Zental valkaisuliuskat?

hampaatvalkoseks

Onko kokemuksia Zentalin valkaisuliuskoista? Onko turvallisia ja mitkä on mahdollisuidet kusta koko homma?

15

9783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ueeyey6

Todella tehokkaat

• diipadii

On turvallisia, sen verran miedoilla "myrkyillä" varustettu että et mitä luultavimmin saa vahinkoa hampaillesi aikaiseksi;) Itse käytän noita aina sellaisina viikon kuureina silloin kun on vaikka jotkut juhlat tiedossa tai muuten vain haluan kirkastusta hymyyn. Oon ollut tosi tyytyväinen! Ohjeen mukaan käytän, puoli tuntia liuskat suussa ja huuhtelu, ei voi oikein tuota mokata. Eikä tosiaan tee mitään överivalkaisua, eli ei tarvitse pelätä että ekan kerran jälkeen olisi läikikäs valkoinen jenkkihymy.

• Pinja24

On kokemusta zentalin valkaisuliuskoista ja itselläni toimii hyvin. Tulee käytettyä puolen vuoden välein ja 5 päivän "kuurina".

• dental

Itse olen käyttänyt samoja niiden tullessa markkinoille. Toimivat täydellisesti ja ei vedä hampaita vitivalkoiseksi vaan tekevät ne luonnollisen valkoisiksi.

• Hammasmuija

Mulla ei toiminut. Tein viikon kuurin, kaksi kertaa päivässä. Välittömästi liuskan oton jälkeen hampaat näytti hetken valkeammilta, mutta vaikutus tuntui lähtevän pois samana päivänä. Lisäksi ihoni reagoi vahvasti suun ympäriltä. En suosittele

• Valkoisethampaat

Vaikka itse käytänkin aika uskollisesti hampaiden valkaisuliuskoja, nii jos iho oireilee en lähtisi itse jatkamaan. Jos vielä kuitenkin haluat kokeilla, niin itse pesen hampaat kunnolla valkaisun jälkeen ja tarkistan ettei ainetta jää suupieliin ym. Jos vaikka auttaisi ja tuo valkaisun kesto, niin itse töppäsin kerran kun menin juomaan kahvia heti valkaisun jälkeen :D eli röökit, kahvi, tee ja punkku ainakin jäähylle heti valkaisun jälkeen

• Valkoisethampaat

Itsellä on ollut nämä ja valkoisethampaat.fi sivuston liuskat käytössä ja kummatkin mielestäni toiminut jo heti ensimmäisellä kertaa. Aluksi käytin kuurina viikon, että lähti kaikki kellastumat ja tämän jälkee kerran kk tai sillon kun oli joku juhla tms. Liuskat kannattaa painella kunnolla hampaiden tyveen ja väleihin, ettäh hampaat vaalentuvat tasaisesti.

• Anonyymi

Olen odottanut 2vko lähetystä , miten kauan muut?

• Anonyymi

Oletteko saaneet tilauksenne?minä en vieläkään ,mennyt yli 2 vko .

• Anonyymi

Tuli viikossa zental lähetys.

• Anonyymi

Taitaa olla huijaus firma puhelin numero väärä kuten myös sähköposti , varokaa ihmiset!!!!!

• Anonyymi

Tuotteet tuli, tosin vähän pidemmän ajan jälkeen mitä oli sivuilla mainittu. 5 päivää kesti tilauksesta, tosin taitaa olla aika normaali toimitusaika nykyään kaikista verkkokaupoista?

• Anonyymi

Kokeilin ensimmäistä kertaa Zental valkaisuliuskoja. Toimitus hoitui ajallaan ja liuskat toimivat erinomaisesti, poistivat tummentumia todella hyvin. Aion myös jatkossa käyttää Zental valkaisuliuskoja.

• Anonyymi

Mulla nyt 3 viikkoa tilauksesta, eikä tuotteet ole vieläkään tulleet. Viikko tilauksesta (ja maksusta) tuli tieto, että tilaus on nyt käsitelty. Sähköpostilla laittamiini tiedusteluihin viivästymisen syistä ei vastata.

• Anonyymi

Aiempaan kirjoitukseeni tuotteen viivästymisestä sen verran päivitystä, että ilmeisesti posti oli kadottanut lähetyksen, mutta sain Zentalilta uuden tuotteen korvauksetta ja seurantakoodin kera lähetettynä. Postin asiakaspalvelusta tuossa aiemmin pakettia tiedustellessani lupasivat selvittää asiaa ja soitella takaisin, tai laittaa viestiä. No, eivätpä kuitenkaan soittaneet tai laittaneet..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2628
    2. 136
      1999
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1321
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1296
    5. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1196
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      29
      1174
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1151
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1142
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1109
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1068
    Aihe