Patit huulessa

shizuma-sama

Hei
Olen huomannut että koko alahuuleni on täynnä ihmeellisiä muljuvia patteja. Väri ei poikkea muuten huulesta mitenkään,ehkä patit vähän vaaleampia. Eivät arista ellei kovaa paina. Muistaisin että patit olisivat olleet minulla pitkään mutta olen nyt vasta alkanut miettiä että mitä ne oikein on..minulla on huonona tapana pureskella huulten limakalvoja,jospa se johtuisi siitä..?Kertokaa onko teillä ollut samantyyppisiä!

8

3294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taalasmaa

      HERRANJUMALA!!MENE NYT IHMEESSÄ NÄYTTÄMÄÄN LÄÄKÄRILLE,SYÖVÄLTÄ KUULOSTAA..!

      • hsedth

        voi olla vaarallisia.


    • Umppu1

      Ne ovat pieniä sylkirauhasia. Niitä on huulten, poskien ja suulaen limakalvoilla. Joskus ne voivat erottua ympäristöstään hieman kellertävinä (Fordycen granulat), mutta ne ovat siis ihan normaalia anatomiaa. Jos pienen sylkirauhasen tiehyt tukkeutuu, sen kohdalle muodostuu pieni läpikuultava rakkula, joka voi ärsyttää mutta muuten niistä ei ole haittaa.

    • granulat

      Umppu1, yleensä olen samaa mieltä kanssasi, mutta nyt pieni tarkennus. Muljuvat alahuulessa ovat tosiaan pieniä sylkirauhasia, mutta Fordycen granulat ovat surkastuneita talirauhasia ja niitä on useimmin poskien limakalvoilla.

      • Umppu1

        Joo, oikeassa olet. Vähän turhan kiireellä kommentoin tuota aiempaa. Kellertävät täplät poskien limakalvoissa tosiaan ovat todennäköisesti nimenomaan talirauhasia ja niitä sanotaan Fordycen granuloiksi. Alkuperäisen postaajan kuvaamaat pallukat sen sijaan ennemmin pieniä sylkirauhasia. Vaíkea sanoa näkemättä. Ei kuitenkaan kuulosta vaaralliselta.


    • Anonyymi

      Oletko saanut selville mistä oli kyse?

    • Anonyymi

      Se johtuu siitä päivittäisestä nuuskaamisestasi ?

    • Anonyymi

      joo sulla on kuppa

      mee äkkii alkoon ja ostat kossuu

      sit meet K-rautaan ostaan tervaa

      sit vaan kotiin juopotteleen ja sutiin tervaa naamaan

      kyllä se siitä tokenee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe