Koneestani puuttuu ääni, enkä osaa ruotsia
Nostalgisesti muistelen yhtä lauluistaan joka oli sanoiltaan sekä melodialtaan kaunis. Soitettiin usein radiossa 1960 luvulla.
barbara helsingius
6
394
Vastaukset
- stardustO9
Ai, eikö koneessasi ole edes kuulokeliitäntää - niillä ehkä kuuluisi.
Minusta kaunein Barbaran kappaleista on "Får jag lämna några blommor" (Suomeksi Anki, Bosse ja Robert: Saanko ruusut sulle jättää)
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/02/01/barbara-helsingiuksen-tumma-aani-syvensi-1960-luvun-suomifolkia- stardustO9
Ja oli tietysti "Neljä Vahvaa Tuulta" ja jotenkin muistelen, että olisi laulanut myös "Höstvisa (skynda att älska)" mutta sitä ei netistä Barbaran esittämänä löydy.
- okkigaam
viisaat ovat katsonet, tutkineet ja sanoneet että kone on poistanut itse itsestään äänen???!!!
Muistaakseni hän esiintyi Vt säestäessään itseään kitaralla ja lauloi sen laulun. Onko tuo Höstvisa ---Syys laulu. - stardustO9
Onhan hän laulanut useita lauluja kitaralla säestäen (suomeksi, ruotsiksi, englanniksi ja norjaksi). Miten olet sitten ajatellut laulelon kuunnella? Lainata levyn kirjastosta? (näyttäisi siltä, että Tikkurilan kirjastossa olisi - en ole varma kun en oikein osaa käyttää tuota Helmet'iä)
- okkigaam
LYTYI etsin väärällä artisti nimellää Kyseessä on MARJTTA LEPPÄNN ja ONNI
Suosittelen. - äänittäjä
Hän oli kuuluisa kovaäänisistä pieruistaan studiossa, monet laulut jouduttiin äänittämään uusiksi kun hän päästeli kaasua ja nauroi itse päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511