Vieras ottaa naistasi?

Rogermoore

Tiedän että avoimessa suhteessa on joskus kyse myös siitä että mies kiihottuu kun puoliso harrastaa seksiä toisen miehen kanssa. Minulla on fetissi jossa haluan kertoa miehelle miten ko seksiä harrastettiin.. kaikki riettaat ja himokkaat yksityiskohdat.. Se voidaan tehdä puhelimitse, sähköpostilla yms.. saisit yksityiskohtaiset tiedot puolisosi tekemisistä... Kiinnostaisiko tälläinen? Luottamuksellisellisesti totta kai..

11

907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruususulta

      Kiihoittaa.

      • Rogermoore

        Haluaisitko asiassa eteenpäin?


    • beanx

      Tollainen juttu olisi erittäin kiihottava. Jos vielä pystyisit iskemään vaimoni siten, että hän ei tietäisi, että minä tiedän, aina parempi! Olisitko valmis leikkiin?

    • tuntenut

      On niitä naisiakin jotka kiihoittuu kun oma mies antaa vieraalle naiselle kyytiä.

      • apuaeikäyminulle

        mä oon niin mustasukkainen, ettei toimi semmoinen peli


    • vainomassakäytössä

      Jos minä saisin tietää, niin kirjoittelisin juuri munattomalle miehelle....

    • ttaunoorvokki

      Juupa, rauhallisuutta noihin hommiin, jos kemiat pelaa, suhde paranee, fetissit on fetissiä, jos kutkuttaa, suosittelen, ei heikkohermoisille sieluille, peräkammari avioliitolaisille en suosittele jos tykkää vaan peuhata lakanoihin välissä " pimeydessä"

    • edespee

      Kiihottaa valtavasti. Haluaisin vielä niin että viettelet vaimoni niin ettei hän tiedä että minä tiedän asiasta. Miten saan sinuun yhteyttä

    • mikkolatk

      Kyllä se kihottaa että joku nai vaimoani.Hän kehuu mitenkä on helppo saada vierasta kullia aina jossakin missä hän käy keskustelemassa vieraiden miesten kanssa.Hän haluaa avautua vieraan koskettavaksi mitenkä hän tilaa naisten muotoiltuja pikiineitä postitse itselleen vai onko saanut avustusta vieraalta.Hän on 173 77,3 liikaa ei ole naitu ihan on tullut mieleen saako hän kullia matkoillaan tarpeeksi pitäisikö jelpata olisi ihan paikallaan ,että pillu kostuu vieraasta käviäästä kunolla.
      Laita puh.numerosi.mulle jotta voimme kertoa puolin ja toisin kuulumisia.Prepaid on itselläkin ei vältämäten saa koskaan sel vää kua on asialla.
      Nyt on menossa kausi että hän hakee muotoiltuja pikiineitä pillulleen ne menevät ihoa myöten siinä on hyvä vieraan viedä kättä jalkoväliin siellä sykkii pillu,hän haluaa tätä tekeekö mieli koittaa.
      Tekisi minulle hyvää jos saadaan mies tai miehiä inostumaan vaimostani hän on puhdas terve olethan sinäkin terve jos et ole terve vedä kumipäälle ettei tule jälkiseuraamuksia pillu on tiukka ja hyvä naida panna tuikkia aina yhtä hyvää.

    • miehetsikoja

      Voi kuin sairasta touhua, apuaaaa

    • siehänkyyoot

      Paskat! Jos näin, niin kyseessä on joku, jota parhaalla tahdollakaan ei voi kutsua mieheksi....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe