Kullini lerpahtaa uuden partnerin kanssa

Umpirakastunut

Ollaan reilut 40 pari.. kumpikin naimisissa ja lapsiakin löytyy omilla tahoillamme. Puolivuotta ollaan nyt seurusteltu ja sänkyynkin asti parikertaa edetty. Kerran vehkeet toimivat loistavasti ja jyntättiin jokunen tunti taivaallisesti nauttien. Sitten kävi jotain mun päässä..ylä ja ala.. muna vaan lerpahti kesken touhun, itseasiassa heti alkuunsa. Mä olin valmis jo hyppään kalliolta alas mutta onnesta tuo maailman ihanin olento on niin empaattinen että sai suurimmat traumani laantumaan heti alkuunsa.

Mistä tämä voisi johtua ja mikä avuksi.. Nainen on kuin Venus! Itselläni ei ole koskaan aikaisemmin näin päässyt käymään vaikka suhteita on elämän varrella paljon ollutkin. Koska olen umpirakastunut niin pelkään että tämä vaiva saa tämän muuten upean suhteen loppumaan...

Aamustondiksia riittää ja kulli on kuin kuuraketti, mutta kinkkisestä parisuhdetilanteesta johtuen sitä ei voi lykätä oikeaan rakkauden loveen. Se akka joka meillä asuu ei juuri pilluaan tarjoa enkä siitä ole viime vuosiin enää ollut kiinnostunutkaan. Harmittaa nii paljon että ottaisin kaikki neuvot vastaan millä saisimme seksielämän vastaamaan muuten niin ihanaa yhteistä suhdettamme.

11

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gkhdk

Nautinnollista kullikeskeistä elämää :D

• vinkki_

Käänny lääkärin puoleen niin homma toimii taas.

• ihanoikeinsulle

Sulla on huono omatunto kun tiedät tekeväsi väärin sitä naista kohtaan, joka asuu teillä. Siksi ei seiso ja se on sulle ihan oikein. Tosin hyvä puoli tuossa on että sulla sentään on vielä omatuntoa jäljellä vaikka pettäjä oletkin.

• Aloittajataas

Sinulla taisi mennä jotain ohi. Meillä ei rouva pillua anna enkä sitä enää viitsi edes pyytää. Hän ei myöskään juuri muutenkaan kommunikoi kanssani. Asumme samassa taloudessa lähinnä taloudellisten syiden ja lasten vuoksi. Joten toivoisin että tuollaiset kommentit joita tuossa lauoit voit pitää omana tietonasi. Aihe on muutenkin herkkä näin miehen näkökulmasta nähtynä.

• Omatuntooma

Syynä on negatiivisuus. Alitajuisesti tiedät olevasi negatiivinen ja itsekäs ihminen ja se heijastuu suoraan seksiin. Ihmisellä pitää olla ensin tasapainoinen mieli, että voi aloittaa uuden suhteen. Nythän et aloita puhtaalta pöydältä vaan olet pettämässä.
        Omatuntohan se siellä soimaa.

• sivullinen.vaimo
        Aloittajataas kirjoitti:

Sinulla taisi mennä jotain ohi. Meillä ei rouva pillua anna enkä sitä enää viitsi edes pyytää. Hän ei myöskään juuri muutenkaan kommunikoi kanssani. Asumme samassa taloudessa lähinnä taloudellisten syiden ja lasten vuoksi. Joten toivoisin että tuollaiset kommentit joita tuossa lauoit voit pitää omana tietonasi. Aihe on muutenkin herkkä näin miehen näkökulmasta nähtynä.

Ootkohan sä mun mies? En ole jaksanut tehdä aloitteita enää, kun seksi kanssaan on surkeaa. Johtuu monesta asiasta ja myös lerpahtamisen takia. No se varmaan selittyy sillä, ettei halua mua enää. Etkö voisi ottaa eroa kotona puheeksi, kun samalla tavalla näköjään ajatellaan. Ja mullakin on toinen, sängyssä mahtava.

• Tyytyväinenäijä

Olen päälle 50.nen .Annoin kyyn puraista mua kulliin. Hyvä tuli. Impotenssi häipyi heti,kesto seisokki tuli tilalle. Naisystäväni rukoili jumalaa. Poista kipu,jätä turvotus. Niin tapahtui.

• kalliollakukkulalla

Mulla oli uuden miesystäväni kanssa sama ongelma (40 ). Tunsimme valtavaa intohimoa toisiamme kohtaan, mutta aina kun housut tippuivat, miehen kalu lerpahti. Mies vakuutteli ettei hänelle ollut koskaan ennen käynyt niin, mutta hieman epäilytti kun kanssani kävi niin aina. Huomasin kuitenkin että mies oli aika lailla paniikissa asian takia ja hoki että voisi hypätä katolta kun on samassa sängyssä jumalattaren kanssa eikä pysty yhdyntään. Jatkoimme kuitenkin seksin harjoittamista ja vakuuttelin ettei asia haitannut. Reilu kymmenen kertaa rakastelimme ilman kunnon yhdyntää, mutta sitten alkoi toimia. Mies oli ilmeisesti ollut oman käden varassa liian kauan, tai sitten jännitti pystyykö tyydyttämään "jumalattarensa" - niin pahasti että hyytyi kokonaan. Nyt kun kehomme ovat tutut eikä tarvitse häpeillä tai salailla mitään, mies on rentoutunut ja seksi toimii jo melkein täydellisesti.

• mies45_

Jännitys. Itselläni menee aina uuden partnerin kanssa muutama kerta, ennen kuin kalu toimii ongelmitta. Monen kanssa en ole päässyt ensimmäistä kertaa pidemmälle, kun nainen on kokenut seisokin puutteen loukkaukseksi. Jos nainen on malttanut odottaa muutaman kerran, että rentoudun ja opin luottamaan naiseen niin, niin kaluni on alkanut toimia ongelmitta ja suhde on päässyt kunnolla käyntiin myös pedin puolella. Toiset ihmiset ovat tässä suhteessa herkempiä kuin toiset.

• mies45_

Lisäys vielä:
        Kaltailleni miehille "yhden yön" seksi tai maksullinen seksi on fyysinen mahdottomuus.

• hdfhfdhfdhd

Ihmisen mieli on erikoinen.
        Muistan kun sain 28 vuotiaana miehenä ensimmäisen tapailun aikaiseksi naisen kanssa niin jokaisella kerralla sain hyvän erektion mutta niiden 7 seksikerran aikana mitä meillä oli en saanut kertaakaan orgasmia. Kaikki johtui vain jännityksestä. Luulen että jos nainen ei olisi antanut pakkeja niin nopeasti niin olisin saanut myöhemmin orgasmin. Nainen tuntui ottavan asian vähän itseensä.

Sama juttu kuin mies45_:llä. En uskoisi pystyväni yhdenyönjuttuihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      4555
    2. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      342
      3683
    3. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      36
      3416
    4. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      18
      2840
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      11
      2529
    6. 273
      2254
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      306
      1721
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      91
      1662
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      46
      1429
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1163
    Aihe