Eli mä ajattelin yrittää pillunsaantia tinderistä ku en sitä baarista saa, mutta onko ätmeillä realistisia mahdollisuuksia saada sieltä pimpsaa? En viitsi vaivautua profiililla jos mahdollisuudet saantiin ovat kutakuinkin nolla.
Saako ätmit pillua Tinderistä?
16
638
Vastaukset
- oioioioioi
Mahdollisuudet on miehenä aina huonot missä tahansa netin palvelussa. Riippuu pitkälti siitä että minkälaisen naisen haluat, jos sulle kelpaa itseäsi huonompitasoisempi nainen niin sitten on helpompaa.
- muista.tasosi
Jos hyväksyt oman tasoisesi naisen, etkä hae mitään tasoasi ylempää, niin voi onnistuakin.
- proceed.with.caution
Oman tasoisista saa vain haaveilla tinderissä miehenä.
Sieltä tulee mätsiksi vain vanhempia naisia ja äitejä. - PalstanRuminMies
Hauskinta näissä keskuteluissa on se kun naiset aina toitottavat että MATeoria on huuhaata eikä pidä paikkaansa mutta kun ätmi alkaa kyseleen miten saisi naisia niin johan tulee naisiltakin tasoteoriaa kuin apteekin hyllyltä. "hae vain tasoisiasi"
Itse sanon että on yksvitunhailee mistä haet ja miten haet jos olet ruma niin edes rumaa naista ei silloin saa. Kokeiltu on 15 vuotta netissä tuloksetta. Tai kuvattomana sain kyllä kiinnostusta paljonkin mutta kuvan lähettämisen jälkeen loppui kaikilta naisilta aina kiinnostus. Kun pistin kuvani profiiliin tuli todellinen seinä vastaan nettitreffeillä. Ainoat viestittelijät oli ryssähu..rat jotka massapostittivat samoja viestejään tilastoja lukemalla sadoille jopa tuhansille miehille että niin ainutlaatuinen olin heillekin. Baarissa yms ympäristössä nyt sitten rumana olet ilmaa naisille. Kyllä senverran heräs taas naisen kiinnostus kun olin baarissa viikonlopun molempina iltoina et yritin vähän päästä jutulle yhden mukavan oloisen naisen kanssa. Hyvin äkkiä tämäkin nainen päätti vaihtaa pöytää ja oli siellä kohta halailemassa jotain jännämiehen näköistä korstoo. Ei auta vaikka kuinka yrittäis esittää kovista kun on naamalta ruma niin tulos on nolla. No juttelin siellä sit muutaman ukon kanssa ja lauleskelin karaokee ja taaskin kerran kuten aina yksin sai kävellä kotiin vaik seurasin kuinka moni teki taas tuttavuutta ja lähtivät pariskuntina valomerkin jälkeen kotiin. Sellaista se on ruman miehen elämä. - hardcore_ätmi
1 tämä oli 100% mun kokemuksia, suurin osa todella rumista&lihavistakin naisista antaa pakit luokkaa 1-2 sekunnissa, jotkut harvat saattavat jutella jotain pientä mutta siihen se sitten jääkin. Kohta luovutan ja siirryn kokonaan maksullisiin, sen verran monta vuotta olen yrittänyt että ei kohta viitsi enää näitä joka viikonloppuisia pakkeja..
- PalstanRuminMies
hardcore_ätmi kirjoitti:
1 tämä oli 100% mun kokemuksia, suurin osa todella rumista&lihavistakin naisista antaa pakit luokkaa 1-2 sekunnissa, jotkut harvat saattavat jutella jotain pientä mutta siihen se sitten jääkin. Kohta luovutan ja siirryn kokonaan maksullisiin, sen verran monta vuotta olen yrittänyt että ei kohta viitsi enää näitä joka viikonloppuisia pakkeja..
Mitä se ostopillu auttaa? Itse en koksaan alennu maksamaan siitä että pääsisin panemaan. Halusin että nainen rakastuisi minuun ja antaisi rakkauden ja hellyyden takia seksiä. En sitä että maksan jollekin ja joku tunteet kylmänä levittää vaan jalkansa ja kerää rahat.
- nimime
PalstanRuminMies kirjoitti:
Hauskinta näissä keskuteluissa on se kun naiset aina toitottavat että MATeoria on huuhaata eikä pidä paikkaansa mutta kun ätmi alkaa kyseleen miten saisi naisia niin johan tulee naisiltakin tasoteoriaa kuin apteekin hyllyltä. "hae vain tasoisiasi"
Itse sanon että on yksvitunhailee mistä haet ja miten haet jos olet ruma niin edes rumaa naista ei silloin saa. Kokeiltu on 15 vuotta netissä tuloksetta. Tai kuvattomana sain kyllä kiinnostusta paljonkin mutta kuvan lähettämisen jälkeen loppui kaikilta naisilta aina kiinnostus. Kun pistin kuvani profiiliin tuli todellinen seinä vastaan nettitreffeillä. Ainoat viestittelijät oli ryssähu..rat jotka massapostittivat samoja viestejään tilastoja lukemalla sadoille jopa tuhansille miehille että niin ainutlaatuinen olin heillekin. Baarissa yms ympäristössä nyt sitten rumana olet ilmaa naisille. Kyllä senverran heräs taas naisen kiinnostus kun olin baarissa viikonlopun molempina iltoina et yritin vähän päästä jutulle yhden mukavan oloisen naisen kanssa. Hyvin äkkiä tämäkin nainen päätti vaihtaa pöytää ja oli siellä kohta halailemassa jotain jännämiehen näköistä korstoo. Ei auta vaikka kuinka yrittäis esittää kovista kun on naamalta ruma niin tulos on nolla. No juttelin siellä sit muutaman ukon kanssa ja lauleskelin karaokee ja taaskin kerran kuten aina yksin sai kävellä kotiin vaik seurasin kuinka moni teki taas tuttavuutta ja lähtivät pariskuntina valomerkin jälkeen kotiin. Sellaista se on ruman miehen elämä.Mut onhan tosi rumia naisiakin olemassa, tuskin ne ruman (kuin mielestäsi olet) hylkää, jos oma ulkonäkökin on kaikkea muuta. Siihen en kyllä usko, että pelkästään sillä olisi vaikutus, jos molemmat ulkonäöltään samaa luokkaa.
- PalstanRuminMies
nimime kirjoitti:
Mut onhan tosi rumia naisiakin olemassa, tuskin ne ruman (kuin mielestäsi olet) hylkää, jos oma ulkonäkökin on kaikkea muuta. Siihen en kyllä usko, että pelkästään sillä olisi vaikutus, jos molemmat ulkonäöltään samaa luokkaa.
Ai tuskin hylkää. No sitten olen harvinaisen nirsoihin rumiinkin naisiin tehnyt tuttavuutta koska samallalailla olen heiltäkin pakkeja saanut.
- Kerromullevastaus
Ai tuskin hylkää. No sitten olen harvinaisen nirsoihin rumiinkin naisiin tehnyt tuttavuutta koska samallalailla olen heiltäkin pakkeja saanut.
Kivasti sisäinen kauneus tulee Ilmi kertomalla yrittäneensä rumia naisia saaden heiltäkin pakit. Miksi yrittää jotain jota pitää rumana??
- RPM100
Itse sanon että on yksvitunhailee mistä haet ja miten haet jos olet ruma niin edes rumaa naista ei silloin saa. Kokeiltu on 15 vuotta netissä tuloksetta. Tai kuvattomana sain kyllä kiinnostusta paljonkin mutta kuvan lähettämisen jälkeen loppui kaikilta naisilta aina kiinnostus. Kun pistin kuvani profiiliin tuli todellinen seinä vastaan nettitreffeillä. Ainoat viestittelijät oli ryssähu..rat jotka massapostittivat samoja viestejään tilastoja lukemalla sadoille jopa tuhansille miehille että niin ainutlaatuinen olin heillekin. Baarissa yms ympäristössä nyt sitten rumana olet ilmaa naisille. Kyllä senverran heräs taas naisen kiinnostus kun olin baarissa viikonlopun molempina iltoina et yritin vähän päästä jutulle yhden mukavan oloisen naisen kanssa. Hyvin äkkiä tämäkin nainen päätti vaihtaa pöytää ja oli siellä kohta halailemassa jotain jännämiehen näköistä korstoo. Ei auta vaikka kuinka yrittäis esittää kovista kun on naamalta ruma niin tulos on nolla. No juttelin siellä sit muutaman ukon kanssa ja lauleskelin karaokee ja taaskin kerran kuten aina yksin sai kävellä kotiin vaik seurasin kuinka moni teki taas tuttavuutta ja lähtivät pariskuntina valomerkin jälkeen kotiin. Sellaista se on ruman miehen elämä.Ai ryssähuorat...Mites noi virolaiset?
- Hirviönnäkösen
Itse sanon että on yksvitunhailee mistä haet ja miten haet jos olet ruma niin edes rumaa naista ei silloin saa. Kokeiltu on 15 vuotta netissä tuloksetta. Tai kuvattomana sain kyllä kiinnostusta paljonkin mutta kuvan lähettämisen jälkeen loppui kaikilta naisilta aina kiinnostus. Kun pistin kuvani profiiliin tuli todellinen seinä vastaan nettitreffeillä. Ainoat viestittelijät oli ryssähu..rat jotka massapostittivat samoja viestejään tilastoja lukemalla sadoille jopa tuhansille miehille että niin ainutlaatuinen olin heillekin. Baarissa yms ympäristössä nyt sitten rumana olet ilmaa naisille. Kyllä senverran heräs taas naisen kiinnostus kun olin baarissa viikonlopun molempina iltoina et yritin vähän päästä jutulle yhden mukavan oloisen naisen kanssa. Hyvin äkkiä tämäkin nainen päätti vaihtaa pöytää ja oli siellä kohta halailemassa jotain jännämiehen näköistä korstoo. Ei auta vaikka kuinka yrittäis esittää kovista kun on naamalta ruma niin tulos on nolla. No juttelin siellä sit muutaman ukon kanssa ja lauleskelin karaokee ja taaskin kerran kuten aina yksin sai kävellä kotiin vaik seurasin kuinka moni teki taas tuttavuutta ja lähtivät pariskuntina valomerkin jälkeen kotiin. Sellaista se on ruman miehen elämä.Mut hei nythän sait ruman naisen!!!!!!!
- 12121212
Tinderissä seksiä haettaessa miehen on pääsääntöisesti tyydyttävä matalamman tason naiseen.
Ysin mies joutuu tyytymään seiskan naisiin.
Kasin mies voi hyvällä tuurilla saada kutosen naisen.
Seiskan mies ei saa ketään. Tai ehkä hyvällä tuurilla vitosen naisen.
Oletko siis ysin mies?
Seksimarkkinat ovat polarisoituneet siten että muutama tasokas mies pyörittää suurta joukkoa naisia. Livenä on sentään mahdollisuus kompensoida pelimestaidoilla - tosin sekin on nykyään hankalaa koska naiset hylkäävät jo kättelyssä ei-komeat miehet.
Onneksi en ole itse etsimässä irtosuhteita. - atm30
Olisin saanut mutta nainen jonka tapasin, ei miellyttänyt minua. Nainen selkeesti valehteli asioita kuten että piti olla normipainoinen mutta olikin 95 kg
- Munaotus
Jos saa niin ei ole ätmi koska on saanut sitten muualtakin. Minusta tinder on ihan hyvä paikka hakea seksiseuraa. Ei se ole mikään parisuhde paikka josta haetaan elämänkumppania. Nykyään ei haluta sitoutua.
- miestekeemiehiä
sem jaajo näköinen karvaton naama ja körttitukka
ni rahaa tuulee ovista ja ikkunoista ja tyttö tekee tyttölapsia ku heikko ätmi meis geeni - Anonyymi00016
ei saa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831279
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 84824
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?49690Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t248594Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 52552
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7550