Olen vakituisessa työsuhteessa, ja nyt on tullut aika ryhtyä hakemaan uutta työtä. Asuntovelkaakin on alla ja se hieman rajoittaa ja hillitsee työnhakua. Lähinnä tulee mieleen se, että jos sattuisikin saamaan uuden työsuhteen, joka sitten loppuukin vaikka koeajalla, niin miten käy lainanmaksun. Puskuria on, mutta ei loputtomiin. Asuntoakaan ei ole järkevää myydä, ellei sitten satu saamaan työtä kokonaan toiselta paikkakunnalta.
Mites te muut velalliset olette hoitaneet työpaikan vaihdon ja turvanneet lainanmaksun työsuhteen vakinaistamiseen saakka?
Velallisen työnhaku
2
108
Vastaukset
- afffffffffffffff
Tilanne, jossa työsuhde loppuisi koeajalla, onkin ongelmallisempi. Luultavasti kävisi myös niin, että saisit karenssin.
Itse olen miettinyt samaa asiaa ja ainoa vastaus on kai rohkeasti uskaltaa luottaa siihen ettei uusi työsuhde lopu koeajalla.- lainaturvaa
Pankista saa juuri tuollaisiin tilanteisiin vakuutuksia, jos niistä nyt haluaa jotain maksaa. Ovat yleensä sidottuja lainan määrään - eli palkankin pitää hilautua sitten ylöspäin, jos vaihtaa.
Muutenhan tuollainen vaihtaminen tulee kyseeseen epäasiallisten työolojen takia, jolloin ei varmastikkaan paina vaakakupissa ollenkaan, vaikka asuntolainaa olisikin - kunhan pääsee pois tilanteesta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172443
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää136859- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694