Pitäisiköhän katkaista välit kokonaan veljeen ja tämän hankalaan vaimoon? Jo kymmenien vuosien ajan olen huomannut tekemisieni arvostelua mm. kun lapseni olivat pieniä, tivattiin ensimmäiseksi, milloin menen työhön (asuimme eri paikkakunnilla kaukana toisistamme), jos oli perhejuhlat, joihin en päässyt oksennustaudin vuoksi, sitä ihmeteltiin suureen ääneen äkäisesti jne. Viime vuosina tuntuu, että tilanne on kiristynyt entisestään, kun asumme samalla paikkakunnalla, tunnen selvästi kaunaisuutta. Pari vuotta sitten tämä samanen pari tuli minun kotiini räyhäämään juuri kun olimme vieraiden kanssa syömässä, että miksi en tullut heidän lapsenlapsensa synttäreille. Olisin toki mennyt, jos olisin saanut muutakin kuin epämääräisen kutsun, joten en tiennyt missä, mihin aikaan ja milloin juhlat ovat. He tulivat sisälle ja alkoivat siis huutaa... Emme ole paljon tekemisissä (onneksi), joten ihmettelin vastikään perhejuhlissa, kun he eivät edes tervehtineet meitä ja olivat kuin meidän perhettä ei olisikaan. Jotain antipatiaa taustalla on.
Myrkyllinen veli ja sen vaimo
toxicfamily
2
235
Vastaukset
- yksinkertaistako
Jos he eivät edes tervehdi teitä, niin sittenhän välit on jo katkaistu, eikö. Antaa heidän vain olla omissa oloissaan, jos hankalalta tuntuu.
- väärä_osoite
juupa juu. Ilmiselvä ongelmahan tuo on, mutta ei kuulu meille, eikä korjaannu täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818