Äidin suku

Kiittämätön

Äidin puolen suku on perseestä, heti kun vanhenin ja sinisilmäisyys kaikkosi minusta, niin älysin, että nämä kaikkihan kokoajan moittii jos vaikka kerran huikkaan jotain keskusteluun väliin tai en jaksa kävellä heidän mukanaan pellolla ihmettelemässä miten vilja ja kukat kasvavat. Itsekäs olen silloin kun kerron omia kuulumisiani opiskeluistani ja tulevaisuuden ammatista. Muka minun on turhaa opiskella kemistiksi kun en heillekkään töitä tee. Nyt on pinna jo kireällä kun koko kesän joutunut sietämään niitä kun mummolassa oltu, missä on muitakin sukulaisia. Kolme päivää oltiin kaupungissa loman alettua eikä netti toiminut kunnolla mummolassa,joten pääsin edellispäivänä viimeksi puhumaan kavereilleni, kun palattiin kotiin. Tämä siis sen takia että suku painostaa perhettämme olemaan mummolassa. Välit on äitiini ja tämän sukuun jo huonontunut paljon, mutten onneksi ole yksin, veljeni tyttöystävääkin kohdellaan samalla tavalla ja ollaankin opittu nyt viettämään kaupungilla aikaa tämän ja veljen kanssa erossa tästä painajaissuvusta. Vältellään näitä muita sukulaisia nyt, kun kerran haluavat olla tuollaisia, koska en jaksa enää sitä että leimataan heti hyödyttömäksi ja kiittämättömäksi kakaraksi jos ei vaikka mene hakkaamaan perunoita maasta, enhän minä edes niitä syö ja ostan omat ruokani itse! Kertonut olen tästä myös kavereilleni ja heidän vanhemmilleen mielipiteitä kysellen ja heidän mielestään aika hullua. Jättäydyn kyllä ensi kerralla kaupunkiin mielummin vaikka väkisin, en halua enää tuonne helvetinkoloon palata. Viimeinen tippa oli kun eilen riitelin äidin kanssa, siinä sitten huusi päin naamaani, että ovat puhuneet paskaa musta ja mun ystävistä koko suvun kanssa aina kun en ole kuulemassa. Nyt pääsin yöksi nukkumaan kaverilleni koska olisin tehnyt pian jotain jota ei voisi enää perua.
Oman kämpän hommatessani katkaisen kaikki välit äidin puolen sukuun enkä kyllä enää mitään heille tiedota. Viimeksi kun sen tein siitä, että olin alkanut seurustelemaan, niin exääni arvostelivat. Voisivat ensin katsoa peiliin jos näkisi siellä totuuden. Antaa niiden vanhojen rusinoiden homehtua siellä metsän siimeksessä ihan rauhassa, niin puhun sillä aikaa heistä yhtä paljon paskaa isäni, veljeni, tämän tyttöystävän ja ja isän puolen suvun kanssa :)

1

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sukurasite

      Eihän sitä ole pakko viettää aikaa ärsyttävien ihmisten kanssa, Suomi on vapaa maa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hetkeksikään en lakannut sua ajattelemasta

      Välillä ajattelin, etten ole sellainen johon ihastuisit. Välillä ajattelin, että sinäkin ihastuit. Olen ollut erittäin s
      Ikävä
      41
      6399
    2. Kun kaivattusi kosketti sua

      Mitä ajattelit ja tunsit? 💘
      Ikävä
      83
      4431
    3. Se yksi tunniste tuolla jossain tunnisteluketjussa

      Sultahan se oli. Ihan kun alkaa järjellä miettiä niin eihän se voinut olla kuin meistä. Miten tää nyt on niin vaikeaa.
      Ikävä
      28
      2397
    4. Valittaja kyllastyttää.

      Ähtäriläiset alkavat olla aika yrpiintyneitä tuohon valittajaan. Jatkuvalla syötöllä yritää tunkea negatiivista asiaa Äh
      Ähtäri
      13
      2174
    5. Mitä tiedätte tällä palstalla vaikuttavasta lahkosta tai kultistaasta lahkosta tai kultista?

      Tällä palstalla on ilmeisesti joku lahko. Kun nykyään on noita melko uusia ihmiskauppalakejakin niin ehkä olisi mahdolli
      Ikävä
      55
      2147
    6. Raavitko koskaan päätäsi ja mietit mikä idea tällä kaikella hulluudella on ollut

      Minä en oikein muuta mietikään. On monta niin ihmeellistä sattumaa ja kaikkea muuta ihmeellistä mitä ei voi järjellä sel
      Ikävä
      17
      1782
    7. Nyt kerron sinulle ilouutisen!

      Rikkaus ja rakkaus tulee osaksesi hyvin pian! Mieheltä
      Ikävä
      23
      1540
    8. IS Viikonloppu 21.-22.9.2024

      Kovis on Toni Pitkälältä. Tästä Pitkälän ristikosta en pitänyt. Kyseessä on tasapaksu, vähän tylsä ristikko. Joskus To
      Sanaristikot
      70
      1459
    9. Sofia B- takamuksen operaation on maksanut Niko Ranta -Aho.

      Nyt tulee totuuksia tietoon ja itse Hörkkö ja Embuske ovat kertoneet asiasta. Toimenpiteet on tehty vuonna 2018 .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      1382
    10. Olisi aika avata keskustelu NATO jäsenyyden tuomista vaaroista ja haitoista Suomen kansalle

      On sanomattakin selvää että NATO jäsenyydestä hyötyy vain erittäin pieni osa Suomen kansasta.
      Maailman menoa
      280
      1378
    Aihe