Laskin tuon artikkelin mainostaman 100 000 litran vedensäästön:
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-2000001233827.html
Eivät suostuneet julkaisemaan, mutta säästöön vaadittaisiin kävijä 2 minuutin välein tauotta ja koko vuoden ympäri. Siis humpuukiarvio pisuaarivalmistajalta ja jonka toimittaja on uskonut ilman pieniäkään epäluuloja.
(lisäksi vedettömät pisuaarit löyhkäävät)
Palautesensuuria
8
109
Vastaukset
Oletko miettinyt että missä se kaikki säästetty vesi säilötään ja kuka ja koska sen sitten käyttää ja mihin?
Ei sillä ole paskankaan väliä, miten vettä säästät, jos olet maksullisen vedentoimittajan putkien varassa.
ninaina kirjoitti:
Ei sillä ole paskankaan väliä, miten vettä säästät, jos olet maksullisen vedentoimittajan putkien varassa.
Kyllä se mun mielestä johonkin pitäisi säästää, maksaa mitä maksaa. Voitaisiin vaikka tehdä sellaisia isoja 100 kuution muovipulloja, joihin se säästetty vesi säästettäisiin niin kaikki näkisi että siinä se on säästössä jos joskus tulee jano ja vesi on loppu.
Usein se on järvessä.
Joskus harjussa.
Välillä myös kalliossa.
Lyhyesti tornissakin.
Kerran se oli kellarissammekin, mutta jostain syystä kukaan ei halunnut sitä.Usein se on järvessä.
Joskus harjussa.
Välillä myös kalliossa.
Lyhyesti tornissakin.
Kerran se oli kellarissammekin, mutta jostain syystä kukaan ei halunnut sitä.- vesiRossi
buddy-love kirjoitti:
Usein se on järvessä.
Joskus harjussa.
Välillä myös kalliossa.
Lyhyesti tornissakin.
Kerran se oli kellarissammekin, mutta jostain syystä kukaan ei halunnut sitä.Taas Butten velttoilua :(
Kallioita tuleva "pohjavesi"
on _orsivesi_
- vesirunoilija
"Vuonna 1974 ominaiskulutus oli noin 340 litraa. Nyt vastaava luku on 240 litraa."
240 l x 365= 87600
Hankala säästää 100 000 litraa
Taasen 340 l x 365 = 124 100 litraa, joten siinäkin vaikeus säästää 100 000 litraa.
Tänään olen pessyt koneellisen pyykkiä, noin 50 litraa
Huuhdellut pöntön viitisen kertaa, noin 50 litraa
Kokannut, noin 10 litraa (laskettu myös juomavesi).
Sata litraa vielä kadoksissa.
Miten ne litrat oikein lasketaan? - asianvierestä
ymmärsit tahallaan väärin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611