä ei ole muille miehille tehtyjä lapsia
      - niillä on kroppa ja mieli kunnossa
      - ne ei ole toteuttaneet seksuaalista vapauttaan liiallisessa määrin (yli kymmen seksikumppania historiassa on liikaa)

Kuten kaikki tiedämme hyvin harvoin nuo kaikki edellämainitut toteutuvat 30 naisessa ja siksi, vain siksi varmaan moni 30 nainen täälläkin tuntee saavansa kuraa niskaan vaikka ei tarvitsisi jos olisi malttanut odottaa ja pitänyt itsensä sopivana parisuhteeseen.

• 50-_mies

Yli kymmenen ei ole liikaa. Mitä aiemmista, jos on hyvä muuten.
        Miehen ajettelu taitaa kypsyä vasta 40-kymppisenä hyväksymään aiemmat lapset.
        50 naisilla ei ole muille miehille tehtyjä lapsia. Ne on jo aikuisia!

• xriittää

Täällä saa kuraa niskaan vain olemalla nainen. Sitä kuraa ovat kaatamassa miehet, jotka kuvittelevat olevansa moraalin ylivartijoita.

• Ikis__M
        xriittää kirjoitti:

Täällä saa kuraa niskaan vain olemalla nainen. Sitä kuraa ovat kaatamassa miehet, jotka kuvittelevat olevansa moraalin ylivartijoita.

No enpä tiedä voiko pelkästään sillä saada, en minä ainakaan tuntisi syyllisyyttä jos syytettäisiin semmoisesta mihin en ole syyllistynyt tai kokisi olevani kohderyhmää tilanteessa jossa vaikka joku parjaa esim. väkivalataisesti naisia kohtelevia miehiä koske en semmoinen ole.

• 50-_mies

Kuraa. Ne on joidenkin mielipitäitä ja erilaisia mielipiteitä saa olla. On helpompi kirjoittaa kuraa, kuin kehua. Suomalainen tapa. Siitä puhe, mistä puute.

• xriittää
        Ikis__M kirjoitti:

No enpä tiedä voiko pelkästään sillä saada, en minä ainakaan tuntisi syyllisyyttä jos syytettäisiin semmoisesta mihin en ole syyllistynyt tai kokisi olevani kohderyhmää tilanteessa jossa vaikka joku parjaa esim. väkivalataisesti naisia kohtelevia miehiä koske en semmoinen ole.

Oletko huomannut, että aloitukset alkavat usein sanoilla naiset ovat tai kaikki naiset ovat? Eräs taisi mainostaa jopa, että naiset ovat saatanasta. Pitäisikö sitä vain ohittaa moinen höpötys, koska enhän minä ole saatanasta?
        Se, että nämä jutut eivät sinänsä kosketa minua henkilökohtaisesti, on irrelevanttia. On aika pelottava ajatus, että joku voisi oikeasti ottaa nämä tosissaan, eikä lähinnä sairaana huumorina.

• 109
        xriittää kirjoitti:

Juuri näin.
        Kuraa tulee heti niskaan jos nämä "hyvät ystävykset" saavat tietää kirjoittajan olevan nainen. Heidän ei oikeasti tarvitse tietää yhtään mitään kyseisien naisen taustoista, kun ovat oikeutettuja mielestään huorittelemaan ja lutkittelemaan häntä.
        Tuota 50-_miestä voisi oikeasti kutsua kunnon mieheksi, toisin kuin näitä "hyviä ystävyksiä".

• Kolkytneljävee

- niillä ei ole muille miehille tehtyjä lapsia EI
        - niillä on kroppa ja mieli kunnossa ON
        - ne ei ole toteuttaneet seksuaalista vapauttaan liiallisessa määrin (yli kymmen seksikumppania historiassa on liikaa) EI

Lisäksi omistusasunto, auto, yliopistotutkinto ja todistetusti miesten mieleen, vaikka vain kaverina omasta tahdosta.

Vuosien ihmistestin tuloksena olen huomannut ettei miehille saa tuoda esii heikkouksiaan tai puhua itsestään vähättelevään sävyyn. Miehet nimittäin arvioivat oman kokemukseni perusteella naisen hänen sanomansa perusteella, ei olemassa olevien faktojen.

Meneppä ja sano miehelle olevasi takiainen, niin pian miehestä ei enää kuulu. He assosioivat tuon vertauskuvan inhottavaan riippakiveen, joka häiritsee ja josta ei pääse eroon. Silloinkin, kun se tarkoittaisi vain sitä millä tavalla nainen haluaa olla tiiviisti kumppaninsa kanssa, mutta antaen omaa tilaa ym. ym.

• Ikis__M
        Kolkytneljävee kirjoitti:

- niillä ei ole muille miehille tehtyjä lapsia EI
        - niillä on kroppa ja mieli kunnossa ON
        - ne ei ole toteuttaneet seksuaalista vapauttaan liiallisessa määrin (yli kymmen seksikumppania historiassa on liikaa) EI

Lisäksi omistusasunto, auto, yliopistotutkinto ja todistetusti miesten mieleen, vaikka vain kaverina omasta tahdosta.

Vuosien ihmistestin tuloksena olen huomannut ettei miehille saa tuoda esii heikkouksiaan tai puhua itsestään vähättelevään sävyyn. Miehet nimittäin arvioivat oman kokemukseni perusteella naisen hänen sanomansa perusteella, ei olemassa olevien faktojen.

Meneppä ja sano miehelle olevasi takiainen, niin pian miehestä ei enää kuulu. He assosioivat tuon vertauskuvan inhottavaan riippakiveen, joka häiritsee ja josta ei pääse eroon. Silloinkin, kun se tarkoittaisi vain sitä millä tavalla nainen haluaa olla tiiviisti kumppaninsa kanssa, mutta antaen omaa tilaa ym. ym.

Olet hieno nainen, joku saa sinusta vielä hyvän kumppanin :)

Tjoo, se on tämä nykymaailma semmoinen että pitäisi olla viimeisen päälle uraorientoitunut kiipijä ja munillepotkija sekä työ- että siviilielämässä niin sitten kai se flaksi kävisi kaikilla sektoreilla mutta luulen että naisella on vielä vähän helpompaa siinä suhteessa kun perinteisesti nainen on kuitenkin se joka saa olla heikko toisinaan.

• 720
        Ikis__M kirjoitti:

En minäkään syyllisyyttä tunne, silloin kun sinä huorittelet kaikkia naisia. Koska asia ei koske minua en ota niistä itseeni.
        Sinua kohtaan tuo käytöksesi kyllä herättää inhontunteita. Vaikutat harvinaisen vastenmieliseltä ihmiseltä.

• Ikis__M
        720 kirjoitti:

En minäkään syyllisyyttä tunne, silloin kun sinä huorittelet kaikkia naisia. Koska asia ei koske minua en ota niistä itseeni.
        Sinua kohtaan tuo käytöksesi kyllä herättää inhontunteita. Vaikutat harvinaisen vastenmieliseltä ihmiseltä.

En huoritellut kaikkia vaan vain lutkia mutten nyt ihan jokaiseen viestiin erikseen viitsi lisätä "poislukien kiltit & kunnolliset naiset" kun se tulisi ymmärtää muutenkin, jos ei ymmärrä niin se on sitten voi voi ja sitten kai pitää inhota, ei kai sille mitään voi. Jos minä vaikutan vastenmieliseltä niin sinun varmaan pitää etsiä itsellesi joku kunnon hakkaava jännämies niin opit mitä on vastenmielinen ihminen ihan oikeasti (vaikkakin te naiset kyllä olette semmoisia että niihinhän te olette lääpällänne).

• 720
        Ikis__M kirjoitti:

En huoritellut kaikkia vaan vain lutkia mutten nyt ihan jokaiseen viestiin erikseen viitsi lisätä "poislukien kiltit & kunnolliset naiset" kun se tulisi ymmärtää muutenkin, jos ei ymmärrä niin se on sitten voi voi ja sitten kai pitää inhota, ei kai sille mitään voi. Jos minä vaikutan vastenmieliseltä niin sinun varmaan pitää etsiä itsellesi joku kunnon hakkaava jännämies niin opit mitä on vastenmielinen ihminen ihan oikeasti (vaikkakin te naiset kyllä olette semmoisia että niihinhän te olette lääpällänne).

Sinun kaltaistasi ammattiuhriutujaa ja toisten ihmisten mollaajaa en todellakaan huolisi ikinä. Miehessäkin pitää olla edes pikkuisen sympaattisuutta olemuksessaan.

• 50-_mies

Kiitos 109. Lämmitti mieltä.

• eräs88888
        50-_mies kirjoitti:

Kiitos 109. Lämmitti mieltä.

Kiitos myös minulta..

• oiukjlkjljkljkl
        Ikis__M kirjoitti:

Katso Ikis! Just sulle sopiva!

http://treffit.suomi24.fi/profile/885930

• Ikis__M
        oiukjlkjljkljkl kirjoitti:

En itse harrasta nettitreffailuja mutta siinäpä upea & varmasti fiksu nainen jollekin kiltille & kunnolliselle tuon seutukunnan miehelle.:) Kunhan ei myt vaan joku peluri ehtisi iskeä näppejään kiinni ja pilaisi hyvää naista vaan joku kunnollinen mies ehtisi kerrankin ensiksi.

• uhkhkhkjhkjh
        oiukjlkjljkljkl kirjoitti:

(Ei lapsia, käy töissä, ei ylipainoa. Näin aika paljon vaivaa etsimisessä..) Ei tuo 25v nyt VOI olla liian vanha sulle.. Tuolla naisella ei taatusti ole ollut jännämiehiä tai panorinkeleitä...

• ukhkuhkhkjhk
        Ikis__M kirjoitti:

En itse harrasta nettitreffailuja mutta siinäpä upea & varmasti fiksu nainen jollekin kiltille & kunnolliselle tuon seutukunnan miehelle.:) Kunhan ei myt vaan joku peluri ehtisi iskeä näppejään kiinni ja pilaisi hyvää naista vaan joku kunnollinen mies ehtisi kerrankin ensiksi.

Senkin.. :)
        Ihan oikeasti -eikö nyt kannattaisi ruveta harrastamaan.. Paikkakunta on Helsinki.

• Ikis__M
        uhkhkhkjhkjh kirjoitti:

(Ei lapsia, käy töissä, ei ylipainoa. Näin aika paljon vaivaa etsimisessä..) Ei tuo 25v nyt VOI olla liian vanha sulle.. Tuolla naisella ei taatusti ole ollut jännämiehiä tai panorinkeleitä...

Totta, loistolöytö kieltämättä, ei tuollaisia naisia ole tiheässä. Ei ole liian vanha, vanhempikin noilla ominaisuuksilla varustettu kun kyllä kelpaisi koska ei se ikä vaan juurikin se kokeneisuus ja tekovauhdikkuus mikä monen kohdalla tökkää. Vaikka hän suhteellisen nuori vaikuttaa monella tapaa kypsemmältä kuin monet kolmekymppiset ja ylikin naiset.

• Ikis__M
        ukhkuhkhkjhk kirjoitti:

Senkin.. :)
        Ihan oikeasti -eikö nyt kannattaisi ruveta harrastamaan.. Paikkakunta on Helsinki.

Kannattaisi jos täälläpäin kaikki naiset olisi tuommoisia :) Ei kun joskus kokelin ja siihen kun sisältyy sitten niin paljon kilvoittelua etttä pitäisi liioitella ja näytellä sitoutumisvalmiimpaa kuin onkaan, pitäisi osata "pelata" monen kanssa yhtäaikaa kun kuitenkin moni häviääkin sitten ykskaks vaikka miten olisi kirjoitellut, pitäisi osata antaa fiksusti pakkeja jne. Ei vaan ole mun juttu kun siinä jotenkin tuntuu koko ajan että joko itse pettää ihmisiä kun ei anna riittävästi vastakaikua tai sitten itseltä vedetään mattoa alta ykskaks varoittamatta jne. Ei vaan huvita kun vaikka kylmän analyyttiseltä täällä varmaan monesti vaikutan niin oikeasti kyllä olen semmoinen etten kenellekään halua pahaa mieltä ja noissa tulee niin mutkikkaita juttuja kun pitää arvottaa ja asettaa järjestykseen ihmisiä ettei sovi minulle ollenkaan nuo treffailupalvelut.

• ukhkjhkjhkjh
        Ikis__M kirjoitti:

Totta, loistolöytö kieltämättä, ei tuollaisia naisia ole tiheässä. Ei ole liian vanha, vanhempikin noilla ominaisuuksilla varustettu kun kyllä kelpaisi koska ei se ikä vaan juurikin se kokeneisuus ja tekovauhdikkuus mikä monen kohdalla tökkää. Vaikka hän suhteellisen nuori vaikuttaa monella tapaa kypsemmältä kuin monet kolmekymppiset ja ylikin naiset.

Sori että oon painintheass. Olen vaan itse niin ennakkoluuloton ja valmis etsimään ongelmiini mahdollisimman luovasti ratkaisuja, että ajattelin tätäkin ehdottaa.. "Onni suosii rohkeaa.." Toki tuo vinkki on muillekin palstan miehille.

• ukhkhkjhkjhk
        Ikis__M kirjoitti:

Kannattaisi jos täälläpäin kaikki naiset olisi tuommoisia :) Ei kun joskus kokelin ja siihen kun sisältyy sitten niin paljon kilvoittelua etttä pitäisi liioitella ja näytellä sitoutumisvalmiimpaa kuin onkaan, pitäisi osata "pelata" monen kanssa yhtäaikaa kun kuitenkin moni häviääkin sitten ykskaks vaikka miten olisi kirjoitellut, pitäisi osata antaa fiksusti pakkeja jne. Ei vaan ole mun juttu kun siinä jotenkin tuntuu koko ajan että joko itse pettää ihmisiä kun ei anna riittävästi vastakaikua tai sitten itseltä vedetään mattoa alta ykskaks varoittamatta jne. Ei vaan huvita kun vaikka kylmän analyyttiseltä täällä varmaan monesti vaikutan niin oikeasti kyllä olen semmoinen etten kenellekään halua pahaa mieltä ja noissa tulee niin mutkikkaita juttuja kun pitää arvottaa ja asettaa järjestykseen ihmisiä ettei sovi minulle ollenkaan nuo treffailupalvelut.

No, tuollainen nainen oli tosiaan vaikea löytää. Jos kuitenkin ottaisit riskin, ja lähestyisit sitä yhtä tai kahta sopivinta.. Itse laitoin hakuun: ikä 18-25v, ei lapsia, paino: hoikka, normaali, urheilullinen. Tulot 10 000e, savuton. Alko ei pisaraakaan - (? toiseksi vähäisin vaihtoehto), kuva.

Hesasta tuli noin 30 osumaa, joista vaan muutamalla kuva. Tuo nainen vaikutti miellyttävimmältä. Jopa leipoo!!

• Ikis__M
        ukhkjhkjhkjh kirjoitti:

Sori että oon painintheass. Olen vaan itse niin ennakkoluuloton ja valmis etsimään ongelmiini mahdollisimman luovasti ratkaisuja, että ajattelin tätäkin ehdottaa.. "Onni suosii rohkeaa.." Toki tuo vinkki on muillekin palstan miehille.

Joo ei mitään, hyvä linkkihän tuo oli ja toivottavasti joku hesalainen hyvä sinkkumies bongaa tuosta nyt hyvän naisen :) Siksi hesalainen kun en oikein usko etäsuhteisiin joskus kokeilleena, välimatka käy molemmille vähän rasittavaksi jos kumpikaan ei le innokas muuttamaan toisen paikkakunnalle ja jos on se taas saattaa tietää liian nopeaa yhteenmuuttoa ja jos homma ei sitten sujukaan hankalaa molemminpuolin. Minusta olisi ideaali että lyhyt välimatka ja omissa osoitteissa asuen riittävästi aikaa tutustua, vähintään vuosi, mieluummin kaksi, siihen toiseen niin ei tule sitten ylivoimaista säätöä jos ei menekään niin kuin elokuvissa.

• Ikis__M
        ukhkhkjhkjhk kirjoitti:

No, tuollainen nainen oli tosiaan vaikea löytää. Jos kuitenkin ottaisit riskin, ja lähestyisit sitä yhtä tai kahta sopivinta.. Itse laitoin hakuun: ikä 18-25v, ei lapsia, paino: hoikka, normaali, urheilullinen. Tulot 10 000e, savuton. Alko ei pisaraakaan - (? toiseksi vähäisin vaihtoehto), kuva.

Hesasta tuli noin 30 osumaa, joista vaan muutamalla kuva. Tuo nainen vaikutti miellyttävimmältä. Jopa leipoo!!

Niinpä vain muutama kuvallinen lapseton tuossakin ikäryhmässä ja jos laittaa iäksi 30 joka olisi minullle sopivampi niin tuleekohan enää yhtään lapsetonta kuvan kanssa? Tuskin tai ainakaan sitten muilta ominaisuuksiltaan noin passelin oloista.

• ukhkjhkjhkjhkjhk
        Ikis__M kirjoitti:

Joo ei mitään, hyvä linkkihän tuo oli ja toivottavasti joku hesalainen hyvä sinkkumies bongaa tuosta nyt hyvän naisen :) Siksi hesalainen kun en oikein usko etäsuhteisiin joskus kokeilleena, välimatka käy molemmille vähän rasittavaksi jos kumpikaan ei le innokas muuttamaan toisen paikkakunnalle ja jos on se taas saattaa tietää liian nopeaa yhteenmuuttoa ja jos homma ei sitten sujukaan hankalaa molemminpuolin. Minusta olisi ideaali että lyhyt välimatka ja omissa osoitteissa asuen riittävästi aikaa tutustua, vähintään vuosi, mieluummin kaksi, siihen toiseen niin ei tule sitten ylivoimaista säätöä jos ei menekään niin kuin elokuvissa.

No, saattaisi tuollainen nainen lähempänäkin asua. Treffipalstat tosiaan ovat ihan järkyttäviä. Täsmäisku harvakseltaan voisi silti toimia. Baareista tuskin kunnollista seuraa löytyy. Kuten sanoit -kukaan ei tule kotoa hakemaan.. Jos olet onnellinen yksin, niin kaikki on hyvin.

• uyuhkjkjhkjhk
        Ikis__M kirjoitti:

Niinpä vain muutama kuvallinen lapseton tuossakin ikäryhmässä ja jos laittaa iäksi 30 joka olisi minullle sopivampi niin tuleekohan enää yhtään lapsetonta kuvan kanssa? Tuskin tai ainakaan sitten muilta ominaisuuksiltaan noin passelin oloista.

Tampereen sopivin: http://treffit.suomi24.fi/profile/753509

• Ikis__M
        ukhkjhkjhkjhkjhk kirjoitti:

No, saattaisi tuollainen nainen lähempänäkin asua. Treffipalstat tosiaan ovat ihan järkyttäviä. Täsmäisku harvakseltaan voisi silti toimia. Baareista tuskin kunnollista seuraa löytyy. Kuten sanoit -kukaan ei tule kotoa hakemaan.. Jos olet onnellinen yksin, niin kaikki on hyvin.

Samaa mieltä että baarit ei ole se otollisin paikka mutta jos mies ei satu työskentelemään naisvaltaisella alalla monesti vaan se on se liki ainoa livepaikka "törmätä" kun ei kukaan kaupareissuillakaan aloitteita tee. Jotkut tanssikurssit ei oikein kiinnosta, ehkä pitäisi mennä kokkauskursille, semmoisella voisi törmätä pullantuoksuiseen naiseen :)

• Ikis__M
        uyuhkjkjhkjhk kirjoitti:

Tampereen sopivin: http://treffit.suomi24.fi/profile/753509

Hitto sää nyt innostuit :D Nättihän tuokin taitaa olla vaikka yrittää piilottaa sen aurinkolasien taakse (Minkähän vaikutelman muuten antaisi mies vastaavalla kuvalla :D), joo ei nyt kuitenkaan kun matkaa on tuonnekin mutta löydät kyllä niin hyviä ehdokkaita ettei tätä ketjua kohta uskalla avata enää :D en, en lipsu päätöksestä olla nettitreffailematta :)

• uyiuiuyiuyiuiuyi
        Ikis__M kirjoitti:

Samaa mieltä että baarit ei ole se otollisin paikka mutta jos mies ei satu työskentelemään naisvaltaisella alalla monesti vaan se on se liki ainoa livepaikka "törmätä" kun ei kukaan kaupareissuillakaan aloitteita tee. Jotkut tanssikurssit ei oikein kiinnosta, ehkä pitäisi mennä kokkauskursille, semmoisella voisi törmätä pullantuoksuiseen naiseen :)

Turun sopivin 25v-35v : http://treffit.suomi24.fi/profile/757077

Kieltämättä vähän sanattomaksi vetää... En olisi ikinä uskonut, että lapsettomia / kuvallisia naisia on noin vähän treffipalstalla.

• uhkjhkjhkjhk
        Ikis__M kirjoitti:

Hitto sää nyt innostuit :D Nättihän tuokin taitaa olla vaikka yrittää piilottaa sen aurinkolasien taakse (Minkähän vaikutelman muuten antaisi mies vastaavalla kuvalla :D), joo ei nyt kuitenkaan kun matkaa on tuonnekin mutta löydät kyllä niin hyviä ehdokkaita ettei tätä ketjua kohta uskalla avata enää :D en, en lipsu päätöksestä olla nettitreffailematta :)

Oon kiero.. :)

• jossainhikiällä
        Ikis__M kirjoitti:

Missä sä asut?

• Ikis__M
        jossainhikiällä kirjoitti:

Missä sä asut?

Joskus tein linjauksen etten kerro mitään tietoja täällä itsestäni :)

• Ikis__M
        uyiuiuyiuyiuiuyi kirjoitti:

Turun sopivin 25v-35v : http://treffit.suomi24.fi/profile/757077

Kieltämättä vähän sanattomaksi vetää... En olisi ikinä uskonut, että lapsettomia / kuvallisia naisia on noin vähän treffipalstalla.

Siinäkin ihan hauskan näköinen nainen vaikkei kerrokaan paljon itsestään. Hyvä olet kyllä löytämään semmoisia jotka kieltämättä kyllä voisi kiinnostaa jos livenä vahingossa joskus törmäisi, sinun pitäis perustaa joku parituspalvelu :) Mutta tosiaan tuo niin kuin huomasit että jos mies etsii lapsetonta kolmekymppistä naista ei se helppoa ole kun niitä jotka uskaltaa kuvan laittaa on kuitenkin suhteellisen vähän ja ne varmaan hukkuu sitten viesteihin niin että pitäisi olla tosi spesiaalimies tehdäkseeen vaikutuksen, ei ne naiset välttis ehdi edes vastaamaan vaikka vähän kiinnostuisivatki jos juuri silloin sattuu olemaan joku muu heillä mielenkiinnon kohteena ja niitä yrittäjiä varmaan riittää. Sitten jos on kuvaton nainen se on vähän arpapeliä kun saattaa kadota ykskaks ilman mitään selitystä ja olet saattanut sille jo pitkäänkin kirjoitella niin se sitten vähn kuin kylmä suihku niskaan.

• Ikis__M
        uhkjhkjhkjhk kirjoitti:

Oon kiero.. :)

Aika kiero tosiaan, et kylläkään huonossa mielessä :)

• ukuuhlkhkjhkjkj

Eipä opo osannut aikoinaan tuota alaa ehdottaa.. Oon ihan oikeasti joskus miettinyt että olisi hyvä, jos joku ulkopuolinen etsisi jokaiselle treffipalstalla olevalle henkilölle vaikka juuri kolme sopivinta vaihtoehtoa. Siis SOPIVINTA!! Jokaiselle olisi sitouduttava kirjoittelemaan viikko ilman ennakkotietoja, yksi kerrallaan. Muutaman kysymyksen / aihealueen saisi jokaista päivää kohti valmiina. Kuvan ja profiilitekstin näkisi vasta sitten, jos haluaisi ihan oikeasti tavata.

• Ikis__M
        ukuuhlkhkjhkjkj kirjoitti:

Eipä opo osannut aikoinaan tuota alaa ehdottaa.. Oon ihan oikeasti joskus miettinyt että olisi hyvä, jos joku ulkopuolinen etsisi jokaiselle treffipalstalla olevalle henkilölle vaikka juuri kolme sopivinta vaihtoehtoa. Siis SOPIVINTA!! Jokaiselle olisi sitouduttava kirjoittelemaan viikko ilman ennakkotietoja, yksi kerrallaan. Muutaman kysymyksen / aihealueen saisi jokaista päivää kohti valmiina. Kuvan ja profiilitekstin näkisi vasta sitten, jos haluaisi ihan oikeasti tavata.

Sopisi kyllä, osasit ainakin minua miellyttäviä löytää ja tuo kyllä olisi oikeasti hyvä idea. Nykytilannehan on niin että kun ihminen kirjautuu tuommoisiin palveluihin se on siellä sitten kuin karkkikaupassa -> huumaantuu tarjonnasta ja mahdollisesta omasta suosiosta -> ei maltakaan keskittyä niihin itselleen sopivimpiin vaan hamuaa aina vaan parempaa -> sitäkautta sortuu liioittelemaan itseään -> Tulee pettymyksiä puolin ja toisin -> Kukaan ei löydä mitään kestävää.

Jos olisikin tosiaan noin että palvelu valkkaisi (joko ihminen tai softa) vain rajatun määrän ehdokkaita ja sitten seuraisi sitä oikeaa kirjoittelua ilman kuvia niin ehtisi vähän tutustua ajatusmaailmaan, arvoihin jne. ilman että tyrmää heti vaikka ulkonäön perusteella ja sitten tosiaan vaikka viikon jälkeen saisi nähdä kuvan ja sopia treffeistä. Jos ei halua treffejä yms. niin ei väkisellä mutta vasta lisää maksamalla saisi taas uuden ehdokasryppään niin kaikki varmaan ainakin vähän enemmän yrittäisivät ja antaisivat mahdollisuutta vaikka kuva ei heti olisikaan ihan ykkösihanne kun kaikkihan ei edes onnistu aina valokuvissa.

Joo, loistoidea oli sinulta tuo ja uskoisin että palvelun tekemä rajaaminen lisäisi onnistuneita parinmuodostuksia, lisäksi laittaisi miettimään jo alussa niitä omia kriteereitä ja sitä että mitä oikeasti haluaa kun jos liian ylös laittaa riman tulisi se pikkuhiljaa hintoihinsa.

• uhkjhkjhkjhkj
        Ikis__M kirjoitti:

Sopisi kyllä, osasit ainakin minua miellyttäviä löytää ja tuo kyllä olisi oikeasti hyvä idea. Nykytilannehan on niin että kun ihminen kirjautuu tuommoisiin palveluihin se on siellä sitten kuin karkkikaupassa -> huumaantuu tarjonnasta ja mahdollisesta omasta suosiosta -> ei maltakaan keskittyä niihin itselleen sopivimpiin vaan hamuaa aina vaan parempaa -> sitäkautta sortuu liioittelemaan itseään -> Tulee pettymyksiä puolin ja toisin -> Kukaan ei löydä mitään kestävää.

Jos olisikin tosiaan noin että palvelu valkkaisi (joko ihminen tai softa) vain rajatun määrän ehdokkaita ja sitten seuraisi sitä oikeaa kirjoittelua ilman kuvia niin ehtisi vähän tutustua ajatusmaailmaan, arvoihin jne. ilman että tyrmää heti vaikka ulkonäön perusteella ja sitten tosiaan vaikka viikon jälkeen saisi nähdä kuvan ja sopia treffeistä. Jos ei halua treffejä yms. niin ei väkisellä mutta vasta lisää maksamalla saisi taas uuden ehdokasryppään niin kaikki varmaan ainakin vähän enemmän yrittäisivät ja antaisivat mahdollisuutta vaikka kuva ei heti olisikaan ihan ykkösihanne kun kaikkihan ei edes onnistu aina valokuvissa.

Joo, loistoidea oli sinulta tuo ja uskoisin että palvelun tekemä rajaaminen lisäisi onnistuneita parinmuodostuksia, lisäksi laittaisi miettimään jo alussa niitä omia kriteereitä ja sitä että mitä oikeasti haluaa kun jos liian ylös laittaa riman tulisi se pikkuhiljaa hintoihinsa.

Voisin pyörittää tuollaista ilmaiseksi -niin mielenkiintoista.. Paritin juuri naapurinkin! Saa nähdä, koska tulee kutsu kuulusteluihin. :) Monta vuotta kuuntelin hänen valitustaan yksinäisyydestä. Tein profiilin, ja "pakotin" hänet treffeille. Nyt on sitten seuraa. Hyvä mies löytyi yllättävän läheltä. Mulla on aika hyvä silmä lukea ilmoituksia myös rivien välistä. Itseäni se ei ole kyllä auttanut.

• Ikis__M
        uhkjhkjhkjhkj kirjoitti:

Voisin pyörittää tuollaista ilmaiseksi -niin mielenkiintoista.. Paritin juuri naapurinkin! Saa nähdä, koska tulee kutsu kuulusteluihin. :) Monta vuotta kuuntelin hänen valitustaan yksinäisyydestä. Tein profiilin, ja "pakotin" hänet treffeille. Nyt on sitten seuraa. Hyvä mies löytyi yllättävän läheltä. Mulla on aika hyvä silmä lukea ilmoituksia myös rivien välistä. Itseäni se ei ole kyllä auttanut.

Hiton hyvä veto jos olet onnistunut saattamaan yhteen ja heistä tulee pari :) Mitä sinuun tulee niin jotkut ehkä on vaan luotuja tekemään hyvää muille eikä itsellä välttämättä mene yhtä hyvin mutta toivottavasti sinuakin onnistaa vielä, silmää sulla ainakin taitaa tosiaan olla niin etteivät ainakaan ihan huijarit pääse yllättämään.

• 787878
        Ikis__M kirjoitti:

Vastenmielinen ihminen voi olla muutenkin kuin hakkaava, olen samaan mieltä edellisen kanssa: jostain syystä, vaikkei sua tunne, susta huokuu joku todella vastenmielisyys, jännä juttu.

• Ikis__M
        787878 kirjoitti:

Vastenmielinen ihminen voi olla muutenkin kuin hakkaava, olen samaan mieltä edellisen kanssa: jostain syystä, vaikkei sua tunne, susta huokuu joku todella vastenmielisyys, jännä juttu.

Joo ja sekin on jännä että vielä viimeviikolla palstanaiset fanitti täpöllä eräkettua mutta nyt sitten kelkka näyttää kääntyneen niin aika hyviä "ihmistuntijoita" teissä täytyy kyllä olla :D Mutta joo, pidä vaan vastenmielisenä jos siltä tuntuu, en kai minä sille mitään voi.

• 234432
        Ikis__M kirjoitti:

Joo ja sekin on jännä että vielä viimeviikolla palstanaiset fanitti täpöllä eräkettua mutta nyt sitten kelkka näyttää kääntyneen niin aika hyviä "ihmistuntijoita" teissä täytyy kyllä olla :D Mutta joo, pidä vaan vastenmielisenä jos siltä tuntuu, en kai minä sille mitään voi.

Ikiksessä ärsyttävintä on ristiriitaisus. Pulla ja Nalli ovat helppoja tapauksia. Paskaa alusta loppuun. Heidät voi ohittaa olankohautuksella. Ikiksessä vilahtaa välillä jotain mikä tuntuu yllättävältä ja fiksulta. Sitten hän toteaa taas jotain aivan ääliömäistä ja sitä jää miettimään kumpi on se oikea puoli. Vaikea kuvitella, että niin ristiriitaiset ajatukset sopisivat samaan päähän.

• uhkuhkjhjhjkh
        Ikis__M kirjoitti:

Auts.. "Osu ja uppos".. :) Minunkin kelkka kääntyi, vaikka en mikään suvakki-xxx- olekaan.

• Ikis__M
        234432 kirjoitti:

Ikiksessä ärsyttävintä on ristiriitaisus. Pulla ja Nalli ovat helppoja tapauksia. Paskaa alusta loppuun. Heidät voi ohittaa olankohautuksella. Ikiksessä vilahtaa välillä jotain mikä tuntuu yllättävältä ja fiksulta. Sitten hän toteaa taas jotain aivan ääliömäistä ja sitä jää miettimään kumpi on se oikea puoli. Vaikea kuvitella, että niin ristiriitaiset ajatukset sopisivat samaan päähän.

Eikös se ole jännittävää semmoinen dr jekyll - Mr Hyde asetelma :D Sen verran tuossa varmaa kyllä totta että täytyy myöntää että joskus tympii tämä maailmanmeno sen verran että tulee sitten ehkä vähän liioiteltuakin. Tämä on oikein mainio paikka purkaa vitutusta kun sen voi tehdä anonyyminä eikä tarvitse sitten kenelläkään oikeasti tiuskia :)

• uhkuhkjhkjhk
        234432 kirjoitti:

:) Aika hyvin sanottu..

• 234432
        Ikis__M kirjoitti:

Eikös se ole jännittävää semmoinen dr jekyll - Mr Hyde asetelma :D Sen verran tuossa varmaa kyllä totta että täytyy myöntää että joskus tympii tämä maailmanmeno sen verran että tulee sitten ehkä vähän liioiteltuakin. Tämä on oikein mainio paikka purkaa vitutusta kun sen voi tehdä anonyyminä eikä tarvitse sitten kenelläkään oikeasti tiuskia :)

Onhan se kirjoissa jännää sellainen salaperäinen kaksoisrooli, mutta oikeassa elämässä saisit mahdollisen rouva Ikiksen sekoamaan kun ei koskaan tietäisi millainen mies kunakin aamuna viereltä nousee.
        Kyllä sen ymmärtää, että tässä maailmassa vituttaa ja varmaan aika tavalla kroonisesti. En vain aina kestä sitä rumuutta mikä niistä teksteistä huokuu. Luulen, että flirttailemalla tuollaisten inhottavien ajatusten kanssa, joissa epäinhimillistetään joitain ihmisiä, saatat vielä oikeasti turtua ja menettää empatiakykysi. Se on vielä siellä jossain, sen huomaa kun puhutaan lapsista tai eläimistä.

• Ikis__M
        234432 kirjoitti:

Onhan se kirjoissa jännää sellainen salaperäinen kaksoisrooli, mutta oikeassa elämässä saisit mahdollisen rouva Ikiksen sekoamaan kun ei koskaan tietäisi millainen mies kunakin aamuna viereltä nousee.
        Kyllä sen ymmärtää, että tässä maailmassa vituttaa ja varmaan aika tavalla kroonisesti. En vain aina kestä sitä rumuutta mikä niistä teksteistä huokuu. Luulen, että flirttailemalla tuollaisten inhottavien ajatusten kanssa, joissa epäinhimillistetään joitain ihmisiä, saatat vielä oikeasti turtua ja menettää empatiakykysi. Se on vielä siellä jossain, sen huomaa kun puhutaan lapsista tai eläimistä.

Niin no en minä oikeassa elämässä olekaan kuin sitä dr puolta ja jos vielä joskus pariudun niin palstahan jää sitten taakse ainakin hetkeksi. Olen ennenkin sanonut" ettei ihan tosissaan kannata kaikkea täällä ottaa, tämä anonyymiys varmaan tekee sen että toisinaan turhankin korostuneesti tulee mielipiteet, ei me monikaan oikeasti niin vihaa täynnä olla mitä voisi luulla tekstien perusteella.

• 234432
        Ikis__M kirjoitti:

Niin no en minä oikeassa elämässä olekaan kuin sitä dr puolta ja jos vielä joskus pariudun niin palstahan jää sitten taakse ainakin hetkeksi. Olen ennenkin sanonut" ettei ihan tosissaan kannata kaikkea täällä ottaa, tämä anonyymiys varmaan tekee sen että toisinaan turhankin korostuneesti tulee mielipiteet, ei me monikaan oikeasti niin vihaa täynnä olla mitä voisi luulla tekstien perusteella.

No hyvää yötä sille tohtoripuolelle. Siitä toisesta en niin välitä, nähköön painajaisia isoista, rumista lutkista, jotka tulevat pitämään hänelle elämän koulua.

• Ikis__M
        234432 kirjoitti:

No hyvää yötä sille tohtoripuolelle. Siitä toisesta en niin välitä, nähköön painajaisia isoista, rumista lutkista, jotka tulevat pitämään hänelle elämän koulua.

Samoin sulle kuin myös uhkuhkjhkjhk:lle, saatiinhan me asiallistakin keskustelua aikaiseksi mikä aina hyvä juttu täällä :) taidan tosiaan itsekin mennä näkemään unia ihanista 50-lukulaisistyyppisistä kunnon naisista, muutenhan se tosiaan menee painajaisiksi :D

• uuuuuhkhkjhkjhk
        Ikis__M kirjoitti:

Samoin sulle kuin myös uhkuhkjhkjhk:lle, saatiinhan me asiallistakin keskustelua aikaiseksi mikä aina hyvä juttu täällä :) taidan tosiaan itsekin mennä näkemään unia ihanista 50-lukulaisistyyppisistä kunnon naisista, muutenhan se tosiaan menee painajaisiksi :D

Öitä kaikille! En tiedä olivatko omat viestini niin asiallisia.. Mielelläni kuitenkin keskustelen jatkossakin.

• kiltti-ja-kunnollinen

Niissä naisissa on pahaa jolla on lapsia koska sen lapsen on siittänyt joku paska jännämies. Lihavat naiset on myös pahoja

• 1218

Vai oikein "pahoja". Ovatko he murhaajia?

• 8001

Niissä miehissä ei ole mitään pahaa, kenellä on lapsia siitettynä jonkun toisen naisen kanssa. Lapset ovat ihania. Lihavissa miehissä ei myöskään ole mitään pahaa. Pahuus tulee ihan jostain muista ominaisuuksista.

• Lienee jossain määrin katsojan omasta iästä ja emotionaalisen kypsyydestä riippuvaa mikä ikäinen loppujen lopuksi on kenenkin silmissä on kurppa.

• Parempimiehekäs

Suurin osa kolmekymppisistä misuista on ns. "pilalle pantua tavaraa".

Ihan sama mitä ne ulkokuoreltaan on koska sisältä ovat jo mätiä.

osa jaksaa haaveilla olevansa vielä jotain suosittuja prinsessoita tai naisia joita elämä (tai siis exä joka pani, petti ja hakkasi) potki mutta loput ovat jo luovuttaneet.

Heillä ei tee yhtään mitään.

• PulinatPois

Mitä ihmiset täällä sekoilee. 30 ikä ei ole vielä mikään selittämään onko ihmisessä vikaa vai ei. Siihen asti pärjätään helpolla. Katsotaan sitten 100 kohdilla, että tuntuuko pulssi ja jos tuntuu, niin uskaltaa jo väittää että ei tässä ihmisen pääkopassa ja kehossa nyt pahempaa vikaa ole voinut olla kun siihen asti niillä pärjätty.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/4b/a6/c9/4ba6c934a2792796d3fbf31a0ec10691.jpg

Jos ei koetuksen kautta hankittua näyttöä tartteta, niin sitten täydellisin ikä on /-10. Solut, kudokset ja elimet vielä nuortakin nuoremmat ja mieli lähtökohtaisesti turmeltumaton. Ei suomi24:n kaltaista katkeraa vinkunaa vaan aito, hyväntahtoinen ja kiltti suhtautuminen kanssaihmisiin.

• Responsibility_

Biologinen kello sanoo tick tock tick tok.....

Nuoruuden kauniimmat hetket on jo eletty, nyt pitää tyytyä pikkasen vanhempaan ihoon ja ropsahtaneihin muotoihin.

En toki yritä loukata tai kiusata mutta kun tietää henkilön imeskelleen ja juoksetelleen hänen kolmasosan elämästä ei välttämättä synny tunnetta jakaa sydäntä tämän kanssa. En kykene ottamaan ihmistä tosissaan joka on omannu parisuhteita ja rakastajia. Ja minun kohdallani pysähdytään sitten pitäisi ottaa parisuhde tosissaan?

Sorry baby,kävit jo 5 miestä ennen minua ja haluun samaa mitä hekin saivat. Vaakamamboa ja kosteita seikkailuja eikä sen enempää :D

Lapset luotan vain sille joka niistä oikeasti ottaa vastuun ja sydämmeni sille joka antaa omansa minulle.

Ja naisista 30 ei mitään vikaa ole. Ei miehissäkään. Mutta yksilöllisesti tulkittuna sanoisin nuorempaan on helpompi vaikuttaa kun vanhempaan. Ja sitä paitsi jos ei ole valmis olla yhdessä parhaimmat vuodet miks pitäisi hyppää mukaan kun on puolet pelistä pelattu? Tällei parisuhde perspektiivistä siis.

• PalstanRuminMies

En ymmärrä edes miksi täällä provotaan aina nuorten naisten perään. No ensinnäkin mähän en saa edes nuorta saati vanhaa mutta aina haaveilin ikäisestäni tai hieman vanhemmasta naisesta. Jos olisin naisten mielestä komea ja näinollen sovelias suhteeseen "ottaisisin" näin kolmevitosena itselleni erittäin mielelläni 35-40 vuotiaan naisen. Mut minultahan ei kysellä ja minä en voi valita ketään naista niin ilman olen. Se miksi karsastaisin periaatteessa nuoria parikymppisiä johtuu siitä että en tunne että meillä olisi mitään yhteistä. Itse olen konservatiivinen vanhojen tapojen ihannoija ja joku parikymppinen muikkeli sit keräilis vaan pokemoneja ja peilailis persettään päivät pitkät niin ei ainakaan pitkäkestoista olis se jos olis.

• crux

Ei kai heissä muuta vikaa olekaan kuin äärimmäisen vaikea saatavuus. He ovat tehneet jo elämänsä aikana pari aloitetta ja päättäneet että enää eivät ryhdy siihen hommaan. He ovat seuranneet kavereidensa perhe-elämää ja päättäneet että uuden tuttavuuden pitää päästä samaan sielujen sympatiaan jo saman illan aikana, vaikka kavereilta on mennyt puolisoidensa kanssa siihen kymmenen vuotta.

He toivovat lapsia, mutta eivät kuitenkaan. He haluavat miehen, mutta yksin on vielä parempi olla. Aika lukossa ja umpisolmussa he ovat ja kovasti odottavat ratkaisua jostain ulkopuolelta.

• Jetsulleenjuu

Ihmisiä n(h)ekin ovat.

• 13p5

Ei olekaan. Vaikka NAL ja ExPUA niitä pelkäävätkin, niin oikeasti heissä ei ole mitään vikaa :)

• 7plus3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5842
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4404
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1569
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      68
      1313
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe