Onko muilla kokemuksia blend merkkisistä vaatteista.
Jostain syystä meidän perheelle osuu ilmeisesti "maanantai yksilöt"... milloin repee kangas tai milloin vetoketju on entinen muutaman käyttökerran jälkeen.Tiietääkö ketään minne vois lähettää palautetta??
blendin vaatteet
8
4677
Vastaukset
- farkut
Mulla on parit farkut ja yksi farkkutakki.Ne on ainakin hyvin pitänyt värinsä ja lankansa.Et ei ole omalle kohdalle sattunut ainakaan mitään hanskaantuneita.
- joo
mulla oli blendin farkut eivät kestäneet kun 4-6kk
sitten kuluivat jo puhki vähä vaikka mistä
- jeps
sama vika kaikissa blendin tuotteissa..
yhestä talvitakista vetoketjut paskaks, toisesta
koko kylki auki ja vuoret pihalle, toiselta
puolelta tasku repes..farkuista ylin nappi lähti.
T-paitaan tuli reikä kaulukseen. - sdfsdfsd
Itse olen pari Blendin t-paitaa ostanut, ja molemmat ovat menneet pesussa pilalle (venyneet ihan muodottomaksi helmasta ja lyhentyneet senttikaupalla). Ja kyllä, osaan pestä vaatteeni ja paidat pesen aina kaikista pienimmällä lämpötilalla ja kevyimmällä ohjelmalla. En osta enää yhtäkään kyseisen merkin tuotetta.
- pojke
mulla ollu muutamat blendin housut ja ne toiminu ihan hyvin paitsi reikä tuli persiiseen mutta seki johtu siitä ku ylitin sellasta piikkiaitaa :D paremmin kestäny mitä farkut
- mkroi
Mulla on tosi paljon ollut Blendin vaatteita ja hyvin ovat kaikki kestäneet. Toki hinta on aina laadun merkki, ainaki yleensä, mutta kyllä mulla on kokemuksia että hinta-laatu-suhde on ollu hyvä blendin kohdalla.
Jos menee rikki puolen vuoden sisällä niin vie takasi kauppaan josta oot ostanut niin ne lähettää rikkimenneet blendille ja blend lähettää uuden tilalle - :D--
Just tänään HALKESI vetoketjusta se osa, joka työnnetään ylös vedettävän sisään (en osaa selittää). Takki roskiin, pitäis vaihtaa koko vetoketju enkä siihen varmaankaan ryhdy.
- ...
Ei kestä, aivan sutta ja sekundaa koko merkki, näyttää kivalta mutta ei kestä kun 2-3kk ja se oli sitten siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875