Perseidien parvi

31

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • törkypossu

      Toivoisin näkeväni Marrrnien perseen

    • ätminki

      Toivon että naiset saa turpaan jännämiehiltä.

    • Äädämi111111

      Neitseellistä teinipillua.

    • Ei nyt mitään ihan mahdottomia toiveita, 3 ensimmäistä

    • ergt

      Ei näy muuta ku sadepisaroita

      • Täällä tällähetkellä kirkas taivas


    • tyjyu

      Perseiden parvea jaksaisi katsella koko yön

    • ettämitäh

      Entäs aloittaja itse?

      • No jos vaikka päävoittoa lotossa


    • tyutyui
      • Kyllähän tuollaista parvea normaali heteromies katselee mielellään


      • sefgsf
        pujottelija kirjoitti:

        Kyllähän tuollaista parvea normaali heteromies katselee mielellään

        ja kastelee kielellään


    • fgdfg

      Minkä tähden tähdenlennon Lennon näkikään, vaipuessaan syliin munakennon neidon hennon, rennon?

    • En kerro, muuten se ei toteudu. :)

      • Ai siinä on tollanen sääntö, siinä meni lottovoittoni


      • pujottelija kirjoitti:

        Ai siinä on tollanen sääntö, siinä meni lottovoittoni

        Niin mulle on joskus kerrottu, mutta voihan se olla vaan taikauskoa. :)


    • Totuudenkertojatar

      En lue, taas on otsikossa "tutkimus" ja tuota höpölöpöblogiasi mainostat vain.

      • Häh, mitäh?


      • 128
        pujottelija kirjoitti:

        Häh, mitäh?

        Trolli taas postaa muiden tekstejä.


    • pojuttelija

      Pistä poju pystyyn koju, jossa kauppaat tavaraa ja vanhaa Nissan Navaraa, nurkis ei enää roju loju, vaan on siellä avaraa ja uuden roinan ostoon varaa

    • Krapu83
    • Puoli tuntia sitten näin aika tarkkaan idän suunnalla vasemmalta oikealle tai pohjoisesta etelään lentäneen tähden ja se oli kirkkain tähdenlento mitä olen ikinä nähnyt. En tiedä oliko perseleidi vai taikonautti vai muu ufo.

      Ongelma on että en ehtinyt toivoa ja en oikeastaan vieläkään ole keksinyt mitä toivoisin jos tilanne toistuisi.

      • krapu83

        Sinä' näytät vähän Tommi Korpelalta, ellen väärin huomaa


      • krapu83 kirjoitti:

        Sinä' näytät vähän Tommi Korpelalta, ellen väärin huomaa

        :) kiitoksia. Vaikka en itse kyllä yhtäläisyyttä näe.


      • krapu83

      • pete_pjn kirjoitti:

        :) kiitoksia. Vaikka en itse kyllä yhtäläisyyttä näe.

        Miksi noin seksikäs mies notkuu tälläisessä paskapalvelussa kaiken maailman luusereiden kanssa? Pillua luulisi tulevan joka tuutista eikä huolta huomisesta.
        Siis ihan oikeasti, jos toi on sun naama niin sä näytät ihan vitun komealta!


      • 164cmMies kirjoitti:

        Miksi noin seksikäs mies notkuu tälläisessä paskapalvelussa kaiken maailman luusereiden kanssa? Pillua luulisi tulevan joka tuutista eikä huolta huomisesta.
        Siis ihan oikeasti, jos toi on sun naama niin sä näytät ihan vitun komealta!

        Oma pärstähän tuo on.

        Täällä tulee notkuttua satunnaisesti lähinnä ajanvietteen takia, ja ko tuolla treffien puolella tulee oltua.


      • Ok :) Sori jos toi viesti kuulosti ronskilta mutta meinasin ihan kehuna sitä, enkä ole iskemässä sua. Monet täällä palstalla varmaan tietää mun miesmaun ;)


      • 164cmMies kirjoitti:

        Ok :) Sori jos toi viesti kuulosti ronskilta mutta meinasin ihan kehuna sitä, enkä ole iskemässä sua. Monet täällä palstalla varmaan tietää mun miesmaun ;)

        :)
        Juu... ihan kehuna mie tuon otin. Ja paljon ronskimpaa kielenkäyttöä mie olen kuullut Mumblessa pelatessani erästä nettipeliä.


    • En toivo mitään, koska en ole taikauskoinen. Olisi silti hienoa nähdä muutama tähdenlento. Täytyy varmaan hakeutua johonkin kauas kaupungin valoista tänä iltana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe