Tasapuolisuuden vuoksi, kysymys miehille

EpäviehättäväNainen

Pidätkö itseäsi viehättävänä?

35

451

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En nyt erityisen viehättävänä itseäni pidä, mutta ihan ok näköisenä. Ja satunnaisesti ko pukua pääkke laitan ja joihinkin juhliin olen menossa, niin tuöee peilistä katottua, että kyllä sitä nyt tällä kertaa aika komistus sieltä kattelee takas. :)

• Sampppppppa

No enpä oikeastaan.

• Ripulikakka

Olen ulkonäöltäni sellainen keskiverto, joka voisi saada naistakin, ehkä. Mutta mulla on muita sellaisia asioita, joiden vuoksi olen yksin ja vaikeuksia naisten kanssa. Joten kyllä pidän itseäni viehättävänä ulkoisesti.

• Raakatotuus

En.

• eienole

Viehättävyys kai on kiinni katsojasta, mutta minun kohdalla se on yksi ja sama kuka minua katsoo tulos on aina sama eli ei viehätä. Kauneushan on katoavaista, mutta rumuus senkuin lisääntyy. Jos nyt jotain positiivista voi sanoa.

• Ihan normaalin näkönen..

• tunteetonkin

EN . Viehättävyys syntyy katsojan mieleen joten en tiedä mitä vastapuoli tuntee.

• jtyjtyjfg

Tiedän mitkä on ns vahvat alueet ja mitkä heikot.
      Kasvot on aika pallinaamat mutta kroppa ja penis on hyvät.

• PalstanRuminMies

Olen joskus pitänyt itseäni ihan tavallisena ja luulin jopa komeaksikin mutta vuosikausien naisten minua kohtaan luoma karttaminen yms sai aikaan sen että en enään vuosiin ole pitänyt itseäni minään. Jos mies ei kelpaa kenellekään vahvuuksineen ja heikkouksineen on mies silloin ruma joten peilistä takaisin katsoo ruma mies.

• En koska naiset pitää minua rumana

• hsd

En, mutta mielestäni sillä ei pitäisi olla merkitystä. En sentään ole erityisen kauhean näköinen.

• Raakatotuus

Huomatkaa:

TÄMÄ EI KIINNOSTA KETÄÄN

Miehet vastailevat, mutta kukaan ei kommentoi. Mikään ei viittaa siihen että palstan naiset edes avaisivat tätä keskustelua.

Sen sijaan naisten ketjussa on keskusteluja ja kommentteja kommentteihin.

• Oliskohan kyse siitä yleisesti tunnetusta seikasta, että miehet laittavat huomattavasti enemmän painoarvoa naisen ulkonäölle, kuin naiset miehen, mistä syystä keskustelua juuri synny. Palstaltakin on moneen kertaan opittu, että rumalla /= vahalla naisella ei tee mitään ja ulkonäkö on tärkein seikka naisessa ja hyvän parisuhteen perusta. Tuolla toisessa ketjussa syntyneistä keskusteluista 2/4 oli jonkinlaisia naisen ulkonäköön liittyviä vonkausviestejä.

• PalstanRuminMies
        PikkuLikka kirjoitti:

Oliskohan kyse siitä yleisesti tunnetusta seikasta, että miehet laittavat huomattavasti enemmän painoarvoa naisen ulkonäölle, kuin naiset miehen, mistä syystä keskustelua juuri synny. Palstaltakin on moneen kertaan opittu, että rumalla /= vahalla naisella ei tee mitään ja ulkonäkö on tärkein seikka naisessa ja hyvän parisuhteen perusta. Tuolla toisessa ketjussa syntyneistä keskusteluista 2/4 oli jonkinlaisia naisen ulkonäköön liittyviä vonkausviestejä.

Kyllä palstan sekä elävän elämän naiset ovat tehneet selväksi että rumalla miehellä ei tee mitään. Jos tekisi kai minäkin olisin naisen saanut ja lapsenkin aikanaan? Ei ainakaan omasta yrityksestä kiinni ole ollut.

• Joojuupa
        PikkuLikka kirjoitti:

Oliskohan kyse siitä yleisesti tunnetusta seikasta, että miehet laittavat huomattavasti enemmän painoarvoa naisen ulkonäölle, kuin naiset miehen, mistä syystä keskustelua juuri synny. Palstaltakin on moneen kertaan opittu, että rumalla /= vahalla naisella ei tee mitään ja ulkonäkö on tärkein seikka naisessa ja hyvän parisuhteen perusta. Tuolla toisessa ketjussa syntyneistä keskusteluista 2/4 oli jonkinlaisia naisen ulkonäköön liittyviä vonkausviestejä.

Ei vaan kyse on siitä että ruma mies ei kiinnosta naista ollenkaan.
        Jos puhuttaisiin komeista miehistä jotka kirjoittaisivat täällä olisi menestys taattu. Naisten kommentteja olisi pilvin pimein. Jos et nyt kuitenkaan ala kieltämään sitä totuutta että vaikka nainen ei puhu rumuudesta se ei tarkoita sitä etteikö nainen siitä välittäisi. Naiselle asiat on hyvä piilottaa, mies vastaavasti ottaa ne esille.
        Rumuus on naiselle epämiellyttävä asia siksi se ei kommentoi.

• Noh, mä en osaa ajatella teitä ketään rumana ihmisenä. Mä näen teistä vain teidän kirjoituksienne kautta välittyvät ajatukset. 12121212 pidän nykyään kuvien perusteella jopa komeana. :)

• Jotenkin tuntuu ettei viehättävyys oikein sovi miehille. Nuorekkaan näköiseksi minua on kyllä kehuttu

• Naisasialooseri1

Heteromies ei pidä itseään eikä muita miehiä viehättävänä

• Sinäpäsensanoit

Ai jaa..? Onko suurin osa palstamiehistä sitten homppeleita, kun täällä on yhtenään ketjuja, joissa jotain vanhaa julkkis -ytmiä hehkutetaan kuinka komea se on, ja vaikka naiset kuinka sanoo ettei kyseinen papparainen ole komea, te vaan vänkäätte vastaan?

• tietäjä-
        Sinäpäsensanoit kirjoitti:

Ai jaa..? Onko suurin osa palstamiehistä sitten homppeleita, kun täällä on yhtenään ketjuja, joissa jotain vanhaa julkkis -ytmiä hehkutetaan kuinka komea se on, ja vaikka naiset kuinka sanoo ettei kyseinen papparainen ole komea, te vaan vänkäätte vastaan?

Komea ja viehättävä eivät tarkoita samaa

• Raakatotuus
        tietäjä- kirjoitti:

Komea mies on naisten silmissä viehättävä. Mikä tässä on epäselvää?

• Sinäpäsensanoit
        tietäjä- kirjoitti:

No kyllä se melkolailla on sama asia. Eipä tule mieleen yhtäkään ns. viehättävää ihmistä, joka ei ole myös hyvän näköinen, eli komea tai naisten tapauksessa kaunis.

• Sinäpäsensanoit
        Raakatotuus kirjoitti:

Juuri näin.

• 773

No kyllä se melkolailla on sama asia. Eipä tule mieleen yhtäkään ns. viehättävää ihmistä, joka ei ole myös hyvän näköinen, eli komea tai naisten tapauksessa kaunis.

Viehättävä on hyvän näköinen, mutta hyvän näköinen ei vältämättä ole viehättävä. Vastaavasti komea vs. hyvän näköinen.

Komeus on miehekästä ja suureellista, viehättävyys sievää ja naisellista. Vain homot ja jotkut poikkeustapaukset naisista pitävät viehättävistä miehistä. Useimmat naiset haluavat komean miehen.

• jdj
        Raakatotuus kirjoitti:

Jos se on viehättävä niin se on viehättävä eikä komea. Mikä tässä on epäselvää?

• Naisasialooseri1

Eivät tarkoita, Antti Tuisku on vamasti viehättävä homppeleiden mielestä, mutta esim. Jason Statham on komea, miehekkään komea ei homppelin näköinen

• Naisasialooseri1

Vanhempi mies se vaan on komeampi.

• Koko ajatus tuntuu omituiselta. Mutta kun katson tuossa stereoiden päällä olevaa hääkuvaamme, niin en minä kovin pahankaan näköinen 30:nä ollut. Supliikilla ja muilla avuilla tässä on menty eikä ulkonäöllä.

• JossainMuualla

En.

Keskimääräistä rumempi, lapset eivät pirahda itkuun ja naisia hieman oksettaa.

• Miksen.olisi

Itsellä ihan hyvä itsetunto, ei pahemmin haittaa mitä muut ajattelee, eikä tarv keskustelupalstoilla ns. kehua ulkonäköään mihin monet sortuu? Ihan keskitasoa olen. Ja tyytyväinen.

• Hunzpäkki

Ennen olisin vastannut kyllä. Mutta arvot ja asenteet elämään ja elämiseen ovat muuttuneet vuosien aikana siinä määrin, etten enää edes noteeraa sitä. Mielenkiinnon ja motivoinnin kohteet vain ovat sellaiset, etten enää välitä viehättävyydestäni, tai sen puuttumisesta oikein millään muotoa. Ei vain aiheuta reagointia suuntaan tai toiseen.

• 399

Ei kysytty, mitä mieltä olet ulkonäön merkityksestä, vaan että oletko mielestäsi viehättävä vai et. Ja kovin paljon tunnut välittävän, kun noin pitkä analyysi tuli.

• En. Saatanan ruma naama. Vartalo on parempi.

• En pidä itseäni viehättävänä koska kukaan nainen ei ole ollut minusta kiinnostunut ja ihmiset pitävät minua lapsena. Ainoastaan kerran minua on nimitelty pikkumieheksi mutta yleensä minua on pidetty poikana.
      Tämän vuoksi en voi olla tuottava yhteiskunnan jäsen ja siksi pidän huolen siitä että valtio kustantaa minun elämiseni.

• Naama tylsä, vartalo suorastaan oksettava ainakin ilman vaatteita (huono ryhti, lihavuus, hartiattomuus, huono iho). Ja oma arvio saanut vahvistusta nettideiteistä: kukaan ei yleensä edes avaa profiilia kuvan perusteella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4667
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      84
      3942
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      147
      3661
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2635
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      132
      2582
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2151
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2067
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1840
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1717
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1709
    Aihe