Se, että kreationistit kykenevät suorittamaan peruskoulun ja pääsevät vielä lukioon on mielestäni äärimmäisen kummallista, mutta se ei ole koskaan minua ihmetyttänyt, että heillä on kummastakin paperit joilla ei tee yhtään mitään! :)
Ei taida paljon mieluisin oppiaine uskonto vain riittää nykyisin yhtään mihinkään. Luonnontieteissä tulee sitten jo liian vaikeeta ja kaikki ne onkin sitten ikävimpiä oppiaineita, mutta se onkin siten sääli kun niitä on enemmän kuin mitään muita oppiaineita ja aina on seinä vastassa, kun täytyy jotakin tietääkin!?
Kreationistin koulumenestys?
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440