Olen vakituisessa työsuhteessa, ja nyt on tullut aika ryhtyä hakemaan uutta työtä. Asuntovelkaakin on alla ja se hieman rajoittaa ja hillitsee työnhakua. Lähinnä tulee mieleen se, että jos sattuisikin saamaan uuden työsuhteen, joka sitten loppuukin vaikka koeajalla, niin miten käy lainanmaksun. Puskuria on, mutta ei loputtomiin. Asuntoakaan ei ole järkevää myydä, ellei sitten satu saamaan työtä kokonaan toiselta paikkakunnalta.
Mites te muut velalliset olette hoitaneet työpaikan vaihdon ja turvanneet lainanmaksun työsuhteen vakinaistamiseen saakka?
Velallisen työnhaku
2
99
Vastaukset
- afffffffffffffff
Tilanne, jossa työsuhde loppuisi koeajalla, onkin ongelmallisempi. Luultavasti kävisi myös niin, että saisit karenssin.
Itse olen miettinyt samaa asiaa ja ainoa vastaus on kai rohkeasti uskaltaa luottaa siihen ettei uusi työsuhde lopu koeajalla.- lainaturvaa
Pankista saa juuri tuollaisiin tilanteisiin vakuutuksia, jos niistä nyt haluaa jotain maksaa. Ovat yleensä sidottuja lainan määrään - eli palkankin pitää hilautua sitten ylöspäin, jos vaihtaa.
Muutenhan tuollainen vaihtaminen tulee kyseeseen epäasiallisten työolojen takia, jolloin ei varmastikkaan paina vaakakupissa ollenkaan, vaikka asuntolainaa olisikin - kunhan pääsee pois tilanteesta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274845Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133028Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141249Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.481099Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231044PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht137886Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport41853- 112809
- 37794
- 142713