Kurkkasin perunamaalla mitä löytyy mullan alta ja hyvän kokoista puikulaa kattilallinen yhdestä varresta! Perunat ei yleensä kuulu ruokavaliooni, mutta tänään muutama potun söin kalan kanssa, nokare voita vielä Gitä madaltamaam ja makua lisäämään, hyvää oli! Seuravan kerran jouluna on potut nenän alla.
Himo karppi heltyi !
TäälläHaiskahtaaSilli
5
87
Vastaukset
- vekukertootaastotuuden
No jo on sairas ruokavalio että ei voi syödä perunoita jos niistä tykkää. Niissä ei ole mitään epäterveellistä.
- tyhmäköOlet
Etkö tiedä VHHlla ei perunoita syödä kuin korkeintaan aloittajan mallilla.
- palsanette
ei makeeta mahan täydeltä;-)
- kdkfbpdidoskdbf
Ite syön perunaa vaan kesällä kun perunat on parhaimmillaan uusina, mielellään omasta maasta. Hyvällä omallatunnolla, onneksi ei ruokavalio muutamaan pottuun kesällä kaadu. Talviperunat ei maistu miltään, siksipä niitä ei talvisin tuu tehtyä.
- daaaaaa
siis juuri kuin aloittajakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273663- 412499
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372366Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72107- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151492
- 1311355
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2821349Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305