Pannu on ilmeisesti hieman liian kuuma, tai taikinaa on vain keskellä.
Vastaukset 7
- ninaina
Millaisella pannulla paistat?
Mun mielestä paras lettupannu on valurautainen neljän letun pannu. Lämmönsäätö riippuu liedestä, mut kumminkin letun pitää kypsyä. Eniten rakastan ohuita pitsilettuja, joita paistellessa ei ehdi luikkia muihin puuhiin.
Vattuhilloa sitten höysteeksi ja silmät menee kiinni nautinnosta.Lähes laidattomalla ja koko levyn kokoisella.
Tai sitten ulkona puolimetrisellä kaasuversiolla.
(tosin harvoin, enkä koskaan teflonisella)
((taikinaan voi laittaa hiukan leseitä, joita ei huomaa syödessä, mutta ne parantavat lättyjen lujuutta käänöissä))ninaina kirjoitti:
No ei helvetissä mitään leseitä panna lettutaikinaan
Veljeni on kanssasi täsmälleen samaa mieltä (silti ne toimivat, ovat terveellisiä, eikä niitä huomaa syödessä (niitä laitetetaan vain vähän)).
- namimaakarirossi
Me Naiset lehdessä on aina joitai rappareitte
plättirepsuja.......yyääk
oivalliset pitsireunaiset _crepes_
munei runsaasti Ybböskältä
ja mössö levitetään isolle pannulle
Kierretään rullalle ja kermavaahtoon lisätty
Creme de menthe ja tuloxena buddylta kielletty
Crepes Suzette
Voi että kun alkoi tekemään mieli lettuja! Mansikkahilloa ja kermavaahtoa päälle. Njams!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.642020Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt311593- 991102
- 45850
- 87793
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.23692- 29630
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56548- 31543
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,121519