Mielenkiintoista vaan nähdä että kauan sulla menee tajuta että säkin haluut mut omakses ja muutakin kuin vaan flirttailla! Onkohan se sulle suurikin ylläri huomata että saatat pistää elämäs ihan uusiks, sen tutun ja turvallisen ? Rakkaus kun ei katso ikää eikä parisuhdetta kun se syttyy.
Mä haluun sut varattu mies omakseni
28
825
Vastaukset
- lehmätlentääjoskus
Siinä pikkutyttö joutunut keski-ikäisen miehen flirtin kohteeksi. Kyllä se sut ottaa kun vaimo pistää pihalle. Ei ennen. Miksi hän tutun ja turvallisen elämän vaihtaisi, hän lyö kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Sun kanssa panee ja vaimo huolehtii muusta. Kissanpäivät äijällä.
Vastaukseni on: sitten kun lehmätkin lentää. - Ruusujakinsaitm
Luulet suuria itsestäsi. Luuletko todella että alkaisin uusiin kuvioihin kanssasi jotuen vääntämään loppuelämäni kuvioita uusio perheessä. En todellakaan halua sellaista elämää. Odottele rauhassa niin tulet näkemään lopputuloksen. Toki myönnän ihastuneena ja sokaistuneena jännitystä hakenut. Teki niin pirun hyvää huomata kelpaavansa vielä jollekin. Sitten kun aloin nähdä oikein ymmärsin mitä halusin. Toivon että ymmärrät tämän.
- Totuus.peilissä
Sinäpä sen sanoit.."teki pirun hyvää huomata kelpaavansa vielä jollekin". Vaimosihan näkee jo totuuden sinusta joka paljastuu vielä seuraavallekin naisellekin.
- hahhaaaa
Hullu joka ottaa petollisen ukkomiehen. Mihin koira karvoistaan pääsee jne.
- eivalinnanvaraa
Petollisia ukkomiehiä joutuvat ottamaan ne jotka eivät muita saa.
- hahhaaaa
eivalinnanvaraa kirjoitti:
Petollisia ukkomiehiä joutuvat ottamaan ne jotka eivät muita saa.
Naiselle löytyy aina niin halutessa vapaa mies. Kaikki ei vaan halua. Turha väittää muuta. Kyllä ne on naisten markkinat jotka jyllää.
- näinonnäreetettä
hahhaaaa kirjoitti:
Naiselle löytyy aina niin halutessa vapaa mies. Kaikki ei vaan halua. Turha väittää muuta. Kyllä ne on naisten markkinat jotka jyllää.
Näinhän se on. Jos haluaa vaan seksiä niin kaikista helpointa se on varatun kanssa. Ei pelkoa siitä, että toinen haluaisi oikean parisuhteen. On paljon naisia, jotka eivät pitkän parisuhteen päättymisen jälkeen halua vakavaa suhdetta. Toisten moraali ei ehdottomasti salli suhdetta varattujen kanssa mutta toiset ajattelee, että seksi seksinä, ei se niin vakavaa ole. Mieshän siinä pettää.
Aina sanotaan (etenkin ne vaimot) että vapaitakin on olemassa, jotka tyytyy seksisuhteeseen. Sitä he ei kerro, mistä sellaisen löytää.
Joten sori vaimot, miehistänne halutaan mukavaa seuraa ja seksiä. Ei omaksi. Eikähän se teidän elämäänne vaikuta mitenkään. - Tuttutie
Ai että seksi seksinä, toki niinkin mutta kyllä se seksi on huomattavasti nautinnollisempaa henkilön kanssa johon lämpimiä tunteita, aitoa välittämista kiihkoa, kiimaa.
- Kokenutolen
Ei kaikki ukkomiehet ole vain pillun perässä. Joskus ihastuu ensisilmäyksellä ja tunne voi olla myös molemminpuolinen. Kannattaa kuunnella mitä naisen vaisto ja sydän sanoo, yleensä se on oikeassa. Naisilla vain tapana kuvitella liikoja ja vääristellä asioita mielessään, kyllä sen tietää kun molemmilla kolahtaa. Aloitus on aika provosoiva, noin ajattelemalla tuskin tulet saamaan mitään..
- sumuinenaamu
Jospa tää olikin provo? Tää aihe on niin punainen vaate ihmisille ettei ole tosikaan. Vaan totuus tässä maailmassa on se että kun ihastuu kunnolla niin se ei katso onko se ihastumisen kohde varattu, eri asia toki on miten sen ihastumisensa kanssa kykenee toimimaan: onnistuuko tappamaan tunteet vai onko se menoa? Ja voiko oikeesti aitoja tunteita tappaa? - mä en usko ! Ja vaikka se on väärin että jotain aina sattuu kun rakkaus loppuu ja uusi alkaa niin elämä vaan ei ole mustavalkoista, vaan se on elämää jossa välillä sattuu niin hemmetisti. Eikä toiseen rakastuneet ole mitään maan lokaa olevia ihmisiä tai pillunvonkaajia tai munahaukkoja vaan ihmisiä. Eikä petety puolisot ole mitään jalustalle korotettavia kaikkien puolustamia myötätunnon kohteita vaan ihmisiä. Mä olen ollut itse suuri pettäjien moralisoija ja arvostelija, olen tullut itse pahoin petetyksi ja satutetuksi. Ja nyt olen kuitenkin sitten rakastunut varattuun. Enkä voi muuta todeta kuin että elämä on tällaista. Silloin kun itseen sattuu, se satuttaja ja ne teot tuomitaan. Silloin kun itse rakastuu, se on oikeutettua. Tällainen se ihminen on. Mä ainakin voin myöntää tämän.
- Puolisontunteet
Eihän se rikos ole rakastuminen mutta miten hoidetaan on eri asia. Kuinka monta ihmistä on katkerana Särkynyt kun on valehdeltu ja väärin annettu ymmärtää rakkaus. Jos asiallisesti varattu kertoo puolisolleen tunteiden sammuneen ja löytänyt uuden ei silloin se puolisokaan vastusta asiaa. Eihän nyt suhteessa olla ilman tunteita. Miksi puolisot olisivat aviossaan missä ei ole tunteita ei missään. Jos varattu ei eroa tietäen uuden tunteista silloin kyseessä huijaus. Nuo nykyajan salasuhteet ovat kyllä yököttäviä. Kun jokainen varattu toimisi niin että ottaisi eron ja sitten vasta hakisi uutta suhdetta. Aina niin käy ja kova paikka kertoa puolisolleen mutta jos asiallisesti sen kertoo puolisolleen pääsee helposti pois entisestä.
- sumuinenaamu
Sepä se, harva kun eroaa ensin ja sitten hakee uutta, kun harvoin se menee niin...useimmiten se uusi löytyy hakematta. Mutta nimen omaan tuo että miten asia hoidetaan, on se asia !!
- kotona-liian-hyvä
Jos ei tähän mennessä tajunnut, ei tule tajuamaankaan.
- voityttörukkaa
Saa jokainen haluta vaikka kuun taivaalta. Se on sitten eri asia, toteutuuko toiveet. Joku sanoi, että varo sanomasta ääneen toiveitasi, ne muutoin toteutuu. Mutta sano sinä vaan. Saat petollisen miehen itsellesi (ja vaimo pääsee paskasta eroon). Mutta älä sitten sano ettei sua varoitettu.
Voi tyttö parkaa.
Paitsi provohan sä olet. Jos et olisi, lukisit vastaukset ja ehkä kommentoisitkin niitä.- rukkatyttö
Entäs jos aloittaja onkin vaikka kuuskymppinen "tyttö" :D
- ohomitääneiopittu
rukkatyttö kirjoitti:
Jos tosiaan liki kuuskymppinen haksahtaa varattuun, niin luulis jo oman elämänkokemuksen myötä tulleen sitä viisautta sen verran, että tajuaa petoskaverin voivan samalla tavalla pettää sitä kuuskymppistäkin.
- voityttörukka
rukkatyttö kirjoitti:
Vielä tyhmempää. Tai sitten kuuskymppinen on todella kokematon ja sinisilmäinen miesten suhteen.
- Helppo_elämä
Varo vaan, ettet polta näppejäsi ukkomiehen kanssa pelehtiessä. Helppohan ne on saada sänkyyn kerran jos toisenkin, mutta jos enemmän haluat, niin alkaa sellaiset selvittelyt että naurattaisi jollei itkettäisi. Siinäpä sitten umpirakastuneena odottelet, että se ukkomies taas keksii jonkun tekosyyn karatakseen muijaltaan pariksi tunniksi.
- lörts
Onpa lapsellinen ap.
- lämmittäävähänajan
Ei tuo mikää perhe ole, vaikka naimista. Voi olla helppo jättää puoliso, jos on rahaa ja valta. Tyhmänä eivät tajua, et kovin lyhyt on ihmisen elämä hyvii läheisiin välittäviin ihmisiin, jos oikeasti välittävät salapanoihin vaihtaa.
- RoikutRiehumahanLassi
Noh, selvisi se juha-tapiollekin ettei kelpaa kellekkään.
- älkäätuomitko
Se on aina helppo sanoa ettei koskaan tule sekaantumaan varattuun mieheen sitä itsekin olen aina sanonnut mutta sitten kun se tapahtuu niin se vaan tapahtuu. Rakkaus ja ihastuminen ei katso ikää tai sitä onko toinen varattu ja perheellinen vaan se vaan tapahtuu, joissakin tapauksissa voi olla niin että molemmat ovat varattuja. Minä itse elän täällä hetkellä sitä aikaa. Mies on sanonnut ettei voi rakastua muhun eikä voi edetä sen enemmän mutta kun kaikki hänen käytös sanoo aivan muuta. Alussa kun tavattiin oli myös hän rakastunut ja kertoikin siitä minulle mutta yht äkkiä huomasi varmaan että miten vaikeaa kaikki erominen ja kaikki on vielä kun on lapsi mukana niin varmaan se vanha ja turvallinen on suurin syy siihen että hän muutti mielensä. Mutta niin kuin sanoin kun hänen käytös kertoo jotain aivan muuta, se kertoo sen että ne tunteet ovat vielä mua kohtaan mukana mutta hän ei vaan voi sitä myöntää. Minä olen hänelle kertonut omista tunteista. Ei ole niin helppoa sitten enää kun ne tunteet ovat mukana vaikka itseään rikkoo sillä kun vaan odottaa ja odottaa ja tietää että voi olla että odottaa jotain mitä ei koskaan tule tapahtumaan. Meillä on ollut seksiä mutta enemmän ollaan tavattu ilman seksiä, siis kyse ei ole pelkkä seksi suhde. Nyt on yli kuukausi kun viimeksi on ollut seksiä ja silti ollaan viimeisen viikonlopun aikana tavattu 2 kertaa. Niin kuin sanoin niin se on niin helppo tuomita jos ei itse ole asiaa kokenut, kun rakastuu niin ei se kato keneen rakastuu silloin vaan rakastuu. Olisi myös niin helppoa unohtaa häntä jos näkisi ettei olisi yhtään tunteita hänellä mutta kun näkee että kyllä siellä jotain vielä on, ei ne tunteet niin vaan häviä jos jatkaa tapaamista ei vaan häviä, meillä kun alku oli niin tunteellista että ei ne niin vaan häviä ja tosiaan kun se käytös kertoo että ne on siellä mutta hän yrittää niitä pitää poissa.
- ihanSamaRakastuuko
Uskottomuus on epärehellistä ja siksi aina väärin.
- Salapanijat
Mainitse tuossa ettei mies vaan myönnä tunteitaan sinua kohtaan. Onhan se ollut sun kanssa jo sängyssä kun joten onko silloin ollut tunteeton? Ja ketä kohtaan? Tunteet on varmaan kovia ja kertoo sinulle sen minkä sinä haluat vain kuulla. Ei se muutoin olisi mieltään vaihtanut eihän?
- Salaapannenko
Ei se lapset tai omaisuus tai velat ole syynä avioon jäämiseen yritä tämä ymmärtää. Tokihan sillä tunteita vaimoaan kohtaan on jos kerta avioon jää. Aina nuo kakkoset selittää kuinka miehet jäävät onnettomaan avioon rahan tai lasten tai velkojen takia. Säälittävää luettavaa kuinka joku yrittää selittää salapanonsa ja siihen syynsä. Aina tunteita on olemassa on ne sitten lyhyitä tai pitkiä se muuttaa vaan muotoaan.
- sinisilmäinenoletvielä
Älä nyt sotke ihastumista ja intohimoa rakkauteen. Mies himoitsi sua, kertoi sulle omasta liitostaan juuri ne asiat mitä sä halusit kuulla. Sä uskoit ne ja kas, päädyitte sänkyyn kun sä niin rakastit.
Tottakai ukko pisti jarrut päälle kun sai mitä susta hakikin eli pelkkää seksiä. Olisitko antanut jos hän olisi kertonut rakastavansa vaimoaan, vieraita naisia haluaa vaan panna, eikä aio koskaan erota vaimostaan? Et olisi. Taitavat pettäjät näkee naisesta päällepäin, mikä kenenkin sakset saa aukeamaan. Sulle piti vähän enemmän lirkuttaa, jollekin muulle olisi voinut sanoa suoraan että mä haluun panna sua.
Älä vaan kuvittele, että olisit ainoa vieras nainen hänen elämänsä aikana. Veikkaan että niitä on ollut aina hänen elämässään. Jotkut miehet vaan on sellaisia että vaimo on se ketä rakastetaan, muita naisia himoitaan ilman mitään aikeita jättää vaimoa. Koska ei ole mitään syytä jättää naista, jota oikeasti rakastaa.
Mua jäi vaivaamaan, että oletko säkin parisuhteessa? Mikä tilanne sun mielestä parisuhteessa oikeuttaa pettämään? Ja miten voisit koskaan luottaa pettävään mieheen jos hänet omaksi saisit? Vanha koira ei opi uusia temppuja. Eikä välttämättä halua edes opetella vaan jatkaa samaa vanhaa kaavaa, kaataa naisia sunkin selän takana. Sitäkö sä oikeasti haluaisit?
- Hohohohohohojohoo
Hohohohohoooohohohooo
- Jöröjukkis
Voi sinua pientä, olet kyllä suloinen. Ottaisin ottaisin mutta kun tiedän, että hetken kiihko on poikasia varten. Yhdessä elämiseen tarvitaan yhteisiä harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita - seksin lisäksi. Ja entäs ystävät ja ne turvalliset "rutiinit". Sorry. Mutta flirttaillaan vaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001