laittaa profiiikuviin lihasten pullistelua ja naiset ankannaamoja?
Miksi miehet
43
434
Vastaukset
Voisi muutes olla aika hauskaa, jos homma menisikin toisinpäin. Naiset pullistelis ja miehet ottais huulet törössä kuvia. :S
Raakatotuus kirjoitti:
Ole hyvä:
http://thechive.com/2011/11/14/the-male-duckface-is-how-one-becomes-the-emperor-of-all-douchebags-30-photos/
https://www.youtube.com/watch?v=TAGxVEQr7OgKiitos. Olihan nuo aika hilpeyttä herättäviä otoksia.
sönkkö kirjoitti:
Kiitos. Olihan nuo aika hilpeyttä herättäviä otoksia.
Jotku noista ei tee tuota "pilke silmäkulmassa".. :D
"Ankannaama" korostaa poskipäitä ja pullistelu korostaa... No, lihaksia. :D Molemmat ovat joissain piireissä hyvin pidettyjä ominaisuuksia.
- hrdhfhrh
Miehet tietenkin toivovat tekevänsä vaikutuksen naiseen sillä että ovat jaksaneet treenata ja näyttävät hyvältä. Miehet toivovat tasonsa nousevan paremmannäköisellä kropalla. Mitä muitakaan keinoja miehellä on ulkonäön parantamiseen?
Ei paljon voi treenata pitempää kroppaa tai parempia kasvoja tai matalampaa ääntä.
Veikkaisin myös, että miehet jotka treenaa niin haluaisivat myös että nainen treenaisi.- rthrty
Naiset on ottaneet käyttöön erään miehisen liehittelykonstin; koittavat puhua matalalla äänellä. Mutta kuuluu pelkkää narinaa. Se ei siis sovi naisille. Puhukaa kuten naiset, edelleenkin, se on paras ääni teille. Ottakaat vaari viakka Ansa Ikosesta
- Tgghh
rthrty kirjoitti:
Naiset on ottaneet käyttöön erään miehisen liehittelykonstin; koittavat puhua matalalla äänellä. Mutta kuuluu pelkkää narinaa. Se ei siis sovi naisille. Puhukaa kuten naiset, edelleenkin, se on paras ääni teille. Ottakaat vaari viakka Ansa Ikosesta
Mitä korkeampi ääni, sitä viehättyneempi nainen on. Jos nainen kuulostaa batmanilta, niin hän vain feikkaa. Dissaa siis miestä.
- Luolasukeltaja
Mjoo
No varmaan siksi että alustus on melko samanlainen kaikilla. Persoonallisuus on ihmisten välisessä kanssakäymisessä lähes oleellinen asia, koska muuten heitä on vaikea erottaa toisistaan.
(Naurua )- Luolasukeltaja
Onkin lähes hämmentävää, että pohjakuva on sama hämärä tyyppi olit sitten nainen tai mies.
Mitä järkeä tällaisessa on?
(Blanco naurua) - Luolasukeltaja
Luolasukeltaja kirjoitti:
Onkin lähes hämmentävää, että pohjakuva on sama hämärä tyyppi olit sitten nainen tai mies.
Mitä järkeä tällaisessa on?
(Blanco naurua)Muutenkin sana persona ja sen merkitys ei ole enää selvää kuin venetsialaisille.
Ja minulle ja Sönkölle.
( Hihitystä ) - Luolasukeltaja
Muutenkin sana persona ja sen merkitys ei ole enää selvää kuin venetsialaisille.
Ja minulle ja Sönkölle.
( Hihitystä )Kauheaa taantumista. On elokuun puoliväli ja vasta ensimmäinen provokqatioyritys.
Kauheaa taantumista. On elokuun puoliväli ja vasta ensimmäinen provokqatioyritys.
( Hihitystä )Sekin Q:lla
( Reps ) - JamesBB
Sekin Q:lla
( Reps )Ihanaa monologia taas!
- Luolasukeltaja
JamesBB kirjoitti:
Ihanaa monologia taas!
Joo siis mä olen monella tapaa friikki. Mulla on näitä kaikkiin lähtöihin.
(Naurua)
https://www.google.fi/imgres?imgurl=https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/2b/83/66/2b83665145644a03c36bfc68f18ac2a2.jpg&imgrefurl=https://www.pinterest.com/pin/336433034639404585/&docid=jHoiHBIUzdZwpM&tbnid=R13IVEw4KYDrsM:&w=236&h=354&bih=335&biw=640&ved=0ahUKEwi7m66jg7zOAhXMhSwKHbpED6oQMwg5KBYwFg&iact=mrc&uact=8 - TäältäPesee
Joo siis mä olen monella tapaa friikki. Mulla on näitä kaikkiin lähtöihin.
(Naurua)
https://www.google.fi/imgres?imgurl=https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/2b/83/66/2b83665145644a03c36bfc68f18ac2a2.jpg&imgrefurl=https://www.pinterest.com/pin/336433034639404585/&docid=jHoiHBIUzdZwpM&tbnid=R13IVEw4KYDrsM:&w=236&h=354&bih=335&biw=640&ved=0ahUKEwi7m66jg7zOAhXMhSwKHbpED6oQMwg5KBYwFg&iact=mrc&uact=8
Sitten niistä syntyy tällaisia lapsia:
http://pre13.deviantart.net/4f5d/th/pre/f/2015/198/4/4/20150712_3_by_pegius-d91nwsc.jpgRatikkakuski kirjoitti:
Onko tuo Tarralenkkari?
Se on enemmänki sellanen rastapäinen vihreä hippi.
Eräkettu kirjoitti:
Se on enemmänki sellanen rastapäinen vihreä hippi.
Kuulostaa naapuriltani.
- anallyytikkko
Naiset tekee, mikä milloinkin muodikasta on.
Miehet pullistelee aina. Onhan riikinkukollaki komea pyrstö..
No siksi kun kaikki miehet ei ole vielä oivaltaneet että feminismi on vapauttanut miehetkin laittamaan ankannaamoja.
- Luolasukeltaja
Jou
Mä huomasin tämän kun kävin muijan kanssa leffassa ; soli joku uusi Bond.
Naurettuani nukahdin.
(Naurua) - Luolasukeltaja
Jou
Mä huomasin tämän kun kävin muijan kanssa leffassa ; soli joku uusi Bond.
Naurettuani nukahdin.
(Naurua)Mä en oikein henkilökohtaisesti näe näissä Bondeissa kuin vammaisia karikatyyrejä seikoista, joita puetaan ihmispukuun.
Ei mainitsemisen arvoista.
Mä en oikein henkilökohtaisesti näe näissä Bondeissa kuin vammaisia karikatyyrejä seikoista, joita puetaan ihmispukuun.
Ei mainitsemisen arvoista.
( Hihitystä )Toisaalta taas leffaillat siinä mielessä mukavia, että voi mennä rainan jälkeen stobelle tai syömään.
( Röyh) - Luolasukeltaja
Toisaalta taas leffaillat siinä mielessä mukavia, että voi mennä rainan jälkeen stobelle tai syömään.
( Röyh)Mielestäni kiehtova persoonallisuus sekä fiktiivisenä faktiona että faktiivisena fiktiona ei perustu muuhun kuin itseensä.
Mielestäni kiehtova persoonallisuus sekä fiktiivisenä faktiona että faktiivisena fiktiona ei perustu muuhun kuin itseensä.
( Hihitystä )Tätä tosin harva ymmärtää tässä "mahdollisuuksien" verkossa.
Paitsi Sönkkis ja minä.
( hirn) - Luolasukeltaja
Tätä tosin harva ymmärtää tässä "mahdollisuuksien" verkossa.
Paitsi Sönkkis ja minä.
( hirn)Lyhyesti: Ole mitä olet ja katso kuinka pitkälle se riittää.
Kuulostaa ihan itämaiselta viisaudelta, jos lausetta hieman jatkaa.
( itämaista hihitystä) - Luolasukeltaja
Lyhyesti: Ole mitä olet ja katso kuinka pitkälle se riittää.
Kuulostaa ihan itämaiselta viisaudelta, jos lausetta hieman jatkaa.
( itämaista hihitystä)Mielenkiinnon ylläpitämisen vuoksi haluan itse jatkaa omaa lausettani.
Mjoo
( Reps ) - Luolasukeltaja
Mielenkiinnon ylläpitämisen vuoksi haluan itse jatkaa omaa lausettani.
Mjoo
( Reps )'Omassa maailmassani' on näytellyt perusosaa herra Bach
. Hänen jälkeensä keksittiin Mozart.
Naudeis kaikki ymmärrettävissä oleva on (kvanttifysiikan lisäksi) kolmikko, joka soveltaa edmejä: Karajan, kapusta ja Karelin.
Näkemykseni (bondeissa) nojaa ultratodellisuuteen.
( Naurua ) - Tekniikkasukeltaja
'Omassa maailmassani' on näytellyt perusosaa herra Bach
. Hänen jälkeensä keksittiin Mozart.
Naudeis kaikki ymmärrettävissä oleva on (kvanttifysiikan lisäksi) kolmikko, joka soveltaa edmejä: Karajan, kapusta ja Karelin.
Näkemykseni (bondeissa) nojaa ultratodellisuuteen.
( Naurua )Jaa. Että mikä on ultratodellisuus?
Ultratodellisus on tämä tässä.
(Realistista naurua) - Tekniikkasukeltaja
Tekniikkasukeltaja kirjoitti:
Jaa. Että mikä on ultratodellisuus?
Ultratodellisus on tämä tässä.
(Realistista naurua)Pitäs varmaan taas ostaa uus puhelin. Tämähän on ihan sälöillä.
(Hirnahtelevia repsahduksia)
- ryppis
Kaikki bodaavat naiset laittaa pullistelukuveja.
- huomattu.on
Tuo on totta. Tinderissä on salitreeninaisilla aina joko peiliselfie tai muuten saliselfie. Mutta mun mielestä se on hyvä juttu koska haluan nähdä selkeän kuvan naisen kropasta, en halua nähdä kuvaa naisen kissasta tai koirasta tai maisemasta.
- Kaikillejotain
Kroppa tulee esiin, mutta pinnallisuuskin. Pullistelijoissakaan tuskin kovin älypäitä on. Kaikki eivät älypäitä etsi, eikä syvällisempiä naisia. Jokainen persoonallaan ja hyvä niin.
- Äädämi111111
Koska miehen tärkein ominaisuus on turpaanvetokyky ja naisen taas suihinoton imuteho.
Koska valtaosa ihmisistä on pohjimmiltaan aika yksinkertaisia eläimiä.
- Tekniikkasukeltaja
Joe Bob ei ole. Joe Bobin elämäntehtävä on selvä.
(Hirn) - Luolatekniikkaopastaja
Joe Bob ei ole. Joe Bobin elämäntehtävä on selvä.
(Hirn)Sana yksinkertainen on vaarallisin sana maailmassa.
(Hihitystä) - Tekniikkasukeltaja
Luolatekniikkaopastaja kirjoitti:
Sana yksinkertainen on vaarallisin sana maailmassa.
(Hihitystä)Itse tulen käyttäneeksi sitä huolella.
(Naurua) - Tekniikkasukeltaja
Itse tulen käyttäneeksi sitä huolella.
(Naurua)Otan esimerkin.
Oletusarvo on ottajansa.
(Taitaa mennä käteen. Hyvässä lykyssä reisille)
(Reps)
Pullistelevat lihakset ja etumus saa naaraat kiimaan..
Pullistelevat pyllyt, tisut ja huulet saa miehet kiimaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743850Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873100Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572461Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632260- 1601880
- 781575
- 331485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372