Vasemmiston ex puoluesihteeri loikkaa

Tajusilähteä

Demareihin Lii pahottelee on harmissaan tilanteesta,loikkari sanoo että puolue on unohtanut duunarit,vastako se tajusi tilanteen kun ei duunari ole miesmuistiin viihtynyt puolueessa ,tämäon näitten hinttihompeleiden puolue jota johtaa täysi idiootti .

15

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ojkhkhhk

Hahahahahaa horo Anderssonille kova takaisku.

• AlexUbergood

Li on tuskin horo. Luulen, että Arhinmäki jäi nuolemaan näppejään, kun Silvia Modig korjasi potin.

• Paskapuolue

Pikkuhiljaa alkaa puolueessa jokainen täysjärkinen huomata miten läpimätä puolue on Vasemmisto,Duunarit olivat puoleen selkäranka uskolliset äänestäjät pettyivät nykyiseen Vasemmistoon jotka äänestivät uskollisesti puoluetta,savupiipiipputeollisuudelle naurettiin Vihreinten kanssa kilpaa,,ei tälläistä teollisuutta kaivata Suomessa,turkisteollisuus on kirosana joka täytyy hävittää tästä maasta yms kaikki sellainen joka työllistää. Tämä on paskapuolue ja häpeän jokaista joka äänestää tätä puoluetta .

• Niinhän nuo loikkariut sepittelevät. Jollain edes omasta mielestään järkevällä tavallahan se pitää äänestäjille selittää, miksi siirtyy "parempaan" porukkaan. Se jos mikä on säälittävää, on se, jos joku noita horinoita uskoo. pelkäsrään oma etu ja "paremmat" asemat ovat tavoitteena.

• Tämäonpaskapuolue

Sai tarpeekseen Vasuripaskiaisista,erotettiinhan kaksi kansanedustajaa puolueestä välittömästi kun olivat eri mieltä puolueen linjasta,näin se diktatuuri toimii tässä puolueessa.

• Niin kai ne ovat kaikki. Eivät suuremmin oman linjansa rakentajia hyväksy.

• Paskapuolue

Homoista,Lespoista ja Suvakeista on tämä Paskapuolue koottu .

• Totuus_paljastuu

Vihdoinkin paskapuolue persut näyttävät oikean karvansa !!

• Betoniraudoittaja

Tuli Vasuriparka järkiinsä,toivottavasti muut ymmärtävät seurata perässä. Perustelut olivat oikeita duunari on unohdettu puolueessa,voisitteko kuvitella betoniraudoittajaa joka äänestää tätä puoluetta niin sairaaksi tämä on mennyt että kuvottaa.

• Vasurisontiainen

Tämä >Vasemmistolainen petti äänestäjänsä,jos äänestäjät antavat valtakirjan,sitä pitää kunnioittaa vaalikauden loppuun, itse en koskaan äänestä loikkareita,ovat Vasemmiston kaltaiseen käpykaartiin verrattuna hylkiölauma joka ei kaipaa kunnioitusta,Demarit ottivat siipiensä suojaan kaikki jotka tulevat puolueeseen kuten tämäkin Vasurisontiainen .

• Mitenhän tämä kuuluu persupalstalle?

• E.Esimerkinvoima

Totto maar kuuluu !

Palkeenkieli omassa perksessa ei huoleta kun kävelee sellaisen takana jolla on samanlainen persuksessaan. Kun voi osoittaa siihen ei oma nolous näy ! Noinhan se menee ? Kun osoittaa sormella kuuta tyhmä katsoo sitä ei sormen omistajaa !!

• Sama ihmetyttää !

• KirjoitaVainSelvänä

Nyt on avaaja erehtynyt palstasta. Tälle palstalle voisi laittaa kommentteja persuista loikanneista, mutta näistähän ei puhuta.

• DuunaritEtsivätPuoluetta

Perussuomalaiset oli duunaripuolue ennen Timo Soinin vaalilupausten pettämistä. Duunarit etsivät vain uutta kotia ja nykyinen Vasemmistoliitto ei näytä sitä olevan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      3018
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2894
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2733
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2598
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2498
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2480
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2251
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2148
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2058
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2042
    Aihe