Tervetuloa ensimmäiseen club Interface iltaan marraskuussa 19.11.! Meillä on suuri ilo ja kunnia tuoda ensimmäiselle keikalle Venäjälyä synapoppi kone WANT/ed, joka päräytti Saksan alternative listalle sijalle 7 aiemmin tänä vuonna. Mukaansa he kaappaavat Ruotsista syntikkapop maestron Erotic Elkin. Ja kattauksen kruunaa kovaakin kovemmat kotimaiset esiintyjät!
WANT/ed ft. Erotic Elk (Russia / Sweden) Live
Unzyme (Finland) Live
Dj Ohmi
Dj Lupu
VJ Move
Early bird lippuja tarjolla pyörästi 9€ hinnalla palvelumaksuineen
Tarjolla myös rajoitettu erä Unzymen cd labratakki lippu paketteja
Liput: https://www.ticted.com/fi/events/3406
https://www.facebook.com/events/1290521117643828/
club Interface 19.11. Helsinki
2
135
Vastaukset 2
- clubinterface
Artistikattaus kasvoi vielä uudella kyvyllä, Dj Antinomyllä! Hän tulee avaamaan loistavan iltamme hienolla selektiollaan. Soittoajat ovat tässä ja loput infot alla.
22-23 Dj Antimony
23-00 Want/ed ft. Tomas Gustafson of Erotic Elk LIVE
00-00.45 Dj Ohmi
00.45-01.30 Unzyme LIVE
01.30-02.15 Dj Ohmi
2.15-03.30 Dj Lupu
Lippuja saa vielä Cybershopista 10€ hinnalla tai ticted.fi palvelusta (palkkio vähän alle euron). Ennakkolipuilla pääsee jonon ohi. Lippuja saa oveltakin tuolla 10€ hinnalla. Paikalla on myös myyntipöytä, josta löytyy Unzymen selektiota sekä ScentAirin levyjä ainakin. Varaa siis käteistä! Lähin automaatti on Kampin metroasemalla.
Perhonkatu 6 osoite, Pub Peten klubipuolella ollaan. - clubinterface
Jos vietät synttäreitä 17.11.-21.11. pääset ilmaiseksi sisään klubille :) Näytä vain kuvallinen henkkari, niin se on siinä.
Tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1432068Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja185924Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37848- 60830
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47762Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat51726- 73711
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö284709Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35660