Olen miettinyt että onko naisia helpompi lähestyä iskemistarkoituksessa pussit tyhjäksi runkattuna vai suuren panetuksen vallassa?
Toimiiko mies eri tavoin asetellessaan iskurepliikkejä riippuen siitä onko spermavarasto täysi vai tyhjä?
Sanotaanhan sitä ettei ruokakauppaankaan saisi mennö nälkäisenä!
pussit täynnäkö...
2
171
Vastaukset
- itsestäskiinni
Se vaikuttaa vain sun omaan arvostelukykyyn.
Vertaa kauppaan, nälkäsenä ostat kaikkia herkkuja, etkä mieti mitä seuraa, kun kylläsenä taas mietit paremmin ostoksesi.
Panetuksen vallassa kelpuutat kenet tahansa. - ertyuopp
itse kävin vakkaria painamassa aina ennekuin lähdin iskemään uutta niin ei voi akka valittaa että pillun perässä juoksen
sit kun iskin naisen saatoin aamulla painaa sitä ja iltapäivällä tas käydä vakkarilla imuttamassa kassit tyhjiksi
kerran jopa saman päivän aikana painoin kumpaakin kakkoseen ihan koemielessä,että millainen ero persreiässä on naisilla eli tiukkuus,myötäily eli kuinkapitkälle persreikä tulee ulosvedossa mukana, no olihan siinä eroja mutta en enää muista kuin sen että lasti lähtee aina makeasti kakkoseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106