Palsta täyttyy valheista

Ateistit. Miks vielä täällä roikutte? Lopettakaa valhepuheenne ja itsepetoksenne ja palatkaa asiaan jos ja kun luominen kiinnostaa. Olkaa ystävälliset.

140

937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DRHouse

      Hyppää suohon sananvapautta vihaava terroristi.

      • DR. Näyttää siltä, että unesi syvenee. Pyydän lukijoitani rukoilemaan sinulle etsikkoaikaa, jotta voisit alkaa valvoa ja odottaa Kuninkaitten Kuningasta.

        1Tess. 5:6 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.

        ASIA ON VAKAVA

        Matt:
        25:31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        25:32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        25:33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        25:34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
        25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
        25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."


      • DRHouse
        yurki1000js kirjoitti:

        DR. Näyttää siltä, että unesi syvenee. Pyydän lukijoitani rukoilemaan sinulle etsikkoaikaa, jotta voisit alkaa valvoa ja odottaa Kuninkaitten Kuningasta.

        1Tess. 5:6 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.

        ASIA ON VAKAVA

        Matt:
        25:31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        25:32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        25:33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        25:34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
        25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
        25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

        Hyppää miinakenttään perverssi.


      • DRHouse kirjoitti:

        Hyppää miinakenttään perverssi.

        Ollaan loogisia. Jos evoluutio olisi totta, siinä ei olisi tunteita eikä ajatuksia eikä luovuutta. Käämitkään eivät kärähtäisi :D


      • DRHouse
        yurki1000js kirjoitti:

        Ollaan loogisia. Jos evoluutio olisi totta, siinä ei olisi tunteita eikä ajatuksia eikä luovuutta. Käämitkään eivät kärähtäisi :D

        Ollaan loogisia. Sinä olet hullu, tee itsemurha.


      • yurki1000js kirjoitti:

        DR. Näyttää siltä, että unesi syvenee. Pyydän lukijoitani rukoilemaan sinulle etsikkoaikaa, jotta voisit alkaa valvoa ja odottaa Kuninkaitten Kuningasta.

        1Tess. 5:6 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.

        ASIA ON VAKAVA

        Matt:
        25:31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        25:32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        25:33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        25:34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
        25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
        25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

        >Pyydän lukijoitani rukoilemaan sinulle etsikkoaikaa, jotta voisit alkaa valvoa ja odottaa Kuninkaitten Kuningasta.

        http://www.hs.fi/webkuva/taysi/630/1305934680307?ts=112



      • "Palsta täyttyy valheista"

        Lopetahan sitten niiden levittäminen. Salaliittokuvitelmasi ja Pälikön fanituksesi ovat kauniisti sanottuna hölmön hommaa.


      • poikjuhg kirjoitti:

        "Palsta täyttyy valheista"

        Lopetahan sitten niiden levittäminen. Salaliittokuvitelmasi ja Pälikön fanituksesi ovat kauniisti sanottuna hölmön hommaa.

        Poik. Eks meinaa toeta lain? Milloin paljastat evoluution salat? Esim. miten kuu ja eka solu syntyivät?


      • yurki1000ja
        yurki1000js kirjoitti:

        Poik. Eks meinaa toeta lain? Milloin paljastat evoluution salat? Esim. miten kuu ja eka solu syntyivät?

        Höps


      • Apo-CaIypso
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Pyydän lukijoitani rukoilemaan sinulle etsikkoaikaa, jotta voisit alkaa valvoa ja odottaa Kuninkaitten Kuningasta.

        http://www.hs.fi/webkuva/taysi/630/1305934680307?ts=112

        Kuinka pahoin se ruutipanos iski REPEN päähän kun puhe on deliriumia??????


    • PetteriVirta

      Älä viitti, Aatamin fossiilia ei ole löydetty joten Raamattu ei ole totta.

    • Hushuspoistäältä

      Eikös homoille ole ihan omakin palsta. Menkööt evot sinne.

      • siismitähäh

        Miksi evojen pitäisi mennä sinne? Palstan kaappihomot, kuten Jyri pitää huolen siitä että täälläkin voi keskustella homoista. Ja kukaan ei ole niin homona keskustelemassa homostelusta kuin Jyri, tuo vanha elosteleva homo.


    • Jhyutgfr

      Miten ihmeessä nuo ateistit viitsii täällä roikkua, vai ovatko he kenties epäröiviä oman evouskonsa suhteen?
      Näin se taitaa olla.

      Lisäksi lulisi että homohenkiset pysyisivät kaukana täältä kristittyjen palstalta.

      • Enemmistö maailman kreationisteista on kylläkin muslimeja. Kristityistä kretuja on enää vähemmistö.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Enemmistö maailman kreationisteista on kylläkin muslimeja. Kristityistä kretuja on enää vähemmistö.

        Edelleen. Ellemme voisi luottaa muuttumattomaan Jumalaan ja Hänen Sanaansa, kaikki olisi suhteellista emmekä voisi luottaa mihinkään.

        FAKTAT:
        - Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
        - Kaikki luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.

        Repe. Pyydän sinua palaamaan asiaan jos ja kun LUOMINEN kiinnostaa.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Edelleen. Ellemme voisi luottaa muuttumattomaan Jumalaan ja Hänen Sanaansa, kaikki olisi suhteellista emmekä voisi luottaa mihinkään.

        FAKTAT:
        - Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
        - Kaikki luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.

        Repe. Pyydän sinua palaamaan asiaan jos ja kun LUOMINEN kiinnostaa.

        Olin jo lapsena kiinnostunut saduista. Sadut, joihin suuri joukko iältään aikuisiksi luettavia uskoo, vasta kiinnostavia ovatkin.

        Pyydän sinua olemaan ohjeistamatta muita keskustelijoita, kun NATSOJAKAAN ei löydy.

        Voisit myös lakata linkittämästä loputtomasti samoja videoita, joita KUKAAN ei katso.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Olin jo lapsena kiinnostunut saduista. Sadut, joihin suuri joukko iältään aikuisiksi luettavia uskoo, vasta kiinnostavia ovatkin.

        Pyydän sinua olemaan ohjeistamatta muita keskustelijoita, kun NATSOJAKAAN ei löydy.

        Voisit myös lakata linkittämästä loputtomasti samoja videoita, joita KUKAAN ei katso.

        Repe. Älä kehtaa. Mä sentäs kannatan LUOMISTA.


      • Pakkstori

        Niin, hyvä Yurki, kun havaitsit tuon Saatanan sitomisen, Ilmestyskirjan 20-luvussa, 2000-luvun aluksi, mutta huomaa, että Raamatun mukaan Saatana ei vielä tuolloin kuole. Se saa viimeisen kansanousun ja kapinan vielä 2800-luvulla mahdollisesti aikaiseksi, toivottavasti ei jo 2018? Saatana se suuri punertava dino eli tai tulee vielä elämään noin 8000 vuotiaaksi, ei enempää eikä vähempää... Sen kuolema tulee olemaan se, että vääryys tuhoaa sen taistelumetodeista liian monta... Koska oikeita enkeleitä ei edes kiinnosta pelata väärillä säännöillä.


      • hoccorpussa
        yurki1000js kirjoitti:

        Repe. Älä kehtaa. Mä sentäs kannatan LUOMISTA.

        Onko luominen samaa kuin taikominen?


      • hoccorpussa kirjoitti:

        Onko luominen samaa kuin taikominen?

        Luoja luo. Ihmiset tekevät taikojaan lohikäärmeen voimalla. Silmänkääntäjät ovat asia erikseen.

        MAGICIANS

        https://www.google.fi/#q=magicians&tbm=vid

        FAARAON TAIKURIT

        2Moos:
        7:10 Niin Mooses ja Aaron menivät faraon tykö ja tekivät, niinkuin Herra oli käskenyt. Aaron heitti sauvansa faraon ja hänen palvelijainsa eteen, ja se muuttui käärmeeksi.
        7:11 Ja faraokin kutsui maansa viisaat ja velhot; ja nämä Egyptin tietäjät tekivät samoin taioillansa:
        7:12 he heittivät kukin sauvansa maahan, ja ne muuttuivat käärmeiksi. Mutta Aaronin sauva nieli heidän sauvansa.
        7:13 Ja faraon sydän paatui, eikä hän kuullut heitä, niinkuin Herra oli sanonutkin.
        7:14 Sitten Herra sanoi Moosekselle: "Faraon sydän on kovettunut, hän kieltäytyy päästämästä kansaa.
        7:15 Mene faraon tykö huomenaamuna, kun hän menee veden luo, ja seisahdu hänen tielleen Niilivirran partaalle. Ja ota käteesi se sauva, joka oli muuttunut käärmeeksi,
        7:16 ja sano hänelle: 'Herra, hebrealaisten Jumala, on lähettänyt minut sinun luoksesi ja käskenyt sanoa: Päästä minun kansani palvelemaan minua erämaassa. Mutta katso, sinä et ole totellut tähän asti.
        7:17 Sentähden Herra sanoo näin: Tästä olet tunteva, että minä olen Herra: katso, minä lyön sauvalla, joka on kädessäni, virran veteen, ja se muuttuu vereksi.
        7:18 Ja kalat virrassa kuolevat, ja virta rupeaa haisemaan, niin että egyptiläisiä inhottaa juoda vettä virrasta.'"
        7:19 Ja Herra sanoi Moosekselle: "Sano Aaronille: 'Ota sauvasi ja ojenna kätesi Egyptin vetten yli, sen jokien, kanavien ja lammikkojen yli ja kaikkien niiden paikkojen yli, joihin on vettä kokoontunut, niin ne muuttuvat vereksi. Ja verta on oleva Egyptin maassa kaikkialla, sekä puuastioissa että kiviastioissa.'"
        7:20 Ja Mooses ja Aaron tekivät, niinkuin Herra oli käskenyt. Hän kohotti sauvan ja löi Niilivirran veteen faraon ja hänen palvelijainsa nähden; ja kaikki vesi, joka virrassa oli, muuttui vereksi.
        7:21 Ja kalat virrassa kuolivat, ja virta haisi, niin että egyptiläiset eivät saattaneet juoda vettä virrasta; ja verta oli kaikkialla Egyptin maassa.
        7:22 Mutta Egyptin tietäjät tekivät samoin taioillansa. Ja faraon sydän paatui, eikä hän kuullut heitä, niinkuin Herra oli sanonutkin.

        VITSAUKSET

        https://www.google.fi/#q=10 plagues


      • Pakkstori kirjoitti:

        Niin, hyvä Yurki, kun havaitsit tuon Saatanan sitomisen, Ilmestyskirjan 20-luvussa, 2000-luvun aluksi, mutta huomaa, että Raamatun mukaan Saatana ei vielä tuolloin kuole. Se saa viimeisen kansanousun ja kapinan vielä 2800-luvulla mahdollisesti aikaiseksi, toivottavasti ei jo 2018? Saatana se suuri punertava dino eli tai tulee vielä elämään noin 8000 vuotiaaksi, ei enempää eikä vähempää... Sen kuolema tulee olemaan se, että vääryys tuhoaa sen taistelumetodeista liian monta... Koska oikeita enkeleitä ei edes kiinnosta pelata väärillä säännöillä.

        Pakks. Ota huomioon Luojan aikataulut. Luominen = 6 päivää duunia 1 päivä lepoa. Luomakunnalle säädetty aika = 6000 vuotta ohdakkeita 1000 vuotta lepoa. Tapahtuu pian:

        RAPTURE (tempaus)

        Biblia (1776) Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.

        https://www.google.fi/#q=rapture of the church

        TRIBULATION (vaivanaika)

        Biblia (1776) Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.

        https://www.google.fi/#q=great tribulation

        PEACE (maailmanrauha)

        Biblia (1776) Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,

        https://www.google.fi/#q=kingdom of god on earth


      • Kaikki jotka eivät ole kretuja tai kristittyjä ovat sinusta siis homoja?! Minä olen ateisti, enkä muuten ole homo! Silti ihmisiä syntyisi ilman keinohedelmöitystä vaikka kristityt ja kretut pakkosterilisoitaisi, joten ethän pidä itseäsi ja muita kretuja ja kristittyjä vaan muiden ihmisten yläpuolella "korvaamattomina".


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Kaikki jotka eivät ole kretuja tai kristittyjä ovat sinusta siis homoja?! Minä olen ateisti, enkä muuten ole homo! Silti ihmisiä syntyisi ilman keinohedelmöitystä vaikka kristityt ja kretut pakkosterilisoitaisi, joten ethän pidä itseäsi ja muita kretuja ja kristittyjä vaan muiden ihmisten yläpuolella "korvaamattomina".

        lennokasta


    • >> Ateistit. Miks vielä täällä roikutte? <<
      Palsta on kaikille avoin, ei yksin kreationisteille. Tänne voi kirjoittaa ateisti, kuten sinäkin olet kirjoittanut ateismi-palstalle.

      >> Lopettakaa valhepuheenne ja itsepetoksenne <<
      Sinä paraskin aasi olet viimeinen ketään neuvomaan.

      >> palatkaa asiaan jos ja kun luominen kiinnostaa. <<
      Suksi jo suolle. Käyttäydyt kuin olisit jokin palstakeisari perkele. Taidat olla jotenkin sosiaalisesti rajoittunut, oletko autistinen?

      >> Olkaa ystävälliset. <<
      Haista itte vaan.


      • bjmbnmnm
        yurki1000js kirjoitti:

        Qwer. Totuutta kuuluu levittää myös ateistien palstalle. Jumalan lapset varoittavat palavasta talosta.

        http://www.onlyoneway.net/sarjakuva.htm

        Totuudesta sinä harhainen mielisairas et tiedämitään. Huomaa miten sinun harhat syvenee kirjoituksistasi.
        Sinusta tieteelliset faktat ovat valhepuhetta?.
        Palaa takaisin kirjoittamaan kun olet saanut oikeanlaiset lääkkeet ja pystyt ajattelemaan selkeästi.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Qwer. Totuutta kuuluu levittää myös ateistien palstalle. Jumalan lapset varoittavat palavasta talosta.

        http://www.onlyoneway.net/sarjakuva.htm

        Voisitko idiootti ihan oikeasti lopettaa palstan spämmäämisen merkityksettömillä viesteilläsi? Pitäisi sinun itsekin tajuta, ettet oikeasti edes keskustele täällä: et edes yritä vastata kysymyksiin, ja harvemmin viestisi liittyvät käsiteltävään asiaan.

        Suurin osa palstalle tuottamastasi paskasta on samojen jonninjoutavien viestien massakopiointia. Olemme jo nähneet ne kaikki aivan liian monta kertaa, eikä niissä ole mitään merkityksellistä sisältöä. Pitäisihän jopa sinun tajuta se, että kun kopioit saman viestin tänne uudelleen ja uudelleen, et todellakaan tuota mitään uutta sisältöä. Täytät vain turhaan palstaa ja sotket ketjuja.


      • AivokuollutSeO
        utti kirjoitti:

        Voisitko idiootti ihan oikeasti lopettaa palstan spämmäämisen merkityksettömillä viesteilläsi? Pitäisi sinun itsekin tajuta, ettet oikeasti edes keskustele täällä: et edes yritä vastata kysymyksiin, ja harvemmin viestisi liittyvät käsiteltävään asiaan.

        Suurin osa palstalle tuottamastasi paskasta on samojen jonninjoutavien viestien massakopiointia. Olemme jo nähneet ne kaikki aivan liian monta kertaa, eikä niissä ole mitään merkityksellistä sisältöä. Pitäisihän jopa sinun tajuta se, että kun kopioit saman viestin tänne uudelleen ja uudelleen, et todellakaan tuota mitään uutta sisältöä. Täytät vain turhaan palstaa ja sotket ketjuja.

        Se ressukka on aivokuollut ja aivopesty joka ei muuhun pysty.


      • bjmbnmnm kirjoitti:

        Totuudesta sinä harhainen mielisairas et tiedämitään. Huomaa miten sinun harhat syvenee kirjoituksistasi.
        Sinusta tieteelliset faktat ovat valhepuhetta?.
        Palaa takaisin kirjoittamaan kun olet saanut oikeanlaiset lääkkeet ja pystyt ajattelemaan selkeästi.

        kukas sinä olet ?


      • utti kirjoitti:

        Voisitko idiootti ihan oikeasti lopettaa palstan spämmäämisen merkityksettömillä viesteilläsi? Pitäisi sinun itsekin tajuta, ettet oikeasti edes keskustele täällä: et edes yritä vastata kysymyksiin, ja harvemmin viestisi liittyvät käsiteltävään asiaan.

        Suurin osa palstalle tuottamastasi paskasta on samojen jonninjoutavien viestien massakopiointia. Olemme jo nähneet ne kaikki aivan liian monta kertaa, eikä niissä ole mitään merkityksellistä sisältöä. Pitäisihän jopa sinun tajuta se, että kun kopioit saman viestin tänne uudelleen ja uudelleen, et todellakaan tuota mitään uutta sisältöä. Täytät vain turhaan palstaa ja sotket ketjuja.

        Utti. Totuus ei voi kiinnostaa sinua, ellet saa kutsua. Tämä on henkimaailman asia.

        > Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. <

        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm


      • Kreationismi_on_sairaus
        yurki1000js kirjoitti:

        Qwer. Totuutta kuuluu levittää myös ateistien palstalle. Jumalan lapset varoittavat palavasta talosta.

        http://www.onlyoneway.net/sarjakuva.htm

        Siksipä sitten olet valehdellut myös ateisti-palstalla?

        Jyrki, missä arkeologiset ja historialliset todisteet juutalaisten orjuudesta Egyptissä ja Exoduksesta?

        Uskovaiset tutkijat ovat joutuneet toteamaan ettei niitä kertakaikkisesti löydy ja ovat päätyneet siihen, että Mooseksen kirjojen tarinat ovat sepitettyjä.

        Kreationismi perustuu siis satuihin kuten tiede on todistanut jo yli 100 vuotta sitten.

        Ja valehtelet kun tieteen vastaisesti väität kreationismin väitteiden olevan totta.



      • Kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        Siksipä sitten olet valehdellut myös ateisti-palstalla?

        Jyrki, missä arkeologiset ja historialliset todisteet juutalaisten orjuudesta Egyptissä ja Exoduksesta?

        Uskovaiset tutkijat ovat joutuneet toteamaan ettei niitä kertakaikkisesti löydy ja ovat päätyneet siihen, että Mooseksen kirjojen tarinat ovat sepitettyjä.

        Kreationismi perustuu siis satuihin kuten tiede on todistanut jo yli 100 vuotta sitten.

        Ja valehtelet kun tieteen vastaisesti väität kreationismin väitteiden olevan totta.

        Langennut maailma on SOKEA. Se eksyy ja eksyttää. Se PIMITTÄÄ...

        https://www.google.fi/#q=suppressed knowledge

        ...ja TYHMENTÄÄ.

        https://www.google.fi/#q=population dumbing

        KANDEE LAITTAA KORVAN TAA. Kaikki on ennustettu. Kaikella on aikansa. Ajanmerkkien mukaan olemme lopunajassa. Tapahtuu pian:

        RAPTURE (tempaus)

        Biblia (1776) Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.

        https://www.google.fi/#q=rapture of the church

        TRIBULATION (vaivanaika)

        Biblia (1776) Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.

        https://www.google.fi/#q=great tribulation

        PEACE (maailmanrauha)

        Biblia (1776) Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,

        https://www.google.fi/#q=kingdom of god on earth

        Suomi. HERÄÄ!


      • Yllytetäänhölmöä

        Meni sitten Yurkimuskin hihhulien perinteiseen ansaan ja ilmoitti (Draamatun plaraamisensa lopputulemana) Tempauksen tulevan viimeistään 2021.
        Mitäs meinaat selitellä kun mitään ei sitten tapahtunutkaan vaan maapallo pyörii edelleen,kuten se on tehnyt viimeiset 4 mrd vuotta?


      • Yllytetäänhölmöä kirjoitti:

        Meni sitten Yurkimuskin hihhulien perinteiseen ansaan ja ilmoitti (Draamatun plaraamisensa lopputulemana) Tempauksen tulevan viimeistään 2021.
        Mitäs meinaat selitellä kun mitään ei sitten tapahtunutkaan vaan maapallo pyörii edelleen,kuten se on tehnyt viimeiset 4 mrd vuotta?

        Tietoni perustuu Raamatun ilmoitukseen.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Tietoni perustuu Raamatun ilmoitukseen.

        Kun vuonna 2021 ei tapahdu mitään, niin myönnätkö sitten ilmoituksen vääräksi?


      • Kreationismi_on_sairaus
        yurki1000js kirjoitti:

        Langennut maailma on SOKEA. Se eksyy ja eksyttää. Se PIMITTÄÄ...

        https://www.google.fi/#q=suppressed knowledge

        ...ja TYHMENTÄÄ.

        https://www.google.fi/#q=population dumbing

        KANDEE LAITTAA KORVAN TAA. Kaikki on ennustettu. Kaikella on aikansa. Ajanmerkkien mukaan olemme lopunajassa. Tapahtuu pian:

        RAPTURE (tempaus)

        Biblia (1776) Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.

        https://www.google.fi/#q=rapture of the church

        TRIBULATION (vaivanaika)

        Biblia (1776) Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.

        https://www.google.fi/#q=great tribulation

        PEACE (maailmanrauha)

        Biblia (1776) Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,

        https://www.google.fi/#q=kingdom of god on earth

        Suomi. HERÄÄ!

        Jyrki, missä arkeologiset ja historialliset todisteet juutalaisten orjuudesta Egyptissä ja Exoduksesta?

        Uskovaiset tutkijat ovat joutuneet toteamaan ettei niitä kertakaikkisesti löydy ja ovat päätyneet siihen, että Mooseksen kirjojen tarinat ovat sepitettyjä.

        Kreationismi perustuu siis satuihin kuten tiede on todistanut jo yli 100 vuotta sitten.

        Ja valehtelet kun tieteen vastaisesti väität kreationismin väitteiden olevan totta.


      • Kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        Jyrki, missä arkeologiset ja historialliset todisteet juutalaisten orjuudesta Egyptissä ja Exoduksesta?

        Uskovaiset tutkijat ovat joutuneet toteamaan ettei niitä kertakaikkisesti löydy ja ovat päätyneet siihen, että Mooseksen kirjojen tarinat ovat sepitettyjä.

        Kreationismi perustuu siis satuihin kuten tiede on todistanut jo yli 100 vuotta sitten.

        Ja valehtelet kun tieteen vastaisesti väität kreationismin väitteiden olevan totta.

        Krea. Lähtekäämme liikkeelle alusta. Jos perustus ei kestä, koko höskä hajoaa. EVO-yritelmä oli susi jo syntyessään. Mikset jo tokene? Ittees vaan petät ja nolaat.

        > Pasteur osoitti myös, että mikrobit eivät synny spontaanisti elottomasta aineesta, alku­synnyn kautta, toisin kuin hänen aikaansa saakka oli oletettu. <

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Louis_Pasteur


      • Yurkivalehtelee
        yurki1000js kirjoitti:

        Krea. Lähtekäämme liikkeelle alusta. Jos perustus ei kestä, koko höskä hajoaa. EVO-yritelmä oli susi jo syntyessään. Mikset jo tokene? Ittees vaan petät ja nolaat.

        > Pasteur osoitti myös, että mikrobit eivät synny spontaanisti elottomasta aineesta, alku­synnyn kautta, toisin kuin hänen aikaansa saakka oli oletettu. <

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Louis_Pasteur

        Tämäkin on sulle selitetty aikaisemmin, mutta ei vaan mene jakeluun:

        "Spontaani sikiäminen, spontaani generaatio (lat. generatio spontanea) tai alkusynty on vanhentunut biologinen teoria, jonka mukaan eräät eliöt syntyisivät nykyisissäkin olosuhteissa elottomasta aineesta. Teoriaa ei pidä sekoittaa nykyaikaiseen käsitykseen elämän synnystä, johon viitataan myös abiogeneesi-sanalla."

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Spontaani_sikiäminen


      • Yurkivalehtelee kirjoitti:

        Tämäkin on sulle selitetty aikaisemmin, mutta ei vaan mene jakeluun:

        "Spontaani sikiäminen, spontaani generaatio (lat. generatio spontanea) tai alkusynty on vanhentunut biologinen teoria, jonka mukaan eräät eliöt syntyisivät nykyisissäkin olosuhteissa elottomasta aineesta. Teoriaa ei pidä sekoittaa nykyaikaiseen käsitykseen elämän synnystä, johon viitataan myös abiogeneesi-sanalla."

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Spontaani_sikiäminen

        Huijaanko? Toki vastuu on kuulijalla. En vedä omasta hatustani. Raamattu on luotettava. Luoja loi elämän. Hän myös ylläpitää elämää. Kandee olla kiitollinen ravinnosta. Se ei suinkaan ole itsestäänselvyys.

        Apt:
        5:1 Mutta eräs mies, nimeltä Ananias, ja hänen vaimonsa Safiira myivät maatilan,
        5:2 ja mies kätki vaimonsa tieten osan hinnasta, ja osan hän toi ja pani apostolien jalkojen eteen.
        5:3 Mutta Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä ja kätkit osan maatilan hinnasta?
        5:4 Eikö se myymätönnä ollut sinun omasi, ja eikö myynnin jälkeenkin sen hinta ollut sinun? Miksi päätit sydämessäsi tämän tehdä? Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle."
        5:5 Kun Ananias kuuli nämä sanat, kaatui hän maahan ja heitti henkensä. Ja suuri pelko valtasi kaikki, jotka sen kuulivat.

        - Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä löydä; he haluavat kuolla, mutta kuolema pakenee heitä.

        http://www.finbible.fi/UT/Ilmestys/Raamattu1_9.htm


      • Kreationismi_on_sairaus
        yurki1000js kirjoitti:

        Krea. Lähtekäämme liikkeelle alusta. Jos perustus ei kestä, koko höskä hajoaa. EVO-yritelmä oli susi jo syntyessään. Mikset jo tokene? Ittees vaan petät ja nolaat.

        > Pasteur osoitti myös, että mikrobit eivät synny spontaanisti elottomasta aineesta, alku­synnyn kautta, toisin kuin hänen aikaansa saakka oli oletettu. <

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Louis_Pasteur

        Vai alusta liikkeelle? Raamattu alkaa Mooseksen kirjoilla. Jyrki, missä arkeologiset ja historialliset todisteet juutalaisten orjuudesta Egyptissä ja Exoduksesta? Ja Mooseksesta?

        Uskovaiset tutkijat ovat joutuneet toteamaan ettei niitä kertakaikkisesti löydy ja ovat päätyneet siihen, että Mooseksen kirjojen tarinat ovat sepitettyjä.

        Kreationismi perustuu siis satuihin kuten tiede on todistanut jo yli 100 vuotta sitten.

        Ja valehtelet kun tieteen vastaisesti väität kreationismin väitteiden olevan totta.

        Luuletko ettei kukaan huomaa että et kykene antamaan selitystä sille että missä ovat arkeologiset ja historialliset todisteet juutalaisten orjuudesta Egyptissä ja Exoduksesta? Ja Mooseksesta?


      • Kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        Vai alusta liikkeelle? Raamattu alkaa Mooseksen kirjoilla. Jyrki, missä arkeologiset ja historialliset todisteet juutalaisten orjuudesta Egyptissä ja Exoduksesta? Ja Mooseksesta?

        Uskovaiset tutkijat ovat joutuneet toteamaan ettei niitä kertakaikkisesti löydy ja ovat päätyneet siihen, että Mooseksen kirjojen tarinat ovat sepitettyjä.

        Kreationismi perustuu siis satuihin kuten tiede on todistanut jo yli 100 vuotta sitten.

        Ja valehtelet kun tieteen vastaisesti väität kreationismin väitteiden olevan totta.

        Luuletko ettei kukaan huomaa että et kykene antamaan selitystä sille että missä ovat arkeologiset ja historialliset todisteet juutalaisten orjuudesta Egyptissä ja Exoduksesta? Ja Mooseksesta?

        Krea. Alku alkaa palstan aiheen mukaisesta LUOMISESTA. "Alussa Jumala loi..." Onko tässä jotain epäselvää?


      • yurkivalehtelee
        yurki1000js kirjoitti:

        Huijaanko? Toki vastuu on kuulijalla. En vedä omasta hatustani. Raamattu on luotettava. Luoja loi elämän. Hän myös ylläpitää elämää. Kandee olla kiitollinen ravinnosta. Se ei suinkaan ole itsestäänselvyys.

        Apt:
        5:1 Mutta eräs mies, nimeltä Ananias, ja hänen vaimonsa Safiira myivät maatilan,
        5:2 ja mies kätki vaimonsa tieten osan hinnasta, ja osan hän toi ja pani apostolien jalkojen eteen.
        5:3 Mutta Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä ja kätkit osan maatilan hinnasta?
        5:4 Eikö se myymätönnä ollut sinun omasi, ja eikö myynnin jälkeenkin sen hinta ollut sinun? Miksi päätit sydämessäsi tämän tehdä? Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle."
        5:5 Kun Ananias kuuli nämä sanat, kaatui hän maahan ja heitti henkensä. Ja suuri pelko valtasi kaikki, jotka sen kuulivat.

        - Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä löydä; he haluavat kuolla, mutta kuolema pakenee heitä.

        http://www.finbible.fi/UT/Ilmestys/Raamattu1_9.htm

        Jep, valehtelet. Pasteur ei muuten ole Raamatun henkilö.


      • yurkivalehtelee kirjoitti:

        Jep, valehtelet. Pasteur ei muuten ole Raamatun henkilö.

        heh heh :D


      • Kreationismi_on_sairaus
        yurki1000js kirjoitti:

        Krea. Alku alkaa palstan aiheen mukaisesta LUOMISESTA. "Alussa Jumala loi..." Onko tässä jotain epäselvää?

        Jyrki, missä arkeologiset ja historialliset todisteet juutalaisten orjuudesta Egyptissä ja Exoduksesta? Ja Mooseksesta?

        Uskovaiset tutkijat ovat joutuneet toteamaan ettei niitä kertakaikkisesti löydy ja ovat päätyneet siihen, että Mooseksen kirjojen tarinat ovat sepitettyjä.

        Kreationismi perustuu siis satuihin kuten tiede on todistanut jo yli 100 vuotta sitten.

        Ja valehtelet kun tieteen vastaisesti väität kreationismin väitteiden olevan totta.

        Luuletko ettei kukaan huomaa että et kykene antamaan selitystä sille että missä ovat arkeologiset ja historialliset todisteet juutalaisten orjuudesta Egyptissä ja Exoduksesta? Ja Mooseksesta?


      • uiui
        Kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        Jyrki, missä arkeologiset ja historialliset todisteet juutalaisten orjuudesta Egyptissä ja Exoduksesta? Ja Mooseksesta?

        Uskovaiset tutkijat ovat joutuneet toteamaan ettei niitä kertakaikkisesti löydy ja ovat päätyneet siihen, että Mooseksen kirjojen tarinat ovat sepitettyjä.

        Kreationismi perustuu siis satuihin kuten tiede on todistanut jo yli 100 vuotta sitten.

        Ja valehtelet kun tieteen vastaisesti väität kreationismin väitteiden olevan totta.

        Luuletko ettei kukaan huomaa että et kykene antamaan selitystä sille että missä ovat arkeologiset ja historialliset todisteet juutalaisten orjuudesta Egyptissä ja Exoduksesta? Ja Mooseksesta?

        He olivat siellä. Sitten he lähtivät sieltä pois. Katso itse vaikka :D

        https://www.youtube.com/watch?v=BRWNrk7FxG4


      • yurki1000js kirjoitti:

        Qwer. Totuutta kuuluu levittää myös ateistien palstalle. Jumalan lapset varoittavat palavasta talosta.

        http://www.onlyoneway.net/sarjakuva.htm

        "Totuutta kuuluu levittää myös ateistien palstalle."

        Mitä vitun totuutta sä levität ateistien palstalla?!


      • ateisti1982 kirjoitti:

        "Totuutta kuuluu levittää myös ateistien palstalle."

        Mitä vitun totuutta sä levität ateistien palstalla?!

        Relax. Evoluutio on sillai rento juttu, ettei siinä ole tunteita eikä ajatuksia. Siinä on vain AINETTA. Käämitkään eivät käryä. Kevennän :D

        https://www.youtube.com/watch?v=ND2TR5joLww


      • yurki1000js kirjoitti:

        Relax. Evoluutio on sillai rento juttu, ettei siinä ole tunteita eikä ajatuksia. Siinä on vain AINETTA. Käämitkään eivät käryä. Kevennän :D

        https://www.youtube.com/watch?v=ND2TR5joLww

        Entäs mitä siinä raamatussanne lukeekaan netin käytöstä!?


    • Bibliaaa

      Tämän vuoksi olen koittanut huhuilla aitojen keskustelijoiden perään joilla on edes jonkinmoinen tahto oppia jotain tuollaisen tyhjänpäiväisen mussutuksen sijaan jota täällä monet teinit harrastaa, eivätkä kykene puhumaan asiasta.

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14411372/tiedustelu-paljonko-taalla-on-kreationisteja

      Aihe kuitenkin on laaja ja Jumalan todisteista saamme kokoajan lisää tietoa. Laita nimesi listaan jos toivot asiallisempaa keskustelua

      • Siinähän sinulle onkin "asiallinen" keskustelija :D.

        Yurki, tuo vihoviimeinen epätoivoinen oljenkorsi :D.


      • utti kirjoitti:

        Siinähän sinulle onkin "asiallinen" keskustelija :D.

        Yurki, tuo vihoviimeinen epätoivoinen oljenkorsi :D.

        heh heh :D


      • Kreationismi_on_sairaus

        "Aihe kuitenkin on laaja ja Jumalan todisteista saamme kokoajan lisää tietoa."

        No jospa jeesuksenmorsian esittelisit meille nyt aluksi edes yhden objektiivisen todisteen siitä että eliölajit eivät ole kehittyneet evoluution kautta vaan kuten kreationismi väittää?


      • Krevokki

        Suomihan otti melko panteistisen käsitteen Jumalaksi. Jammed Area, jumissa oleva ala, joka pysyy alituiseen olemassa. Turha teidän on tätä tutkainta vastaan tapella, kaikki ALAT ovat olemassa, mutta jos Alalle ei riitä olla ala, niin se kuolee, ja kehittyy seuraavalla kerralla haluamaansa suuntaan... Tai jos se tapetaan, niin sille kehityy joitakin vastareaktioita estää seuraavalla kerralla se. Jokainen on näet sijainnut jossakin paikassa, ja kopioitamme on vana Taivaassakin. Ne "enkelit" tulevat voittamaan petomaisen massallisen ilmentymämme...


      • Krevokki
        Kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        "Aihe kuitenkin on laaja ja Jumalan todisteista saamme kokoajan lisää tietoa."

        No jospa jeesuksenmorsian esittelisit meille nyt aluksi edes yhden objektiivisen todisteen siitä että eliölajit eivät ole kehittyneet evoluution kautta vaan kuten kreationismi väittää?

        No, ihminen luo koneen, ja se on jossakin asioissa parempi tai vain nopeampi kuin ihminen, ja samoin Jumala on luonut ihmisen, ja muut eliöt, varmaankin kehittämällä heitä heidän omilla toiveillaan ja tahdollaan. Alunperin luotiin eläimet kehittymän sukupolvien välein, ja jotkut harvat pääsevät taivaaseen etsimään ihmisenkin jalostamista, ulkoavaruuden Jumaluuksien avulla, sellaisiahan toisinaan näytetään Amerikan Scifeissäkin. Cowboyt vastaan Alienit tuli TVSTÄ toissailtana...


      • Krevokki

        Jos ihminen luo koneen kokoamalla sen maan metalleista ja öljyisistä muoveista ja pusutakin silloin tällöin, ja henkensä on sähköä ja konekielikäskyjä, niin onko Ihmisen Jumala koonnut samoin vain kuin legoukot palikoista? Tässä erehdymme, koska eliöille on tehty mekanismi syntyä hiukan parempana JA huonompanakin kuin esi-isänsä... Jalostustoimia on varmaan kuitenkin tarvittu jonkinverran. Eli suoranaista geenimanipulaatiota, ulkoavaruuden henkien toimesta. Tulkaa tietämään tämä krevolutionismi.


      • Krevokki kirjoitti:

        No, ihminen luo koneen, ja se on jossakin asioissa parempi tai vain nopeampi kuin ihminen, ja samoin Jumala on luonut ihmisen, ja muut eliöt, varmaankin kehittämällä heitä heidän omilla toiveillaan ja tahdollaan. Alunperin luotiin eläimet kehittymän sukupolvien välein, ja jotkut harvat pääsevät taivaaseen etsimään ihmisenkin jalostamista, ulkoavaruuden Jumaluuksien avulla, sellaisiahan toisinaan näytetään Amerikan Scifeissäkin. Cowboyt vastaan Alienit tuli TVSTÄ toissailtana...

        Makroevoluutiota ei ole. Sen sijaan lankeemus aloitti teknologisen evoluution. Lankeemus tuotti mm. seuraavia asioita:
        - Pelko
        - Totuuden/Jumalan lymyäminen
        - Syyllisyyden ulkoistaminen
        - Teknologinen kehitys (tiedonpuun hedelmä)

        Genesis:
        3:6 Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.
        3:7 Silloin aukenivat heidän molempain silmät, ja he huomasivat olevansa alasti; ja he sitoivat yhteen viikunapuun lehtiä ja tekivät itselleen vyöverhot.
        3:8 Ja he kuulivat, kuinka Herra Jumala käyskenteli paratiisissa illan viileydessä. Ja mies vaimoineen lymysi Herran Jumalan kasvojen edestä paratiisin puiden sekaan.
        3:9 Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?"
        3:10 Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin."
        3:11 Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"
        3:12 Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin."
        3:13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin."


      • Biblia: Sä tässä mussutat kaikkea joutavan päiväistä paskaa ja nimität sellaista aidoksi keskusteluksi, HEH!


    • ressu1

      1.raamattu on paimentolaisheimon keskinkertainen ja kopioitu kronikka jonka lähde teoksena useat uskomukset ja kansan tarut lähi-idän alueelta
      2.mitään todisteita ei ole sen puolesta että maailmankaikkeuden olisi luonut joko korkeampi älyllinen voima
      3. tosin ei ole eikä tule todisteita alkuräjähdystä ennen olevasta ajasta...koska aika syntyi vasta alkuräjähdyksen jälkeen
      4.jeesuksen olemassa olosta ei ole juurikaan historiallisia todisteita
      5.uusitestamentti on täynä asia virheitä
      6.jeesuksen myytti muistuttaa useita muita lähi-idän kultteja
      7. evoluutio ei ole teoria vaan luonnossa todistettavasti tapahtuva ilmiö
      8.maailmankaikkeus on paljon ihmeellisempi ilman luojaa

      • Taijat olla evolutionisti. Tiesitkö muuten, että oletettu evoluutio on skitso? Se loi uskonnot ja niiden vastustajat.

        Jeesus myytin kanssa saakin olla tarkkana.

        "666 & The Cult of Saturn"

        https://www.youtube.com/watch?v=DGVsQH_ju6Q

        Joulu/yule on fuulaa.

        "THE FALL OF MEN"

        https://www.youtube.com/watch?v=MPSHH0pfAFA

        Raamattu kandee ottaa vakavasti.

        Matt. 7:14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.

        5Moos. 8:3 Hän nöyryytti sinua ja antoi sinun nähdä nälkää, ja hän antoi sinulle mannaa syödä, jota et ennen tuntenut ja jota eivät isäsikään tunteneet, opettaaksensa sinut ymmärtämään, että ihminen ei elä ainoastaan leivästä, vaan että hän elää jokaisesta sanasta, joka Herran suusta lähtee.


      • ÄO116

        Mitään todisteita ei ole? Ööh, hetkinen, jos kaiken on luonut jokin korkeampi älykäs voima, niin olet ITSE todiste hänestä. Miksi olet noin nurinkurin ja -perin, ettet ymmärrä omaa lausettasi hyväksymällä sitä? Tai sitten tiedät ja hyväksyt sen, mutta pimeä luontosi ei anna lupaa muille ilmaista sitä muille oikein päin? TIedätkö ketä Seuraat tuossa asiassa? Eikö tule ole oikeinpäin ja täysin totta, että kaiken luo älykäs voima, tuskin esim. tietokoneinsinööreinä on ollut alle 100 IQ:n ihmisiä?
        Sinulle on puhunut Jumala, mutta miksi esität sinun ajatuksellisesi esitetyn asian myrkyllisesti ja pilkaten?


      • Krevokki

        Maailmankaikkeudessa oli ennen nykyista univerisumia mahdollisesti nykyistä pienempiä universumeja ja pelitodellisuuksia ja kirjoitusalustoja. Ei tämä 3D-matriisilaskuineen ole ilman suunnitelua ja matemaattista tietosuutta massaoissa, mahdollista.


      • Veikkonenkin

        8 Kohtasi oli huono, koska jos kaikeille ei olisi järjellistä selitysitä järkevän luojan kautta, niin ei typeryys ole ole parempi ja ihmeellisempi selitys kuin oikea selitys Luojan avulla, itsekin luoden. Miksi te valheesta saisitte "ohimeneväistä nautintoa"; koska totuus on kestävempi perustus? Ei ole kyse siitä, kenellä on omituisin ja ihmeellisempi selitys, kaiken ilmaantumisesta, vaan ainakin tieteessä tulisi totuuden etsiminen olla tärkeintä.


      • ÄO116 kirjoitti:

        Mitään todisteita ei ole? Ööh, hetkinen, jos kaiken on luonut jokin korkeampi älykäs voima, niin olet ITSE todiste hänestä. Miksi olet noin nurinkurin ja -perin, ettet ymmärrä omaa lausettasi hyväksymällä sitä? Tai sitten tiedät ja hyväksyt sen, mutta pimeä luontosi ei anna lupaa muille ilmaista sitä muille oikein päin? TIedätkö ketä Seuraat tuossa asiassa? Eikö tule ole oikeinpäin ja täysin totta, että kaiken luo älykäs voima, tuskin esim. tietokoneinsinööreinä on ollut alle 100 IQ:n ihmisiä?
        Sinulle on puhunut Jumala, mutta miksi esität sinun ajatuksellisesi esitetyn asian myrkyllisesti ja pilkaten?

        "jos kaiken on luonut jokin korkeampi älykäs voima, niin olet ITSE todiste hänestä."

        Kai huomasit että aloitit lauseesi sanalla "jos"?


      • Krevokki kirjoitti:

        Maailmankaikkeudessa oli ennen nykyista univerisumia mahdollisesti nykyistä pienempiä universumeja ja pelitodellisuuksia ja kirjoitusalustoja. Ei tämä 3D-matriisilaskuineen ole ilman suunnitelua ja matemaattista tietosuutta massaoissa, mahdollista.

        ALUSSA...

        https://www.youtube.com/watch?v=ZV0hUldrYp4


      • yurki1000js kirjoitti:

        Taijat olla evolutionisti. Tiesitkö muuten, että oletettu evoluutio on skitso? Se loi uskonnot ja niiden vastustajat.

        Jeesus myytin kanssa saakin olla tarkkana.

        "666 & The Cult of Saturn"

        https://www.youtube.com/watch?v=DGVsQH_ju6Q

        Joulu/yule on fuulaa.

        "THE FALL OF MEN"

        https://www.youtube.com/watch?v=MPSHH0pfAFA

        Raamattu kandee ottaa vakavasti.

        Matt. 7:14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.

        5Moos. 8:3 Hän nöyryytti sinua ja antoi sinun nähdä nälkää, ja hän antoi sinulle mannaa syödä, jota et ennen tuntenut ja jota eivät isäsikään tunteneet, opettaaksensa sinut ymmärtämään, että ihminen ei elä ainoastaan leivästä, vaan että hän elää jokaisesta sanasta, joka Herran suusta lähtee.

        Se sun skitso evoluutiosi on totta eikä tarua, kuten taas se sun palvomasi raamattu on tarua!

        Miten mahtaisi käydä kun kaltaisesi profeetta menisi professori Richard Dawkinsin kanssa väittelemään kreationistista ja evoluutiosta? Mahtaisit joutua vihdoinkin jonnekin hoitoon!

        Tiedän erään kreationistin, joka on joutunut joka kerta mielisairaalahoitoon kun on alkanut väittelemään jonkun kanssa evoluutiosta -ei ole kestänyt kritiikkiä!! Se on kummallista, ettei hänelle koskaan kerrota, että vika on hänessä eikä muissa ja että hänen tulisi pikkaisen hellittää otettaan siitä luomisopistaan ja ymmärtää ettei hän muuten parane?!


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Se sun skitso evoluutiosi on totta eikä tarua, kuten taas se sun palvomasi raamattu on tarua!

        Miten mahtaisi käydä kun kaltaisesi profeetta menisi professori Richard Dawkinsin kanssa väittelemään kreationistista ja evoluutiosta? Mahtaisit joutua vihdoinkin jonnekin hoitoon!

        Tiedän erään kreationistin, joka on joutunut joka kerta mielisairaalahoitoon kun on alkanut väittelemään jonkun kanssa evoluutiosta -ei ole kestänyt kritiikkiä!! Se on kummallista, ettei hänelle koskaan kerrota, että vika on hänessä eikä muissa ja että hänen tulisi pikkaisen hellittää otettaan siitä luomisopistaan ja ymmärtää ettei hän muuten parane?!

        Ollaan loogisia. Jos uskot evoluutioon, muttet ole tytyväinen evoluutiotuotteisiin, on parempi että pillität SUORAAN evoluutiolle.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Ollaan loogisia. Jos uskot evoluutioon, muttet ole tytyväinen evoluutiotuotteisiin, on parempi että pillität SUORAAN evoluutiolle.

        En usko evoluutioon, koska siihen ei voi uskoa. Sen voi vain omaksua tai jättää omaksumatta!


    • Totta_totisesti_totta

      Luominen on totta.
      ...sitten Jumala loi HOMON, jonka jälkeen hän lepäsi ja nautti aikaansaannoksistaan...

      • Raamattu: "Ei mitään uutta auringon alla." "Mitä oli ennen, sitä on vastakin."

        Homoismi on jälleen muotia. Lopunajan merkki.

        https://www.google.fi/search?q=pride parade&biw=1194&bih=875&source=lnms&tbm=isch&sa

        END TIMES

        https://www.google.fi/#q=end times signs&tbm=vid


      • Tämä.On.Totuus

        Homostelu on paremminkin merkki luomisen ajoista. Ensin Kain ja Aabel vetivät toisiaan hanuriin ja kun siskoja sitten aikanaan tuli alkoi riemujuhla sukurutsan ja pedofilian parissa.


      • Tämä.On.Totuus kirjoitti:

        Homostelu on paremminkin merkki luomisen ajoista. Ensin Kain ja Aabel vetivät toisiaan hanuriin ja kun siskoja sitten aikanaan tuli alkoi riemujuhla sukurutsan ja pedofilian parissa.

        ihmeellinen evoluutio


      • KarppinenA
        Tämä.On.Totuus kirjoitti:

        Homostelu on paremminkin merkki luomisen ajoista. Ensin Kain ja Aabel vetivät toisiaan hanuriin ja kun siskoja sitten aikanaan tuli alkoi riemujuhla sukurutsan ja pedofilian parissa.

        Kainin Vaimo taisi olla nimeltään Dinah, ja kyllä, se oli Siskonsa.


      • KarppinenA kirjoitti:

        Kainin Vaimo taisi olla nimeltään Dinah, ja kyllä, se oli Siskonsa.

        - Laskelma osoittaa, että jos Kain olisi odottanut noin 200 vuotta ennen kuin otti vaimon itselleen, hänellä olisi varmaankin ollut jo useitakin, joista valita. Jotkut heistä olisivat saattaneet ehkä jo muuttaa itäiseen Noodin maahan muiden perheenjäsenten mukana. Toisen 200 vuoden kuluttua väkeä olisi ollut jo ainakin muutamia tuhansia, eli tarpeeksi rakentamaan kaupunkia. Ei siis ole lainkaan mahdotonta, että Kainilla oli sisaria, joista jonkun hän otti vaimokseen. Se olisi saattanut jopa tapahtua ennen hänen maanpakolaisuuttaan ja Seetin syntymää.

        https://www.netikka.net/mpeltonen/kain.htm

        > Meitä tämä tieto saattaa kauhistuttaa. Kainin on täytynyt avioitua sisarensa kanssa. Myöhemmin annettu Vanhan testamentin laki kielsi lähisukulaisten väliset avioliitot. Miksi Kain siis nai sisarensa? Vastaus on yksinkertainen: muita naisia ei vielä tuolloin ollut syntynyt.

        Jotkut kuvittelevat, että Kain avioitui vasta Nodin maassa, jonne hän asettui asumaan, mutta Raamattu ei tue tällaista käsitystä. Uskonpuhdistaja Jean Calvin oli vahvasti sitä mieltä, että Kain oli jo naimisissa muuttaessaan Nodin maahan.

        Maapallolla ei tuolloin eikä myöhemminkään ollut mitään toista ihmisrotua. Kaikki ihmiset ovat sukua toisilleen. Rasismia on oikeastaan mahdotonta perustella Raamatulla. <

        http://personal.inet.fi/koti/joel.kontinen/kainin_vaimo.html

        - Aadamilla and Eevalla oli varmaan muitakin lapsia kuin vain Kain ja Abel siihen aikaan, kun Abel tapettiin. Myöhemmin he ainakin saivat paljon lisää lapsia (1. Moos. 5:4). Se, että Kain pelkäsi henkensä puolesta tapettuaan Abelin (1. Moos. 4:14) viittaa siihen, että tuohon aikaan oli todennäköisesti elossa monia muita Aadamin ja Eevan lapsia ja ehkä jopa lastenlapsia tai lastenlastenlapsia. Kainin vaimo (1. Moos. 4:17) oli Aadamin ja Eevan lapsi tai lapsenlapsi.

        http://www.gotquestions.org/Suomi/Kainin-vaimo.html

        NIMET MERKITSEVÄT

        "Names Bible Code Illustrated: Adam to Jesus (10 min)"

        https://www.youtube.com/watch?v=UxGLeux40RQ

        "Hidden Message in Genesis. WOW!"

        https://www.youtube.com/watch?v=HUs8f-lphec

        "Chuck Missler - Hidden Torah Message Bible Code"

        https://www.youtube.com/watch?v=iBjjnC8DiSo

        Ym. Etsivä löytää:)


      • Ateisti68
        yurki1000js kirjoitti:

        - Laskelma osoittaa, että jos Kain olisi odottanut noin 200 vuotta ennen kuin otti vaimon itselleen, hänellä olisi varmaankin ollut jo useitakin, joista valita. Jotkut heistä olisivat saattaneet ehkä jo muuttaa itäiseen Noodin maahan muiden perheenjäsenten mukana. Toisen 200 vuoden kuluttua väkeä olisi ollut jo ainakin muutamia tuhansia, eli tarpeeksi rakentamaan kaupunkia. Ei siis ole lainkaan mahdotonta, että Kainilla oli sisaria, joista jonkun hän otti vaimokseen. Se olisi saattanut jopa tapahtua ennen hänen maanpakolaisuuttaan ja Seetin syntymää.

        https://www.netikka.net/mpeltonen/kain.htm

        > Meitä tämä tieto saattaa kauhistuttaa. Kainin on täytynyt avioitua sisarensa kanssa. Myöhemmin annettu Vanhan testamentin laki kielsi lähisukulaisten väliset avioliitot. Miksi Kain siis nai sisarensa? Vastaus on yksinkertainen: muita naisia ei vielä tuolloin ollut syntynyt.

        Jotkut kuvittelevat, että Kain avioitui vasta Nodin maassa, jonne hän asettui asumaan, mutta Raamattu ei tue tällaista käsitystä. Uskonpuhdistaja Jean Calvin oli vahvasti sitä mieltä, että Kain oli jo naimisissa muuttaessaan Nodin maahan.

        Maapallolla ei tuolloin eikä myöhemminkään ollut mitään toista ihmisrotua. Kaikki ihmiset ovat sukua toisilleen. Rasismia on oikeastaan mahdotonta perustella Raamatulla. <

        http://personal.inet.fi/koti/joel.kontinen/kainin_vaimo.html

        - Aadamilla and Eevalla oli varmaan muitakin lapsia kuin vain Kain ja Abel siihen aikaan, kun Abel tapettiin. Myöhemmin he ainakin saivat paljon lisää lapsia (1. Moos. 5:4). Se, että Kain pelkäsi henkensä puolesta tapettuaan Abelin (1. Moos. 4:14) viittaa siihen, että tuohon aikaan oli todennäköisesti elossa monia muita Aadamin ja Eevan lapsia ja ehkä jopa lastenlapsia tai lastenlastenlapsia. Kainin vaimo (1. Moos. 4:17) oli Aadamin ja Eevan lapsi tai lapsenlapsi.

        http://www.gotquestions.org/Suomi/Kainin-vaimo.html

        NIMET MERKITSEVÄT

        "Names Bible Code Illustrated: Adam to Jesus (10 min)"

        https://www.youtube.com/watch?v=UxGLeux40RQ

        "Hidden Message in Genesis. WOW!"

        https://www.youtube.com/watch?v=HUs8f-lphec

        "Chuck Missler - Hidden Torah Message Bible Code"

        https://www.youtube.com/watch?v=iBjjnC8DiSo

        Ym. Etsivä löytää:)

        Tuotako se kretu moraali on? Että ihmiskunta on saanut alkunsa sukurutsasta, ei vain yhtä kertaa vaan kaksi?


      • Ateisti68 kirjoitti:

        Tuotako se kretu moraali on? Että ihmiskunta on saanut alkunsa sukurutsasta, ei vain yhtä kertaa vaan kaksi?

        Semmonen tää langennut maailma on.

        Genesis:
        3:16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva."
        3:17 Ja Aadamille hän sanoi: "Koska kuulit vaimoasi ja söit puusta, josta minä kielsin sinua sanoen: 'Älä syö siitä', niin kirottu olkoon maa sinun tähtesi. Vaivaa nähden sinun pitää elättämän itseäsi siitä koko elinaikasi;
        3:18 orjantappuroita ja ohdakkeita se on kasvava sinulle, ja kedon ruohoja sinun on syötävä.
        3:19 Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."


    • Pakkstori

      Niin olemattomuutta ei vain ole, ja emme me tiedä, mikä on olematonta, koska jos tietäisimme mikä se on, niin sehän jo kohta olisi jossakin olemassa.
      Jumala on arvonimi, johtajahengelle, ja se ei ole aina ollut, ihmisen sanana kuitenkaan, Jumala. Jos joku ei usko Jumalaan, Hän ei vain hyväksy nykyisiä Jumalamäärittetiä, luokoon siis olemattomuudestaan olevaiseksi sen Jumalan, jonka uskoo olevan Hyvä, pahoja emme juuri nyt enempää tarvi.


      • " luokoon siis olemattomuudestaan olevaiseksi sen Jumalan, jonka uskoo olevan Hyvä, pahoja emme juuri nyt enempää tarvi. "

        Miksi jokin jumala pitää olla teille uskoville joku itsestään selvyys tai pakote että jollei vaikka jostakin torakasta itsellensä tee jumalaa ja ala sitä palvomaan jumalanaan on todella mitätön ihminen tai sen ihmisen elämässä ei ole tällöin mitään sisältöä, niinkö?

        Todellisuudessa sellainen on hyvin mitätön ihminen, jolla on jokin jumala, jos se tyyppi on vieläpä jumalan tai uskonsa takia elämänsä aikana joutunut useaan otteeseen mielisairaalaan. Onko se silloin yhteiskunnan vika vai sen henkilön oma vika?? Mene tai tiedä, mutta kuitenkin yhteiskunnalta uppoaa hirveästi veronmaksajien varoja siihen että saadaa joku kreationisti taas mieleltään terveeksi, kunnes taas sairastuu mielenterveysongelmiinsa vaikka todellisuudessa ainoa tapa sellaiselle on luopua kokonaan uskostaan!? Vai onko se hänen tarkoituksensa ettei hän koskaan tulisikaan terveeksi?!


    • Väärä_Jumala

      Kaikkien luterilaisten sääntöjen mukaan olen hartaaana rukoillut. Ei mene rukoukset perille, tai ne dumpataan suoraan taivaalliseen roskikseen. Ei ole maahanmuutto loppunut rukouksista huolimatta. Ei parannu peräpukamat ei anuksesta ei. Naapurin suvakkikaan ei kuole vaikka moninaiset kerrat olen rukoillut.

      • Ota siis Jeesus/usko. Jos siis vielä etsikkoaika sinulle annetaan.

        - Usein puhutaan, että ihminen tuli uskoon. Raamattu myös sanoo, että usko on lahja Ef. 2:8. Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja. 9 Se ei perustu ihmisen tekoihin, jottei kukaan voisi ylpeillä.

        - Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta.

        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm


    • Poikanenko

      Aikuiset miehet on väälinpäin?

      • Ikä ei taija merkata hengentaistoissa:)


    • ateisti1000.js

      Me ateistit olemme täällä palstalla kitkemässä juuri sinun kaltaistesi epärehellisten kreationistien valheita.

      Tietenkin sinua harmittaa tuo tosiasia kovasti ja haluaisit meistä ateisteista eroon, jotta voisit rauhassa levittää valheitasi.

      Luominen, joka on todistettu tieteen toimesta muinaiseksi saduksi kiinnostaa ainoastaan niitä kreationisteja, jotka haluavat levittää luomisen valheita.

      • Evoluutiota ei ole. Ateistit vihaavat Jeesusta. Siksi he kiusaavat Jumalan lapsia.


      • hupiukko112
        yurki1000js kirjoitti:

        Evoluutiota ei ole. Ateistit vihaavat Jeesusta. Siksi he kiusaavat Jumalan lapsia.

        "Evoluutiota ei ole."

        Evoluutiota tapahtuu ja sen myöntää valtaosa kretuistakin.

        "Ateistit vihaavat Jeesusta."

        En vihaa Jeesusta, vihaan sinua.

        "Siksi he kiusaavat Jumalan lapsia."

        Sinä olet jäänyt ennenkin valheista kiinni. Et ole Jumalan lapsi, sillä Jumalan lapset eivät valehtele.


      • hupiukko112 kirjoitti:

        "Evoluutiota ei ole."

        Evoluutiota tapahtuu ja sen myöntää valtaosa kretuistakin.

        "Ateistit vihaavat Jeesusta."

        En vihaa Jeesusta, vihaan sinua.

        "Siksi he kiusaavat Jumalan lapsia."

        Sinä olet jäänyt ennenkin valheista kiinni. Et ole Jumalan lapsi, sillä Jumalan lapset eivät valehtele.

        olihan hupia :D


      • ateisti1000.js
        yurki1000js kirjoitti:

        Evoluutiota ei ole. Ateistit vihaavat Jeesusta. Siksi he kiusaavat Jumalan lapsia.

        En minä vihaa Jeesusta enkä muitakaan mielikuvitusolentoja.

        Vihaan niitä jotka uskontojensa pohjalta levittävät valheita, vastustavat tieteellisiä faktoja, rakastavat sekä hyväksikäyttävät eri tavoin muita.

        Uskonnot perustuvat pelkästään uskomuksiin, dogmeihin ja valheisiin.

        Sinä levittelet täällä palstalla valheita. Valehtelet että ateistit vihaavat Jeesusta.

        Miksi Jyrki valehtelet kaiken aikaa? Mitä Raamattu sanookaan valehtelusta?


      • ateisti1000.js
        yurki1000js kirjoitti:

        olihan hupia :D

        Sinusta Jyrki on siis hupia että valehtelet ja jäät valheista kiinni. Siinä esimerkki kaltaistesi moraalittomuudesta.


      • ateisti1000.js kirjoitti:

        Sinusta Jyrki on siis hupia että valehtelet ja jäät valheista kiinni. Siinä esimerkki kaltaistesi moraalittomuudesta.

        Ellet ole tyytyväinen uskomaasi evoluutioon, pillitä suoraan evoluutiolle. (Logiikkaa voi harjoittaa.)


      • ateisti1000.js kirjoitti:

        En minä vihaa Jeesusta enkä muitakaan mielikuvitusolentoja.

        Vihaan niitä jotka uskontojensa pohjalta levittävät valheita, vastustavat tieteellisiä faktoja, rakastavat sekä hyväksikäyttävät eri tavoin muita.

        Uskonnot perustuvat pelkästään uskomuksiin, dogmeihin ja valheisiin.

        Sinä levittelet täällä palstalla valheita. Valehtelet että ateistit vihaavat Jeesusta.

        Miksi Jyrki valehtelet kaiken aikaa? Mitä Raamattu sanookaan valehtelusta?

        Uskonnot ja uskonnollisuus ovat lankeemustuotteita. Kristuksen usko vapauttaa niistä. Ateistit vastustavat/vihaavat totuutta/Jeesusta. (Logiikkaa voi harjoittaa.) Tärkeintä on lopettaa itsepetos. Siihen on mahdollisuus silloin kun Luoja kutsuu. Hän voi kutsua jopa kolme kertaa.

        Job:
        33:22 Näin lähenee hänen sielunsa hautaa ja hänen henkensä kuolonvaltoja.
        33:23 Jos silloin on hänen puolellansa enkeli, välittäjä, yksi tuhansista, todistamassa ihmisen puolesta hänen vilpittömyyttään,
        33:24 niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun.'
        33:25 Silloin hänen ruumiinsa taas uhkuu nuoruuden voimaa, hän palajaa takaisin nuoruutensa päiviin.
        33:26 Hän rukoilee Jumalaa, ja Jumala mielistyy häneen ja antaa hänen riemuiten katsella hänen kasvojaan; niin hän palauttaa ihmiselle hänen vanhurskautensa.
        33:27 Hänpä nyt laulaa muille ihmisille ja sanoo: 'Minä olin tehnyt syntiä ja vääristänyt oikean, mutta ei sitä kostettu minulle;
        33:28 hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta.'
        33:29 Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle,
        33:30 palauttaakseen hänen sielunsa haudasta ja antaakseen elämän valkeuden hänelle loistaa.

        Andreas jatkaa...

        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm


      • Kreationismi_on_sairaus
        yurki1000js kirjoitti:

        Ellet ole tyytyväinen uskomaasi evoluutioon, pillitä suoraan evoluutiolle. (Logiikkaa voi harjoittaa.)

        Eihän tuo keskustelija valittanut evoluutiosta.

        Hän kysyi sinulta jeesuksenmorsian että onko sinusta siis hupia se, että valehtelet ja jäät kiinni valehtelusta?

        Miksi valehtelet Jyrki koko ajan ja härskisti?

        Et kai vain aivopese lapsiasi uskomaan kreationismin härskeihin valheisiin?


      • uiui
        Kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        Eihän tuo keskustelija valittanut evoluutiosta.

        Hän kysyi sinulta jeesuksenmorsian että onko sinusta siis hupia se, että valehtelet ja jäät kiinni valehtelusta?

        Miksi valehtelet Jyrki koko ajan ja härskisti?

        Et kai vain aivopese lapsiasi uskomaan kreationismin härskeihin valheisiin?

        Hyvä. Alkaa mennä perille. Evoluutiosta on turha valittaa, koska sitä ei ole.


      • voivoivoivoivoi
        uiui kirjoitti:

        Hyvä. Alkaa mennä perille. Evoluutiosta on turha valittaa, koska sitä ei ole.

        Tiedetään että evoluutiota ei ole ollut harhoissasi siitä asti kun jeesukseen hurahdit hörhö. Mutta sillä taasen ei ole mitään vaikutusta todellisuuteen. Elä onnellisena harhoissasi hörhö.


      • voivoivoivoivoi kirjoitti:

        Tiedetään että evoluutiota ei ole ollut harhoissasi siitä asti kun jeesukseen hurahdit hörhö. Mutta sillä taasen ei ole mitään vaikutusta todellisuuteen. Elä onnellisena harhoissasi hörhö.

        Evoluutiota ei ole. Täällä on tarkoitus puhua LUOMISESTA.


      • Kreationismi_on_sairaus
        yurki1000js kirjoitti:

        Evoluutiota ei ole. Täällä on tarkoitus puhua LUOMISESTA.

        Tottakai evoluutio on ollut olemassa ja on olemassa. Miksi valehtelet Jyrki?

        Luomine on satu. Jotkut sadut ovat mielenkiintoisia, mutta luomissatu on tylsä ja kertoo sairaasta Jumalasta, joka luo pahan sekö tappaa ja kiduttaa luomiaan.

        Miksi Jumalasi loi pahan?


      • Kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        Tottakai evoluutio on ollut olemassa ja on olemassa. Miksi valehtelet Jyrki?

        Luomine on satu. Jotkut sadut ovat mielenkiintoisia, mutta luomissatu on tylsä ja kertoo sairaasta Jumalasta, joka luo pahan sekö tappaa ja kiduttaa luomiaan.

        Miksi Jumalasi loi pahan?

        Unesi syvenee. Paha homma:(

        http://cliparts.co/cliparts/dc4/844/dc48448di.gif


      • Kreationismi_on_sairaus
        yurki1000js kirjoitti:

        Unesi syvenee. Paha homma:(

        http://cliparts.co/cliparts/dc4/844/dc48448di.gif

        Eikö olekin mielenkiintoista että sinä et valheessa elävänä kreationistina kykene vastaamaan lukemattomiin kiusallisiin kysymyksiin, jotka armotta paljastavat kreationismin ja Jumalan olevan pelkkää taikauskoisten satua. Miksi et kykene vastaamaan sinulle esitettyihin kiusallisiin kysymyksiin?

        Jos Jumala olisi olemassa, Raamatun tarinat ja kreationismi olisivat totta niin eihän sinulla olisi mitään vaikeutta vastata mihinkään niitä koskeviin kysymyksiin!

        Kerro Jyrki miksi juutalaisten orjuudesta ja Exoduksesta ei ole olemassa mitään arkeologisia tai historiallisia todisteita? Miten ihmeessä se on mahdollista?


    • Bibliaaaa
      • Bibl. Kuis määrität "oikean uskovan"? Onko hän Herraan luottava uudestisyntynyt Jumalan lapsi? Vai jotain muuta?


      • pröööts
        yurki1000js kirjoitti:

        Bibl. Kuis määrität "oikean uskovan"? Onko hän Herraan luottava uudestisyntynyt Jumalan lapsi? Vai jotain muuta?

        Uudestisyntymisen sijaan olisi hyvä kasvaa aikuiseksi.


      • pröööts kirjoitti:

        Uudestisyntymisen sijaan olisi hyvä kasvaa aikuiseksi.

        Prö. Kuka on uskova eli Herraan luottava ihminen? Jeesus on historian henkilö, vaikkei sitä peruskoulussa kerrottaisikaan.

        > RAAMATUN MESSIAS-PROFETIAT JA NIIDEN TOTEUTUS

        Suomenkielinen versio on (luvalla) lyhennelmä alkuperäisestä englanninkielisestä : http://www.messiahrevealed.org

        Vanhassa Testamentissa on noin 300 profetiaa tulevasta Messiaasta eli Jeesuksesta Kristuksesta, jotka ovat toteutuneet Uuden Testamentin puolella. Seuraavassa on mainittu osa näistä. <

        http://gamma.nic.fi/~jlindell/messias.htm

        Suomi. HERÄÄ!


      • Bibliaaaa
        yurki1000js kirjoitti:

        Bibl. Kuis määrität "oikean uskovan"? Onko hän Herraan luottava uudestisyntynyt Jumalan lapsi? Vai jotain muuta?

        Kyllä, uudestisyntynyt. Synnit anteeksi saanut ihminen jonka elämä on muuttunut Jumalan ilmoitettua itsensä hänelle. Hänen elämänsä muuttuu, ja hän tahtoo että muutkin saisivat ottaa iankaikkisen elämän vastaan. Sellainen ihminen tuntee Raamatun ilmoituksen olevan totta. Uudestisyntynyt pysyy oikeassa opissa, ja tutkiskelee tilaansa aralla mielellä. Hairahdukset uskova tahtoo korjata jos huomaa hätäpäissään uskoneensa jotain väärää.


      • Bibliaaaa kirjoitti:

        Kyllä, uudestisyntynyt. Synnit anteeksi saanut ihminen jonka elämä on muuttunut Jumalan ilmoitettua itsensä hänelle. Hänen elämänsä muuttuu, ja hän tahtoo että muutkin saisivat ottaa iankaikkisen elämän vastaan. Sellainen ihminen tuntee Raamatun ilmoituksen olevan totta. Uudestisyntynyt pysyy oikeassa opissa, ja tutkiskelee tilaansa aralla mielellä. Hairahdukset uskova tahtoo korjata jos huomaa hätäpäissään uskoneensa jotain väärää.

        Amen.
        https://www.youtube.com/watch?v=NLjXt7KxD4c


      • Hullut_toiveet
        yurki1000js kirjoitti:

        Amen.
        https://www.youtube.com/watch?v=NLjXt7KxD4c

        Tuo iankaikkisen elämän toive ja odotus oli varmasti ajankohtainen silloin kun ihmisten keski-ikä oli noin 18 v. Nykyisin kun lääketiede takaa lähes poikkeuksetta yli 75v. keski-iän niin on huomattu ettei paska tomumaja kestä sataa vuotta kuin ani harvoin. Yleensä vintti on jo tuolla 75v. niin pehmeä, etti peruSluuseri tiedä eikä ymmärrä nykymaailmasta oikein mitään.

        Elää vihanneksena iankaikkisesti? Voi vittu teitä uskis-sekopäitä! AMEN.


      • Kreationismi_on_sairaus
        Bibliaaaa kirjoitti:

        Kyllä, uudestisyntynyt. Synnit anteeksi saanut ihminen jonka elämä on muuttunut Jumalan ilmoitettua itsensä hänelle. Hänen elämänsä muuttuu, ja hän tahtoo että muutkin saisivat ottaa iankaikkisen elämän vastaan. Sellainen ihminen tuntee Raamatun ilmoituksen olevan totta. Uudestisyntynyt pysyy oikeassa opissa, ja tutkiskelee tilaansa aralla mielellä. Hairahdukset uskova tahtoo korjata jos huomaa hätäpäissään uskoneensa jotain väärää.

        Vai olet uudesti syntynyt ja syntisi anteeksi saanut? Nyt onkin sitten sinun hyvä tehdä uutta syntiä lisää valehtelemalla kun ne synnit saat taikauskosi perusteella aina näppärästi anteeksi ...

        Mikäs se sinun taikauskolahkosi onkaan? Hellarit, Jehovan todistajat vai joku muu?

        Milloinkas korjaay sen hairahduksesi että jeesuspörinöissäsi ja hätäpäissäni uskonut kreationismin valheisiin.


      • Hullut_toiveet kirjoitti:

        Tuo iankaikkisen elämän toive ja odotus oli varmasti ajankohtainen silloin kun ihmisten keski-ikä oli noin 18 v. Nykyisin kun lääketiede takaa lähes poikkeuksetta yli 75v. keski-iän niin on huomattu ettei paska tomumaja kestä sataa vuotta kuin ani harvoin. Yleensä vintti on jo tuolla 75v. niin pehmeä, etti peruSluuseri tiedä eikä ymmärrä nykymaailmasta oikein mitään.

        Elää vihanneksena iankaikkisesti? Voi vittu teitä uskis-sekopäitä! AMEN.

        Jep. Hulluutta on...

        1Kor:
        1:18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        1:20 Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet? Missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi?
        1:21 Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,
        1:23 me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,
        2:14 Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.
        3:19 Sillä tämän maailman viisaus on hullutus Jumalan silmissä. Sillä kirjoitettu on: "Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa";


      • Kreationismi_on_sairaus
        yurki1000js kirjoitti:

        Bibl. Kuis määrität "oikean uskovan"? Onko hän Herraan luottava uudestisyntynyt Jumalan lapsi? Vai jotain muuta?

        Vai "Herraan luottava uudestisyntynyt Jumalan lapsi" ?

        Eli sinun määritelmäsi mukainen uskovainen on todellisuudessa:

        Jeesuspörinäinen ja herkkäuskoinen hörhö, joka kieltää todellisuuden faktat ja oman epärehellisyytensä taikauskonsa valheellisilla perusteilla.


      • kyllä.nauratti
        Kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        Vai "Herraan luottava uudestisyntynyt Jumalan lapsi" ?

        Eli sinun määritelmäsi mukainen uskovainen on todellisuudessa:

        Jeesuspörinäinen ja herkkäuskoinen hörhö, joka kieltää todellisuuden faktat ja oman epärehellisyytensä taikauskonsa valheellisilla perusteilla.

        Toi oli täsmälleen oikea kuvausta Jyrkistä, joka täysi kokovartaloaivopieru.


      • kyllä.nauratti kirjoitti:

        Toi oli täsmälleen oikea kuvausta Jyrkistä, joka täysi kokovartaloaivopieru.

        Mitä siis tiedät LUOMISESTA?


    • Vähän_vaihtelua_kiitos

      Kukaan ei taatusti halua elää iankaikkisesti. Et sinäkään imbesilli urpo tuota luuserielämääsi halua elää iankaikkisesti. AMEN!


    • Atte_itte

      Elämä, kuolema, syntymä, luonto, olevaisuus, kaikkeus... oli muinaisille ihmisille jotain suurta ja käsittämätöntä. Suuret kysymykset täytti pienen ihmisen mielen. Mitä? Miten? Mistä? Miksi? Pelko, uteliaisuus, mielikuvitus, tiedonjano... käynnisti tapahtumien sarjan, joiden seurauksena syntyi ajatuksia ja ideoita, miten asiat ja ilmiöt toimii. Syntyi taikausko ja yliluonnolliset asiat. Niistä syntyi uskomuksia. Uskomuksista uskontoja. Uskonnoista ihmismielen kahleet. "Älä syö hyvän ja pahan tiedon puusta..." "Usko järkähtämättä siihen, mitä kirjoitettu on, sillä kirjoitus on Jumalan sanaa." "Kiellä kaikki Jumalan sanan vastainen tieto". "Tieto on saatanasta". "Vain uskova pelastuu". "Usko on tie iankaikkiseen elämään"... "Äiti, miksi paha setä tappoi veikan? -Voi sinua pientä, Jumala se vain koettelee uskoamme".

      On kirjoitettu, että jos et usko tai olet paha, joudut helvettiin ja helvetissä sinua kidutetaan ja sieluasi revitään tuhansiin osiin, kursitaan taas kasaan, jotta repiminen voi taas alkaa... Ei se ole helvetti, missä näin tehdään, vaan ihan elävässä elämässä. Taivas ja helvetti on elämääsi maan kamaralla. Oma järjenkäyttösi on jumalasi ja saatanasi, vanhempasi Jeesus tai demoni, kotisi on kirkkosi, lähimpäsi seurakuntaasi. Totuus on niin lähellä, ettet sitä näe.

      Puhut ateistien itsepetoksellisuudesta, mutta kiellät uskontojen luonteen ja voiman kahlita ja hallita ihmismieltä, ja sen naamioinnin pyhään pelastukseen. Uskontosi on väärennös, kopiokokoelma muiden kulttuurien pakanuuksista, uskomuksista, tradioista, rituaaleista, perimätiedosta, omittu ja pakattu yksiin kansiin ja päälle mätkäisty pyhä leima. Nykypäivänä moinen plagiointi vie sinut raastupaan.

      Kaikkea hyvää sinulle, kaikesta huolimatta.

      • Atte: "Puhut ateistien itsepetoksellisuudesta, mutta kiellät uskontojen luonteen ja voiman kahlita ja hallita ihmismieltä,"

        En kiellä. Raamatun mukaan paratiisin lankeemus tuotti maailmaan uskonnot ja teki ihmisestä uskonnollisen olennon. Siksi Isä uhrasi Poikansa. Luottamalla Häneen pääsee eroon uskonnollisuudesta ja saa iankaikkisen elämän.

        "Jesus Christ : The Bridge To GOD"

        https://www.youtube.com/watch?v=c-c1E5j3xD0

        PELASTUS

        Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

        Room. 10:17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

        Joh. 11:25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.


    • >> Ateistit. Miks vielä täällä roikutte? <<
      No kenet sinä käännyttäisit jos kaikki ei-laillasi uskovat lähtisi täältä veks.
      Itse olet trollannut atte-palstaa ja nyt vaadit ateisteja häipymään täältä. Tuo on teikäläisten käsitys sananvapaudesta. Taidat olla turhautunut.

      • Ateismi levittää valhetta. Ymmärrätkö?


    • Kreationismi.on.valhe

      Tämä palsta on alusta lähtien pursunnut kreationistien valheita ja avaajakin on erittäin ansioitunut valehtelija.

      Sen sijaan evoilta ja ateisteilta on lähes mahdotonta löytää ensimmäistäkään valhetta. Arvon kreationistit ovat hyvät ja esittävät objektiiviset todisteet jonkun evon tai ateistin täällä palstalla esittämästä valheesta.

      Osaisiko Jyrki tai joku muu kreationisti selittää meille että miksi kaikki kreationistit valehtelevat ja ovat muutoin epärehellisiä?

      • Edelleen. Maailmaa ei voi ymmärtää, ellei noteeraa henkimaailmaa. Pyydän palaamaan asiaan jos ja kun LUOMINEN kiinnostaa.


    • Bibliaaaaaa

      Evokit tulevat epätoivoisena tänne kun ne tietää ettei niiden todisteet pidä, ja tietävät että niitä paljastetaan täällä. Eikai heillä mitään pelättävää olisi jos homma olisi totta ja loogista. Eikä meilläkään olisi sitä vastaan mitään jos niin olisi. On vain väärin valehdella ihmisille, häpeällisen voiton vuoksi ja eksyttää sillä ihmisiä.

      Minulla voisi olla ehdottaa miten keskustelut voisivat olla häiriköistävapaampia mutta ilmeisesti ihmiset sitten tahtovat asian etenevän tälleen.
      keskustelu.suomi24.fi/t/14411372/tiedustelu-paljonko-taalla-on-kreationisteja
      ..tuolla koitin tehdä aloitetta asiaan

      • "Minulla voisi olla ehdottaa miten keskustelut voisivat olla häiriköistävapaampia mutta ilmeisesti ihmiset sitten tahtovat asian etenevän tälleen.
        keskustelu.suomi24.fi/t/14411372/tiedustelu-paljonko-taalla-on-kreationisteja
        ..tuolla koitin tehdä aloitetta asiaan"

        Sinun täytyy kyllä oikeasti olla täysi idiootti, jos luulet, että sinun homo-sluttus-kirjoittelusi olisi muka jonkinlainen parannus tämän palstan valitettavan alhaiseen tasoon. Ei ole, sinulla ei ole mitään parannusta annettavana palstalle tai ylipäätään kreationismille.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        "Minulla voisi olla ehdottaa miten keskustelut voisivat olla häiriköistävapaampia mutta ilmeisesti ihmiset sitten tahtovat asian etenevän tälleen.
        keskustelu.suomi24.fi/t/14411372/tiedustelu-paljonko-taalla-on-kreationisteja
        ..tuolla koitin tehdä aloitetta asiaan"

        Sinun täytyy kyllä oikeasti olla täysi idiootti, jos luulet, että sinun homo-sluttus-kirjoittelusi olisi muka jonkinlainen parannus tämän palstan valitettavan alhaiseen tasoon. Ei ole, sinulla ei ole mitään parannusta annettavana palstalle tai ylipäätään kreationismille.

        MH. Etkö jo ala toeta? Makroevoluutiota ei ole. Luonnossa on havaittu vain mikroevoluutiota, joka ei ole OIKEAA kehitystä, koska siinä perimä supistuu.

        http://www.taustaa.fi/kortit/pages/KP08.htm

        Pyydän sinua palaamaan asiaan jos ja kun LUOMINEN kiinnostaa.


      • Biblia: Sä tuut tänne ihmiset tappamaan nauruun!


    • ateisti1982

      Käännät ne tosiasiat itsestäsi, että vika on ateisteista. Sinä täällä valehtelet ja teet itsepetosta. Missä kohtaa raamatussa lukee että saat käyttää nettiä!? Kerroppa! Koita nyt saakeli joskus noudattaa sitä raamattuasi kuin vain sanoa sitä noudattavasi, DORKA!

      • Ihan yleisesti. Tiedonhankinta on suotavaa.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Ihan yleisesti. Tiedonhankinta on suotavaa.

        Mistä sinä olet tietoasi hankkinut muusta kuin raamatusta ja muiden kaltaistesi hihhuleiden uskontopalstoilta!? Todella mitätäntä vakuuttelua tietoa sulta, joita sä jaksat jankuttaa.

        Missä kohtaa raamatussa lukee että saat käyttää nettiä!?


    • Ei ketään ole valehdellut sulle, että Raamattu on täyttä paskaa ja ihmisen kirjoittama teos.

      • Ate. Onko sinulla realistinen maailmanpelastusohjelma?


      • yurki1000js kirjoitti:

        Ate. Onko sinulla realistinen maailmanpelastusohjelma?

        Maailma pelastuisi jos teistä uskovista ja muista kreationisteista aika jättäisi.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Ate. Onko sinulla realistinen maailmanpelastusohjelma?

        Et DORKA vastanut kysymykseeni: Missä kohtaa raamatussa lukee että saat käyttää nettiä!?


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Maailma pelastuisi jos teistä uskovista ja muista kreationisteista aika jättäisi.

        Mutta onko sinulla OIKEAA maailmanpelastusohjelmaa? Paljasta meille realistinen tulevaisuusnäkymä. Ellei sinulla ole sellaista, niin Jumalalla on. Tapahtuu pian:

        RAPTURE (tempaus)

        Biblia (1776) Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.

        https://www.google.fi/#q=rapture of the church

        TRIBULATION (vaivanaika)

        Biblia (1776) Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.

        https://www.google.fi/#q=great tribulation

        PEACE (maailmanrauha)

        Biblia (1776) Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,

        https://www.google.fi/#q=kingdom of god on earth

        ! HERÄÄ SUOMI !


      • yurki1000js kirjoitti:

        Mutta onko sinulla OIKEAA maailmanpelastusohjelmaa? Paljasta meille realistinen tulevaisuusnäkymä. Ellei sinulla ole sellaista, niin Jumalalla on. Tapahtuu pian:

        RAPTURE (tempaus)

        Biblia (1776) Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.

        https://www.google.fi/#q=rapture of the church

        TRIBULATION (vaivanaika)

        Biblia (1776) Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.

        https://www.google.fi/#q=great tribulation

        PEACE (maailmanrauha)

        Biblia (1776) Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,

        https://www.google.fi/#q=kingdom of god on earth

        ! HERÄÄ SUOMI !

        Missä kohtaa raamatussa lukee että saat käyttää nettiä!?


      • yurki1000js kirjoitti:

        Mutta onko sinulla OIKEAA maailmanpelastusohjelmaa? Paljasta meille realistinen tulevaisuusnäkymä. Ellei sinulla ole sellaista, niin Jumalalla on. Tapahtuu pian:

        RAPTURE (tempaus)

        Biblia (1776) Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.

        https://www.google.fi/#q=rapture of the church

        TRIBULATION (vaivanaika)

        Biblia (1776) Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.

        https://www.google.fi/#q=great tribulation

        PEACE (maailmanrauha)

        Biblia (1776) Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,

        https://www.google.fi/#q=kingdom of god on earth

        ! HERÄÄ SUOMI !

        Mä esitin sulle jo maailmanpelastusohjelmani ihan selvästi:
        "Maailma pelastuisi jos teistä uskovista ja muista kreationisteista aika jättäisi.", mutta se ei sulle vain kelvannut?!

        "! HERÄÄ SUOMI ! "

        Herää hihhuli!!!

        Missä kohtaa raamatussa lukee että saat käyttää nettiä!?


    • Ne lääkärisedän määräämät pikku tabletit pitää ottaa. Ne vähentävät harhaisuutta ja ahdistuneisuutta pelkotiloja...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4454
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      243
      2439
    3. 133
      1667
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      188
      1173
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1086
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1074
    8. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      77
      1020
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      57
      1010
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      1005
    Aihe