Hei
Olen huomannut että koko alahuuleni on täynnä ihmeellisiä muljuvia patteja. Väri ei poikkea muuten huulesta mitenkään,ehkä patit vähän vaaleampia. Eivät arista ellei kovaa paina. Muistaisin että patit olisivat olleet minulla pitkään mutta olen nyt vasta alkanut miettiä että mitä ne oikein on..minulla on huonona tapana pureskella huulten limakalvoja,jospa se johtuisi siitä..?Kertokaa onko teillä ollut samantyyppisiä!
Patit huulessa
8
3760
Vastaukset
- Taalasmaa
HERRANJUMALA!!MENE NYT IHMEESSÄ NÄYTTÄMÄÄN LÄÄKÄRILLE,SYÖVÄLTÄ KUULOSTAA..!
- hsedth
voi olla vaarallisia.
- Umppu1
Ne ovat pieniä sylkirauhasia. Niitä on huulten, poskien ja suulaen limakalvoilla. Joskus ne voivat erottua ympäristöstään hieman kellertävinä (Fordycen granulat), mutta ne ovat siis ihan normaalia anatomiaa. Jos pienen sylkirauhasen tiehyt tukkeutuu, sen kohdalle muodostuu pieni läpikuultava rakkula, joka voi ärsyttää mutta muuten niistä ei ole haittaa.
- granulat
Umppu1, yleensä olen samaa mieltä kanssasi, mutta nyt pieni tarkennus. Muljuvat alahuulessa ovat tosiaan pieniä sylkirauhasia, mutta Fordycen granulat ovat surkastuneita talirauhasia ja niitä on useimmin poskien limakalvoilla.
- Umppu1
Joo, oikeassa olet. Vähän turhan kiireellä kommentoin tuota aiempaa. Kellertävät täplät poskien limakalvoissa tosiaan ovat todennäköisesti nimenomaan talirauhasia ja niitä sanotaan Fordycen granuloiksi. Alkuperäisen postaajan kuvaamaat pallukat sen sijaan ennemmin pieniä sylkirauhasia. Vaíkea sanoa näkemättä. Ei kuitenkaan kuulosta vaaralliselta.
- Anonyymi
Oletko saanut selville mistä oli kyse?
- Anonyymi
Se johtuu siitä päivittäisestä nuuskaamisestasi ?
- Anonyymi
joo sulla on kuppa
mee äkkii alkoon ja ostat kossuu
sit meet K-rautaan ostaan tervaa
sit vaan kotiin juopotteleen ja sutiin tervaa naamaan
kyllä se siitä tokenee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764