Olen miettinyt että onko naisia helpompi lähestyä iskemistarkoituksessa pussit tyhjäksi runkattuna vai suuren panetuksen vallassa?
Toimiiko mies eri tavoin asetellessaan iskurepliikkejä riippuen siitä onko spermavarasto täysi vai tyhjä?
Sanotaanhan sitä ettei ruokakauppaankaan saisi mennö nälkäisenä!
pussit täynnäkö...
2
166
Vastaukset
- itsestäskiinni
Se vaikuttaa vain sun omaan arvostelukykyyn.
Vertaa kauppaan, nälkäsenä ostat kaikkia herkkuja, etkä mieti mitä seuraa, kun kylläsenä taas mietit paremmin ostoksesi.
Panetuksen vallassa kelpuutat kenet tahansa. - ertyuopp
itse kävin vakkaria painamassa aina ennekuin lähdin iskemään uutta niin ei voi akka valittaa että pillun perässä juoksen
sit kun iskin naisen saatoin aamulla painaa sitä ja iltapäivällä tas käydä vakkarilla imuttamassa kassit tyhjiksi
kerran jopa saman päivän aikana painoin kumpaakin kakkoseen ihan koemielessä,että millainen ero persreiässä on naisilla eli tiukkuus,myötäily eli kuinkapitkälle persreikä tulee ulosvedossa mukana, no olihan siinä eroja mutta en enää muista kuin sen että lasti lähtee aina makeasti kakkoseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742