Koneestani puuttuu ääni, enkä osaa ruotsia
Nostalgisesti muistelen yhtä lauluistaan joka oli sanoiltaan sekä melodialtaan kaunis. Soitettiin usein radiossa 1960 luvulla.
barbara helsingius
6
180
Vastaukset
- stardustO9
Ai, eikö koneessasi ole edes kuulokeliitäntää - niillä ehkä kuuluisi.
Minusta kaunein Barbaran kappaleista on "Får jag lämna några blommor" (Suomeksi Anki, Bosse ja Robert: Saanko ruusut sulle jättää)
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/02/01/barbara-helsingiuksen-tumma-aani-syvensi-1960-luvun-suomifolkia- stardustO9
Ja oli tietysti "Neljä Vahvaa Tuulta" ja jotenkin muistelen, että olisi laulanut myös "Höstvisa (skynda att älska)" mutta sitä ei netistä Barbaran esittämänä löydy.
- okkigaam
viisaat ovat katsonet, tutkineet ja sanoneet että kone on poistanut itse itsestään äänen???!!!
Muistaakseni hän esiintyi Vt säestäessään itseään kitaralla ja lauloi sen laulun. Onko tuo Höstvisa ---Syys laulu. - stardustO9
Onhan hän laulanut useita lauluja kitaralla säestäen (suomeksi, ruotsiksi, englanniksi ja norjaksi). Miten olet sitten ajatellut laulelon kuunnella? Lainata levyn kirjastosta? (näyttäisi siltä, että Tikkurilan kirjastossa olisi - en ole varma kun en oikein osaa käyttää tuota Helmet'iä)
- okkigaam
LYTYI etsin väärällä artisti nimellää Kyseessä on MARJTTA LEPPÄNN ja ONNI
Suosittelen. - äänittäjä
Hän oli kuuluisa kovaäänisistä pieruistaan studiossa, monet laulut jouduttiin äänittämään uusiksi kun hän päästeli kaasua ja nauroi itse päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810