Taas on aika palata työpaikalle kuuntelemaan miten elämä kuuluisi elää ja miten lomat olisi kuuluneet viettää. On se hienoa työskennellä parempiensa parissa. Siis sellaisten, jotka tietävät kaikesta kaiken. Eli oikea arvostuksen kehto. Vittu mitä paskaa vuodesta toiseen.
Lomat loppuu, taas alkaa kehuminen
TaasSeAlkaa
2
194
Vastaukset
- Kesä_tule_takaisin
Mistäs muusta ne ihmiset aluksi puhuvaisitkaan, kuin omista lomistansa, kun palaavat takaisin töihin. Mikä siinä nyt niin pahaa on ?? Pari viikkoa ja jutut ovat yleensä sitten jo vallan toiset ! Mikä niissä toisissa ihmisissä niin vastenmielistä on ?
- MinäMinäMinäMinä
No voi vittu kun se saatanan lässyttäminen ei lopu niihin lomiin. Koko ajan ns. keskustelu kulkee jotenkin näin: "Kun minulla tai meillä tai entäs minä sitten?"- tyyliin. Pienoinen ihme, ettei maassa asiat ole vieläkin huonommin, koska koko ajan tota saa olla kuuntelemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2522662Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka162180Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281902- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901566Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731026