Eeva-lehden äänestyksessä naiset ovat äänestäneet Kokoomuksen Petteri Orpon Suomen seksikkäimmäksi mieheksi.
Mitäs palstan kateelliset jurpot sanovat tähän?
http://www.turkulainen.fi/artikkeli/419638-eeva-lehti-petteri-orpo-on-suomen-seksikkain-mies
EEVA-LEHTI: PETTERI ORPO ON SUOMEN SEKSIKKÄIN MIES
15
573
Vastaukset
- hyi.halvattu
Horiskot kokoomusmummot lukee eevaa.
- exSMPee
-oikein huvitti , kun Petteri röhähteli eilen radiossa:"Minä en hyväksi RAsisTISta PuHetTA!
Olisiko mitään tähdellisempää tekemistä, kun röhähdellä PerusSeja vastaan..? - ölöäöäöäöä
Kukahan on persujen seksikkäin mies? Hakkarainen tai kenties homo-Sebu??
- muualla
No voi pyhä sylyvi? Äänestäjät lienevät ikäryhmästä parasta ennen päiväys meni jo 50-vuotta sitten. Minä en tuossä vätyksessä näe mitään seksikästä. Korkeintaan kravatti.
- iwyetpiyw
En tajunnut, että Suomessa on niin huono miespopulaatio. Aina sitä oppii.
- Hehehhehehhe_timoxxxl
HEEEEEEEhahahhahahheheheheh Haaaaahhhahhahahhahah Hiiiiihahhahahahh HOOhhahahahh... sallikaa nauraa!
Onko Eeva kuullut vaan Kokoomuksen jäseniä ja etenkin elämänsä eläneitä kokkarimummoja?
Jo on aikoihin eletty!!!
Orpo -urpo edelleenkin sisäministeriön juoksupojan roolissa suursuvakki Nergin kätyrinä ulos tullut ääliö siis seksikkäin?! Missä kohtaa se miehessä näkyy, kun mies on pieni kuin mikäkin tavallisen ruma, ja myös tyhmä ja perseennuolija edelleenkin!
Milloin mihinkin suuntaan. Onko se nyt sisäistänyt puheenjohtajuuden oikein vai tajuaako että myös ministeriö on vaihtunut?!- werwerwerwer
Kylläpä siinä tuokin persu-lurppamulkku on kateellinen :D
- maku.asia
kuka siitä päätti?
eeva on selkeästi sekaisin.
tyhmyys ei ole hottia- earteterter
"kuka siitä päätti?"
Suomen naiset äänestivät lehden kyselyssä. - eitodellakaan
earteterter kirjoitti:
"kuka siitä päätti?"
Suomen naiset äänestivät lehden kyselyssä.mitkä naiset?
en tunne ketään joka olisi äänestänyt tuollaisessa gallipissa.
Kuka tahansa voi laittaa kenet tahansa lehden kanteen ja väittää sitä suomen seksikkäimmäksi.
Kuka vaatii lehteä tilille ja todistamaan äänestyksen tulosta?
Senhän voisi tehdä. Väite nimittäin loukkaa suomea, suomalaisia, naisia ja ...miehiä.
orpo on kamala ja tuo juttu on tehty pelkästään pönkittämään sen asemaa
ei siinä ole mitään seksikästä.
JUTTU ON MAKSETTU MAINOS
Kokkareet: mitä toi juttu maksoi?
Todella arveluttavaa ja vahingollista journalismia. - Vale-Emävale-Gallup
En tunne ketään naista (!), joka pitäisi Orpoa erityisen seksikkäänä. Lehdet nyt repii skuuppia milloin mistäkin.
- werwertwerwer
Vale-Emävale-Gallup kirjoitti:
En tunne ketään naista (!), joka pitäisi Orpoa erityisen seksikkäänä. Lehdet nyt repii skuuppia milloin mistäkin.
Valta tekee miehestä seksikkään, jos et sitä tiennyt.
- porpo
Ouuh yeaah multimier! Look face to the camraaah!
- SoWot
Eeva-lehden lukijat eivät ole Suomen seksikkäimpiä naisia.
- VELMIESJABRU
KYLLÄ SILTÄ KU NENÄN TINTTAA KIRVEELLÄ PÄÄSTÄ POIS,NI EI TAKUULLA OO SUOMEN SEKSIKKÄIN,EIKÄ EDES TOISEKS...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243