Haluaisin kuulla kokemuksia niiltä joilla on jokin krooninen tai pitkäaikaissairaus joka on vaikuttanut isosti koko elämäänne. Seurusteletteko ja mistä löysitte kumppanin? Käyttekö treffeillä? Missä vaiheessa kerrotte sairaudesta ja miten teillä riittää voimat tähän kaikkeen?
Hoitoni on vielä liian huonossa vaiheessa uskaltaakseni mennä edes tinderiin. En kuitenkaan pysty tapaamaan ketään ja olen tällä hetkellä masentunut joten miksi edes yrittää. Sairaus ei näy päällepäin.
Kokemuksia kroonisen sairauden kanssa treffeillä?
1
212
Vastaukset
- Djisijs
Olen yli 30v. mies. Kärsinyt viime vuosina kroonisesta eturauhastulehduksesta. En nyt erittele asiaa sen kummenpaa mutta googleta, jos et tiedä mistä on kyse.
Eturauhastulehdus on hieman vaikeuttanut sosiaalista elämää. Mutta uskalsin silti lähteä parisuhdemarkkinoille. Nyt olen löytänyt naisen ja harrastamme paljon seksiä. Tämä on itseasiassa melkein parantanut kokonaan eturauhastulehdukseni. Apu krooniseen sairauteen on tullut yllättävältä taholta.
Aluksi oli vaikeaa sekstailla, mutta kumppani ymmärsi ongelma ja lähti mukaan parantamistalkoisiin:)
Toki jos seksi on sinulle täysin mahdottomuus, niin silloin voi olla vaikeaa löytää miestä.
Mieshän kuitenkin ensisijaisesti haluaa seksiä naiselta ennemmin tai myöhemmin. Sanokaa mitä sanotte. Tämä on universaali totuus ja fakta.
Stemppiä! Nainen30
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346