barbara helsingius

okkigaam

Koneestani puuttuu ääni, enkä osaa ruotsia
Nostalgisesti muistelen yhtä lauluistaan joka oli sanoiltaan sekä melodialtaan kaunis. Soitettiin usein radiossa 1960 luvulla.

6

394

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stardustO9
      • stardustO9

Ja oli tietysti "Neljä Vahvaa Tuulta" ja jotenkin muistelen, että olisi laulanut myös "Höstvisa (skynda att älska)" mutta sitä ei netistä Barbaran esittämänä löydy.

• okkigaam

viisaat ovat katsonet, tutkineet ja sanoneet että kone on poistanut itse itsestään äänen???!!!
      Muistaakseni hän esiintyi Vt säestäessään itseään kitaralla ja lauloi sen laulun. Onko tuo Höstvisa ---Syys laulu.

• stardustO9

Onhan hän laulanut useita lauluja kitaralla säestäen (suomeksi, ruotsiksi, englanniksi ja norjaksi). Miten olet sitten ajatellut laulelon kuunnella? Lainata levyn kirjastosta? (näyttäisi siltä, että Tikkurilan kirjastossa olisi - en ole varma kun en oikein osaa käyttää tuota Helmet'iä)

• okkigaam

LYTYI etsin väärällä artisti nimellää Kyseessä on MARJTTA LEPPÄNN ja ONNI
      Suosittelen.

• äänittäjä

Hän oli kuuluisa kovaäänisistä pieruistaan studiossa, monet laulut jouduttiin äänittämään uusiksi kun hän päästeli kaasua ja nauroi itse päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      63
      994
    2. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      140
      819
    3. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      420
      687
    4. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      34
      580
    5. 54
      562
    6. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      13
      539
    7. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      71
      533
    8. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      32
      498
    9. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      51
      483
    10. Hyvää yötä, kulta

Milloin kohdataan, osaatko sanoa?
      Ikävä
      36
      448
    Aihe