Perseidien parvi

31

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • törkypossu

Toivoisin näkeväni Marrrnien perseen

• ätminki

Toivon että naiset saa turpaan jännämiehiltä.

• Äädämi111111

Neitseellistä teinipillua.

• Ei nyt mitään ihan mahdottomia toiveita, 3 ensimmäistä

• ergt

Ei näy muuta ku sadepisaroita

• Täällä tällähetkellä kirkas taivas

• tyjyu

Perseiden parvea jaksaisi katsella koko yön

• ettämitäh

Entäs aloittaja itse?

• No jos vaikka päävoittoa lotossa

• tyutyui
      • Kyllähän tuollaista parvea normaali heteromies katselee mielellään

• sefgsf
        pujottelija kirjoitti:

Kyllähän tuollaista parvea normaali heteromies katselee mielellään

ja kastelee kielellään

• fgdfg

Minkä tähden tähdenlennon Lennon näkikään, vaipuessaan syliin munakennon neidon hennon, rennon?

• En kerro, muuten se ei toteudu. :)

• Ai siinä on tollanen sääntö, siinä meni lottovoittoni

• pujottelija kirjoitti:

Ai siinä on tollanen sääntö, siinä meni lottovoittoni

Niin mulle on joskus kerrottu, mutta voihan se olla vaan taikauskoa. :)

• Totuudenkertojatar

En lue, taas on otsikossa "tutkimus" ja tuota höpölöpöblogiasi mainostat vain.

• Häh, mitäh?

• 128
        pujottelija kirjoitti:

Häh, mitäh?

Trolli taas postaa muiden tekstejä.

• pojuttelija

Pistä poju pystyyn koju, jossa kauppaat tavaraa ja vanhaa Nissan Navaraa, nurkis ei enää roju loju, vaan on siellä avaraa ja uuden roinan ostoon varaa

• Krapu83
    • Puoli tuntia sitten näin aika tarkkaan idän suunnalla vasemmalta oikealle tai pohjoisesta etelään lentäneen tähden ja se oli kirkkain tähdenlento mitä olen ikinä nähnyt. En tiedä oliko perseleidi vai taikonautti vai muu ufo.

Ongelma on että en ehtinyt toivoa ja en oikeastaan vieläkään ole keksinyt mitä toivoisin jos tilanne toistuisi.

• krapu83

Sinä' näytät vähän Tommi Korpelalta, ellen väärin huomaa

• krapu83 kirjoitti:

Sinä' näytät vähän Tommi Korpelalta, ellen väärin huomaa

:) kiitoksia. Vaikka en itse kyllä yhtäläisyyttä näe.

• krapu83

• pete_pjn kirjoitti:

:) kiitoksia. Vaikka en itse kyllä yhtäläisyyttä näe.

Miksi noin seksikäs mies notkuu tälläisessä paskapalvelussa kaiken maailman luusereiden kanssa? Pillua luulisi tulevan joka tuutista eikä huolta huomisesta.
        Siis ihan oikeasti, jos toi on sun naama niin sä näytät ihan vitun komealta!

• 164cmMies kirjoitti:

Miksi noin seksikäs mies notkuu tälläisessä paskapalvelussa kaiken maailman luusereiden kanssa? Pillua luulisi tulevan joka tuutista eikä huolta huomisesta.
        Siis ihan oikeasti, jos toi on sun naama niin sä näytät ihan vitun komealta!

Oma pärstähän tuo on.

Täällä tulee notkuttua satunnaisesti lähinnä ajanvietteen takia, ja ko tuolla treffien puolella tulee oltua.

• Ok :) Sori jos toi viesti kuulosti ronskilta mutta meinasin ihan kehuna sitä, enkä ole iskemässä sua. Monet täällä palstalla varmaan tietää mun miesmaun ;)

• 164cmMies kirjoitti:

Ok :) Sori jos toi viesti kuulosti ronskilta mutta meinasin ihan kehuna sitä, enkä ole iskemässä sua. Monet täällä palstalla varmaan tietää mun miesmaun ;)

:)
        Juu... ihan kehuna mie tuon otin. Ja paljon ronskimpaa kielenkäyttöä mie olen kuullut Mumblessa pelatessani erästä nettipeliä.

• En toivo mitään, koska en ole taikauskoinen. Olisi silti hienoa nähdä muutama tähdenlento. Täytyy varmaan hakeutua johonkin kauas kaupungin valoista tänä iltana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      96
      4799
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      168
      4343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      85
      4179
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2668
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2658
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2197
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2087
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1870
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1749
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1737
    Aihe