Ulkonäköraati

tasonmittaaja

Näitä ei olekaan ollut pitkään aikaan :) Arvostele ulkonäkö asteikolla 4-10.

Miehet:
http://us.123rf.com/450wm/dragon_fang/dragon_fang1208/dragon_fang120800002/14739858-half-body-portrait-of-a-regular-guy-isolated-against-a-white-background.jpg?ver=6
http://image.shutterstock.com/z/stock-photo-average-casually-dressed-man-in-his-forties-full-body-isolated-on-white-38974963.jpg
http://image.shutterstock.com/z/stock-photo-portrait-of-an-overweight-young-man-standing-against-white-background-144928195.jpg
http://images.freeimages.com/images/premium/previews/2532/25324972-muscular-man-standing-with-arms-crossed.jpg
https://s.thestreet.com/files/tsc/v2008/photos/all-pics/misc/m-z/nerdyman-front-lead.jpg

Naiset:
https://usercontent2.hubstatic.com/8250377_f260.jpg
http://previews.123rf.com/images/geotrac/geotrac1201/geotrac120100282/12068042-Beautiful-thirties-caucasian-fit-woman-Stock-Photo.jpg
http://previews.123rf.com/images/hugofelix/hugofelix1210/hugofelix121000369/15784914-Young-overweighted-woman-relaxing-at-home-Stock-Photo-woman-chubby-fat.jpg
http://c8.alamy.com/comp/B0TXEB/overweight-fat-obese-chubby-young-woman-wearing-white-vest-looking-B0TXEB.jpg
https://pbs.twimg.com/media/ClPcdEJWYAAbK0u.jpg

Koska olen kuulemma 12121212, otin kuviin mukaan hänen rakkaan tyttöystävänsä :)

39

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raakatotuus

      Skippaan miehet kun en ole mitenkään pätevä arvioimaan.

      Naiset:
      8
      9
      8
      7
      8

    • fhfsdry

      Miehet:

      8
      8
      7
      10
      6

    • Ex---------PUA

      Viimeinen kuva on otettu minusta kun näin ensimmäistä kertaa tinsan(lat. rectum).

      a-a-a-a-a-a-aaalpha power!

    • ktm28

      Olen 7-8 luokkaa.

    • 87868786

      Kiitos tästä!

      Miehet:
      6
      6
      6
      10
      3

      Naiset:
      8
      9
      7
      5
      9

    • tyylikäsnainen

      Miehistä:
      6
      5
      6
      7
      8
      Naisista:

      7
      7
      6
      5
      8

    • 12121212

      Miehet:
      7
      - tavallisen näköinen mies, huono leuka ja melko nuorena pakeneva hiusraja tiputtavat pointseja niin paljon että harkitsin kutosta
      7
      - tavallisen näköinen vanhempi mies
      6
      - ylipainoa liikaa tuon ikäiselle
      9
      - voisi hyvin olla kymppikin, annan ysin koska useiden naisten silmiin tällainen on liian kiiltokuvamainen
      5
      - nörttipoika, kapea leuka ja heikot piirteet. Ei naisten mieleen

      Naiset:
      7
      - nätti ikäisekseen, arkisen tyylikäs. Painotus tuolla sanalla, "ikäisekseen". Kutonen vai seiska...olkoon nyt kurppien mieliksi seiska :D
      8
      - perusnätti mutta varsin timmin ja hyvin säilyneen oloinen kolmekymppinen (?)
      8
      - ylipainoinen mutta erittäin söpö ja nuori. Tässä on hehkua, normaalipainoisena ysi tai kymppi
      6
      - ylipainoinen, ja todella rankasti. Finnit, lasit, ym eivät haittaa. Nuoruus pelastaa kutoseksi
      6
      - meinasin antaa tympeästä ilmeestä nelosen tälle amatsonidominakurpalle. Kuvassakin onnistunut karkoittamaan ihmiset ympäriltään. Mutta kaippa tuostakin joku tykkää, isot tissit ja kaikkea

      • atännä

        "6
        - ylipainoinen, ja todella rankasti. Finnit, lasit, ym eivät haittaa. Nuoruus pelastaa kutoseksi"

        Siis toiseksi alimmainen nainen, punapää. Mun mielestäni se oli ketjun vanhin leidi, näytti helpostikin yli 40 v. Kun taas se eka olis voinut olla vaikka 20 v. :)


      • atännä kirjoitti:

        "6
        - ylipainoinen, ja todella rankasti. Finnit, lasit, ym eivät haittaa. Nuoruus pelastaa kutoseksi"

        Siis toiseksi alimmainen nainen, punapää. Mun mielestäni se oli ketjun vanhin leidi, näytti helpostikin yli 40 v. Kun taas se eka olis voinut olla vaikka 20 v. :)

        Samaa mieltä. Joskin minun mielestä ensimmäinen näytti myös pitkälti nelikymppiseltä.


      • atännä
        PikkuLikka kirjoitti:

        Samaa mieltä. Joskin minun mielestä ensimmäinen näytti myös pitkälti nelikymppiseltä.

        Katsoin ekasta vain kasvoja, ne oli sen verran epäselvät että menisivät nuoremmastakin. Mutta kropan puolesta menee kyllä nelikymppiseksi, totta.


      • 12121212
        atännä kirjoitti:

        "6
        - ylipainoinen, ja todella rankasti. Finnit, lasit, ym eivät haittaa. Nuoruus pelastaa kutoseksi"

        Siis toiseksi alimmainen nainen, punapää. Mun mielestäni se oli ketjun vanhin leidi, näytti helpostikin yli 40 v. Kun taas se eka olis voinut olla vaikka 20 v. :)

        Punapää voisi kieltämättä olla vanhempikin, mutta kasvoissa on nuoren naisen piirteitä jotka katoavat iän myötä.

        Ensimmäinen ilman muuta yli 40v, niin kropan kuin kasvojenkin puolesta.


    • tarralenkkari161

      Kaikki 6-7 lukuunottamatta kahta naista, jotka korkeammalla.
      Ja käytän kouluarvosanoja. 6-7 on siis ei massasta poikkeava huonoon/hyvään suuntaan.

      • lenkkitossu666

        Mitkä naisista korkeammalla?


    • atännä

      Minä pidin noista hymyilevistä miehistä. Se timmi oli ehkä liian timmi, tulee mielikuva neuroottisuudesta. Luultavasti nuo kaikki olis hyvän näköisiä, jos hymyilisivät lämpimästi ja katsoisivat kameraa silmiin.

      • atännä

        Naisilla sama juttu, hymy tekee paljon siihen olemukseen. Toisaalta Pikkukakkosen muikkeli on myös jollain tavalla mun makuuni, johtuiskohan sitten kuvista joita siitä on linkitetty aikaisemmin.


      • 12121212
        atännä kirjoitti:

        Naisilla sama juttu, hymy tekee paljon siihen olemukseen. Toisaalta Pikkukakkosen muikkeli on myös jollain tavalla mun makuuni, johtuiskohan sitten kuvista joita siitä on linkitetty aikaisemmin.

        Ei yllätä, tuo vastaa minun saamaani kuvaa ätännän pikkusiskosta. Leveät hartiat, bitch face, vaimonhakkaajapaita ja panosvyö lanteilla (vai mikä tuo on).

        Hyvä kuvavalinta tasonmittaajalta. Ei kun siis Laasaselta/ATM-Automaatilta/Ex-Pua:lta/minulta.


      • helmiä.sioille
        atännä kirjoitti:

        Naisilla sama juttu, hymy tekee paljon siihen olemukseen. Toisaalta Pikkukakkosen muikkeli on myös jollain tavalla mun makuuni, johtuiskohan sitten kuvista joita siitä on linkitetty aikaisemmin.

        :D Pikku Kakkosen posti

        https://www.youtube.com/watch?v=pAa_lhu7MKY


      • atännä
        12121212 kirjoitti:

        Ei yllätä, tuo vastaa minun saamaani kuvaa ätännän pikkusiskosta. Leveät hartiat, bitch face, vaimonhakkaajapaita ja panosvyö lanteilla (vai mikä tuo on).

        Hyvä kuvavalinta tasonmittaajalta. Ei kun siis Laasaselta/ATM-Automaatilta/Ex-Pua:lta/minulta.

        Olet aika todennäköisesti tuo tasonmittaaja ja ATM-Automaatti, et noita muita :)

        Makuasioita, mutta en minä verisukulaisista ole ollut koskaan kiinnostunut. Sinun typykkäsi oli naissarjan kiinnostavimman näköinen, minun mielestäni.


      • atännä

      • 12121212
        atännä kirjoitti:

        Olet aika todennäköisesti tuo tasonmittaaja ja ATM-Automaatti, et noita muita :)

        Makuasioita, mutta en minä verisukulaisista ole ollut koskaan kiinnostunut. Sinun typykkäsi oli naissarjan kiinnostavimman näköinen, minun mielestäni.

        99% todennäköisyydellä tuo on lesbo.


      • N39
        atännä kirjoitti:

        Olet aika todennäköisesti tuo tasonmittaaja ja ATM-Automaatti, et noita muita :)

        Makuasioita, mutta en minä verisukulaisista ole ollut koskaan kiinnostunut. Sinun typykkäsi oli naissarjan kiinnostavimman näköinen, minun mielestäni.

        Luulenpa ettei 12121212:n ja Alexandran kotona kuulla palstakurpittelua :D

        On sen oloinen täti että kannattaa miehen miettiä mitä sanoo :)


      • atännä
        N39 kirjoitti:

        Luulenpa ettei 12121212:n ja Alexandran kotona kuulla palstakurpittelua :D

        On sen oloinen täti että kannattaa miehen miettiä mitä sanoo :)

        Nääh, pikkukakkonen vaan tykkää kun vähän kurmootetaan, vaikka muuta yrittääkin väittää :)


    • Heh heh.. hienosti pidit pokan kun vastasit myöhemmin itsellesi. :) tyttöystävääkin piti hiukan dissata uskottavuuden lisäämiseksi.

      • atännä

        :) Minäkin olen aika varma, että tuo on yksi Pikkukakkosen muista nimimerkeistä.


      • atännä kirjoitti:

        :) Minäkin olen aika varma, että tuo on yksi Pikkukakkosen muista nimimerkeistä.

        Aika hupaisaa kyllä. :D


      • 12121212

        Vähän aikaa sitten spekuloitiin että olen Henry Laasanen, koska Henry kirjoitti yhden kolumneistaan minun palstakommenteistani.


      • 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

        Aika hupaisaa kyllä. :D

        ÄtännäLikka voisi ainaisen trollaamisen sijaan keskittyä aiheeseen lisäämällä omat arvionsa.


      • atännä
        12121212 kirjoitti:

        ÄtännäLikka voisi ainaisen trollaamisen sijaan keskittyä aiheeseen lisäämällä omat arvionsa.

        Mullahan oli tuossa arviot. En noista luvuista tykkää yhtään, niin ne oli kirjallisesti. :) Kaikista miellyttävin hymy oli sillä lihavimmalla miehellä. Sitä voisin vähän jututtaa.


      • 12121212
        atännä kirjoitti:

        Mullahan oli tuossa arviot. En noista luvuista tykkää yhtään, niin ne oli kirjallisesti. :) Kaikista miellyttävin hymy oli sillä lihavimmalla miehellä. Sitä voisin vähän jututtaa.

        Epäilemättä jututtaisit kamupoikana, ehkä antaisit salivinkkejä.

        Mahdollisuudet että muuta tapahtuisi, 0%.


      • atännä
        12121212 kirjoitti:

        Epäilemättä jututtaisit kamupoikana, ehkä antaisit salivinkkejä.

        Mahdollisuudet että muuta tapahtuisi, 0%.

        Se voi olla, että noin mukavan näköinen antais tällaiselle vanhalle vihreälle mörölle pakit. :(


      • atännä
        12121212 kirjoitti:

        Epäilemättä jututtaisit kamupoikana, ehkä antaisit salivinkkejä.

        Mahdollisuudet että muuta tapahtuisi, 0%.

        Tuo saattoi miellyttää siksikin, että olin tässä joskus aikas ihastunut hieman tuon näköiseen mieheen. Sillä oli niin upeat silmätkin... mutta sattuneista syistä emme ole enää viime aikoina tavanneet emmekä pitäneet yhteyttä.


    • Peruzzzz

      Miehet

      6. Näyttää perus mieheltä. Ei mun makuun. En pidä hiustyylistä. Se vanhentaa.

      6. Näyttää tosi mukavalta mieheltä. Perus keski-ikänen.

      6. Jälleen ihan mukavan näköinen. Ei oikein muuta sanottavaa.

      8/9. Hyväkuntoisen näköinen jäbä. Kuitenkin tälläisiä on maailma täynnä. Tylsä mutta kieltämättä tosi komee.

      7. Näyttää nörtiltä jonka muotimaku on jäänyt 70 tai 80 luvulle. Itse tosin pidän ton aikaisesta muodista (Paljon enemmän kuin nykypäivän).
      Jos olisi isommat huulet ja vähemmän pienenpi nenä, hän olisi ihan semi komea!

      Naiset:

      6. Tylsä asu. Tylsän olonen. Ihan nätti naamasta ja kiva hymy.

      7/8. Tulee mieleen perus britti tai ruotsalainen nuori.. Haha. Nätti!

      8. Tosi söpö! Ihana kroppa ja hymy.

      5/6. Näyttää joltain joka ei hirveästi itsestään huolta pidä. Turn off. Jos haluat että joku pitää huolta sinusta suosittelen että pidät ensin itsestäsi huolta. Et voi pistää sitä muiden harteille.

      • smsk

        Huomasin että jätin jonkun välistä... UPS


    • Miehistä:
      6
      5
      6
      8
      7
      Naisista:

      -6
      7
      6
      5
      8

      Tämmöistä

      • Minulla jäi eka nainen.😱
        Mietin miksi kaikki puhuu keski-ikäisestä mutta ikäiselleen annan 7


      • goldrose kirjoitti:

        Minulla jäi eka nainen.😱
        Mietin miksi kaikki puhuu keski-ikäisestä mutta ikäiselleen annan 7

        Ei jäänytkään mutta olenko katsonut kahteen kertaan jonkun. 😍
        Luokittelen naiset uudestaan.
        7
        -6 tämän naisen vaatteet ei sopinut hänelle.
        7
        5
        8

        Nyt on ok


    • 1. Perus keski-ikänen nainen...
      2. Semmonen eukko joka on mielinkielin sulle mutta on vittumainen toisille.
      3. Painonsa arvoinen kullassa.
      4. Luovuttanu miesten suhteen.
      5. Samanlainen kuin numero 2.

    • jokunvain

      M:
      6
      7
      6
      10
      5

      N:
      7
      8
      9
      6
      9

    • Olenkoätmi

      Vieläkö HotOrNot sivusto on toiminassa? Arviontia kaipaisin muilta, koska sijoittuin näistä miehistä tuon parhaimman väliin. Tänne ei kuvaa viitsi lähettää. Tästä huolimattta naiset eivät kiinnostu koskaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe