Hellöy.
Olen menossa ekaa kertaa räppikeikalle. Miten siellä käyttäydytään? Millainen asu/asusteet? Kyseessä on suomiräppi.
Nopeahkoja vastauksia kiitos!
Peace!!
Ekaa kertaa räp-keikalle
5
411
Vastaukset 5
- huume.kovis
Huumeit pakko vetäää.muute ei pääse sisää.
- cbvnbm
Kävelet käsi munissa ja nyökyttelet etkä hymyile niin hyvin menee
- Anonyymi
🐖💩
- Anonyymi
Ovella sun pitää sitten pyllistää, että Jamal ja Ahmed pääsevät hommiin. Niin ja liukasta aukkosi valmiiksi jo tummelilla.
- Anonyymi
jos on mies-oletettu niin frakki tai shaketti asuksi ja pienet kunniamerkit rinnuksiin. Kengiksi mustiksi tervatut virsut. Housuiksi parhaat olisivat 1930-luvulla Karjalan ratsastusseuran edutusasuna käyttämät aiemmin myös rakunoiden käyttämät punaiset pussihousut. Niiden pusseissa salakuskaa helposti jopa 5 litraa janon sammuttajia sinne juhlapaikalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556