Äidin suku

Kiittämätön

Äidin puolen suku on perseestä, heti kun vanhenin ja sinisilmäisyys kaikkosi minusta, niin älysin, että nämä kaikkihan kokoajan moittii jos vaikka kerran huikkaan jotain keskusteluun väliin tai en jaksa kävellä heidän mukanaan pellolla ihmettelemässä miten vilja ja kukat kasvavat. Itsekäs olen silloin kun kerron omia kuulumisiani opiskeluistani ja tulevaisuuden ammatista. Muka minun on turhaa opiskella kemistiksi kun en heillekkään töitä tee. Nyt on pinna jo kireällä kun koko kesän joutunut sietämään niitä kun mummolassa oltu, missä on muitakin sukulaisia. Kolme päivää oltiin kaupungissa loman alettua eikä netti toiminut kunnolla mummolassa,joten pääsin edellispäivänä viimeksi puhumaan kavereilleni, kun palattiin kotiin. Tämä siis sen takia että suku painostaa perhettämme olemaan mummolassa. Välit on äitiini ja tämän sukuun jo huonontunut paljon, mutten onneksi ole yksin, veljeni tyttöystävääkin kohdellaan samalla tavalla ja ollaankin opittu nyt viettämään kaupungilla aikaa tämän ja veljen kanssa erossa tästä painajaissuvusta. Vältellään näitä muita sukulaisia nyt, kun kerran haluavat olla tuollaisia, koska en jaksa enää sitä että leimataan heti hyödyttömäksi ja kiittämättömäksi kakaraksi jos ei vaikka mene hakkaamaan perunoita maasta, enhän minä edes niitä syö ja ostan omat ruokani itse! Kertonut olen tästä myös kavereilleni ja heidän vanhemmilleen mielipiteitä kysellen ja heidän mielestään aika hullua. Jättäydyn kyllä ensi kerralla kaupunkiin mielummin vaikka väkisin, en halua enää tuonne helvetinkoloon palata. Viimeinen tippa oli kun eilen riitelin äidin kanssa, siinä sitten huusi päin naamaani, että ovat puhuneet paskaa musta ja mun ystävistä koko suvun kanssa aina kun en ole kuulemassa. Nyt pääsin yöksi nukkumaan kaverilleni koska olisin tehnyt pian jotain jota ei voisi enää perua.
Oman kämpän hommatessani katkaisen kaikki välit äidin puolen sukuun enkä kyllä enää mitään heille tiedota. Viimeksi kun sen tein siitä, että olin alkanut seurustelemaan, niin exääni arvostelivat. Voisivat ensin katsoa peiliin jos näkisi siellä totuuden. Antaa niiden vanhojen rusinoiden homehtua siellä metsän siimeksessä ihan rauhassa, niin puhun sillä aikaa heistä yhtä paljon paskaa isäni, veljeni, tämän tyttöystävän ja ja isän puolen suvun kanssa :)

1

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sukurasite

Eihän sitä ole pakko viettää aikaa ärsyttävien ihmisten kanssa, Suomi on vapaa maa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3427
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2066
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1480
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1111
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1021
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      958
    Aihe