Haluaisin ihmissuhdepaljastuksia

Tirme

Siis kuka on kenenkin kanssa? Debbien kohtalo kiinnostaa. Homppeliparit ei niinkään. Eikä yksityiskohdat.

24

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gedjuonjo

      Tätä varten on Juonipaljastuksia 3

    • Glub

      Lol, no kannattaisi varmaan kiinnostua, nämä "homppeliparisi" ovat kuitenkin sarjan pääosissa, ja tulevat olemaan pitkän aikaa. Kannattaa varmaankin varautua siihen, jos aiot seurata sarjaa jatkossakin. Debbie, puolestaan, ei niinkään.

      • Mikäsinäoletsanomaan

        No kai jokanen saa kiinnostua mistä kiinnostuu. Voihan joku kattoo Emmerdalea vaikka Tootsien takia, ja sillä on siihen kaikki oikeus.

        Sitä paitsi Debbie on hyvinkin keskeisessä osassa juuri nyt meillä nähtävissä jaksoissa...


      • Viilentyvääsyksyä

        Emmerdale sarjan gayt miehet ovat tavallisia ihmisiä eivät erotu muista eikä käyttäydy hassusti kuten karnevaali camphomot tosi-tv sarjoissa tai viihdeohjelmissa. On helppo katsoa.
        Tarina Aaronin ja Robertin ympärillä on ollut kiinnostava ja jännittävä eikä pääosassa ole intiimit asiat joita ei tule olemaan pitkään aikaan heidän välillään.
        Ensi viikollahan salasuhde paljastuu. Eikä välit ole lämpimät sen jälkeen. Robert tulee olemaan tapahtumien keskipisteenä syksyn aikana ja on tekemisissä yhä Whitien kanssa.
        29.8 lähtien esitetään taas 2 jaksoa päivässä.


      • Glub
        Mikäsinäoletsanomaan kirjoitti:

        No kai jokanen saa kiinnostua mistä kiinnostuu. Voihan joku kattoo Emmerdalea vaikka Tootsien takia, ja sillä on siihen kaikki oikeus.

        Sitä paitsi Debbie on hyvinkin keskeisessä osassa juuri nyt meillä nähtävissä jaksoissa...

        Saa toki, huomautin vain, että jos ei kestä katsoa samaa sukupuolta olevien suhdetta, niin voi ollam että Emmerdale on väärä sarja sellaiselle henkilölle. Lisäksi, vaikka Debbie olisikin jollain tavalla keskeinen, oikeastaan on kyllä vain yksi monen muun joukossa, ja tätä ei tule kauaa kestämään.

        Nimim. "Miten niin, mikä minä *en* olisi sanomaan, tietenkin voin sanoa.*


      • Glub

        Ja tarkistapa vähän, miten puhut toisille ihmisille (Minulle).


      • AjaRparhauttasarjassa

        Debbiestä sen verran että näyttelijä lähtee äitiyslomalle vuoden lopussa ja takaisin tulosta ei tietoa. Katsoja voi jo havaita että Debbie on löysissä vaatteissa jo elokuun jaksoissa.
        Tosiasia on että, Aaron ja Robert ovat kiinnostavimmat, huomatuimmat ja seuratuimmat hahmot sarjassa somessa ja fanipohja on laaja. Hyviä näyttelijöitä ja suuria tarinoita on kiinnostava seurata.


      • Eitarviollaylimielinen
        Glub kirjoitti:

        Saa toki, huomautin vain, että jos ei kestä katsoa samaa sukupuolta olevien suhdetta, niin voi ollam että Emmerdale on väärä sarja sellaiselle henkilölle. Lisäksi, vaikka Debbie olisikin jollain tavalla keskeinen, oikeastaan on kyllä vain yksi monen muun joukossa, ja tätä ei tule kauaa kestämään.

        Nimim. "Miten niin, mikä minä *en* olisi sanomaan, tietenkin voin sanoa.*

        Missä aloittaja sanoi, ettei hän kestäisi katsoa homopareja? Hänhän vain sanoi, ettei häntä kiinnosta. Ei pidä lukea rivien välistä sellaista, mitä siellä ei ole.

        Täytyy olla aika pihalla Emmerdalesta, jos ei ymmärrä, että Debbie on yksi sarjan keskeisimmistä ja tärkeimmistä hahmoista. Tietenkään se ei Englannissa juuri nyt ole huomion keskipisteenä, kun Charley on äitiyslomalla. Että lol vaan itsellesi. Mutta odotetaanpa vain, kunhan Debbie tulee takaisin.

        Katso itse, miten puhut muille. Kommentistasi saa kuvan, että Emmerdalea ei saa katsoa, jos Robron ei kiinnosta. Joten on aiheellista kysyä, kuka oikein luulet olevasi. Mikä oikeus sinulla muka on määritellä, mistä muiden katsojien pitää kiinnostua. Vaikka Robron-faneja on paljon, on myös paljon meitä, jotka emme heistä juuri piittaa. Me vain emme ole niin kovaäänisiä, koska emme koe tarvetta joka välissä toitottaa mielipidettämme saati tuputtaa sitä ainoana oikeana.


      • Pointtijahahmotushukassa

        Saippuasarjassa puhutaan englanniksi SL, Storylinesta,tarinasta,juonesta kokonaisuutena jossa on alku ja loppu. Voi kestää viikkoja tai kuukausia esim joku ongelma,sairaus,rikos. Näyttelijät niihin valitaan osaamisen,kykyjen mukaan.
        Päähenkilön lisäksi muutama muu on mukana. Vuoden aikan näitä tarinoita on useita ja paras SL ja näyttelijä valitaan palkintoehdokkaaksi BSA ym.
        Debbien miesongelmat Bartonin poikien kanssa ei ollut ehdolla 2015-2016. Saippuasarjat eivät ole yhtä mössöä. On vakavampaa draamaa ja sitten pienissä rooleissa olevilta jotain kevyempää komediallista ja arkista elämää.


      • Kukastässäolikaanhukassa
        Pointtijahahmotushukassa kirjoitti:

        Saippuasarjassa puhutaan englanniksi SL, Storylinesta,tarinasta,juonesta kokonaisuutena jossa on alku ja loppu. Voi kestää viikkoja tai kuukausia esim joku ongelma,sairaus,rikos. Näyttelijät niihin valitaan osaamisen,kykyjen mukaan.
        Päähenkilön lisäksi muutama muu on mukana. Vuoden aikan näitä tarinoita on useita ja paras SL ja näyttelijä valitaan palkintoehdokkaaksi BSA ym.
        Debbien miesongelmat Bartonin poikien kanssa ei ollut ehdolla 2015-2016. Saippuasarjat eivät ole yhtä mössöä. On vakavampaa draamaa ja sitten pienissä rooleissa olevilta jotain kevyempää komediallista ja arkista elämää.

        Mutta eivät yksittäisistä juonikuvioista annettavat palkinnot vielä kerro, ketkä ovat pitkällä tähtäimellä sarjan keskeisimmät hahmot. Vai väitätkö tosissasi, ettei Cainkaan ole tärkeä hahmo, sillä eihän hänkään ole vastikään ollut missään palkitussa juonikuviossa mukana? Kyllä keskeisen hahmon asema ansaitaan aivan muilla perusteilla. Kuten vaikkapa sillä, että samalle hahmolle kirjoitetaan jatkuvasti, vuodesta toiseen tärkeitä, pitkiä juonikuvioita, jotka vaikuttavat muihin ja sysäävät uusia juonia liikkeelle. Laskepa huviksesi, kuinka monta tällaista juonta on vaikka viimeisen kymmenen vuoden aikana Cainille tai Debbielle kirjoitettu, ja yritä sitten tulla uudestaan sanomaan, etteivät he muka ole tärkeitä.


      • Glub
        Eitarviollaylimielinen kirjoitti:

        Missä aloittaja sanoi, ettei hän kestäisi katsoa homopareja? Hänhän vain sanoi, ettei häntä kiinnosta. Ei pidä lukea rivien välistä sellaista, mitä siellä ei ole.

        Täytyy olla aika pihalla Emmerdalesta, jos ei ymmärrä, että Debbie on yksi sarjan keskeisimmistä ja tärkeimmistä hahmoista. Tietenkään se ei Englannissa juuri nyt ole huomion keskipisteenä, kun Charley on äitiyslomalla. Että lol vaan itsellesi. Mutta odotetaanpa vain, kunhan Debbie tulee takaisin.

        Katso itse, miten puhut muille. Kommentistasi saa kuvan, että Emmerdalea ei saa katsoa, jos Robron ei kiinnosta. Joten on aiheellista kysyä, kuka oikein luulet olevasi. Mikä oikeus sinulla muka on määritellä, mistä muiden katsojien pitää kiinnostua. Vaikka Robron-faneja on paljon, on myös paljon meitä, jotka emme heistä juuri piittaa. Me vain emme ole niin kovaäänisiä, koska emme koe tarvetta joka välissä toitottaa mielipidettämme saati tuputtaa sitä ainoana oikeana.

        Kiinnosta, kestä, sanahelinää. Lopputulema on sama, jos ei kiinnosta katsoa, niin voi olla, että jonkinmoinen osuus sarjasta jää katsomatta, ja tämä metodi kuulostaa melko epäjärkevältä. Tietenkin jokainen tyylillään.

        "Yksi keskeisimmistä ja tärkeimmistä hahmoista"? No, ensinnäkin on se on mielipiteesi, ei totuus. Toisekseen, Debbie ei ole ollut keskeisessä osassa Cameron-tarinan jälkeen, eli yli puoleentoista vuoteen, nyt *juuri* tällä hetkellä hän sattuu olemaan *hieman* keskeisemmässä osassa, niin se on sinusta paljon? No, ilman juonipaljastuksia tekemättä, niin tätä ei tule kauaa kestämään, eikä se edes liity äitiyslomaan, juonikuvio tulee hiljenemään, eikä tule olemaan sarjan keskeisessä osassa ja aiemminkaan sitä, kun tämä kolmiodraama tulee päättymään jo kauan ennen kuin äitiyslomalle lähtö tapahtuukaan. Lisäksi, ei ole mitään tietoa, millaisia juonikuvioita tälle henkilölle tullaan kirjoittamaan, kun palaa äitiyslomalla, tai koska se edes tapahtuu, turha olettaa mitään ihmeellistä. Charitykin ollut sivuosassa kokoajan palattuaan äitiyslomalta, ja vasta usean kuukauden jälkeen, nyt, alkaa olemaan keskeisemmässä juonitarinassa. Tässä pieni juonipaljastus, jota ei nyt voinut välttää.

        Tottakai Emmerdalea *saa* katsoa, ei niin kukaan ole sanonut. Jos kirjoittaja aloittaa kirjoituksensa, että "homppeliparit eivät kiinnosta", niin silloin tulee kyllä odottaakin vastakirjoituksia. En minäkään mene aloittamaan jotain artikkelia niin, että "kylläpä toi Debbie on lutka, joka saisi poistua sarjasta vaikka heti", vaikka niin ajattelisinkin. Ja vastakysymyksenä sinulle tähän kaikkeen: Minkä takia *sinua* tämän toisen henkilön aloittama kirjoitus niin paljon kiinnostaa? Sinä tuskin olet sama henkilö, miksi puolustelet ja otat näin vahvasti kantaa. Onko siellä kenties taustalla piilemässä joitain asioita, jotka vaikuttavat tähän kirjoitteluusi?

        Ja vaikka olenkin Robron-fani, niin olen monen muunkin henkilön ja asian fani tässä sarjassa, ja olen niistä asioista hyvin monesti, ja monissa kirjoituksissa kertonutkin, kuten huomaa, jos katsoo erilaisia viestiketjuja. Ja minä en ole koskaan sanonut, että tämä mielipide olisi "ainoa oikea". Kyllä saa olla pitämättä, tai välittämättä, viestiketjuja on sen sijaan kuitenkin turha yrittää aloitella tuollaisella alatyylillä kuten tässä. Kuten yleensäkin elämässä, jos jostain asiasta ei pidä, tai on asiasta eri mieltä, kannattaa se pitää omana tietonaan, ja asian unohtaa.


      • Glub
        Kukastässäolikaanhukassa kirjoitti:

        Mutta eivät yksittäisistä juonikuvioista annettavat palkinnot vielä kerro, ketkä ovat pitkällä tähtäimellä sarjan keskeisimmät hahmot. Vai väitätkö tosissasi, ettei Cainkaan ole tärkeä hahmo, sillä eihän hänkään ole vastikään ollut missään palkitussa juonikuviossa mukana? Kyllä keskeisen hahmon asema ansaitaan aivan muilla perusteilla. Kuten vaikkapa sillä, että samalle hahmolle kirjoitetaan jatkuvasti, vuodesta toiseen tärkeitä, pitkiä juonikuvioita, jotka vaikuttavat muihin ja sysäävät uusia juonia liikkeelle. Laskepa huviksesi, kuinka monta tällaista juonta on vaikka viimeisen kymmenen vuoden aikana Cainille tai Debbielle kirjoitettu, ja yritä sitten tulla uudestaan sanomaan, etteivät he muka ole tärkeitä.

        Ja kuka sinä olet jälleen sanomaan, kuka ja *mikä* juonikuvio on tärkeä, ja "toisia liikkeelle sysäävä"? Ensinnäkin, A) sellainen tämä Robronin tarina nimittäin juurikin on, ja B) tällaisia isoja, toisia liikkelle laittavia korkean profiilin, A-juonityypin kuvioita on nimenomaan Aaronille kirjoitettu lähes kokoajan tämän ollessa aikuisena sarjassa, sekä Robertin hahmolle, niin nyt, mutta myös ennen kuin hän oli poissa sarjasta, edellisen esittäjän näyttelemänä. Että "laskepa itse huviksesi". Tässä kaikessa taitaa olla kysymys nyt vain siitä, että ensinnäkin näet nämä tietyt henkilöt ruusunpunaisten lasien läpi ja yrität vain kohottaa heitä koska ne ovat suosikkejasi, ja toinen asia mikä paistaa läpi alta on se, että et vain kestä katsoa samaa sukupuolta olevien suhdetta. No, sillehän ei voi mitään, kantsisi kuitenkin varmaankin harrastaa vähän itsetutkiskelua, ja ainakin *yrittää* antaa toisten ihmisten nauttia hyvästä sarjasta ja hyvistä juonikuvioista. :)


      • Glub
        Eitarviollaylimielinen kirjoitti:

        Missä aloittaja sanoi, ettei hän kestäisi katsoa homopareja? Hänhän vain sanoi, ettei häntä kiinnosta. Ei pidä lukea rivien välistä sellaista, mitä siellä ei ole.

        Täytyy olla aika pihalla Emmerdalesta, jos ei ymmärrä, että Debbie on yksi sarjan keskeisimmistä ja tärkeimmistä hahmoista. Tietenkään se ei Englannissa juuri nyt ole huomion keskipisteenä, kun Charley on äitiyslomalla. Että lol vaan itsellesi. Mutta odotetaanpa vain, kunhan Debbie tulee takaisin.

        Katso itse, miten puhut muille. Kommentistasi saa kuvan, että Emmerdalea ei saa katsoa, jos Robron ei kiinnosta. Joten on aiheellista kysyä, kuka oikein luulet olevasi. Mikä oikeus sinulla muka on määritellä, mistä muiden katsojien pitää kiinnostua. Vaikka Robron-faneja on paljon, on myös paljon meitä, jotka emme heistä juuri piittaa. Me vain emme ole niin kovaäänisiä, koska emme koe tarvetta joka välissä toitottaa mielipidettämme saati tuputtaa sitä ainoana oikeana.

        Ja toisaalta, eipä tällä kaikella ole kovinkaan paljoa merkitystä, ottaen huomioon, että tätä viestiketjua tuskin on kovin pitkään enää olemassa. :)


      • batmani
        Glub kirjoitti:

        Ja kuka sinä olet jälleen sanomaan, kuka ja *mikä* juonikuvio on tärkeä, ja "toisia liikkeelle sysäävä"? Ensinnäkin, A) sellainen tämä Robronin tarina nimittäin juurikin on, ja B) tällaisia isoja, toisia liikkelle laittavia korkean profiilin, A-juonityypin kuvioita on nimenomaan Aaronille kirjoitettu lähes kokoajan tämän ollessa aikuisena sarjassa, sekä Robertin hahmolle, niin nyt, mutta myös ennen kuin hän oli poissa sarjasta, edellisen esittäjän näyttelemänä. Että "laskepa itse huviksesi". Tässä kaikessa taitaa olla kysymys nyt vain siitä, että ensinnäkin näet nämä tietyt henkilöt ruusunpunaisten lasien läpi ja yrität vain kohottaa heitä koska ne ovat suosikkejasi, ja toinen asia mikä paistaa läpi alta on se, että et vain kestä katsoa samaa sukupuolta olevien suhdetta. No, sillehän ei voi mitään, kantsisi kuitenkin varmaankin harrastaa vähän itsetutkiskelua, ja ainakin *yrittää* antaa toisten ihmisten nauttia hyvästä sarjasta ja hyvistä juonikuvioista. :)

        Minä olen vuoden verran seurannut tätä keskustelupalstaa ja tullut siihen tulokseen, että täällä ei saa sanoa pahaa sanaa Robronista. Vuoden olen lukenut kehuja, miten tärkeä juonikuvio on tulossa, mutta en vieläkään ole huomannut mitään järisyttävää tapahtuvan ainakaan Robron kuvioissa. Ja ihan turha tulla sanomaan, että viikon/kuukauden/vuoden päästä tapahtuu. Ihan yhtä kiinnostavia juonikuvioita on monella muullakin hahmolla vuodesta toiseen. Roobertilla on vielä monta vuotta edessä, ennen kuin hän samaan yltää


      • ThisIsNotBeeingGay
        batmani kirjoitti:

        Minä olen vuoden verran seurannut tätä keskustelupalstaa ja tullut siihen tulokseen, että täällä ei saa sanoa pahaa sanaa Robronista. Vuoden olen lukenut kehuja, miten tärkeä juonikuvio on tulossa, mutta en vieläkään ole huomannut mitään järisyttävää tapahtuvan ainakaan Robron kuvioissa. Ja ihan turha tulla sanomaan, että viikon/kuukauden/vuoden päästä tapahtuu. Ihan yhtä kiinnostavia juonikuvioita on monella muullakin hahmolla vuodesta toiseen. Roobertilla on vielä monta vuotta edessä, ennen kuin hän samaan yltää

        Olet hieman hukassa Robetin ja Aaron asiassa. Tarina alkoi jo syksyllä 2014 ja jatkuu edelleen. Etenee hitaasti. Robert on ollut ja on osallinen Whiten ja Sugden liittyvissä asioissa. Robertilla oli v2015 eniten ruutuaikaa Chasin kanssa. Hawley ei tullut sarjaan Robertiksi esittämään sivuosia pienellä palkalla tai joutumaan syytetyksi Katien onnnettomuudesta. Jotkut kokee kaiken Robronia koskevan hehkutukseksi homosuhteesta. Enkä minä ole gay.


      • batmani
        ThisIsNotBeeingGay kirjoitti:

        Olet hieman hukassa Robetin ja Aaron asiassa. Tarina alkoi jo syksyllä 2014 ja jatkuu edelleen. Etenee hitaasti. Robert on ollut ja on osallinen Whiten ja Sugden liittyvissä asioissa. Robertilla oli v2015 eniten ruutuaikaa Chasin kanssa. Hawley ei tullut sarjaan Robertiksi esittämään sivuosia pienellä palkalla tai joutumaan syytetyksi Katien onnnettomuudesta. Jotkut kokee kaiken Robronia koskevan hehkutukseksi homosuhteesta. Enkä minä ole gay.

        Kukahan se hukassa on?
        Lue uudestaan kirjoittamani teksti, ja yritä myös ymmärtää se. Minun mielipiteeni on, ettei Robron juoni ole mitenkään mielenkiintoinen eikä erityisen hyvin näytelty. Se tosiaan on minun mielipiteeni, muut saavat kokea sen omalla tavallaan.
        Mutta ei tarvitse ensimmäisenä mollata ihmisiä, jotka ovat asioista eri mieltä, niin kuin täällä monet tekevät


      • AikanäyttääLisää

        Ei kukaan kiistä etteikö Cain olisi sarjan yksi merkittävä hahmo ja pidetty pari yhdesssä Moiran kanssa. Aarionilla on ollut ja on iso merkitys sarjassa. Enpä jaksa txt.


      • Glub
        batmani kirjoitti:

        Minä olen vuoden verran seurannut tätä keskustelupalstaa ja tullut siihen tulokseen, että täällä ei saa sanoa pahaa sanaa Robronista. Vuoden olen lukenut kehuja, miten tärkeä juonikuvio on tulossa, mutta en vieläkään ole huomannut mitään järisyttävää tapahtuvan ainakaan Robron kuvioissa. Ja ihan turha tulla sanomaan, että viikon/kuukauden/vuoden päästä tapahtuu. Ihan yhtä kiinnostavia juonikuvioita on monella muullakin hahmolla vuodesta toiseen. Roobertilla on vielä monta vuotta edessä, ennen kuin hän samaan yltää

        No, juurihan sinä olet sanonut ja sanot, ettet pidä heistä, ja kuten tästä sivusta näkyy, niin joku muukin on sanonut, joten en tiedä mitä tarkoittaa "ei saa sanoa pahaa sanaa", eiköhän täällä jokainen pidä omista asioista, ja sanoo niistä myös. Ei tällaisilla palstoilla tarvitse olla jotain "yleistä" mielipidettä asioista. Kyse onkin siitä, että ei tarvitse käyttää alatyylistä kieltä.

        Yleisesti ottaen, ihmiset eivät yleensä kiinnitä huomiota asioihin, joista eivät pidä tai jotka eivät kiinnosta, vaan jättävät ne huomiotta, eivätkä niistä yleensä myös puhu, ja jos puhuu, niin tämä kertoo siitä, että kyllä asiassa taitaa sittenkin olla jotain kiinnostavaa. Asiasta välittämisen vastakohtahan ei ole inhoaminen, vaan välinpitämättömyys. Olen hiukan yllättynyt että sinä, jolla on ollut usein mielenkiintoisia kirjoituksia, olet tätä mieltä, no ehkä tulkitsinkin aiemmin väärin, sääli.


      • Glub
        batmani kirjoitti:

        Minä olen vuoden verran seurannut tätä keskustelupalstaa ja tullut siihen tulokseen, että täällä ei saa sanoa pahaa sanaa Robronista. Vuoden olen lukenut kehuja, miten tärkeä juonikuvio on tulossa, mutta en vieläkään ole huomannut mitään järisyttävää tapahtuvan ainakaan Robron kuvioissa. Ja ihan turha tulla sanomaan, että viikon/kuukauden/vuoden päästä tapahtuu. Ihan yhtä kiinnostavia juonikuvioita on monella muullakin hahmolla vuodesta toiseen. Roobertilla on vielä monta vuotta edessä, ennen kuin hän samaan yltää

        Aaron & Robert -juonitarina on isoin, mielenkiintoisin, jännittävin juonikuvio, joka tässä sarjassa on, jos ei sitä halua nähdä, niin sitten sitä ei näe, ei voi asialle mitään.


      • Glub

        Jotkut kirjoittajat täällä yrittävät väkisinkin pilata ihmisten sarjan katselun. En tiedä, mitä tällekin keskustelupalstalle on oikein tapahtumassa. Jos tämä jatkuu, ei täällä välttämättä ole kovin mukava tunnelma käydä, kun täällä nimenomaan haluaa ja on tarkoitus käydä tunnelmoimassa sarjaa, eritoten nyt, kun sarja on erittäin hyvässä, mielenkiintoisessa ja tapahtumarikkaassa vaiheessa. Koettakaapa nyt ryhdistäytyä asian suhteen.


      • Kuuntelenytitseäsi

        Vastaanpas nyt tässä kootusti Glubille, joka on tänään näemmä pitkällistä yksinpuhelua täällä harrastanut.

        Kuinka sokea pitääkään olla, jos ei ymmärrä, kuinka tärkeä hahmo Debbie on. Eikä vain nyt tai Cameron-jutussa, vaan myös jo paljon aiemmin, jo monen vuoden takaa. Kannattaisi tuntea hahmon historia kunnolla ennen kuin ottaa kantaa tämän tärkeyteen. Tosin tietysti jos ei sitä halua nähdä, niin sitten sitä ei näe, ei voi asialle mitään :) Nimenomaan, ei ole tietoa, millaisia juonikuvioita Debbielle tullaan kirjoittamaan, kun Charley palaa äitiyslomalta. Eihän sitä tiedä, mitä kaikkea hänen varalleen suunnitellaan tai on jo suunniteltu. Debbie ei ole Charity, joten turha verrata. Ei Charity ole koskaan ollut samalla tavalla keskeinen hahmo kuin Debbie tai Cain. Tässä taitaa tosiaan olla nyt kysymys vain siitä, että et pidä tietyistä henkilöistä ja yrität vain vähätellä heitä, koska he ovat inhokkejasi. Sitä paitsi en ole väittänyt, ettei Robronin tarina olisi iso juonikuvio siinä missä Debbienkin juonikuviot. Ei edelleenkään pidä lukea rivien välistä sellaista, mitä siellä ei ole. Tässä on ollut kyse Debbiestä, ei Robronista.

        Mistähän rivin välistä sitten taas kuvittelet lukeneesi, etten kestäisi katsoa samaa sukupuolta olevien suhdetta. Etpä enempää väärässä voisi edes olla. Pidin kovasti Aaronin ja Jacksonin tarinasta, se oli kaunis ja hyvin tehty. Robronista taas en pidä, ja lähinnä nyt sen takia, kun Robert on tuollainen kusipää. Kyllähän tässä näyttää nyt päinvastoin olevan kyse siitä, että te Robron-fanit olette niin homorakkauden sokaisemia, että teille on aivan sama, ketä suhteen osapuolet ovat. Mitäpä siitä, vaikka toinen olisi psykopaatti ja murhaaja. Kun onhan se nyt ahhh niiiiin ihhhkuuuuu kun kaks poikaa pussaa <33333 Niin kellähän ne ruusunpunaiset lasit nyt sitten onkaan.

        Totta kai puolustan aloittajaa, kun häntä vastaan aiheettomasti hyökätään. Sinun mielestäsikö pitäisi vain antaa kiusaajien kiusata puuttumatta asiaan? Mikä aloittajan viestissä edes sai sinut vetämään palkokasvin nokkaasi? Hän tosiaan kirjoitti vain, että ”homppeliparit ei kiinnosta”. Mitä alatyylistä siinä muka on? On hieman eri asia kutsua jotakuta lutkaksi, joka yleisesti ymmärretään haukkumasanana, kuin todeta, että ei ole kiinnostunut homoparien suhteista.

        Kuinka niin ”tätä viestiketjua tuskin on kovin pitkään enää olemassa”? Sinäkö poistatat tämän ketjun, kun kaikki täällä eivät ole samaa mieltä kanssasi? Tyypillistä. Kannattaisi opetella kestämään sitä, etteivät kaikki ihmiset aina vain myötäile sinua vaan muillakin on omia, eriäviä mielipiteitä. Ei sitä muuten elämässä pärjää. Tai niin kuin itse sanoit, jos on asiasta eri mieltä, kannattaa se pitää omana tietonaan, ja asia unohtaa. Mikset itse noudata omaa neuvoasi? Miksi ylipäätään kommentoit aloittajalle? Olisit itse pitänyt oman mielipiteesi vain omana tietonasi. Mutta kun et kerran itsekään niin tehnyt, miksi ihmeessä muiden sitten pitäisi? Vai pätevätkö elämässäsi eri säännöt sinulle ja muille? Sinä saat sanoa ihan mitä vaan mutta muut eivät?

        Eihän tällä keskustelupalstalla olekaan kovin mukava käydä, kun jatkuvasti törmää ylimielisiin Robronia ylistäviin viesteihin. Sellaisissakin ketjuissa, jotka eivät aihetta edes millään lailla käsittele. Se ei ole mitään muuta kuin oman mielipiteen pakonomaista tuputtamista. Joten on oikeus ja kohtuus, että mekin, jotka emme Robronista pidä, saamme aukaista suumme ja sanoa oman mielipiteemme. Jos siis haluatte parantaa palstan tunnelmaa, niin lopettakaa se Robronin yletön hehkutus, jota tunnelmoinniksikin näköjään kutsutaan. Eritoten nyt, kun sarja on erittäin huonossa, tympeässä ja ärsyttävässä vaiheessa. Joten koettakaapa nyt ryhdistäytyä asian suhteen :)


      • Niinhänseon
        batmani kirjoitti:

        Minä olen vuoden verran seurannut tätä keskustelupalstaa ja tullut siihen tulokseen, että täällä ei saa sanoa pahaa sanaa Robronista. Vuoden olen lukenut kehuja, miten tärkeä juonikuvio on tulossa, mutta en vieläkään ole huomannut mitään järisyttävää tapahtuvan ainakaan Robron kuvioissa. Ja ihan turha tulla sanomaan, että viikon/kuukauden/vuoden päästä tapahtuu. Ihan yhtä kiinnostavia juonikuvioita on monella muullakin hahmolla vuodesta toiseen. Roobertilla on vielä monta vuotta edessä, ennen kuin hän samaan yltää

        Olen huomannut saman. Hirveä itkuparku syntyy aina, kun Robronia kritisoidaan. Varsinkaan Robertista ei saa sanoa mitään negatiivista. Se on tietyille kommentoijille sellainen lutunen viaton kultapoju, josta ei saa sanoa mitään pahaa. Kun eihän se pikkuraksupoksukultsipuppeli oo koskaan tehny mitään väärää, iso paha Andy on aina vaan kiusannu pikku, little, Robertia!!!!!11 En kyllä muista, että muut juonikuviot olisivat aiemmin aiheuttaneet tällaista älytöntä hysteriaa.

        On kyllä kieltämättä turhauttavaa yrittää keskustella näiden kahden kanssa, kun toinen ei ymmärrä lukemaansa ja toinen lukee rivien välistä sellaista, mitä siellä ei todellakaan ole.


      • Perasperaadastra

        Robert hahmo on monimutkainen,haasteellinen ja arvoituksellinen katsojalle ja jotkut eivät vain ymmärrä niitä jotka pitävät häntä kiinnostavana. Aaronin angsti on myös vaikeaa joillekin. Kummallakin on menneisyyden traumaa ja he yrittävät tavallaan auttaa,parantaa toisiaan. Aaron mielestä Robert kieltää pitävänsä miehistä ja kaikki vaikeudet johtuu siitä. Robert näkee ettei Aaron osaa nauttia elämästä,on impulsiivinen,liian ankara itselleen ja muille.
        Aaronin syvä rakastuminen Robertiin on muuttunut nyt vihaksi ja kostoksi Logde jaksoissa.
        Tiedostaako Aaron että hän taisteleekin oman rakkautensa takia? Muuttaakseen olosuhteita..


    • Äitin-tyttö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe