Tuo otsikon mukainen tuli äsken auton radiosta. Hyvä jännämiesbiisi:
https://www.youtube.com/watch?v=I5zRPbh1Fas
Lyriikoita on tuolla:
https://www.musixmatch.com/lyrics/Laura-Voutilainen/Miks-Ei
Jostain syystä radiosta kuultuna kuvittelin että olisi nuoremman naisen kappale, vähän yllätyin kun olikin ikäneito kyseessä, ihan hyvin se silti veti.
"sä oot just se mistä äiti varottaa kannata ei kattoo ei ees alottaa mut sun keho kysyy ja mun silmät vastaa ja se vastaus on, no hitto miks ei no hitto miks ei"
Huominoarvoista on se että perinteisesti äidit on olleet viisampia ja varoittaneet nuoria naisia jännämiehistä, nyt taas näyttää olevan niin että ne äiditkin kuolaa jänniä ja kohta ei ole ketään varoittamassa, jännät köyrii sekä äitejä että tyttäriä.
Laura Voutilainen - Miks ei
73
1360
Vastaukset
- 720
Isienhän noista kuuluis tyttäriään varoittaa. He miehinä tietävät mitä miesten päissä liikkuu, joten varoituskin kuulostaa tyttären korvissa uskottavalta.
Täällä vain kaikki näyttävät olevan sitä mieltä, ettei isien tarvitse kantaa vastuuta lapsistaan.- Ikis__M
Kuten täälläkin on nähty ei miesten varoituksia jänniksistä uskota, samoin varmaan käy isille että tyttäret heti tyrmäävät jos isä koettaa sanoa ettei kaulatatuoitu p..ka ole välttämättä paras kumppani. Naiset mieuummin komppaavat toisiaan niin toisen naisen varoitus voitaisiin huomioidakin mutta jos äitikin on jännien perään niin eihän sille sitten mitään isäraukka voi.
- 720
Ikis__M kirjoitti:
Kuten täälläkin on nähty ei miesten varoituksia jänniksistä uskota, samoin varmaan käy isille että tyttäret heti tyrmäävät jos isä koettaa sanoa ettei kaulatatuoitu p..ka ole välttämättä paras kumppani. Naiset mieuummin komppaavat toisiaan niin toisen naisen varoitus voitaisiin huomioidakin mutta jos äitikin on jännien perään niin eihän sille sitten mitään isäraukka voi.
Yrität vain puolustella isien piittaamattomuutta.
Jos isä oikeasti osoittaa välittämistä tytärtään kohtaan, tytär kyllä kuuntelee hänen sanojaan, ja ne menevät paremmin perille kuin äidin sanat.
Tietysti jos isällä on sama asenne kuin palstalaisilla: "naiset ovat vihollisia", niin eihän hänen sanansa silloin uskottavia ole. Eikä hän tietenkään edes välitä tyttärestään. - ryppis
Ei nykyään ole perheissä mitään isiä.
- Mietippäuudestaan
720 kirjoitti:
Yrität vain puolustella isien piittaamattomuutta.
Jos isä oikeasti osoittaa välittämistä tytärtään kohtaan, tytär kyllä kuuntelee hänen sanojaan, ja ne menevät paremmin perille kuin äidin sanat.
Tietysti jos isällä on sama asenne kuin palstalaisilla: "naiset ovat vihollisia", niin eihän hänen sanansa silloin uskottavia ole. Eikä hän tietenkään edes välitä tyttärestään.Et kyllä ymmärrä tyttäriä ollenkaan
- 720
Mietippäuudestaan kirjoitti:
Et kyllä ymmärrä tyttäriä ollenkaan
Miksen ymmärtäisi, kun olen itsekin tytär?
- palstailija
Musta tää kertoo enemmän pleijeristä kuin jännämiehestä. Eikä naiset halua niitä vältellä, vaikka muuta puhuisivat. Jos on perhosia vatsan pohjalla, niin hitto miks ei. "Mä en todellakaan tullut ketään täältä etsimään" :)
Näinhän minäkin ymmärsin, että enemmän näistä mekkosankareista lauletaan, kuin jännämiehistä. :)
- atännä
Tuossa saa varmaankin ihan just sitä mitä tilaakin, hyvää seksiä :)
- Ikis__M
Lapsetkin on varmaan ihan innoissaan äiskän vaihtuvista seksipettereistä uusina isäehdokkaina :)
- HerraPorkkana
Lojaalina valkoritarina ja naisten mielistelijänä komppaan ;)
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
Lapsetkin on varmaan ihan innoissaan äiskän vaihtuvista seksipettereistä uusina isäehdokkaina :)
En tiedä miten sinä olet lastesi seurassa harrastanut seksiä ja aika jännä ajatus sekin, että seksiseuralaiset viedään sukulaisten eteen muutenkaan. Jos jätetään lapset ja muut sukulaiset tuon seksin ulkopuolelle, niin kuin mun mielestäni pitäisi, niin hyvä seksi kahden aikuisen välillä on pelkästään positiivinen asia.
Alan pikku hiljaa ymmärtämään, mikä sua siinä seksissä noin yleensäkin niin kamalasti kauhistuttaa. :) - Ikis__M
atännä kirjoitti:
En tiedä miten sinä olet lastesi seurassa harrastanut seksiä ja aika jännä ajatus sekin, että seksiseuralaiset viedään sukulaisten eteen muutenkaan. Jos jätetään lapset ja muut sukulaiset tuon seksin ulkopuolelle, niin kuin mun mielestäni pitäisi, niin hyvä seksi kahden aikuisen välillä on pelkästään positiivinen asia.
Alan pikku hiljaa ymmärtämään, mikä sua siinä seksissä noin yleensäkin niin kamalasti kauhistuttaa. :)Ei ole lapsia mutta "Hitto miks ei?" naisilla niitä yleensä on ja eiköhän ne niitä vie jos ei satu olemaan isällä hoitoviikko tai jos "oikee isä" on jännä jolla ei niitä hoitoviikkoja ole.
Miksi pitäisi kauhistuttaa, silloin harvoin kun seksiä harrastan minuahan poikkeuksetta kuvataan "ihanaksi rakastajaksi" vaikken harrastakaan eriasteisia pervoiluja tai ehkä se johtuu juurikin siitä pervoilun puutteesta :) - atännä
Ikis__M kirjoitti:
Ei ole lapsia mutta "Hitto miks ei?" naisilla niitä yleensä on ja eiköhän ne niitä vie jos ei satu olemaan isällä hoitoviikko tai jos "oikee isä" on jännä jolla ei niitä hoitoviikkoja ole.
Miksi pitäisi kauhistuttaa, silloin harvoin kun seksiä harrastan minuahan poikkeuksetta kuvataan "ihanaksi rakastajaksi" vaikken harrastakaan eriasteisia pervoiluja tai ehkä se johtuu juurikin siitä pervoilun puutteesta :)Aikuisilla ihmisillä nyt vaan yleesä on lapsia. Ei se seksuaalisuus siitä mihinkään katoa. Eikä sun tarvitse vahtia kenenkään sänkytouhuja, vaikka sulla itselläsi niitä vahtijoita oliskin.
Kuka sua kehuu, niistä kaikista jotka sun seksielämääsi on katselemassa? - Ikis__M
atännä kirjoitti:
Aikuisilla ihmisillä nyt vaan yleesä on lapsia. Ei se seksuaalisuus siitä mihinkään katoa. Eikä sun tarvitse vahtia kenenkään sänkytouhuja, vaikka sulla itselläsi niitä vahtijoita oliskin.
Kuka sua kehuu, niistä kaikista jotka sun seksielämääsi on katselemassa?Eihän sullakaan käsittääkseni ole, eikä mulla. ei tietenkään tarvitse mutta jos on jo lapsia eikä silloin pitäisi tyytyä kilttiin aisuriin ja unohtaa pleijerit? Se olisi lapsille hyödyksi.
Tietenkin ne naiset jotka pääsee minun kanssa samaan punkkaan, se on varmaan jotenkin järisyttävää kohdata kiltti & kunnollinen, empaattinen ja välittävä mies jonka kanssa on hyvä olla. Kun saa harvinaista herkkua jota ei anneta kaikille on siinä varmaan myös voitonriemua mukana kun onnistuu siinä missä useimmat eivät onnistu. - atännä
Ikis__M kirjoitti:
Eihän sullakaan käsittääkseni ole, eikä mulla. ei tietenkään tarvitse mutta jos on jo lapsia eikä silloin pitäisi tyytyä kilttiin aisuriin ja unohtaa pleijerit? Se olisi lapsille hyödyksi.
Tietenkin ne naiset jotka pääsee minun kanssa samaan punkkaan, se on varmaan jotenkin järisyttävää kohdata kiltti & kunnollinen, empaattinen ja välittävä mies jonka kanssa on hyvä olla. Kun saa harvinaista herkkua jota ei anneta kaikille on siinä varmaan myös voitonriemua mukana kun onnistuu siinä missä useimmat eivät onnistu.Siis edelleenkin, aikuisten seksielämä ei kuulu lapsille.
Sinähän olet piilomulkku. Käytät naisia hetken, ja kun uutuudenviehätys laskee (potenssi), laitat ne nopeasti kiertoon ennen kuin ne ehtivät jättää sut. Sussa ei ole mitään kilttiä eikä kunnollista.
Arvasin, se kehuja on sun äitis. - Ikis__M
atännä kirjoitti:
Siis edelleenkin, aikuisten seksielämä ei kuulu lapsille.
Sinähän olet piilomulkku. Käytät naisia hetken, ja kun uutuudenviehätys laskee (potenssi), laitat ne nopeasti kiertoon ennen kuin ne ehtivät jättää sut. Sussa ei ole mitään kilttiä eikä kunnollista.
Arvasin, se kehuja on sun äitis.Ei kuulukaan mutta nykyajan vauhdikkaat sinkkuäidit tuo sen osaksi lasten elämää :(
Äitis oli piilomulkku kun sinua teki. Minä en ole se joka tekee aloitteen enkä käytä vaan annan arvokkaan hetken. Ennen sitä hetkeä olen kertonut etten ole sitoutumassa mitenkään kun minusta on kiltimpää antaa tietää se etukäteen kuin takakäteen että siinä sinulle mulkkua. - ryppis
atännä kirjoitti:
Siis edelleenkin, aikuisten seksielämä ei kuulu lapsille.
Arvasin, se kehuja on sun äitis.Jos nainen käyttää miestä seksiin, hän saa mitä tilaa eli seksiä. Jos mies tekee samaa, hän on mulkku.
- atännä
ryppis kirjoitti:
Jos nainen käyttää miestä seksiin, hän saa mitä tilaa eli seksiä. Jos mies tekee samaa, hän on mulkku.
Ei sentään. Jos valehtelee ja antaa ymmärtää jotain muuta, kumpikin sukupuoli on silloin mulkero.
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
Ei kuulukaan mutta nykyajan vauhdikkaat sinkkuäidit tuo sen osaksi lasten elämää :(
Äitis oli piilomulkku kun sinua teki. Minä en ole se joka tekee aloitteen enkä käytä vaan annan arvokkaan hetken. Ennen sitä hetkeä olen kertonut etten ole sitoutumassa mitenkään kun minusta on kiltimpää antaa tietää se etukäteen kuin takakäteen että siinä sinulle mulkkua.Sulla muuttuu noi tarinat sen mukaan, miten ne sattuu silloiseen ketjuun ja asiaan sopimaan.
Tuolla aikaisemmin kerroit lopettavasi suhteen, kun susta alkaa tuntumaan ettei nainen ehkä olekaan tyytyväinen suhun.
Paheksut jatkuvasti pelkän seksin harrastajia, tässäkin ketjussa, vaan nyt kehutkin itse hakevasi vain seksiä. Oletko siis itse kuitenkin sellainen halveksimasi lutka ja huora, vai mistä nyt kysymys?
Hoplaa, Ikis! :) - Ikis__M
atännä kirjoitti:
Sulla muuttuu noi tarinat sen mukaan, miten ne sattuu silloiseen ketjuun ja asiaan sopimaan.
Tuolla aikaisemmin kerroit lopettavasi suhteen, kun susta alkaa tuntumaan ettei nainen ehkä olekaan tyytyväinen suhun.
Paheksut jatkuvasti pelkän seksin harrastajia, tässäkin ketjussa, vaan nyt kehutkin itse hakevasi vain seksiä. Oletko siis itse kuitenkin sellainen halveksimasi lutka ja huora, vai mistä nyt kysymys?
Hoplaa, Ikis! :)Miten niin muuttuu?
Missä muka niin kerron? Olet varmaan ymmärtänyt jotain väärin kun yleensä en edes aloita suhdetta tai sitten jos niin on vahingossa päässyt tapahtumaan ("se vain tapahtui :o) niin joskus se on loppunut siksi etten ole halunnut sitoa sitä ihmistä niin että hän voi esim. opiskeluissaan tehdä itselleen parhaiten sopivat ratkaisut minusta välittämättä, ei niinkään siksi että minuun henkilönä joutuisi pettymään. Kieltämättä tuo epäitsekkyys jälkeenpäin on joskus harmittanut.
Paheksun pelkän seksin harrastajia siksi kun he hakee sitä liian innokkaasti toisten tunteista välittämättä. Itse hakisin muutakin mutta jos sitä muuta juuri sellaisena kuin haluan ei ole saatavilla joskus (aika harvoin kuitenkin) sitä vastaa houkutuksiin ja asiat vain tapahtuu, ne tilanteet pitää sitten yrittää hoitaa parhaalla mahdollisella tavalla ketään loukkaamatta ja vahingoittamatta. - atännä
Ikis__M kirjoitti:
Miten niin muuttuu?
Missä muka niin kerron? Olet varmaan ymmärtänyt jotain väärin kun yleensä en edes aloita suhdetta tai sitten jos niin on vahingossa päässyt tapahtumaan ("se vain tapahtui :o) niin joskus se on loppunut siksi etten ole halunnut sitoa sitä ihmistä niin että hän voi esim. opiskeluissaan tehdä itselleen parhaiten sopivat ratkaisut minusta välittämättä, ei niinkään siksi että minuun henkilönä joutuisi pettymään. Kieltämättä tuo epäitsekkyys jälkeenpäin on joskus harmittanut.
Paheksun pelkän seksin harrastajia siksi kun he hakee sitä liian innokkaasti toisten tunteista välittämättä. Itse hakisin muutakin mutta jos sitä muuta juuri sellaisena kuin haluan ei ole saatavilla joskus (aika harvoin kuitenkin) sitä vastaa houkutuksiin ja asiat vain tapahtuu, ne tilanteet pitää sitten yrittää hoitaa parhaalla mahdollisella tavalla ketään loukkaamatta ja vahingoittamatta."...asiat vain tapahtuu.."
Kuulehan Ikis, sinä olet kirjoitellut itsesi nyt ihan pussiin :) - Ikis__M
atännä kirjoitti:
"...asiat vain tapahtuu.."
Kuulehan Ikis, sinä olet kirjoitellut itsesi nyt ihan pussiin :)Arvasin että tartut tuohon :D Niin ne joskus tapahtuu varsinkin jos on alkoholin vaikutuksen alaisena eikä kaikki suojamuurit ole pystytettynä mutta tulee muistaa että koska olen mies minulle sitä tapahtuu äärimmäisen harvoin toisin kuin naisille joilla kyllä pitäisi olla jo vastustuskykyä kehitettynä pleijereiden suhteen. Itseni näkisin mieluumminkin uhrina, vähän kuin pieni ja viaton kauris joka joutuu rekan valoihin eikä siinä hetkessä sokaistuneena osaa loikata sivuun vaikka ehkä pitäisi :)
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
Arvasin että tartut tuohon :D Niin ne joskus tapahtuu varsinkin jos on alkoholin vaikutuksen alaisena eikä kaikki suojamuurit ole pystytettynä mutta tulee muistaa että koska olen mies minulle sitä tapahtuu äärimmäisen harvoin toisin kuin naisille joilla kyllä pitäisi olla jo vastustuskykyä kehitettynä pleijereiden suhteen. Itseni näkisin mieluumminkin uhrina, vähän kuin pieni ja viaton kauris joka joutuu rekan valoihin eikä siinä hetkessä sokaistuneena osaa loikata sivuun vaikka ehkä pitäisi :)
Vai maistuu sitä kiltille ja kunnolliselle vielä alkoholikin siinä määrin, että lähtee käytös lapasesta.
Voi Ikis :) - Ikis__M
atännä kirjoitti:
Vai maistuu sitä kiltille ja kunnolliselle vielä alkoholikin siinä määrin, että lähtee käytös lapasesta.
Voi Ikis :)Ei käytös muuten lähde lapasesta, siis jännämiestavalla impulsiivisesti vaan olen kyllä aikalailla samanlainen kuin selvinkinpäin mutta kieltämättä siinä voi hieman kontrolli pettää jos tullaan oikealla hetkellä lähelle ja varsinkin jos siihen liittyy ikäänkuin kilpailutilannetta muiden miesten taholta niin on vähän pakko ehkä sitten pelastaa neito pulasta ettei joudu niiden muiden uhriksi, ne kuin ei välttämättä ole yhtä herrasmiehiä kuin allekirjoittanut...niin ja sitten ne asiat saattaa vain tapahtua ihan kun vain hyvää hyvyyttään yrittää suojella pahoilta miehiltä ihan niin kuin täällä palstallakin me kiltit & kunnolliset yritetään tehdä, meissä kun on niin valtava hoivavietti ja suojelunhalu teitä naisia kohtaan :)
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
Ei käytös muuten lähde lapasesta, siis jännämiestavalla impulsiivisesti vaan olen kyllä aikalailla samanlainen kuin selvinkinpäin mutta kieltämättä siinä voi hieman kontrolli pettää jos tullaan oikealla hetkellä lähelle ja varsinkin jos siihen liittyy ikäänkuin kilpailutilannetta muiden miesten taholta niin on vähän pakko ehkä sitten pelastaa neito pulasta ettei joudu niiden muiden uhriksi, ne kuin ei välttämättä ole yhtä herrasmiehiä kuin allekirjoittanut...niin ja sitten ne asiat saattaa vain tapahtua ihan kun vain hyvää hyvyyttään yrittää suojella pahoilta miehiltä ihan niin kuin täällä palstallakin me kiltit & kunnolliset yritetään tehdä, meissä kun on niin valtava hoivavietti ja suojelunhalu teitä naisia kohtaan :)
Juu-u..
Harrastat siis seksiä ihan satunnaisesti, ja silloinkin vain vahingossa ja tolkuttomassa humalassa. :) - Ikis__M
atännä kirjoitti:
Juu-u..
Harrastat siis seksiä ihan satunnaisesti, ja silloinkin vain vahingossa ja tolkuttomassa humalassa. :)Todella satunnaisesti ja harvoin, ensikontakti usein, liki aina vahingossa muttei sentään tolkuttomassa humalassa (semmoisessa olen tuskin koskaan, en muista millon viimeksi) ja sittenhän sitä joutuu harrastamaan ilman humalaakin kun naiset innoissaan haluaa aina uusintoja ja kiltin & kunnollisen miehen on vaikea kieltäytyä vaikka muka jo oli jo heti lähdössä selvää ettei tässä nyt mitään seurustelemaan olla alkamassa.
- ikis.on.panomies
ikis_m onkin jännämies naisten hyväksikäyttäjä oikea panomies ytmien ytmi ja naisia piisaa eikä edes etsi suhdetta ja vaikka löytyiskin niin muut naiset vie voiton
- Pihtarikurppa
ikis.on.panomies kirjoitti:
ikis_m onkin jännämies naisten hyväksikäyttäjä oikea panomies ytmien ytmi ja naisia piisaa eikä edes etsi suhdetta ja vaikka löytyiskin niin muut naiset vie voiton
Kyllä! Ikis on siis ihan peruspertti, kännää ja panee naisia ja sitten sen päälle haukkuu nuo panemansa naiset huoriksi ja lutkiksi. Täällä se esiintyy ätminä, vaikka oikeasti on se vihattu jännämies, hyväksikäyttäjä ja sitoutumiskammoinen luuseri. :-D
Enemmin tai myöhemmin jokainen trolli puhuu itsensä pussiin. Ikiksen juttuilta meni juuri se viimeinenkin uskottavuus. Keski-ikäinen huoripukki, ei mitään sen kummempaa. - Ikis__M
Pihtarikurppa kirjoitti:
Kyllä! Ikis on siis ihan peruspertti, kännää ja panee naisia ja sitten sen päälle haukkuu nuo panemansa naiset huoriksi ja lutkiksi. Täällä se esiintyy ätminä, vaikka oikeasti on se vihattu jännämies, hyväksikäyttäjä ja sitoutumiskammoinen luuseri. :-D
Enemmin tai myöhemmin jokainen trolli puhuu itsensä pussiin. Ikiksen juttuilta meni juuri se viimeinenkin uskottavuus. Keski-ikäinen huoripukki, ei mitään sen kummempaa."Kyllä! Ikis on siis ihan peruspertti, kännää ja panee naisia ja sitten sen päälle haukkuu nuo panemansa naiset huoriksi ja lutkiksi. Täällä se esiintyy ätminä, vaikka oikeasti on se vihattu jännämies, hyväksikäyttäjä ja sitoutumiskammoinen luuseri. :-D"
Tiedät itsekin ettei tuo ole totta. En koskaan ole haukkunut eikä ole syytä haukkua niitä joihin olen sortunut, sen verran kuitenkin kontrolli pelaa kännissäkin enkä ole jännämies tai hyväksikäyttäjä mutta joo, sitoutumiskammoinen varmaankin josaain määrin olen mutta senhän olen täällä aina myöntänytkin. - naisilla.ei.kivaa
Pihtarikurppa kirjoitti:
Enemmin tai myöhemmin jokainen trolli puhuu itsensä pussiin. Ikiksen juttuilta meni juuri se viimeinenkin uskottavuus. Keski-ikäinen huoripukki, ei mitään sen kummempaa.nyt olen kanssasi samaa mieltä ei ollut kovin kivaa luettavaa käyttää naisia hyväkseen ja haukkuu käyttämiään naisia reijiksi siinä tyypillinen tinderimies pohjasakkaa
- Ikis__M
naisilla.ei.kivaa kirjoitti:
nyt olen kanssasi samaa mieltä ei ollut kovin kivaa luettavaa käyttää naisia hyväkseen ja haukkuu käyttämiään naisia reijiksi siinä tyypillinen tinderimies pohjasakkaa
a) ei käytä hyväkseen, joskus joutuu uhriksi
b) ei hauku naisia joiden kanssa ollut kontakstissa
c) ei ole tinderimies, ei ole ollut eikä tule olemaan - ryppis
Hyvä että tuli nyt selville tämä etten Ikis onkin naisia haukkuva ja hyväksikäyttävä jännämies. En olisi uskonut!
- baari.jännä
ei baareista kunnon miehiä ja naisia löydä tämmösiä ikis_m miehiä kyllä löytyy jotka juo ja eikä arvosta kunnioita pidä ihmisenä naisena naista vaan pitää pilkkanaan reikänä ja hyväksikäyttää naisia ja unelmana löytää kunnon nainen jonka voi pettää käyttää hyväkseen kerran reikänä leikkiä naisen rakkaudella tunteilla kuvottavaa erittäin kuvottavaa en miehenä ymmärrä lainkaan naiset älkää menkö baareihin ei sieltä kunnon miestä löydy
ryppis kirjoitti:
Hyvä että tuli nyt selville tämä etten Ikis onkin naisia haukkuva ja hyväksikäyttävä jännämies. En olisi uskonut!
Pitäisi määritellä tuo hyväksikäyttäminen. Onko se sitä kun potentiaalinen aviomies [sivupersoonaäänellä] (AISURI) harrastaa naisen kanssa seksiä ilman sitoutumista? Jos taas naisen tarkoitus on harrastaa seksiä ilman sitoutumista (JÄNNÄ)miehen kanssa, niin sehän on vaan ok.
- Ikis__M
scrg kirjoitti:
Pitäisi määritellä tuo hyväksikäyttäminen. Onko se sitä kun potentiaalinen aviomies [sivupersoonaäänellä] (AISURI) harrastaa naisen kanssa seksiä ilman sitoutumista? Jos taas naisen tarkoitus on harrastaa seksiä ilman sitoutumista (JÄNNÄ)miehen kanssa, niin sehän on vaan ok.
Täällähän tuntuu olevan kaikki aina ok mitä naiset tekee vaikuttimista ja vahingoittumissista riippumatta mutta jos kiltti & kunnollinen mies jotain tekee (tai jättää tekemättä) on se aina osoitus ultimaattisesta pahuudesta :D
Ikis__M kirjoitti:
Täällähän tuntuu olevan kaikki aina ok mitä naiset tekee vaikuttimista ja vahingoittumissista riippumatta mutta jos kiltti & kunnollinen mies jotain tekee (tai jättää tekemättä) on se aina osoitus ultimaattisesta pahuudesta :D
Joo, mutta en mä siis tarkoittanut että naiset hyväksikäyttäisi miehiä kenenkään näkökulmasta, vaan kysymys on miesten roolituksesta:
- on ne, jotka ei edes voi hyväksikäyttää, koska niiltä ei koskaan kovin paljon odotetakaan, korkeintaan hauskanpitoa
- ja sitten on ne, joiden pitäisi kaikissa asioissa olla "parempia" ja odotukset on aina korkeammalla ja jos ne ei sitten suostukaan heille annettuun rooliin, ne onkin hyväksikäyttäjiä- Pihtarikurppa
Ikis__M kirjoitti:
a) ei käytä hyväkseen, joskus joutuu uhriksi
b) ei hauku naisia joiden kanssa ollut kontakstissa
c) ei ole tinderimies, ei ole ollut eikä tule olemaanÄlä jauha paskaa. Sinähän olet ihan perinteinen pelimies eikä tuo sun uhriutuminen kuulosta muuta kuin naurettavalta. Pildeä haet aivan tarkoituksella ja sitten kun iskee se morkkis, niin syytät naisia.
En ole huomannut, että edes yrittäisit saavana jännämiehenä auttaa näitä oikeasti saamattomia ressukoita naisten pokaamisessa. Sen sijaan kaadat palstalle naisvihaa ja tarkoituksella ruokit ätmien saamattomuutta korostamalla naisten pahuutta. Varmistat sillä, että saamattomat miehet pysyvät edelleen saamattomina eivätkä tule sun reviirille sotkemaan. - Ikis__M
scrg kirjoitti:
Joo, mutta en mä siis tarkoittanut että naiset hyväksikäyttäisi miehiä kenenkään näkökulmasta, vaan kysymys on miesten roolituksesta:
- on ne, jotka ei edes voi hyväksikäyttää, koska niiltä ei koskaan kovin paljon odotetakaan, korkeintaan hauskanpitoa
- ja sitten on ne, joiden pitäisi kaikissa asioissa olla "parempia" ja odotukset on aina korkeammalla ja jos ne ei sitten suostukaan heille annettuun rooliin, ne onkin hyväksikäyttäjiäNiin ja sitten on se haasteellisin osuus eli se jossa ei halua olla hyvöksikäyttäjä eikä myöskään hyväksikäytetty, nuo molemmat olisi monella tapaa helpompia kun ei tarvitse tasapainoilla ohuella nuoralla siinä välissä kumpaankaan suuntaan kallistumatta.
- Ikis__M
Pihtarikurppa kirjoitti:
Älä jauha paskaa. Sinähän olet ihan perinteinen pelimies eikä tuo sun uhriutuminen kuulosta muuta kuin naurettavalta. Pildeä haet aivan tarkoituksella ja sitten kun iskee se morkkis, niin syytät naisia.
En ole huomannut, että edes yrittäisit saavana jännämiehenä auttaa näitä oikeasti saamattomia ressukoita naisten pokaamisessa. Sen sijaan kaadat palstalle naisvihaa ja tarkoituksella ruokit ätmien saamattomuutta korostamalla naisten pahuutta. Varmistat sillä, että saamattomat miehet pysyvät edelleen saamattomina eivätkä tule sun reviirille sotkemaan.En todellakaan hae ja ehkä juuri siksi joskus ne asiat "vain tapahtuu" kun erottuu toisinaan massasta ehkä jopa edukseen. Enkä edelleenkään ole saava jännäpelimies, kyllä ne saa ihan eri tahtiin osin varmaan yrityksensä vuoksi, minähän saan hyvin harvoin, liki aina "vahingossa" eikä mulla ole mitään reviireitä.
Ikis__M kirjoitti:
Niin ja sitten on se haasteellisin osuus eli se jossa ei halua olla hyvöksikäyttäjä eikä myöskään hyväksikäytetty, nuo molemmat olisi monella tapaa helpompia kun ei tarvitse tasapainoilla ohuella nuoralla siinä välissä kumpaankaan suuntaan kallistumatta.
Edelleen kiinnostaisi mitä tarkoittaa hyväksikäyttäjä ja hyväksikäytetty, jos puhutaan aikuisista ihmisistä. Onko kysymys seksistä tilanteessa, jossa vain toisella osapuolella on odotuksia jostain muustakin vai mistä on kysymys?
- Pihtarikurppa
Ikis__M kirjoitti:
En todellakaan hae ja ehkä juuri siksi joskus ne asiat "vain tapahtuu" kun erottuu toisinaan massasta ehkä jopa edukseen. Enkä edelleenkään ole saava jännäpelimies, kyllä ne saa ihan eri tahtiin osin varmaan yrityksensä vuoksi, minähän saan hyvin harvoin, liki aina "vahingossa" eikä mulla ole mitään reviireitä.
Siinähän selittelet. Uskottavuus meni jo. Teikäläisiä mahtuu tusinaan kolmetoista eikä yhdenkään teennäiset, itsesääliä tihkuvat "se vain tapahtui" -selitykset mene enää läpi. Sun taktiikka on taitaa siis olla säälipillun vonkaaminen, jollain joku muu. Lopputulos on ihan sama kummallakin.
- pelimiehen.leikki
Pihtarikurppa kirjoitti:
Älä jauha paskaa. Sinähän olet ihan perinteinen pelimies eikä tuo sun uhriutuminen kuulosta muuta kuin naurettavalta. Pildeä haet aivan tarkoituksella ja sitten kun iskee se morkkis, niin syytät naisia.
En ole huomannut, että edes yrittäisit saavana jännämiehenä auttaa näitä oikeasti saamattomia ressukoita naisten pokaamisessa. Sen sijaan kaadat palstalle naisvihaa ja tarkoituksella ruokit ätmien saamattomuutta korostamalla naisten pahuutta. Varmistat sillä, että saamattomat miehet pysyvät edelleen saamattomina eivätkä tule sun reviirille sotkemaan.oikeassa olet ns uhrautuminen eli ns uhrina olo on pelimies kikka joka vetoaa joihinkin naisiin että pääsis pöksyihin no baarissa ei pelimies kovin kauan jaksa kun näkee ettei nainen mene halpaan vaan siirtyy etsimään uutta uhria niin todella ikävä ja kuvottava pelimies joka käyttää naista pahimmalla tavalla hyväkseen pettää naisen täydellisesti eli pelimies on uhri häntä muka kaikki käyttää hyväkseen mutta ketä lankeaa pelimiehen käytettäväksi niin saa tuntea täydellisen pettämisen
- tosi.törkee
pelimiehen.leikki kirjoitti:
oikeassa olet ns uhrautuminen eli ns uhrina olo on pelimies kikka joka vetoaa joihinkin naisiin että pääsis pöksyihin no baarissa ei pelimies kovin kauan jaksa kun näkee ettei nainen mene halpaan vaan siirtyy etsimään uutta uhria niin todella ikävä ja kuvottava pelimies joka käyttää naista pahimmalla tavalla hyväkseen pettää naisen täydellisesti eli pelimies on uhri häntä muka kaikki käyttää hyväkseen mutta ketä lankeaa pelimiehen käytettäväksi niin saa tuntea täydellisen pettämisen
niin ja osaa sen hyvin ns kaikki vain tapahtuu pistää kaiken naisen syyksi eli saa kaiken tuntemaan että nainen on syyllinen kaikkeen ja jopa nainen pakotti hänet seksiin jopa raiskasi hänet hän on uhri ja nainen käyttää häntä hyväkseen miksi baarinaiset lankeatte tämmösiin miehiin eikö siellä ole edes miehiä vaan näitä pelimiehiäkö siellä on eikä kaikki pelimiehetkään tee tuollaista pistää kaikki naisten syyksi ja hän on uhri ja taas joku nainen uskoo sen ja on taas yksi hyväksikäytetty lisää ja jättää naiselle pahoja henkisiä ongelmia saaden naisen uskomaan että hän on syyllinen kaikkeen
- Ikis__M
Pihtarikurppa kirjoitti:
Siinähän selittelet. Uskottavuus meni jo. Teikäläisiä mahtuu tusinaan kolmetoista eikä yhdenkään teennäiset, itsesääliä tihkuvat "se vain tapahtui" -selitykset mene enää läpi. Sun taktiikka on taitaa siis olla säälipillun vonkaaminen, jollain joku muu. Lopputulos on ihan sama kummallakin.
"Sun taktiikka on taitaa siis olla säälipillun vonkaaminen, jollain joku muu. Lopputulos on ihan sama kummallakin."
juurihan sanoin etten vonkaa, miten vaikeaa se on tajuta? Minun taktiikka on olla tyynen välinpitämätön jos sitä nyt voi taktiikaksi sanoa. - Ikis__M
scrg kirjoitti:
Edelleen kiinnostaisi mitä tarkoittaa hyväksikäyttäjä ja hyväksikäytetty, jos puhutaan aikuisista ihmisistä. Onko kysymys seksistä tilanteessa, jossa vain toisella osapuolella on odotuksia jostain muustakin vai mistä on kysymys?
Joo, siis helpostihan ne tilanteet on semmoisia että toisella saattaa olla odotuksia ja toiveita enemmästä kuin yhden illan jutusta, minä ainakin törmään semmoisiin tapauksiin ja niissä on sitten omat ongelmansa jos itse ei ole niin hirveän innoissaan hakemassa enempää tai siis oikeastaan yhtään mitään.
tosi.törkee kirjoitti:
niin ja osaa sen hyvin ns kaikki vain tapahtuu pistää kaiken naisen syyksi eli saa kaiken tuntemaan että nainen on syyllinen kaikkeen ja jopa nainen pakotti hänet seksiin jopa raiskasi hänet hän on uhri ja nainen käyttää häntä hyväkseen miksi baarinaiset lankeatte tämmösiin miehiin eikö siellä ole edes miehiä vaan näitä pelimiehiäkö siellä on eikä kaikki pelimiehetkään tee tuollaista pistää kaikki naisten syyksi ja hän on uhri ja taas joku nainen uskoo sen ja on taas yksi hyväksikäytetty lisää ja jättää naiselle pahoja henkisiä ongelmia saaden naisen uskomaan että hän on syyllinen kaikkeen
Säkin siinä puhut uhreista. Mitä uhreja ne on? Aikuiset ihmiset.
- Ikis__M
tosi.törkee kirjoitti:
Pysyhän nyt jännämies pöksyissäs :D Hauskaahan tuo nillitys kieltämättä kyllä on, nauran täällä ihan simona :D
- aina.näitä.naisia
aloittaja on just se mistä laulussa äiti varoittaa eli siitä ei hyvää seuraa mutta kuka ei usko niin hetkenpäästä itkee ja miettii koko loppuelämän miksi en uskonut äitiä se pilasi elämäni naiseuteni ihmisyyteni se pilaa kaiken
- 1650
Ikis__M kirjoitti:
"Kyllä! Ikis on siis ihan peruspertti, kännää ja panee naisia ja sitten sen päälle haukkuu nuo panemansa naiset huoriksi ja lutkiksi. Täällä se esiintyy ätminä, vaikka oikeasti on se vihattu jännämies, hyväksikäyttäjä ja sitoutumiskammoinen luuseri. :-D"
Tiedät itsekin ettei tuo ole totta. En koskaan ole haukkunut eikä ole syytä haukkua niitä joihin olen sortunut, sen verran kuitenkin kontrolli pelaa kännissäkin enkä ole jännämies tai hyväksikäyttäjä mutta joo, sitoutumiskammoinen varmaankin josaain määrin olen mutta senhän olen täällä aina myöntänytkin.Kiimakullinsa vietävissä oleva elukka!
- 710
Ikis__M kirjoitti:
Olisi vaan fiksua olla haukkumatta muita ihmisiä niistä samoista teoista mitä itse harrastaa. Olet kaksinaamainen oksetus. Et muuta.
Ne, jotka käyttäytyvät tuolla tavoin, mutta suovat sen saman käytöksen kanssaihmisilleen, heitä horittelematta, ovat sata kertaa kunnioitettavampia yksilöitä kuin sinä. - Ikis__M
710 kirjoitti:
Olisi vaan fiksua olla haukkumatta muita ihmisiä niistä samoista teoista mitä itse harrastaa. Olet kaksinaamainen oksetus. Et muuta.
Ne, jotka käyttäytyvät tuolla tavoin, mutta suovat sen saman käytöksen kanssaihmisilleen, heitä horittelematta, ovat sata kertaa kunnioitettavampia yksilöitä kuin sinä.Jos kaikki naiset jakaisivat itseään samalla intensiteetillä ja innolla kuin minä niin ongelmaa ei olisi edes olemasssa eli kyllä sinä edelleeenkin olet meitä verrattaessa se oksetus :D
Ikis__M kirjoitti:
Joo, siis helpostihan ne tilanteet on semmoisia että toisella saattaa olla odotuksia ja toiveita enemmästä kuin yhden illan jutusta, minä ainakin törmään semmoisiin tapauksiin ja niissä on sitten omat ongelmansa jos itse ei ole niin hirveän innoissaan hakemassa enempää tai siis oikeastaan yhtään mitään.
Vähän periaatteessa häiritsee se ajatus että nainen nähdään helpommin uhrina ja hyväksikäytettynä ja mies hyväksikäyttäjänä ja silti poliittisesti korrektisti pitäisi samaan aikaan uskoa sukupuolten väliseen tasa-arvoon.
Mulla on varmaan hyvä suojakerroin tai jotain, mutta en mä ole törmännyt naisiin jotka olisi väkisin tai edes aloitteellisesti tulleet yhdeksi yöksi. Paitsi kerran, mutta silloinkin mä olin se joka ei halunnut seksiä, koska nainen oli sekä vähän sekaisin että kännissä.- itse.samanlainen
710 kirjoitti:
Ne, jotka käyttäytyvät tuolla tavoin, mutta suovat sen saman käytöksen kanssaihmisilleen, heitä horittelematta, ovat sata kertaa kunnioitettavampia yksilöitä kuin sinä.tuo on totta minunkin kunniotukseni saa ja arvostan kunnon ihmisiä eli jotka ei petä tai on yhden kumppanin ihmisiä se on kaunista mutta joka kukasta kukkaan hyppiät ei saa kunnioitustani ja se on rumaa ja ikävää enkä voi ymmärtää miten voi pettää toista tai vaihtaa seksikumppaneita nauttien siitä koska itse rakastun jos seksiä haluan ja jään naisen luokse ja jos nainen ei halua että jään niin silloin häivyn ikuisesti itse en saa mitään en yhtään mitään yhden yön jutuista eikä edes huvita lähteä joka päivä saalistamaan uutta panoa kun vain löytäiskin sen neiti oikean ja sen kanssa viettää normaalia arkea kotia elämää siihen minut on tehty
- 710
Ikis__M kirjoitti:
Jos kaikki naiset jakaisivat itseään samalla intensiteetillä ja innolla kuin minä niin ongelmaa ei olisi edes olemasssa eli kyllä sinä edelleeenkin olet meitä verrattaessa se oksetus :D
Väärin oletettu. Sinä meistä se oksetus olet, kaksinaismoralisti.
- miten.voi.olla.tyhmä
Ikis__M kirjoitti:
Jos kaikki naiset jakaisivat itseään samalla intensiteetillä ja innolla kuin minä niin ongelmaa ei olisi edes olemasssa eli kyllä sinä edelleeenkin olet meitä verrattaessa se oksetus :D
Kyllä se sinä se oksetus olet, kiimakullinsa vietävä naisia huoritteleva kaksinaismoralisti.
- t.kiltti.ja.kunnollinen
Ikis__M kirjoitti:
Hyi hyi mikä naisia hyväksi käyttävä elukka. Ei muuten, ihan sama mitä tekee, mutta kun kaikki naiset on haukkunut panorinkeleiksi. Tuliko panon jälkeen aina niin paska olo, että piti naisia alkaa haukkua tälä palstalla?
- helmiä.sioille
Ikiksestä tuli laakista jännä panomies. Kohta alkaa lohjeta palstaltakin... :D
- panoboy
helmiä.sioille kirjoitti:
Ikis teki virheen kun satuili, eihän se todellisuudessa tietenkään mikään panomiäs ole
- ryppis
scrg kirjoitti:
Hyväksikäyttäjä = mies
Hyväksikäytetty = nainen - Ikis__M
Niin minäkin vähän veikkaan että koska naiset niin ne nyt alkaa kiinnostumaan. Onneksi en ole rekkautunut, jos olisin niin varmaan alkaisi paukkumaan kiimaviestejä viestiboksiin jos vielä juttelisi tuhmia ja silmäniskuhymiöillä vähän höystäisi palstakeskusteluja ;-)
- uiop
Tuskin lohkee
- ristiriitaista
panoboy kirjoitti:
Ikis teki virheen kun satuili, eihän se todellisuudessa tietenkään mikään panomiäs ole
Mikäs siinä täytyy panna jos panettaa, Eihän siinä mitään pahaa mutta varmaankin se tuossa oli että kun on naisia haukkunut sellaisesta mitä juuri itse tekee.
- helmiä.sioille
uiop kirjoitti:
Tuskin lohkee
Heh, kyllä sitä palstatinsaa alkaa kohta tulla ovista ja ikkunoista... :D
- jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Heh, kyllä sitä palstatinsaa alkaa kohta tulla ovista ja ikkunoista... :D
No alota sinä, mee jo pyllistään:D
- atännä
No niin. Aina kun Ikis yrittää livahtaa jonkun sanomansa alta, se peittelee sitä vielä pahemmalla :)
Jätetään tähän, muuten se joutuu kohta kirjottamaan olevansa linnakundi, istuvansa väkivaltarikoksista (sekin nainen vaan halus lisää, en voinut sille mitään, oli pakko...), olevansa velkakoukussa elareidensa vuoksi (ne kaikki suuhun tunkeneet naiset ja tolkuton humala, kondomi unohtui..).. ja mitä vielä.
Sellaisella suloisella bambilla voi olla jopa 10 000 borrelioosia kantavaa punkkia, joten sympatiat sille rekalle.
Ja me uskotaan, että kaikki ne irtopanot, joita jyystät niin tuhannen päissäsi, kehuvat kovasti sun seksitaitojasi. :)
- tietäjä-
Jos pimpsassa tuntuu jänskältä, niin miks ei, se on menoa silloin
Mä en tuossa ymmärrä miksi "äiti varottaa". Kyllähän äidin täytyy tietää millainen itse on ja miksi se sitten toivoisi tyttärelleen jotain muuta. Vähän sama juttu kuin että kaverille sopii erilaiset miehet kuin itselle?
Jopas oli taas uivelo biisi kertakaikkiaan. Mutta täytyy kai tottua ettei nykyään enää osata biisejäkään tehdä, kuin roskasta. :)
Kyllä se meillä ainakin oli enempi isä, joka persettä kinuavista pojista ja miehistä varotteli. Äiti yhtyi kuoroon, kun huomasi isän asiasta varoittelevan. Mutta ne unohti kertoa, että kaikki pojat sitä viirua loppujen lopuksi vailla on...tyyli päästä housuihin vaan on erilainen miehestä tai pojasta riippuen. :)
Että kannattaisi valita se, jonka tyyli on tulen tänne jäädäkseni jos sallit sen. Eikä semmoinen tulen vaan käymään ja sitten lähden lerssi laulaen seuraavaan kylään...
Noin muuten, ihan tavalliset miehet ihastuu vieraisiin naisiin ja käyttää alkoholia, kiukuttelee jos nainen ei anna elää kuin elo pellossa. Joten mä en oikeen tiedä minkälainen mies ei olisi tällöin jännä?- crux
Mietin sitä miksi naisten "miks ei" pätee vain seksiin? Miksi naiset eivät voisi heittäytyä syvälliseen keskusteluun, mennä vain juttelemaan mukavia, lähteä treffeille vaikka ei jalkovälissä olisikaan tuntemuksia, ihan vain koska "miks ei"...
- Pihtarikurppa
Se, että naiset ei tee noin sulle, ei tarkoita, etteikö ne tekisi sitä jollekin toiselle. Mutta hei, yleistykset kunniaan! Mäkin mietin, että miksi kaikki miehet on ympäriinsä huoraavia naistenhakkaajia ja piilopedofiileja? Voisitko kertoa?
- crux
Pihtarikurppa kirjoitti:
Se, että naiset ei tee noin sulle, ei tarkoita, etteikö ne tekisi sitä jollekin toiselle. Mutta hei, yleistykset kunniaan! Mäkin mietin, että miksi kaikki miehet on ympäriinsä huoraavia naistenhakkaajia ja piilopedofiileja? Voisitko kertoa?
Uroksilla on luontainen tarve lisääntyä mahdollisimman monen naaraan kanssa ja rippeitä siitä on vieläkin jäljellä vaikka kauas on tultu eläimistä. Testosteroni on jonkinlaisessa yhteydessä aggressiivisuuteen. Piilopedofiileihin en osaa oikein ottaa kantaa, mutta veikkaisin että mieltymys nuoriin naisiin voi mennä yli niin että viehättävinä pidetyt tytöt ovat joidenkin miesten tapauksessa kulttuuriimme nähden hieman liian nuoria ja vinksahtaneimmilla paljon pahemmin. Kelpasiko vastaus?
- Oikeassa
Hirvee biisi! Mut kertoo hyvin naisten kevytkenkäsyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244586- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521