En saa häntä mielestäni;(((

Toivotonta_

Mul on silti särkynyt sydän pelkästään siitä,että mul eii oo mitää mahkuja mun ihastukseen. Siis v***u ku en pysty tekee mitää muuta ku itkemään päivät pitkät:(((

4

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka_hän_on

Kerro hänestä jotain tuntomerkkejä, vaikka missä ja milloin näit ?

• vähäänkiinostunut

Kerro minullekin, kuka mies ja vaikka paikkakunta, tai auton väri tai ikää tai jotain...

• DGl

Mulle kävi joskus sama. Löysin ja rakastuin elämäni naiseen 2012 loppupuolella. 2013 alkupuolella, selvis, mm. että naisella on 6v parisuhde, mikä ei siis koskaan päättynyt. Ja erottiin. 2013 kesällä selvis että musta oli tullut isä ja että lapseni joutuu asumaan ventovieraan kanssa. 2014 lopulla "löydettiin" taas toisemme. Asuttiin yhdessä jopa kuukauden. Annoin 8.000e naiselle ja lapselle asuntoon, luulin että voidaan viimein muuttaa yhteen. Ostin 900e kultasormuksen. Nainen otti vain rahat totes että ei sovita yhteen ja katkaisi välit. En nähny poikaani noin 1,5 vuoteen, piittaamatta mistään sopimuksista. 2016 kesä sain tavata 3-vuotiaan poikani. Nainen jo toisessa parisuhteessa. En kehtaa enää rikkoa kenenkään välejä. En eti enkä halua ketään muuta. Kukaan ei voi korvata mulle häntä. Elän 2/3 osa sydäntä tyhjillään. Odotan vain että tuska loppuis jo.

• nuoruus

kuulostaa nuoren miehen ongelmalta. odota kun löydät jonkun ja vuosien jälkeen se jättää sut. jos kyse ei ole varatusta naisesta, niin elämä on liian lyhyt! mene ja kerro hänelle kuinka tunnet! jos itket naisen perään jota et edes tunne, sulla on hieno sielu. mutta saat varmasti itkeä elämän aikana paljon. vanhan neuvo, tartu aina tilaisuuteen! ei tarvitse olla hienoja isku repliikkejä, sano vain hei ja mitä ajattelet. siitä se lähtee. voit olla asialla tai miettiä jossia loppu elämäsi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4919
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      192
      3850
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      191
      3649
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3299
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2989
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2004
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1971
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      187
      1857
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1706
    10. HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ

Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus
      Kiuruvesi
      98
      1406
    Aihe