Zental valkaisuliuskat?

hampaatvalkoseks

Onko kokemuksia Zentalin valkaisuliuskoista? Onko turvallisia ja mitkä on mahdollisuidet kusta koko homma?

15

8624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ueeyey6

      Todella tehokkaat

    • diipadii

      On turvallisia, sen verran miedoilla "myrkyillä" varustettu että et mitä luultavimmin saa vahinkoa hampaillesi aikaiseksi;) Itse käytän noita aina sellaisina viikon kuureina silloin kun on vaikka jotkut juhlat tiedossa tai muuten vain haluan kirkastusta hymyyn. Oon ollut tosi tyytyväinen! Ohjeen mukaan käytän, puoli tuntia liuskat suussa ja huuhtelu, ei voi oikein tuota mokata. Eikä tosiaan tee mitään överivalkaisua, eli ei tarvitse pelätä että ekan kerran jälkeen olisi läikikäs valkoinen jenkkihymy.

    • Pinja24

      On kokemusta zentalin valkaisuliuskoista ja itselläni toimii hyvin. Tulee käytettyä puolen vuoden välein ja 5 päivän "kuurina".

    • dental

      Itse olen käyttänyt samoja niiden tullessa markkinoille. Toimivat täydellisesti ja ei vedä hampaita vitivalkoiseksi vaan tekevät ne luonnollisen valkoisiksi.

    • Hammasmuija

      Mulla ei toiminut. Tein viikon kuurin, kaksi kertaa päivässä. Välittömästi liuskan oton jälkeen hampaat näytti hetken valkeammilta, mutta vaikutus tuntui lähtevän pois samana päivänä. Lisäksi ihoni reagoi vahvasti suun ympäriltä. En suosittele

      • Valkoisethampaat

        Vaikka itse käytänkin aika uskollisesti hampaiden valkaisuliuskoja, nii jos iho oireilee en lähtisi itse jatkamaan. Jos vielä kuitenkin haluat kokeilla, niin itse pesen hampaat kunnolla valkaisun jälkeen ja tarkistan ettei ainetta jää suupieliin ym. Jos vaikka auttaisi ja tuo valkaisun kesto, niin itse töppäsin kerran kun menin juomaan kahvia heti valkaisun jälkeen :D eli röökit, kahvi, tee ja punkku ainakin jäähylle heti valkaisun jälkeen


    • Valkoisethampaat

      Itsellä on ollut nämä ja valkoisethampaat.fi sivuston liuskat käytössä ja kummatkin mielestäni toiminut jo heti ensimmäisellä kertaa. Aluksi käytin kuurina viikon, että lähti kaikki kellastumat ja tämän jälkee kerran kk tai sillon kun oli joku juhla tms. Liuskat kannattaa painella kunnolla hampaiden tyveen ja väleihin, ettäh hampaat vaalentuvat tasaisesti.

    • Anonyymi

      Olen odottanut 2vko lähetystä , miten kauan muut?

    • Anonyymi

      Oletteko saaneet tilauksenne?minä en vieläkään ,mennyt yli 2 vko .

      • Anonyymi

        Tuli viikossa zental lähetys.


    • Anonyymi

      Taitaa olla huijaus firma puhelin numero väärä kuten myös sähköposti , varokaa ihmiset!!!!!

      • Anonyymi

        Tuotteet tuli, tosin vähän pidemmän ajan jälkeen mitä oli sivuilla mainittu. 5 päivää kesti tilauksesta, tosin taitaa olla aika normaali toimitusaika nykyään kaikista verkkokaupoista?


    • Anonyymi

      Kokeilin ensimmäistä kertaa Zental valkaisuliuskoja. Toimitus hoitui ajallaan ja liuskat toimivat erinomaisesti, poistivat tummentumia todella hyvin. Aion myös jatkossa käyttää Zental valkaisuliuskoja.

    • Anonyymi

      Mulla nyt 3 viikkoa tilauksesta, eikä tuotteet ole vieläkään tulleet. Viikko tilauksesta (ja maksusta) tuli tieto, että tilaus on nyt käsitelty. Sähköpostilla laittamiini tiedusteluihin viivästymisen syistä ei vastata.

    • Anonyymi

      Aiempaan kirjoitukseeni tuotteen viivästymisestä sen verran päivitystä, että ilmeisesti posti oli kadottanut lähetyksen, mutta sain Zentalilta uuden tuotteen korvauksetta ja seurantakoodin kera lähetettynä. Postin asiakaspalvelusta tuossa aiemmin pakettia tiedustellessani lupasivat selvittää asiaa ja soitella takaisin, tai laittaa viestiä. No, eivätpä kuitenkaan soittaneet tai laittaneet..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe