Olen ihmetellyt miten ihmiset löytää sopivan kokoisia korkokenkiä. Se on oikeasti ihme! :D Minä en ikinä ole löytänyt täydellisesti sopivia tai istuvia korkokenkiä. Joko niiden pitää olla liian pienet jotta pysyvät jalassa, ja sellaisillahan kengillä ei kukaan kauaa kävele. Tai sitten ne ovat hiukan liian isot ja lonksuvat kävellessä, jolloin silloinkaan niillä ei kauheasti kävellä. Olen koittanut laittaa kenkään erilaisia tukia, mutta ei auta. Tästä syystä en voi oikein korkokenkiä pitää. Ja kyllähän nyt juhla look olisi paljon juhlallisempi jos voisi käyttää korkokenkiä... Mitään vinkkejä, esim millä nuo hieman isot kengät saisi pysymään jalassa? Kiitos! :)
Miten teillä pysyy korkokengät jalassa?
koroton
2
330
Vastaukset
- guapa
Kyllä oikeankokoiset pysyy jalassa,mallin istuvuudessa vika jos ei pysy.
- KorkkaritKunniaan
Valitsemalla ne liian pienet kengät saat ne pysymään jalassa. Niin kaikki muutkin tekevät. Muutaman kymmenen vuoden käytön jälkeen jalat ovatkin sitten pahoin kärsineet: vaivaisenluut, kääntyneet varpaat, jalkakivut. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011591
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581011Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85912
- 61896
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11770Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t266766Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75717Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61712Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342711