Onko muilla kokemuksia blend merkkisistä vaatteista.
Jostain syystä meidän perheelle osuu ilmeisesti "maanantai yksilöt"... milloin repee kangas tai milloin vetoketju on entinen muutaman käyttökerran jälkeen.Tiietääkö ketään minne vois lähettää palautetta??
blendin vaatteet
8
4714
Vastaukset
- farkut
Mulla on parit farkut ja yksi farkkutakki.Ne on ainakin hyvin pitänyt värinsä ja lankansa.Et ei ole omalle kohdalle sattunut ainakaan mitään hanskaantuneita.
- joo
mulla oli blendin farkut eivät kestäneet kun 4-6kk
sitten kuluivat jo puhki vähä vaikka mistä
- jeps
sama vika kaikissa blendin tuotteissa..
yhestä talvitakista vetoketjut paskaks, toisesta
koko kylki auki ja vuoret pihalle, toiselta
puolelta tasku repes..farkuista ylin nappi lähti.
T-paitaan tuli reikä kaulukseen. - sdfsdfsd
Itse olen pari Blendin t-paitaa ostanut, ja molemmat ovat menneet pesussa pilalle (venyneet ihan muodottomaksi helmasta ja lyhentyneet senttikaupalla). Ja kyllä, osaan pestä vaatteeni ja paidat pesen aina kaikista pienimmällä lämpötilalla ja kevyimmällä ohjelmalla. En osta enää yhtäkään kyseisen merkin tuotetta.
- pojke
mulla ollu muutamat blendin housut ja ne toiminu ihan hyvin paitsi reikä tuli persiiseen mutta seki johtu siitä ku ylitin sellasta piikkiaitaa :D paremmin kestäny mitä farkut
- mkroi
Mulla on tosi paljon ollut Blendin vaatteita ja hyvin ovat kaikki kestäneet. Toki hinta on aina laadun merkki, ainaki yleensä, mutta kyllä mulla on kokemuksia että hinta-laatu-suhde on ollu hyvä blendin kohdalla.
Jos menee rikki puolen vuoden sisällä niin vie takasi kauppaan josta oot ostanut niin ne lähettää rikkimenneet blendille ja blend lähettää uuden tilalle - :D--
Just tänään HALKESI vetoketjusta se osa, joka työnnetään ylös vedettävän sisään (en osaa selittää). Takki roskiin, pitäis vaihtaa koko vetoketju enkä siihen varmaankaan ryhdy.
- ...
Ei kestä, aivan sutta ja sekundaa koko merkki, näyttää kivalta mutta ei kestä kun 2-3kk ja se oli sitten siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793