niin eli saako 15 vuotias käyttää vähän aikaa kreatiinia tai palautus juomaa?
ikäraja kreatiiniin?
10
9935
Vastaukset
- reenaaja
käyttää vaikka pidemmän aikaa,tosin ei siitä ole hirveästi hyötyä jos et osaa muuten treenata/kuunnella kehoasi...
- raato555
ei kreatiinissa ole mitään ikä rajaa ainakaan tietääkseni itse olen 14 ja juon kreatiinia aina palautus juomassa.
- ass
entä saako 15 vuotias käyttää heraproteiinia?
- eekiboy
Tietysti saa! Tuskin niitä myytäisiin kaupassa jos niissä olisi laittomia ainesosia. Mutta ei kannata lisäravinteita litkiä jos ei käy salilla ja treenaa tosissaan.
- Anonyymi
Saa. Ite oon 16 ja laitan heraa tällasiin juomiin/snoothieihim jota teen.
- vallesmanni
Ei saa ilman vanhempien/huoltajan allekirjoittamaa lupalappua. Lupa esitettävä kreatiinille aina ennen sen nauttimista.
- Anonyymi
Minkä ikäinen saa käyttää kreatiinia
- Anonyymi
Pystyykö 14v ostamaan kreatiinia esim tokmannista
- Anonyymi
Ei kannata.
- Anonyymi
Ihan eka kannattaa katsoa ihan vaan ne normaalit ruokailut kuntoon. Lisäravinteet on nimensä mukaisesti lisä ravintoon ja niitä kannattaa käyttää vain silloin kun et jostain syystä saa syömästäsi ruuasta tarpeeksi ravintoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217950- 2332745
- 262611
- 1641999
- 1211881
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?71644Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21386- 801242
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175