Mikä biisi soi siinä taustalla?
Vastaukset 13
- vaionkoniiljouus
eikö se ole edelleen se brother firetribe joka sen ainakin esittää
- Anyonekn
Entäs se urheiluvaatemainos jossa on se laulaja Salminen Roope tai jotain. Muistaaksein prisman mainos on tämäkin..
- Superiansankari
https://youtu.be/nJsYSa30hWI
Siis tämäkö?
Ainakin on suomalainen biisi, alun sanoja yritin kuunnella ja selvää sain "mä oon sun supersankari ja tuun sun takiasi tekemään mitä vaan".. tjsp. Ei kyllä pikaisella googlauksella ainakaan löydy kyseistä kipaletta, voisiko olla biisi jota ei ole vielä julkaistu?
En tiedä, kysy Prismalta.
- stardustO9
Ehkei sitä ole vielä julkaistu. Tai sitten se on tehty vain mainosta varten. Kiva kappale. Tässä vähän pidempi versio https://www.youtube.com/watch?v=GfOBW0YPPmM
- halikarkki
Just toi biisi kun noissa likeissä.
- halikarkki
linkeissä!
- Anonyymi
Kirka : Kaikkea on..
- Anonyymi
Soila Sinikka Peiponen
KIRKA : Kaikkea on ja rahani riittää - Anonyymi
Ainakin joulun 2020 Prisman TV-mainoksissa soi Vesalan versio kappaleesta "Tulkoon Mitä Vaan".
- Anonyymi
KIRKA eli Kirill Babitzin, kappale on ”Kaikkea on” vuodelta 1972.
- Anonyymi
On todella ärsyttävä renkutus. Prisma karkottaa tuolla asiakkaitaan.
- Anonyymi
Voiko Prisman mainoksissa oleva Kirkan musiikin jättää kokonaan pois. Se on niin ärsyttävää kuunnella. Eiköhän kaikki jo tiedä et Prismassa on kaikkea.
- Anonyymi
Ei tietoa Prisman mainoksesta, mutta entäs se Ikean mainos 'Kotona käy kaikki' jossa multicolor perhe on menossa nukkumaan. Kuka tai ketkä siinä laulavat sitä biisiä jonka 1.säkeistön laulajan ääni on on vaivaannuttava että missä ovat laulukokeet ennenkuin pääsee levylle laulamaan eiku määkimään. No onneksi sentään sen laulun kertosäe on tarttuva ja hyvin esitettykin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa791877Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341202Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134954Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200879- 85723
- 65710
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210674- 67637
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 64574
- 35571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32548- 55517
- 36514
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12408- 82408