http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/amnesty-suomen-turvakotien-maara-nelinkertaistettava/6027934
Amnesty on huolissaan naisista ja vaatii lisää rahaa turvakotien perustamiseksi. Naset kelpuuttaa yhä enemmän jännämiehiä joten turvakoti paikkoja pitää nelinkertaistaa. Ja tietenkin kunnolliset miehet joutu maksamaan veroja enemmän että naiset sais turvakotipaikkoja
Suomeen lisää turvakoteja naisille
107
705
Vastaukset
- ätminki
Turvakodit pitäisi kieltää
- 673
Miksi?
- ätminki
Naisen pitää olla paskan miehen kanssa kun on sen valinnut
- 673
ätminki kirjoitti:
Naisen pitää olla paskan miehen kanssa kun on sen valinnut
Miksi? Pitääkö pysyä paskassa duunissakin, jos on sellaisen valinnut tai pitää huono auto, jos on sellaisen sattunut ostamaan? Tyhmä ajatus, ettei elämänsä virheitä saisi yrittää korjata.
- S24.nFemakotRy
673 kirjoitti:
Miksi? Pitääkö pysyä paskassa duunissakin, jos on sellaisen valinnut tai pitää huono auto, jos on sellaisen sattunut ostamaan? Tyhmä ajatus, ettei elämänsä virheitä saisi yrittää korjata.
Palstafemakko taas raivoaa joka ketjussa paremmuuttaan. Paska duuni vaihdetaan yleensä parempaan, paska auto vaihdetaan yleensä parempaan, mutta naisten tapa vaihtaa paska mies toiseen paskaan on eri asia koska suosivat miehissä aina samoja piirteitä ja ottavat lopulta turpiin. Duuni ja auto kilpailee täysin eri kastissa.
- 673
S24.nFemakotRy kirjoitti:
Palstafemakko taas raivoaa joka ketjussa paremmuuttaan. Paska duuni vaihdetaan yleensä parempaan, paska auto vaihdetaan yleensä parempaan, mutta naisten tapa vaihtaa paska mies toiseen paskaan on eri asia koska suosivat miehissä aina samoja piirteitä ja ottavat lopulta turpiin. Duuni ja auto kilpailee täysin eri kastissa.
Miehet voisivat olla muuta kuin paskoja, mutta ilmeisesti se on liikaa vaadittu.
- Raakatotuus
673 kirjoitti:
Entäs jos turvakodit vaan pidentävätkin väistämätöntä? Pahaksi ajaksi mennään turvakotiin, ja sitten kun vaara on ohi, palataan kotiin odottamaan että se mies tekee parannuksen tai tapahtuu jokin muu ihme. Ja tätä toistetaan joka joulu ja juhannus.
Turvakodista ei pitäisi kenekään koskaan enää palata sinne, mistä joutui turvakotiin lähtemään. - 673
Raakatotuus kirjoitti:
Entäs jos turvakodit vaan pidentävätkin väistämätöntä? Pahaksi ajaksi mennään turvakotiin, ja sitten kun vaara on ohi, palataan kotiin odottamaan että se mies tekee parannuksen tai tapahtuu jokin muu ihme. Ja tätä toistetaan joka joulu ja juhannus.
Turvakodista ei pitäisi kenekään koskaan enää palata sinne, mistä joutui turvakotiin lähtemään.Ei ihmisiä voi paimentaa, voi vain koettaa auttaa. Kun mies itku silmässä selittää, ettei koskaan enää lyö, niin moni nainen uskoo. Täytyy vain yrittää auttaa siihen asti kun nainen ymmmärtää lähteä. Tosin pahin vaara uhkaa naisia usein juuri silloin kun he todella lähtevät. Se on vaihe, jolloin monelta lähtee henki.
- AinaJätetty
673 kirjoitti:
Ei ihmisiä voi paimentaa, voi vain koettaa auttaa. Kun mies itku silmässä selittää, ettei koskaan enää lyö, niin moni nainen uskoo. Täytyy vain yrittää auttaa siihen asti kun nainen ymmmärtää lähteä. Tosin pahin vaara uhkaa naisia usein juuri silloin kun he todella lähtevät. Se on vaihe, jolloin monelta lähtee henki.
Hah:) Minut on jätetty ilman varsinaista syytä 37 kertaa. Siis ei ole ollut väkivaltaa yms joten, jos nainen haluaa niin kyllä hän silloin lähtee väkivaltaisesta suhteesta. Itse jätin viimeisen suhteen, kun nainen alkoi hakkaamaan. Helppoa oli joten en usko sanaakaan jos naiset väittää, että on vaikea lähteä.
Hyvä asiahan tuo on. Jos kannatat naisten hakkaamista, olet aika samanlainen kuin ne hakkaavat paskat.
- 916
Jep!
- ätminki
Miksi nainen valitsee paskan miehen, ei ole pakko valita paskaa miestä. Miksi yhteiskunnan pitää suojella naisia jotka valitsee paskan jännämieshakkaajan.
- turpaanvaan
Luuletko, että se paska heti kättelyssä ilmoittaa olevansa paska? Sitten kun se paljastaa todellisen luontonsa, tarvitaan niitä turvakoteja.
- Roksi
Ei nainen valitse jännämiestä! Se on se jännämies joka valitsee lepsun, heikon, sinisilmäisen naisen joka ei tajua varoa.
Minkätakia palstapojat syyttää aina naista muttei koskaan jännämiestä joka huijaa, hyväksikäyttää ja hakkaa? Jotain teissä on pahasti vialla.
Hyväksikäyttäjät ja hakkaajat vaistoavat herkästi kuka nainen on sellainen joka ei tajua varoa ja suojella itseään, tuppautuvat sitten seuraan.
Täysin laskelmoivaa käytöstä. - turpaanvaan
Roksi kirjoitti:
Ei nainen valitse jännämiestä! Se on se jännämies joka valitsee lepsun, heikon, sinisilmäisen naisen joka ei tajua varoa.
Minkätakia palstapojat syyttää aina naista muttei koskaan jännämiestä joka huijaa, hyväksikäyttää ja hakkaa? Jotain teissä on pahasti vialla.
Hyväksikäyttäjät ja hakkaajat vaistoavat herkästi kuka nainen on sellainen joka ei tajua varoa ja suojella itseään, tuppautuvat sitten seuraan.
Täysin laskelmoivaa käytöstä.Sama kuin koulussa syytetään kiusattua. Tämän ei pitäisi olla niin kiltti tai ärsyttävä tai mitä milloinkin.
Moni ätmikin selittää täällä, että oli aikanaan koulukiusattu. Pitäisikö heillekin sanoa, että miksi annoit kiusata itseäsi, miksi et ollut sellainen, että sinua ei olisi kiusattu?
Uhrin syyttäminen on raukkamaista. Se, joka kiusaa tai hakkaa, sen on myös syy. Roksi kirjoitti:
Täysin laskelmoivaa käytöstä."lepsun, heikon, sinisilmäisen"
Juuri tuollaisia suomalaiset naiset aina ovat.- 312
HC-ätmel kirjoitti:
"lepsun, heikon, sinisilmäisen"
Juuri tuollaisia suomalaiset naiset aina ovat.Geeniperimällemme emme voi mitään.
- Raakatotuus
Ei se geeneistä johdu, vaan naisten ajatusmaailmasta. Harva nainen koskaan tulee edes ajatelleeksi, että onko se mies oikeasti niin hyvä kun vaikuttaa olevan. Terve epäilys puuttuu. Jos kohdalle tulee mies joka tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, ei nainen eipäile onko tässä jotain mätää, vaan ajattelee saaneensa maailman ihanimman miehen, koska maailma on oikeudenmukainen.
Naiset katselevat maailmaa ruusunpunaisten lasien läpi aivan liian usein.
Reilu, tavallinen mies on vähän töksähtelevä. Hän ei panosta sliipattuun ulkomuotoon taikka viettelyn kikkoihin, koska kokee sen olevan valheellista. Hän haluaa näyttää itsensä rehellisesti, ja jättää päätös naiselle siitä, vaikuttaako hän kiinnostavalta mieheltä niin hyvine kuin huonoine puolineenkin. - suojattuja
Raakatotuus kirjoitti:
Ei se geeneistä johdu, vaan naisten ajatusmaailmasta. Harva nainen koskaan tulee edes ajatelleeksi, että onko se mies oikeasti niin hyvä kun vaikuttaa olevan. Terve epäilys puuttuu. Jos kohdalle tulee mies joka tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, ei nainen eipäile onko tässä jotain mätää, vaan ajattelee saaneensa maailman ihanimman miehen, koska maailma on oikeudenmukainen.
Reilu, tavallinen mies on vähän töksähtelevä. Hän ei panosta sliipattuun ulkomuotoon taikka viettelyn kikkoihin, koska kokee sen olevan valheellista. Hän haluaa näyttää itsensä rehellisesti, ja jättää päätös naiselle siitä, vaikuttaako hän kiinnostavalta mieheltä niin hyvine kuin huonoine puolineenkin.Ihminen uskoo toisista hyvää, jos ei ole pahuuteen törmännyt. Joka ei pahaa tee, sen on vaikea uskoa sitä muistakaan. Ei kai kasvatustakaan voi huonoksi moittia, jos lapsi on kasvatettu rakastavassa kodissa ja on näinollen luottavainen ihmisten suhteen. Epäluuloa ei oikein voi opettaa muuta kuin satuttamalla ihmistä.
- Raakatotuus
suojattuja kirjoitti:
Ihminen uskoo toisista hyvää, jos ei ole pahuuteen törmännyt. Joka ei pahaa tee, sen on vaikea uskoa sitä muistakaan. Ei kai kasvatustakaan voi huonoksi moittia, jos lapsi on kasvatettu rakastavassa kodissa ja on näinollen luottavainen ihmisten suhteen. Epäluuloa ei oikein voi opettaa muuta kuin satuttamalla ihmistä.
Rakastavan kodinkin pitäisi kertoa ja opettaa, että kaikki ihmiset eivät ole luotettavia. Jos sitä ei opeta, tulee ennemmin tai myöhemmin jollain tavalla huijatuksi tai petetyksi. Maailmassa on pahoja ihmisiä. Siitä vaikeneminen ei ole hyvää kasvatusta. Oletko koskaan kuullut käsitettä "kasvanut pumpulissa"? Onko se mielestäsi kehu?
- 5plus18
suojattuja kirjoitti:
Ihminen uskoo toisista hyvää, jos ei ole pahuuteen törmännyt. Joka ei pahaa tee, sen on vaikea uskoa sitä muistakaan. Ei kai kasvatustakaan voi huonoksi moittia, jos lapsi on kasvatettu rakastavassa kodissa ja on näinollen luottavainen ihmisten suhteen. Epäluuloa ei oikein voi opettaa muuta kuin satuttamalla ihmistä.
On se sitten ihme, että epäviehättävä mies nähdään jo päällepäin pahana, vaikka hänen pahuuttaan ei olla edes koeteltu. Sitävastoin komeat miehet naiset näkee heti kaikkina muina kuin pahoina.
- suojattuja
Raakatotuus kirjoitti:
Rakastavan kodinkin pitäisi kertoa ja opettaa, että kaikki ihmiset eivät ole luotettavia. Jos sitä ei opeta, tulee ennemmin tai myöhemmin jollain tavalla huijatuksi tai petetyksi. Maailmassa on pahoja ihmisiä. Siitä vaikeneminen ei ole hyvää kasvatusta. Oletko koskaan kuullut käsitettä "kasvanut pumpulissa"? Onko se mielestäsi kehu?
Se mitä vanhemmat kertovat, on vain sanahelinää, kunnes oikeasti törmää ikäviin ihmisiin. Vaikka vanhemmat kuinka varoittaisivat vaaroista, jokaisen pitää itse huomata, että elämän tie on kuoppainen. Suomalaiset ovat naiiveja ja sinisilmäisiä. Sen huomaa erityisesti heti kun he poistuvat maan rajojen ulkopuolelle.
- Raakatotuus
suojattuja kirjoitti:
Se mitä vanhemmat kertovat, on vain sanahelinää, kunnes oikeasti törmää ikäviin ihmisiin. Vaikka vanhemmat kuinka varoittaisivat vaaroista, jokaisen pitää itse huomata, että elämän tie on kuoppainen. Suomalaiset ovat naiiveja ja sinisilmäisiä. Sen huomaa erityisesti heti kun he poistuvat maan rajojen ulkopuolelle.
Ei terveen epäilyksen opettaminen ole mahdotonta, vaan perusasia kasvatuksessa.
- suojattuja
Raakatotuus kirjoitti:
Ei terveen epäilyksen opettaminen ole mahdotonta, vaan perusasia kasvatuksessa.
Tietenkin se on mahdotonta. Lapset sanovat aina kirkkain silmin joo joo, mutta eivät oikeasti osaa epäillä esim. aikuisia pahoiksi, jos eivät ole pahoihin aikuisiin törmänneet. Kolme tenavaa olen kasvattanut ja jokainen heistä luulee olevansa viisaampi kuin vanhempansa. Oikeasti ovat kovin viattomia kaikessa fiksuudessaan.
5plus18 kirjoitti:
On se sitten ihme, että epäviehättävä mies nähdään jo päällepäin pahana, vaikka hänen pahuuttaan ei olla edes koeteltu. Sitävastoin komeat miehet naiset näkee heti kaikkina muina kuin pahoina.
Juuri niin naiset ajattelee että rumat kunnolliset miehet on pahoja
- psykopilli
Raakatotuus kirjoitti:
Reilu, tavallinen mies on vähän töksähtelevä. Hän ei panosta sliipattuun ulkomuotoon taikka viettelyn kikkoihin, koska kokee sen olevan valheellista. Hän haluaa näyttää itsensä rehellisesti, ja jättää päätös naiselle siitä, vaikuttaako hän kiinnostavalta mieheltä niin hyvine kuin huonoine puolineenkin.Täälläkin kaikki kiltteytään jauhavat, mutta armoton on kieli ja varmasti olisi myös teot, jos ei luvattua pillua tulekaan. Palsta on hyvä oppitunti siitä todellakin, ettei kannata kenenkään miehen vakuutteluja uskoa.
- PalstanRuminMies
psykopilli kirjoitti:
Täälläkin kaikki kiltteytään jauhavat, mutta armoton on kieli ja varmasti olisi myös teot, jos ei luvattua pillua tulekaan. Palsta on hyvä oppitunti siitä todellakin, ettei kannata kenenkään miehen vakuutteluja uskoa.
Ainoa oppitunti sinulle on se että ruma mies ei ole antamisen arvoinen. Itse olen todellisuudessa kiltti ja kunnollinen (nainen lukee) paha ja paska ja kuvittelette että valittaisin naisille samoja asioita mitä täällä valitan. Tämä on hyvä palsta pukea sanoiksi se olo mitä minulle naiset tuottavat mutta se ei tarkoita sitä että sanoisin näitä asioita ilmoille silloin kun yritän naiseen tehdä vaikutusta. Ja ennenkun sanot sen tyypillisen "se huokuu sinusta" niin ainoa mikä minusta huokuu on rumuus ja naiselle se on merkki että ruma ihminen ei voi olla hyvä. Kuten aiemminkin olen sanonut treffi profiilinikin oli naisten mielestä koko suomi24.n paras ja ehdottomasti vastauksen arvoinen kunnes laitoin kuvani sinne niin se valloittavuus mikä toi mulle plussaa loppui kuin seinään sen jälkeen. Se minusta huokuu. Ruma naama ja se ei kelpaa ei henkilökohtainen elämäni.
Alemman tason miehille pitäisi olla pillukoteja, joihin he voivat paeta.
- 17plus1
Seksin harrastaminen ja maksullisissa naisissa käyminen pitäisi kieltää alemman tason miehiltä kokonaan! Jos siis edes saisivat seksiä :D
17plus1 kirjoitti:
Seksin harrastaminen ja maksullisissa naisissa käyminen pitäisi kieltää alemman tason miehiltä kokonaan! Jos siis edes saisivat seksiä :D
Eikä! :'-(
Tai sitten vaihtoehtoisesti naiset vois opetella pitämään sen leipäläpensä kiinni.. :D
- turpaanvaan
Jokainen saa puhua, siihen on oikeus.
turpaanvaan kirjoitti:
Jokainen saa puhua, siihen on oikeus.
Ei silloinkun se on häiriöksi mulle tai jollekki muulle.
:D- turpaanvaan
Eräkettu kirjoitti:
Ei silloinkun se on häiriöksi mulle tai jollekki muulle.
:DOnneksi tässä maassa ei sentään tarvitse odottaa miehiltä lupaa puheenvuoroon.
turpaanvaan kirjoitti:
Onneksi tässä maassa ei sentään tarvitse odottaa miehiltä lupaa puheenvuoroon.
Kyllä se ihan suotavaa on..
Ei se ole mukavaa jos joku hemmoteltu feministi ämmä räkyttää päälle..- turpaanvaan
Eräkettu kirjoitti:
Kyllä se ihan suotavaa on..
Ei se ole mukavaa jos joku hemmoteltu feministi ämmä räkyttää päälle..Naisen puhe on siis automaattisesti räkyttämistä. Asennevammainen mies.
turpaanvaan kirjoitti:
Naisen puhe on siis automaattisesti räkyttämistä. Asennevammainen mies.
Noh?
Kyllä se on räkyttämistä jos se räkyttää..
Sun mielestä varmaan jokanen ämmän sana on kultainen... Asennevammainen nainen..
:D- turpaanvaan
Eräkettu kirjoitti:
Noh?
Kyllä se on räkyttämistä jos se räkyttää..
Sun mielestä varmaan jokanen ämmän sana on kultainen... Asennevammainen nainen..
:DTaitaa olla mielestäsi heti räkyttämistä jos nainen on eri mieltä kanssasi. Yes sir-meininkiä jos kaipaa, kannattaa liittyä armeijaan.
turpaanvaan kirjoitti:
Taitaa olla mielestäsi heti räkyttämistä jos nainen on eri mieltä kanssasi. Yes sir-meininkiä jos kaipaa, kannattaa liittyä armeijaan.
No jos se vaan sanoo että on "eri mieltä" kanssani niin sehän on ok..
Mutta korkeasta estrogeeni-tasosta johtuen eihän se niin helposti mene. :D
Kyllä se on helpompaa jos se naaras ei ole kokoajan poikkiteloin joka asian kanssa...
Kun ne nyt kuitenkin loppujen lopuksi tehdään mun tavalla. :D
- hei_me_maksetaan
.
"Hei me # MAKSETAAN # turvakoteja eikä käytetä ollenkaan järkeä"
har!!11
. - kiltti-ja-kunnollinen
Naisten pitää kärsiä kun ovat valineet huonon miehen. Ätmitkin joutuu kärsimään ilman rakkautta ja se on pahempaa kun se että jännämies lyö naista. Naisia sentään rakastetaan, jännämiehet rakastaa naista koska lyövät naista.
- vihatipunen
Saanko tulla lyömään sua? Voit ottaa sen sitten rakkaudenosoituksena...
- S24.nFemakotRy
vihatipunen kirjoitti:
Mielelläänhän femakko sellaista lyö joka ei vastaan laita.
- Raakatotuus
vihatipunen kirjoitti:
Voisitko tulla lyömään minua? Kaipaisin niin naisen käden kosketusta.
- vihatipunen
Raakatotuus kirjoitti:
Voisitko tulla lyömään minua? Kaipaisin niin naisen käden kosketusta.
En tykkää lyödä ihmisiä. Kerran olen avarilla yhtä tyyppiä poskelle lyönyt, mutta olin silloin nuori, mustasukkainen ja humalassa.
vihatipunen kirjoitti:
En tykkää lyödä ihmisiä. Kerran olen avarilla yhtä tyyppiä poskelle lyönyt, mutta olin silloin nuori, mustasukkainen ja humalassa.
Kostiko se sulle?
- Ex----------PUA
vihatipunen kirjoitti:
Oiko se se kehitysvammainen tyttö?
- vihatipunen
Eräkettu kirjoitti:
Kostiko se sulle?
Ei, vaan käski läpsäyttää vielä toisellekin poskelle. En läpsäyttänyt.
vihatipunen kirjoitti:
Ei, vaan käski läpsäyttää vielä toisellekin poskelle. En läpsäyttänyt.
Selvä valkoritari/ätmi... Ei näin..
- vihatipunen
Eräkettu kirjoitti:
Selvä valkoritari/ätmi... Ei näin..
Kyllä mä väittäisin, että tämän palstan mukaan täyttää jännämiehen tuntomerkit. Paitsi, että ei lyönyt naisia..ainakaan mua. Hän on sitäpaitsi jo edesmennyt joten rauha hänen sielulleen, kaikesta huolimatta.
vihatipunen kirjoitti:
Kyllä mä väittäisin, että tämän palstan mukaan täyttää jännämiehen tuntomerkit. Paitsi, että ei lyönyt naisia..ainakaan mua. Hän on sitäpaitsi jo edesmennyt joten rauha hänen sielulleen, kaikesta huolimatta.
Kyllä sitä pitää läpsässä takasi...
Se on täysin herrasmiesmäistä ja sallittua..- Ex----------PUA
vihatipunen kirjoitti:
Olit kiinnostunut jännämiehestä?
- Ikis__M
"Amnesty patistaa Suomea perustamaan lisää turvakoteja. Tällä hetkellä Suomessa on noin 120 turvakotipaikkaa, kun niitä tarvittaisiin 500-550."
Voi v..u, mitä enemmän turvakoteja perustetaan sen enemmän naiset haalii jännämiehiä ja paikkavajaus pysyy. Jos turvakotien lisäämisen sijaan radikaalisti vähennettäisiin jännämiehiä, siis pahimmat tapaukset teloitettaisiin niin sitten varmasti pärjättäisiin nykyisillä paikkamäärillä.
Sitäpaitsi, suomessa on satoja tuhansia turvakoteja joissa ei tarvitse pelätä, kilttien & kunnollisten sinkkumiesten yksinään asuttamia koteja, miksei naiset mene niihin?- Hyvin.yksinkertaista
"...kilttien & kunnollisten sinkkumiesten yksinään asuttamia koteja, miksei naiset mene niihin?"
Turvakoti on turvallisempi. Kaksi koota laittaa hälytyskellot soimaan. - 1714
Siksi naiset ei mene niihin, koska turvapaikkaa tarvitsevat naiset eivät ole teinineitsyitä, ja NEhän eivät muita kämppäänsä huoli.
- Ikis__M
1714 kirjoitti:
Siksi naiset ei mene niihin, koska turvapaikkaa tarvitsevat naiset eivät ole teinineitsyitä, ja NEhän eivät muita kämppäänsä huoli.
Kun järkiargumentit loppuu sitten vedotaan päättömyyksiin :D Hyvin harvapa sitä teinineitsyttä kuitenkaan saa niin kyllä kilteissä & kunnollisissa miehissä ihan varmasti riittävästi olisi semmoisia jotka ottaisi myös jännämiehen pieksämän naisen jos sellainen vain kauniisti tulisi yösijaa pyytämään mutta ei ne tule, koko turvakotinillitys on siis lienee vain tarve jota ei oikeasti ole olemassa.
- suojaa
Ikis__M kirjoitti:
Kun järkiargumentit loppuu sitten vedotaan päättömyyksiin :D Hyvin harvapa sitä teinineitsyttä kuitenkaan saa niin kyllä kilteissä & kunnollisissa miehissä ihan varmasti riittävästi olisi semmoisia jotka ottaisi myös jännämiehen pieksämän naisen jos sellainen vain kauniisti tulisi yösijaa pyytämään mutta ei ne tule, koko turvakotinillitys on siis lienee vain tarve jota ei oikeasti ole olemassa.
Hittoako ihminen vieraan ihmisen nurkissa tekisi? Turvakodit ovat juuri sitä varten, ettei kekenkään yksityishenkilön tarvitse sekaantua pariskunnan asioihin ja hyvässä lykyssä vaarantaa vielä oma tai turvaa tarvitsevien turvallisus. Nainen kun juoksisi vieraan miehen kotiin, niin moni mustasukkainen mies rientäisi jo pyssyä hakemaan. Turvakoti on neutraali paikka, joka ei ole kenenkään oikea koti ja on lisäksi turvallinen.
- 1714
Ikis__M kirjoitti:
Tässä ketjussahan nuo itseään kilttinä ja kunnollisina pitävät sanovat suoraan, että naisten pitää pysyä jännisten piestävänä. Eivät he näitä auttamaan rupeaisi. Olisivat vain vahingoniloisia naisen kärsimyksistä. Niin "kilttejä" he ovat.
- 1716
suojaa kirjoitti:
Hittoako ihminen vieraan ihmisen nurkissa tekisi? Turvakodit ovat juuri sitä varten, ettei kekenkään yksityishenkilön tarvitse sekaantua pariskunnan asioihin ja hyvässä lykyssä vaarantaa vielä oma tai turvaa tarvitsevien turvallisus. Nainen kun juoksisi vieraan miehen kotiin, niin moni mustasukkainen mies rientäisi jo pyssyä hakemaan. Turvakoti on neutraali paikka, joka ei ole kenenkään oikea koti ja on lisäksi turvallinen.
peukku!
- Ikis__M
suojaa kirjoitti:
Ei olisi vieras jos naisilla olisi haluja tutustua ja muodostaa parisuhteita kilttien & kunnollisten kanssa ja näinollen kun naiset menisivät kilttien & kunnollisten miesten kumppaneiksi ei pahoilla & ilkeillä miehillä olisikaan naisia pieksettäviksi eikä niillä sitten olisi mitään syytä rynnätä riehumaan kiltin & kunnollisen miehen kotiin.
- Ikis__M
1714 kirjoitti:
Tässä ketjussahan nuo itseään kilttinä ja kunnollisina pitävät sanovat suoraan, että naisten pitää pysyä jännisten piestävänä. Eivät he näitä auttamaan rupeaisi. Olisivat vain vahingoniloisia naisen kärsimyksistä. Niin "kilttejä" he ovat.
Kyllä minä voisin auttaakin jos nainen olisi semmoinen että se oikeasti pyrkii eroon p..sta ja voisi luottaa siihen ettei se ryntää heti takaisin jännäsuhteeseen haavansa nuoltuaan.
- hohhoijaaaaaa
Ikis__M kirjoitti:
Olipas lapsellinen kirjoitus sinulta.
Tuo "suojaa" vastasi sinulle silti asiallisesti. Oikeata asiaa kirjoitti.
Minä en olisi viitsinyt noin typerään kommenttiin vastata yhtä fiksusti, mutta respektit nimimerkille "suojaa". - hiklu
1714 kirjoitti:
Pahimpia on nuo kiltiksi ja kunnolliseksi itseään mainostavat, ei kukaan oikeasti kunnollinen tarvitse sitä mainostaa, vaan kaikki huomaa sen sanomattakin. Siksi ne ei myöskään naista ole saaneet, kun kaikki naiset pelkää niitä ja niiden käyttäytymistä. Täynnä katkeruutta ja vihaa naissukupuolta kohtaan: Johtuneeko äiti-suhteesta?
- suojaa
Ikis__M kirjoitti:
Ei olisi vieras jos naisilla olisi haluja tutustua ja muodostaa parisuhteita kilttien & kunnollisten kanssa ja näinollen kun naiset menisivät kilttien & kunnollisten miesten kumppaneiksi ei pahoilla & ilkeillä miehillä olisikaan naisia pieksettäviksi eikä niillä sitten olisi mitään syytä rynnätä riehumaan kiltin & kunnollisen miehen kotiin.
Mikä logiikka tuossa oli?
Nainen voisi siis mennä miehen luo turvaan, jos mies olisi tuttu. Itse asiassa nainen olisi tutustunut mieheen jo ja solminut parisuhteen tämän kanssa joten jännämies ei edes tuntisi naista, eikä siis menisi riehumaan kiltin miehen kotiin. - xxxzzzccc
Ikis__M kirjoitti:
Saatko joka kerta kun kirjoitat kiltti &kunnollinen? Oikee vakiomantra. Ihan kuin kellään sukupuolesta riippumatta olisi joku lasipallo millä tietää millainen kukin on. Joo, on olemassa tiettyjä merkkejä siitä onko joku väkivaltainen tai ei, mutta se on jokaisen päätettävissä ymmärtääkö niitä lukea vai ei. Jokainen pystyy huijaamaan tiettyyn pisteeseen todellisen minänsä, mutta ennemmin tai myöhemmin tulee se todellinen luonne esiin. Turhaa te kiltit & kunnolliset täällä pauhaatte siitä että naiset on niin tyhmiä ettei ne nää heti ensihetkestä millainen on todellinen luonne.
- Ikis__M
hohhoijaaaaaa kirjoitti:
Olipas lapsellinen kirjoitus sinulta.
Tuo "suojaa" vastasi sinulle silti asiallisesti. Oikeata asiaa kirjoitti.
Minä en olisi viitsinyt noin typerään kommenttiin vastata yhtä fiksusti, mutta respektit nimimerkille "suojaa".Millä tavalla se oli lapsellinen? Siksikö kun kuittasin teinineitsytvaatimuksesta? Minusta oli aika lapsellista vetää se teinineitsytkortti tässä(kin) kun harva oikeasti niitä vaatii. Vai siksi kun arvelin että turvakotivaatimukset ovat lähinnä naisten luomaa huuhaata kun ne oikeasti kuitenkin näyttää haluavan asua jännämieskodeissa? Ne turvakodithan on naisille vain väliaikaisia parkkeja jännäkotien välillä käytännössä.
- Ikis__M
hiklu kirjoitti:
Pahimpia on nuo kiltiksi ja kunnolliseksi itseään mainostavat, ei kukaan oikeasti kunnollinen tarvitse sitä mainostaa, vaan kaikki huomaa sen sanomattakin. Siksi ne ei myöskään naista ole saaneet, kun kaikki naiset pelkää niitä ja niiden käyttäytymistä. Täynnä katkeruutta ja vihaa naissukupuolta kohtaan: Johtuneeko äiti-suhteesta?
Siinähän ne tuli taas kaikki kliseet, "hyvät"ja perustellut syyt ilman mitään näyttöjä vältellä kilttejä & kunnollisia miehiä jotta voi täysin rinnoin kiimap. vuotaen syöksyä johonkin jännämiestalouteen hakattavaksi.
- Ikis__M
suojaa kirjoitti:
Mikä logiikka tuossa oli?
Nainen voisi siis mennä miehen luo turvaan, jos mies olisi tuttu. Itse asiassa nainen olisi tutustunut mieheen jo ja solminut parisuhteen tämän kanssa joten jännämies ei edes tuntisi naista, eikä siis menisi riehumaan kiltin miehen kotiin.Siinä olisi se logiikka että jos naiset parisuhdemielessä kiinnostuisi kilteistä & kunnollisista miehistä ja hylkisivät p..ka jännämiehiä sitten ei ainakaan turvakoteja tarvittaisi.
- Ikis__M
xxxzzzccc kirjoitti:
Saatko joka kerta kun kirjoitat kiltti &kunnollinen? Oikee vakiomantra. Ihan kuin kellään sukupuolesta riippumatta olisi joku lasipallo millä tietää millainen kukin on. Joo, on olemassa tiettyjä merkkejä siitä onko joku väkivaltainen tai ei, mutta se on jokaisen päätettävissä ymmärtääkö niitä lukea vai ei. Jokainen pystyy huijaamaan tiettyyn pisteeseen todellisen minänsä, mutta ennemmin tai myöhemmin tulee se todellinen luonne esiin. Turhaa te kiltit & kunnolliset täällä pauhaatte siitä että naiset on niin tyhmiä ettei ne nää heti ensihetkestä millainen on todellinen luonne.
Minä vakiomantraan kilttiä & kunnollista miestä ihan samassa suhteessa kun naiset vakiomantraa itseään pahojen & ilkeiden miesten uhreiksi ihan tietoisesti.
- syitä.löytyy.kyllä
Ikis__M kirjoitti:
Siinähän ne tuli taas kaikki kliseet, "hyvät"ja perustellut syyt ilman mitään näyttöjä vältellä kilttejä & kunnollisia miehiä jotta voi täysin rinnoin kiimap. vuotaen syöksyä johonkin jännämiestalouteen hakattavaksi.
Tätä palstaa lukemalla saa kyllä todella hyvät syyt vältellä ns "kilttejä kunnollisia". He ovat niin täynnä vihaa ja väkivallanhalua naisia kohtaan, että jännikset melkein jäävät toiseksi.
Sinullakin on selvä hinku päästä nöyryyttämään naisia, ja väkivaltajutuista myöskin näytät kovasti kiksejä saavan. - suojaa
Ikis__M kirjoitti:
Siinä olisi se logiikka että jos naiset parisuhdemielessä kiinnostuisi kilteistä & kunnollisista miehistä ja hylkisivät p..ka jännämiehiä sitten ei ainakaan turvakoteja tarvittaisi.
Kun ei se jännämies tervehdi naista kertomalla olevansa jännä. Hakkaaminen ei yleensä ala heti suhteen alussa.
Naisten lisäksi turvakoteja tarvitsevat miehet, joita naiset hakkaavat tai vanhukset, joita aikuiset lapset hakkaavat. - Ex----------PUA
Hyvin.yksinkertaista kirjoitti:
"...kilttien & kunnollisten sinkkumiesten yksinään asuttamia koteja, miksei naiset mene niihin?"
Turvakoti on turvallisempi. Kaksi koota laittaa hälytyskellot soimaan.Kannattaisiko varoituskellot käydä vaihtamassa, jos kiltit ja kunnolliset miehet ovat tässä sinusta se ongelma, eikä se mistä IkisM puhuu?
- Ikis__M
syitä.löytyy.kyllä kirjoitti:
Tätä palstaa lukemalla saa kyllä todella hyvät syyt vältellä ns "kilttejä kunnollisia". He ovat niin täynnä vihaa ja väkivallanhalua naisia kohtaan, että jännikset melkein jäävät toiseksi.
Sinullakin on selvä hinku päästä nöyryyttämään naisia, ja väkivaltajutuista myöskin näytät kovasti kiksejä saavan."Sinullakin on selvä hinku päästä nöyryyttämään naisia, ja väkivaltajutuista myöskin näytät kovasti kiksejä saavan."
Miksi minulla olisi halu nöyryyttää kun naiset tekee sen nöyryytyksensä ihan itse? Väkivaltajuttuja linkkaan ja kommentoin juurikin siksi että te tampiot edes konkreettisten esimerkkien kautta ymmärtäisitte jännisten vaarallisuuden. - Ikis__M
suojaa kirjoitti:
Kun ei se jännämies tervehdi naista kertomalla olevansa jännä. Hakkaaminen ei yleensä ala heti suhteen alussa.
Naisten lisäksi turvakoteja tarvitsevat miehet, joita naiset hakkaavat tai vanhukset, joita aikuiset lapset hakkaavat.Ei varmaan niin mutta kyllä kaikkien jännien luonto tule ennepitkää selville. Onko ihan pakko heti muuttaa yhteen jännänkivan miehen kanssa yrittääkseen "parantaa" sen pienet merkit impulsiivisuudesta kun käytäntö on aina osoittanut että se paraneminen on äärettömän harvinaista. Ja onko pakko tehdä niille lapsia? Usein se jännäimpulsiivisuus periytyy ja ne lapset on sitten niitä vanhuksia hakkaavia perillisiä.
- Ikis__M
Ex----------PUA kirjoitti:
Kannattaisiko varoituskellot käydä vaihtamassa, jos kiltit ja kunnolliset miehet ovat tässä sinusta se ongelma, eikä se mistä IkisM puhuu?
Niinpä, naiset taitaa olla kuin sopulilauma jota johtaa kilttejä & kunnollisia miehiä kammoava emsopuli joka kello kalkattaen johdattaa kaikki muutkin jyrkänteeen reunalle mereen syksymään kun se on niin jännää.
- Ex----------PUA
Ikis__M kirjoitti:
Niinpä, naiset taitaa olla kuin sopulilauma jota johtaa kilttejä & kunnollisia miehiä kammoava emsopuli joka kello kalkattaen johdattaa kaikki muutkin jyrkänteeen reunalle mereen syksymään kun se on niin jännää.
:D Juurikin niin.
Ei se asia jää kovinkaan epäselväksi tuolla tapaa kenellekään, kun samaaan aikaan rakennetaan verovaroin näitä jännämiessuojia, ja samalla morkataan kilttejä ja kunnollisia miehiä, ja julistetaan kuinka niitä varotaan hengensä uhalla. :D - Ex----------PUA
suojaa kirjoitti:
Naisten lisäksi turvakoteja tarvitsevat miehet, joita naiset hakkaavat tai vanhukset, joita aikuiset lapset hakkaavat.Tutkimusten mukaan kotitöitä tekevistä miehistä erotaan ennemmän.
Miksi nainen ei samalla innolla potki jännämiestä pihalle?
Esim. Miss Helsinki-tapaus on tälläinen missä otettiin ihan "kultin kanssa tatuoinnitkin" tapahtuneen kunniaksi, kun se ihan lähensi välejä. - suojaa
Ikis__M kirjoitti:
Ei varmaan niin mutta kyllä kaikkien jännien luonto tule ennepitkää selville. Onko ihan pakko heti muuttaa yhteen jännänkivan miehen kanssa yrittääkseen "parantaa" sen pienet merkit impulsiivisuudesta kun käytäntö on aina osoittanut että se paraneminen on äärettömän harvinaista. Ja onko pakko tehdä niille lapsia? Usein se jännäimpulsiivisuus periytyy ja ne lapset on sitten niitä vanhuksia hakkaavia perillisiä.
Ihmiset ovat usein rakastuessaan sokeita, kuuroja ja muutenkin vähän järkijättöisiä. Salamarakkautta pidetään intohimoisena ja jotenkin suurempana kuin hitaasti ja rauhassa etenevää rakkautta. Toisinaan väkivaltaisuus myös saattaa aktivoitua pitkänkin ajan jälkeen, vaikka kovan stressin seurauksena kuten esim. alkoholismi.
Vaikka itse en olekaan törmännyt tällaiseen jännämieheen, yritän silti ymmärtää sen, että ihmiset tekevät virheitä. Ei kenellekään ole mitään hyötyä siitä, että toinen sanoo vain, että olitpas tyhmä, oma moka, kärsi seuraukset. - Ikis__M
suojaa kirjoitti:
Ihmiset ovat usein rakastuessaan sokeita, kuuroja ja muutenkin vähän järkijättöisiä. Salamarakkautta pidetään intohimoisena ja jotenkin suurempana kuin hitaasti ja rauhassa etenevää rakkautta. Toisinaan väkivaltaisuus myös saattaa aktivoitua pitkänkin ajan jälkeen, vaikka kovan stressin seurauksena kuten esim. alkoholismi.
Vaikka itse en olekaan törmännyt tällaiseen jännämieheen, yritän silti ymmärtää sen, että ihmiset tekevät virheitä. Ei kenellekään ole mitään hyötyä siitä, että toinen sanoo vain, että olitpas tyhmä, oma moka, kärsi seuraukset." Ei kenellekään ole mitään hyötyä siitä, että toinen sanoo vain, että olitpas tyhmä, oma moka, kärsi seuraukset. "
Ei varmaankaan muttei myöskään siitä juuri ole hyötyä että sitä enemmän mitä naiset hyväksyy jännämiesten hakkaamiset niin sitä enemmän rakennetaan jännämisssuojia väliaikaiseen mustelmien parannukseen kun pitäisi poistaa ongelma eikä lietsoa sitä noilla suojilla.
Ajatellaanpa vaikka esimerkkitapaus jossa jännäjare pieksää uhri-ullaa. Erityisen pahan jännäjaren impulsiivisuuskohtauksen jälkeen Ullalta murtuu kylkiluut ja muutama hammas.
Vaihtoehdot:
1. Ulla päättää ettei koskaan enää ja pakenee jännäsuojaan. Jännäsuojassa Ulla saa sympatiaa, kyljet ja hampaat kuntoon. Jo muutaman viikon päästä hän on almis palaamaan kotiin jo ihan lastenkin takia, Jare on vuolaasti pyydellyt anteeksi ja vannonut ettei koskaan enää, kyllä tällä kertaa varmasti Ulla onnistuu vieroittamaan Jaren väkivallasta
2. Ulla päättää ettei koskaan enää ja koska hänellä ei ole paikkaa minne mennä hän päättää puolustautua, seuraavan kerran kun Jare tulee nyrkit pystyssä apinan naamoineen pieksämään on Ullalla aamutakkinsa alla yllätys, 30cm keittiöveitsen terää kylkiluiden väliin upotettavaksi.
3. Ulla päättää ettei koskaan enää ja koska hänellä ei ole paikkaa minne mennä hän päättää vasikoida "kytille" Jaren hormooni- ja huumebusinekset, hän soittaa ilmaiseen vihjepuhelimeen ja kertoo kaiken tietämänsä. Poliisit tulevat seuraavana päivänä hakemaan Jaren joka tietenkin yrittää vastustella. Sähkölamauttimesta kunnon iskun saanut Jare on Ullan mielestä oikein virkistävä näky keittön lattialla tuskissaan kieriskellessään, "vaihteeksi näinkin päin" Ulla riemuissaan salaa ajattelee.
jne.
Huomaatko, vaihoehto yksi ei johda mihinkään mutta kakkonen ja kolmonen joissa Ulla on pakotettu konkreettisiin ratkaisuihin johtavat tuloksiin joissa paskapökäle huuhtoutuu pois Ullan elämästä.....flushhh. - suojaa
Ikis__M kirjoitti:
" Ei kenellekään ole mitään hyötyä siitä, että toinen sanoo vain, että olitpas tyhmä, oma moka, kärsi seuraukset. "
Ei varmaankaan muttei myöskään siitä juuri ole hyötyä että sitä enemmän mitä naiset hyväksyy jännämiesten hakkaamiset niin sitä enemmän rakennetaan jännämisssuojia väliaikaiseen mustelmien parannukseen kun pitäisi poistaa ongelma eikä lietsoa sitä noilla suojilla.
Ajatellaanpa vaikka esimerkkitapaus jossa jännäjare pieksää uhri-ullaa. Erityisen pahan jännäjaren impulsiivisuuskohtauksen jälkeen Ullalta murtuu kylkiluut ja muutama hammas.
Vaihtoehdot:
1. Ulla päättää ettei koskaan enää ja pakenee jännäsuojaan. Jännäsuojassa Ulla saa sympatiaa, kyljet ja hampaat kuntoon. Jo muutaman viikon päästä hän on almis palaamaan kotiin jo ihan lastenkin takia, Jare on vuolaasti pyydellyt anteeksi ja vannonut ettei koskaan enää, kyllä tällä kertaa varmasti Ulla onnistuu vieroittamaan Jaren väkivallasta
2. Ulla päättää ettei koskaan enää ja koska hänellä ei ole paikkaa minne mennä hän päättää puolustautua, seuraavan kerran kun Jare tulee nyrkit pystyssä apinan naamoineen pieksämään on Ullalla aamutakkinsa alla yllätys, 30cm keittiöveitsen terää kylkiluiden väliin upotettavaksi.
3. Ulla päättää ettei koskaan enää ja koska hänellä ei ole paikkaa minne mennä hän päättää vasikoida "kytille" Jaren hormooni- ja huumebusinekset, hän soittaa ilmaiseen vihjepuhelimeen ja kertoo kaiken tietämänsä. Poliisit tulevat seuraavana päivänä hakemaan Jaren joka tietenkin yrittää vastustella. Sähkölamauttimesta kunnon iskun saanut Jare on Ullan mielestä oikein virkistävä näky keittön lattialla tuskissaan kieriskellessään, "vaihteeksi näinkin päin" Ulla riemuissaan salaa ajattelee.
jne.
Huomaatko, vaihoehto yksi ei johda mihinkään mutta kakkonen ja kolmonen joissa Ulla on pakotettu konkreettisiin ratkaisuihin johtavat tuloksiin joissa paskapökäle huuhtoutuu pois Ullan elämästä.....flushhh.Kakkosvaihtoehdossa uhri-Ulla on linnassa ja lapset jäävät ilman äitiään pitkäksi aikaa. Kolmosvaihtoehdossa jännä-Jaren bisneskumppanit pistävät uhri-Ullan kylmäksi kostoksi ja varoitukseksi.
Jännä-Jare voi myös olla hyvinkin uskottava tuomari tai lääkäri, joten voi vaatia useamman kerran mustelmat, ennen kuin Ullaa uskotaan, että hänen puhtoisen maineen omaava miehensä on häntä hakannut. Parempi, että uhri-Ullalla on paikka, johon paeta, ettei tarvitse sitä veistä ottaa esiin. Ei kukaan uskoisi Ullan selityksiä itsepuolustuksesta. Muutaman pakenemisen jälkeen Ullaa ehkä uskotaan paremmin ja Ullan rakkauskin alkaa toivottavasti hyytyä virranneen veren myötä.
Turvakodissa Ulla voi rauhassa suunnitella uuden elämän aloittamista lasten kanssa. - Ikis__M
suojaa kirjoitti:
Kakkosvaihtoehdossa uhri-Ulla on linnassa ja lapset jäävät ilman äitiään pitkäksi aikaa. Kolmosvaihtoehdossa jännä-Jaren bisneskumppanit pistävät uhri-Ullan kylmäksi kostoksi ja varoitukseksi.
Jännä-Jare voi myös olla hyvinkin uskottava tuomari tai lääkäri, joten voi vaatia useamman kerran mustelmat, ennen kuin Ullaa uskotaan, että hänen puhtoisen maineen omaava miehensä on häntä hakannut. Parempi, että uhri-Ullalla on paikka, johon paeta, ettei tarvitse sitä veistä ottaa esiin. Ei kukaan uskoisi Ullan selityksiä itsepuolustuksesta. Muutaman pakenemisen jälkeen Ullaa ehkä uskotaan paremmin ja Ullan rakkauskin alkaa toivottavasti hyytyä virranneen veren myötä.
Turvakodissa Ulla voi rauhassa suunnitella uuden elämän aloittamista lasten kanssa.Kakkonen: Uhri-Ulla ottaa tietenkin ensin pari iskua vastaan, siinähän ne menee niiden jo otetun tuhannen jatkona, ja tuikkaa vasta sitten kylmää terästä kylkiluiden väliin. Käräjillä toki syyttäjä yrittää vaatia rangaistusta mutta Ullan valitsema feministipiireissäkin suosittu erityisen pätevä naisasianajaja osoittaa kaikki syytökset vääriksi ja saa osoitettua tapahtumat pelkäksi spontaaniksi puolustautumiseksi, tuon mainion asianajajanaisen loppupuheenvuoron jälkeen kaikki salissa pyyhkivät silmänurkkiaan ja tuomion tultua aplodien kera osoittavat suosiotaan rohkella selviytyjä_Ullalle.
Kolmonen: Jaren bisneskumppanit hämmästelevät kuka on voinut kaverin käräyttää? Parilla ovelasti suunnatulla puhelinsoitolla Ulla saa epäilykset kohdistumaan ristiin niin että kohta ne tappelevat keskenään niin ettei kukaan enää edes muista syytä mistä riitaisuudet alkoivat.
Ulla on tietenkin hyvissä ajoin alkanut kuvaamaan vammansa niin että on sitten näyttöä kun sitä tarvitaan.
Muutamankin pakenemisen jälkeen Ullaa ollaan uskovinaan että hän joskus jättäisi Jaren muttei siihen todellisuudessa kukaan usko, toistuvilla palaamisillaan Ulla on jo osoittanut olevansa mainio hyötymisväline kaikille turvakotibusineksessa pyöriville, materiaalia jota toistuvasti lähetetään tykin ruuaksi myötätuntoisen hymyn saattelemana. - suojaa
Ikis__M kirjoitti:
Kakkonen: Uhri-Ulla ottaa tietenkin ensin pari iskua vastaan, siinähän ne menee niiden jo otetun tuhannen jatkona, ja tuikkaa vasta sitten kylmää terästä kylkiluiden väliin. Käräjillä toki syyttäjä yrittää vaatia rangaistusta mutta Ullan valitsema feministipiireissäkin suosittu erityisen pätevä naisasianajaja osoittaa kaikki syytökset vääriksi ja saa osoitettua tapahtumat pelkäksi spontaaniksi puolustautumiseksi, tuon mainion asianajajanaisen loppupuheenvuoron jälkeen kaikki salissa pyyhkivät silmänurkkiaan ja tuomion tultua aplodien kera osoittavat suosiotaan rohkella selviytyjä_Ullalle.
Kolmonen: Jaren bisneskumppanit hämmästelevät kuka on voinut kaverin käräyttää? Parilla ovelasti suunnatulla puhelinsoitolla Ulla saa epäilykset kohdistumaan ristiin niin että kohta ne tappelevat keskenään niin ettei kukaan enää edes muista syytä mistä riitaisuudet alkoivat.
Ulla on tietenkin hyvissä ajoin alkanut kuvaamaan vammansa niin että on sitten näyttöä kun sitä tarvitaan.
Muutamankin pakenemisen jälkeen Ullaa ollaan uskovinaan että hän joskus jättäisi Jaren muttei siihen todellisuudessa kukaan usko, toistuvilla palaamisillaan Ulla on jo osoittanut olevansa mainio hyötymisväline kaikille turvakotibusineksessa pyöriville, materiaalia jota toistuvasti lähetetään tykin ruuaksi myötätuntoisen hymyn saattelemana.2. Suomessa itsepuolustus on lähestulkoon kiellettyä, siinä ei auta huippujuristikaan ja Ulla tuomitaan hätävarjelun liioittelusta pimeään selliin. Lapset jäävät yhteiskunnan eläteiksi ja oppivat lastenkodissa jännätemput ja jatkavat isänsä viitoittamalla tiellä. Kurjuuden kierre jatkuu.
3. Poliisille Ulla osaa antaa Jaren ilmi, mutta koska hänet on todennäköisesti pidetty pimennossa Jaren bisneksistä, hän ei tiedä ketä usuttaa kenen kimppuun. Hän ei myöskään tiedä ketä varoa, joten Ulla kuolee kostoksi ja lapset jäävät yhteiskunnan eläteiksi...
-Jos ei turvakotia ole olemassa, Ullalla ei ole mitään paikkaa, johon paeta edes väliaikaisesti. Niinpä Jare tappaa jonakin iltana hakatessaan Ullan, väittää kuolemaa onnettomuudeksi ja saa lapset kasvatettavakseen ja seuraaviksi uhreikseen. - Raakatotuus
suojaa kirjoitti:
2. Suomessa itsepuolustus on lähestulkoon kiellettyä, siinä ei auta huippujuristikaan ja Ulla tuomitaan hätävarjelun liioittelusta pimeään selliin. Lapset jäävät yhteiskunnan eläteiksi ja oppivat lastenkodissa jännätemput ja jatkavat isänsä viitoittamalla tiellä. Kurjuuden kierre jatkuu.
3. Poliisille Ulla osaa antaa Jaren ilmi, mutta koska hänet on todennäköisesti pidetty pimennossa Jaren bisneksistä, hän ei tiedä ketä usuttaa kenen kimppuun. Hän ei myöskään tiedä ketä varoa, joten Ulla kuolee kostoksi ja lapset jäävät yhteiskunnan eläteiksi...
-Jos ei turvakotia ole olemassa, Ullalla ei ole mitään paikkaa, johon paeta edes väliaikaisesti. Niinpä Jare tappaa jonakin iltana hakatessaan Ullan, väittää kuolemaa onnettomuudeksi ja saa lapset kasvatettavakseen ja seuraaviksi uhreikseen.Milloin nainen on tuomittu hätävarjelun liioittelusta ehdottomaan vankeustuomioon?
- Ikis__M
suojaa kirjoitti:
2. Suomessa itsepuolustus on lähestulkoon kiellettyä, siinä ei auta huippujuristikaan ja Ulla tuomitaan hätävarjelun liioittelusta pimeään selliin. Lapset jäävät yhteiskunnan eläteiksi ja oppivat lastenkodissa jännätemput ja jatkavat isänsä viitoittamalla tiellä. Kurjuuden kierre jatkuu.
-Jos ei turvakotia ole olemassa, Ullalla ei ole mitään paikkaa, johon paeta edes väliaikaisesti. Niinpä Jare tappaa jonakin iltana hakatessaan Ullan, väittää kuolemaa onnettomuudeksi ja saa lapset kasvatettavakseen ja seuraaviksi uhreikseen.2. Kyllä heikko nainen varmasti saa oikeutta kun Jaren julmat teot paljastetaan oikeudessa, kaikki ihmettelevät miksei Ulla toiminut jo aiemmin mutta antavat sen synnin anteeksi kun kerran loppu hyvin, kaikki hyvin.
3. Ulla on jo pidemmän aikaa kerännyt tietoa Jaren busineksista, hellinä hetkinään Jare on ollu helppo johdatella puhumaan sivu suunsa seksin jälkeisissä tunnelmahöyryissä kun on vain vähän kannustanut kehumalla nerokkaan miehensä businessvaistoa.
Koska ei turvakoteja ollut Ulla joutui viimeinkin ottamaan ratkaisun avaimet käteensä vaikka se hieman pelottikin, koskaan ei voi kuitenkaan väheksyä liian pitkään alistetun naisen vihan voimaa. Käydessään taisteluun Ulla oli ovela kuin kettu, valmistellessaan taipuisa ja joustava kuin paju tuulessa ja loppuratkaisun hetkillä kuin hyökkäävä mamba joka salamannopeasti upottaa hampaansa saaliin niskaan. Tuolle itsestään valtavan rohkeuden löytäneelle soturinaiselle tulisi pystyttää patsas toimimaan esimerkkinä muille alistetuille naisille. Lapsetkin voivat olla aidosti ylpeitä sankaritar-äidistään.
Nyt hyvää yötä & kauniita unia, olkaa naiset oman elämänne sankareita ja hankkiutukaa eroon väkivaltaisista p..oista kun kerran kilttejä & kunnollisiakin miehiä teille on olemassa. - suojaa
Raakatotuus kirjoitti:
Milloin nainen on tuomittu hätävarjelun liioittelusta ehdottomaan vankeustuomioon?
2. Okei. Ulla saa ehdonalaista, mutta lastensuojeluviranomaiset pitävät häntä huonona kasvattajana ja lapset otetaan huostaan. Ulla alkoholisoituu murheissaan ja jää yhteikunnan avun armoille. Huostaanotetut lapset jäävät myös yhteiskunnan eläteiksi...
- Ex----------PUA
suojaa kirjoitti:
-Jos ei turvakotia ole olemassa, Ullalla ei ole mitään paikkaa, johon paeta edes väliaikaisesti. Niinpä Jare tappaa jonakin iltana hakatessaan Ullan, väittää kuolemaa onnettomuudeksi ja saa lapset kasvatettavakseen ja seuraaviksi uhreikseen.Nainen on kyllä aina sankari ja uhri.
Toiseksi ei tuo suojakoti Ullaa kyllä auta, ei se sinne ikuisuudeksi voi jäädä.
- Ex----------PUA
Kierre on taas valmis. Eli miehet maksavat sen, että nainen valitsee itselleen jännämiehen, joilta sitten saavat pataansa, mikä sitten taas tarkoittaa sitä, että näitä turvakoteja tarvitaan, ja verovaroistahan ne kustannetaan.
Kaiken lisäksi väkivalta suhteissa taitaa mennä niin, että naisista 17% on kokenut sitä ja miehistä 16%, mutta vain naiset saavat turvakoteja.- höpönlöpönpöpön
Tiedätkö pulla että sinne saa mennä miehetkin.
- Ex----------PUA
höpönlöpönpöpön kirjoitti:
Tiedätkö pulla että sinne saa mennä miehetkin.
Tuossakin uutisessa puhuttiin yksistään naisista, joten kyllä ne käytännössä ovat ihan puhtaasti naisten jännämiesparantoloita.
Luulen että mies naurettaisi (shaming tactic) tuollaisesta pihalle, samalla kun tietysti naiset olisi aina priorisoitu pääsemään sinne ensin jos paikoista tulisi kinaa. - höpönlöpönpöpön
Tuossakin uutisessa puhuttiin yksistään naisista, joten kyllä ne käytännössä ovat ihan puhtaasti naisten jännämiesparantoloita.
Luulen että mies naurettaisi (shaming tactic) tuollaisesta pihalle, samalla kun tietysti naiset olisi aina priorisoitu pääsemään sinne ensin jos paikoista tulisi kinaa.Se on ihan miehen päätettävissä meneekö sinne vai ei.
Niin, kyllähän nauruunkin voi kuolla... - Ex----------PUA
Se on ihan miehen päätettävissä meneekö sinne vai ei.
Niin, kyllähän nauruunkin voi kuolla...Sinä hyväksyt sen että väkivallan uhreille nauretaan? Oletko sairas?
- eipitäisi
Sinä hyväksyt sen että väkivallan uhreille nauretaan? Oletko sairas?
Ei pitäisi levittää tuollaista väitettä, että turvakodit eivät olisi miehille. Vanhojen ennakkoluulojen ylläpitäminen tekee hallaa miehille ja estää heitä hakemasta apua.
- Ex----------PUA
eipitäisi kirjoitti:
Ei pitäisi levittää tuollaista väitettä, että turvakodit eivät olisi miehille. Vanhojen ennakkoluulojen ylläpitäminen tekee hallaa miehille ja estää heitä hakemasta apua.
Sanoo se joka hyväksyy väkivallan uhreille nauramisen.
Joten, toistan: "Tuossakin uutisessa puhuttiin yksistään naisista, joten kyllä ne käytännössä ovat ihan puhtaasti naisten jännämiesparantoloita.
Luulen että mies naurettaisi (shaming tactic) tuollaisesta pihalle, samalla kun tietysti naiset olisi aina priorisoitu pääsemään sinne ensin jos paikoista tulisi kinaa." - eipitäisi
Sanoo se joka hyväksyy väkivallan uhreille nauramisen.
Joten, toistan: "Tuossakin uutisessa puhuttiin yksistään naisista, joten kyllä ne käytännössä ovat ihan puhtaasti naisten jännämiesparantoloita.
Luulen että mies naurettaisi (shaming tactic) tuollaisesta pihalle, samalla kun tietysti naiset olisi aina priorisoitu pääsemään sinne ensin jos paikoista tulisi kinaa."En ole sanonut, että hyväksyn väkivallan uhreille nauramisen.
Turvakodit eivät muutu miehille kielletyiksi siksi, että pulla niin väittää ja ei, miestä ei naurettaisi niistä pihalle, jos niissä on yksikin asiansa osaava työntekijä.
Paikoista ei myöskään kinata, ne täytetään sitä mukaa kun ihmiset paikkaa tarvitsevat. Koska turvakoteja on liian vähän, ne ovat usein täynnä ja siitähän tässä oli kyse. - höpönlöpönpöpön
Sinä hyväksyt sen että väkivallan uhreille nauretaan? Oletko sairas?
Kyllä täällä ihan joku muu on sairas... hyvää yötä.
- Ex----------PUA
Kyllä täällä ihan joku muu on sairas... hyvää yötä.
Osu ja uppos - itte oot-defenssi!
- Ex----------PUA
eipitäisi kirjoitti:
En ole sanonut, että hyväksyn väkivallan uhreille nauramisen.
Turvakodit eivät muutu miehille kielletyiksi siksi, että pulla niin väittää ja ei, miestä ei naurettaisi niistä pihalle, jos niissä on yksikin asiansa osaava työntekijä.
Paikoista ei myöskään kinata, ne täytetään sitä mukaa kun ihmiset paikkaa tarvitsevat. Koska turvakoteja on liian vähän, ne ovat usein täynnä ja siitähän tässä oli kyse.Juu mutta nyt puhutaan kyllä ihan käytännön eroista.
Esim. tuo artikkeli tekee hyvin selväksi sen, että tämä on nimenomaan ratkaisu naisten ongelmaan. - eipitäisi
Juu mutta nyt puhutaan kyllä ihan käytännön eroista.
Esim. tuo artikkeli tekee hyvin selväksi sen, että tämä on nimenomaan ratkaisu naisten ongelmaan.Koskaan ei pitäisi unohtaa kirjoittaa, että turvakodit ovat molemmille sukupuolille tarkoitettuja. Totuus on se, että miehellekään ei jää keinoja naista vastaan, jos hän ei halua lyödä hakkaavaa naistaan takaisin. Silloin mies saa yksinkertaisesti turpaansa. Varsinkin jos mies yrittää samalla suojella lapsia, jolloin pakeneminenkin voi olla vaikeaa.
- Ex----------PUA
eipitäisi kirjoitti:
Koskaan ei pitäisi unohtaa kirjoittaa, että turvakodit ovat molemmille sukupuolille tarkoitettuja. Totuus on se, että miehellekään ei jää keinoja naista vastaan, jos hän ei halua lyödä hakkaavaa naistaan takaisin. Silloin mies saa yksinkertaisesti turpaansa. Varsinkin jos mies yrittää samalla suojella lapsia, jolloin pakeneminenkin voi olla vaikeaa.
No tuosta olen samaa mieltä.
Tässä "tasa-arvon" maassa vain toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset. - eipitäisi
No tuosta olen samaa mieltä.
Tässä "tasa-arvon" maassa vain toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset.Tasa-arvon puolesta pitääkin tehdä koko ajan töitä. Kyseessä on myös miesten oikeus olla tasa-arvoisia naisten kanssa, ei vain toisinpäin. Aina sanotaan, että meillä muka on asiat hyvin ja pitäisi keskittyä niihin maihin, joissa ongelmia todella on. Muiden isommat ongelmat eivät tee meidän ongelmistamme sellaisia, ettei niihin pitäisi puuttua.
- Ex----------PUA
eipitäisi kirjoitti:
Tasa-arvon puolesta pitääkin tehdä koko ajan töitä. Kyseessä on myös miesten oikeus olla tasa-arvoisia naisten kanssa, ei vain toisinpäin. Aina sanotaan, että meillä muka on asiat hyvin ja pitäisi keskittyä niihin maihin, joissa ongelmia todella on. Muiden isommat ongelmat eivät tee meidän ongelmistamme sellaisia, ettei niihin pitäisi puuttua.
No nyt puhutaan samaa kieltä. :) Jopas elämme kiintoisia aikoja, tämä taisi olla jo toinen kerta tämän viikonlopun aikana kun näin käy jonkun kanssa palstalla.
- MitähänSeuraavaksi
Ei ymmärrä tätä maailmaa enää. 80-luvulla amnestian porukat oli kaikki homoja, ei niitä naisten asema kiinnostanut.
- Raakatotuus
Minusta kaikista tämän tyyppisistä järjestöistä Amnesty tekee parasta työtä. En ole huomannut Amnestyn toiminnassa esim. seksistisiä vivahteita (=naisten ihmisoikeudet tärkeämpiä kun miesten) vaikka tässä tapauksessa nyt avun tarpeessa ovatkin naiset.
Naiset ei ole turvassa missään koska ne valitsee jännämiehiä yhä uudestaan. Turvakodit on siis turhia, turhaan laitetaan rahaa sellaisiin turvakoteihin. Ne rahat voisi vaikka siirtää koditytomien eläinten yhdistykselle.
Keväällähän oli se miljoona linnunpönttöä-kampanja. Voisiko samalla periaatteella rakennella turvakoteja? Talkoilla tuhat turvakotia.
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/02/29/nain-teet-patevan-talkooponton-helposti
Mittakaava kannattanee kertoa kymmenellä ja turvapöntön suuaukko ehkä vähän isommallakin kertoimella ja lentoaukko muutenkin pitää olla ehkä vähän matalammalla.Naiset on turvassa heti kun eivät kelpuuta jännämiehiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5211640- 641186
- 62881
- 62874
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 79785
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 30707
- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701