Kun on Eroa kirkosta.fi kin.
Miksi ei ole Eroa islamista.f järjestöä?
8
124
Vastaukset
- eimikäänahmed
Liittyisköhän mitenkään siihen, että tästä rauhanuskonnosta eroamisesta seuraa kuolemanrangaistus...
- sdgsdgds
taitaa joutua eroamistapauksessa samalla ottamaan oman kirveen mukaan päänsä katkaisua varten.
- Hiukansuvaitsematon
Islamista ei saa erota.
Exmuslim järjestö. Skandinavien (svenska)
http://www.exmuslim.net/index.htm- fda
Kirkko on organisaatio, ei uskonto. Islam ei ole organisaatio, vaan joukko uskontoja.
- erttkkl
Voi vain kysellä, pelastuvatko ne antikristuksen joukotkin!
Raamatun sana osoittaa islamin antikristullseksi, joka Raamatussa ilmoitettu!
Kyseessä se Raamatussa ilmoitettu antikristuksen ilmaantuminen!?
Raamatun mukaan antikristus ei tunnusta Jeesusta Jumalan pojaksi!
Ja Kalliomoskeijan ulko- ja sisäseiniin muhamettilaiset ovat kirjoittaneet;"Ettei Jumalalla ole Poikaa!" Eli kirjoitukset käyvät tuossa toteen, eli muhamettilaisuus eli islam on Antikristus, joka Raamatuissa on ilmoitettu tulevan maailmaan!!!
Hitler oli areolainen, eli tuota 400 luvulla Saksassa ollutta oppikuntaa edustamassa, joka kieltänyt Jeesuksen jumalluuden eli pitivät Jeesusta ihminsenä bain. "Joka ei tunnusta Jeesusta Jumalan Pojaksi, on Antikristus!" Raamatun mukaan!
Voi vain kysellä, pelastuvatko ne antikristuksen joukotkin! - kyä_näino
Sen nimi olisi eroa päästäsi.jotain
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 916362
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344841- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572942- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512786- 492760