Toivoton tapaus?

pihkaantunut

Hei. Olen vähän alle kolmekymppinen nainen ja huomasin kiinnostuneeni itseäni paljon vanhemmasta miehestä. Kyselin yhteiseltä tutultamme tietoja tästä miehestä, ja sain kuulla ettei hänellä ole ollut minkäänlaista naissuhdetta 25 vuoteen. Lisäksi kuulin, että se 25 vuotta sitten päättynyt suhde oli aika lyhyt... Hänen aikaisemmista suhteistaan en sitten tiedäkään mitään. Mitäs mieltä olette tästä? Kannattaako unohtaa koko juttu, jos mies on noin epäkiinnostunut naisista?

30

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kertomasi, perustella mies vaikuttaa a-seksuaalilta joten mitään suurta intohimoa ei ole odotettavissa.

      Voithan tietysti kokeilla mitä seuraa, onko hän vain voimakkaasti introvertti. Miltä sinusta vaikuttaa.

    • Selvii seuraavasti:
      Miehen luo mee
      Sanot "Mennään kahville, mä piffaan"
      Mies sanoo Joo tai Ei
      Mikäli mies sanoo "Joo" mahollisuuksii on
      "Ei" vastaus juoruu, ettet kiinnosta mieles siin.

      • pihkaantunut

        No tuo oli tähänastisista vastauksista kyllä typerin, ei millään pahalla :)


      • nohöhhöh

        No mitä sitten aioit tehdä asian suhteen?


      • köölsköölskööls
        pihkaantunut kirjoitti:

        No tuo oli tähänastisista vastauksista kyllä typerin, ei millään pahalla :)

        Feikkikirjoittaja on nyt ystävällinen ja vetää vitun päähänsä, jotta saa ikuisen karvalakin


      • pihkaantunut kirjoitti:

        No tuo oli tähänastisista vastauksista kyllä typerin, ei millään pahalla :)

        Sillo sinkkuna mä tota testasin. Toimi.
        Kundi sit e ollu nii kiinnostava mtä funtsin.


      • näinseon
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Sillo sinkkuna mä tota testasin. Toimi.
        Kundi sit e ollu nii kiinnostava mtä funtsin.

        Miten sinustakin voi joku kundi kiinnostua, vaikutat niin turn offilta ainakin täällä palstalla ettei susta olis ainakaan neuvomaan mitään... ehkä sun mies oli epätoivoinen ja ei saanut muuta kuin sinut. Mikäli sulla nyt sattuu ketään olemaan :D


      • näinseon kirjoitti:

        Miten sinustakin voi joku kundi kiinnostua, vaikutat niin turn offilta ainakin täällä palstalla ettei susta olis ainakaan neuvomaan mitään... ehkä sun mies oli epätoivoinen ja ei saanut muuta kuin sinut. Mikäli sulla nyt sattuu ketään olemaan :D

        Palstan Thomas epäilemäs taas. Mua e kenkään uskoo tarvii


      • pihkaantunut
        pihkaantunut kirjoitti:

        No tuo oli tähänastisista vastauksista kyllä typerin, ei millään pahalla :)

        No tuo ei ollut kyllä minun kirjoittamani kommentti, ei millään pahalla. :)


      • seestivastaamastakunnol
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Palstan Thomas epäilemäs taas. Mua e kenkään uskoo tarvii

        no mä vaan kuvittelelen sun paljaan liston mun naaman päällä ja sen hajun :(


    • Ööööhhhhmmmm----

      .

      "Miestä pitää lähestyä *R E V A* levällään!!!!!!!!!!!!!!!!!"

      har1!

      .

      • Rosen_ukko

        Lääkelehtinen ole vaiti. Typeryytesi pyörryttää.


    • pihkaantunut

      Aseksuaalisuudesta en osaa sanoa (koska en tunne niin hyvin) mutta voimakkaasti introvertti on kyllä.

      • introrunoilija

        Tietäisi aika hiljaista parisuhdetta. Introverttinä tiedän, ettei pitkään jaksa kuunnella toisen pälätystä.

        Tosiasia on myös, mitä pidempään sinkkuna, sitä korkeammat odotukset toisesta. Jos löytyy 10 hyvää ominaisuutta, voi kolme huonoa ominaisuutta kumota nuo kymmenen


    • kumpionkaantoivoton

      Miksi kiinnostuit hänestä? Pelkästä ulkoisesta olemuksesta? Oletteko keskustelleet paljon?
      Kyllähän se on niin, että pitää vain tutustua toiseen, niin siinähän se selviää, mikä onkaan miehiään hän.

      • pihkaantunut

        Ulkoinen olemus... noh... tavallisen näköinen n. 60-vuotias mies, päättele siitä. :)
        Hän vain vaikuttaa niin mukavalta ihmiseltä. Pyytäisin häntä mielelläni kahville, mutta en kehtaa ehdottaa. Olisi noloa saada pakit tuon ikäiseltä.


      • noniinpäniin
        pihkaantunut kirjoitti:

        Ulkoinen olemus... noh... tavallisen näköinen n. 60-vuotias mies, päättele siitä. :)
        Hän vain vaikuttaa niin mukavalta ihmiseltä. Pyytäisin häntä mielelläni kahville, mutta en kehtaa ehdottaa. Olisi noloa saada pakit tuon ikäiseltä.

        Hän tuskin ajattelisi että pyydät häntä treffeille, kun olet noinkin paljon nuorempi. Eli pakit vois tulla. Eikö olisi mitään yhteistä mielenkiinnon kohdetta, jonka varjolla voisitte tavata. Voihan hän olla myös ihan oikeasti epäkiinnostunut naisista, siksi ei naissuhteita ole ollut.
        Mutta koitahan kopasta, kun noin kiinnostaa kuitenkin.


    • gay_tutkain
      • Rosen_ukko

        Epäiletkö, että kyseessä on modelli?


      • pop987

        Sinkkumiehuä on kaksinkertainen määrä sinkkunaisiin verrattuna.
        (sataa naista kohden on suomessa 120 miestä lähes kaikissa alle 54vuotiaiden ikäluokissa).
        Joten on täysin luonnollista että noin 20% miehistä ei koskaan kohtaa sopivaa naista.
        Itseasiassa tilaston mukaan 35% ssuomalaisista miehistä ei tule tekemään lapsia elämänsä aika, johtuen pääosin siitä että eivät ole ns. jännämiehiä eikä naiset halua pariutua heidän kanssaan, ovat liian tavallisia miehiä, eivät hakkaa tai petä, yms, eli naisten mielestä keskimäärin erittäin "strong avoid".


      • Rosen_ukko kirjoitti:

        Epäiletkö, että kyseessä on modelli?

        Olet MÄLLI_IMURI, annat suuseksiä linjaautoasemilla ympäri suomea.


    • Julmast skrivattuna:
      Taas näit jotka, parantavan funtsivat toisen laiffin paremmaks laittaa. Ihastuu mahottomaan.
      esmes
      - väkivaltainen hän on, mun rakkaus hänet muuttaa. VÄÄRIN, hän muutu ei
      - hän alkoholisti on, mun rakkaus hänet muuttaa. VÄÄRIN, hän ei muutu
      - sinkku hän on, mun kiinnostuksein häneen, hänet muuttumaan saa. VÄÄRIN.
      - jne

      Ihminen muutu e, ellei tahdo muuttuu

      • jeesb

        Joo, kyllä se on niin, että aloittajan pitäisi lakata haaveilemasta sinkkumiehestä ja hankkia rinnalleen varattu mies. Mielellään naimisissa oleva.


      • panorunoilija
        jeesb kirjoitti:

        Joo, kyllä se on niin, että aloittajan pitäisi lakata haaveilemasta sinkkumiehestä ja hankkia rinnalleen varattu mies. Mielellään naimisissa oleva.

        Ja uskoa miehen selityksiä "Olemme eroamassa, munna nyt on senverran vaikeaa, että ero ei käy vielä"

        Seuraavalla kerralla on joko lapset kipeitä tai jotain muuta.

        Onhan sekin tapa pilata elämä, uskoen ukkomiehen eropuheita ja yllättäen huomaa olevansa siinä iässä, ettei lasten teko enää onnistu.

        Fiksu nainen tietysti hankkiutuu raskaaksi ja siitä se ohjelma alkaa.

        Yksi tuttu nainen sai kilokaupalla lokaa niskaansa, kun ei suostunut aborttiin. Ei kyllä huolinut uhkailevaa miestä ja otti vain rahat.
        Miehen vaimo ei taida vieläkään tietää asiasta.

        Aloitukseen sen verran, haluaako yli 60 v enää lapsia, kun on lapsettomana ollut koko ikänsä?


      • panorunoilija
        panorunoilija kirjoitti:

        Ja uskoa miehen selityksiä "Olemme eroamassa, munna nyt on senverran vaikeaa, että ero ei käy vielä"

        Seuraavalla kerralla on joko lapset kipeitä tai jotain muuta.

        Onhan sekin tapa pilata elämä, uskoen ukkomiehen eropuheita ja yllättäen huomaa olevansa siinä iässä, ettei lasten teko enää onnistu.

        Fiksu nainen tietysti hankkiutuu raskaaksi ja siitä se ohjelma alkaa.

        Yksi tuttu nainen sai kilokaupalla lokaa niskaansa, kun ei suostunut aborttiin. Ei kyllä huolinut uhkailevaa miestä ja otti vain rahat.
        Miehen vaimo ei taida vieläkään tietää asiasta.

        Aloitukseen sen verran, haluaako yli 60 v enää lapsia, kun on lapsettomana ollut koko ikänsä?

        Pettämisestäkin jää kiinni, jos ei osaa.
        "Syrjähypyn kaveri käräytti

        ”Minulle soitti nainen, joka oli mieheni syrjähypyn ystävä, ja kertoi asiasta. Mies kielsi asian ensin, mutta sitten menin lukemaan hänen sähköpostiaan – asia, jota en ollut sitä ennen enkä sen jälkeen tehnyt..."

        http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001238586.html


      • suhteellisuudentaju
        panorunoilija kirjoitti:

        Ja uskoa miehen selityksiä "Olemme eroamassa, munna nyt on senverran vaikeaa, että ero ei käy vielä"

        Seuraavalla kerralla on joko lapset kipeitä tai jotain muuta.

        Onhan sekin tapa pilata elämä, uskoen ukkomiehen eropuheita ja yllättäen huomaa olevansa siinä iässä, ettei lasten teko enää onnistu.

        Fiksu nainen tietysti hankkiutuu raskaaksi ja siitä se ohjelma alkaa.

        Yksi tuttu nainen sai kilokaupalla lokaa niskaansa, kun ei suostunut aborttiin. Ei kyllä huolinut uhkailevaa miestä ja otti vain rahat.
        Miehen vaimo ei taida vieläkään tietää asiasta.

        Aloitukseen sen verran, haluaako yli 60 v enää lapsia, kun on lapsettomana ollut koko ikänsä?

        "Haluaako yli 60 v enää lapsia"
        Mitä se tähän kuuluu? Ei aloituksessa puhuttu lapsista mitään. Ehkä aloittajakaan ei halua lapsia. Muutenkin on turha pohtia lasten hankkimista siinä vaiheessa, kun ei tiedä vielä onko mies edes kiinnostunut minkäänlaisesta suhteesta.


      • panorunoilija
        suhteellisuudentaju kirjoitti:

        "Haluaako yli 60 v enää lapsia"
        Mitä se tähän kuuluu? Ei aloituksessa puhuttu lapsista mitään. Ehkä aloittajakaan ei halua lapsia. Muutenkin on turha pohtia lasten hankkimista siinä vaiheessa, kun ei tiedä vielä onko mies edes kiinnostunut minkäänlaisesta suhteesta.

        Kyllä kuuluu.


      • Höh-

        Ei ihastuminen tarkoita, että haluaa saada lapsen ihastuksensa kanssa.


      • Höh- kirjoitti:

        Ei ihastuminen tarkoita, että haluaa saada lapsen ihastuksensa kanssa.

        Lueppa aloitus uudelleen ja nimimerkki


    • Mentävätaasmurune

      Naine ihastunut mun lihaksiin ja älyyn. Kaikki onnistuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      348
      11601
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2452
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      58
      2370
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1994
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1910
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1888
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1434
    8. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      83
      1409
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1400
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1384
    Aihe