Esm. Yksi Nunna luostarissa rukoilee polvillansa eessä Kristuksen je.....
Balladeja niiden sanoja ja nuotteja
4
501
Vastaukset
- ckasetti79
MORO! En tiedä, mitä viestit viestilläsi, mutta sain sen vastauksena googlettaessani tuon laulun alkusanoja. Tein sen siksi, että eräässä äänitteessä kerrotaan isoisäni (s.1891) laulaneen sitä 1920-luvulla. Tiedätkö sen alkuperää, tekijää tai kääntäjää. Osaatko sen sanat, vai oliko viestisi samanlainen kysely kuin tämäkin?
- Maaliskuu-17
Osaan sanat lähes kokonaan; loppu säkeistöstä puuttuu sanoja. Jos sinulla on niin mielelläni ottaisin vastaan. Itse tutustuin lauluun -63/-64, mutta olen unohtanut jotain.
- Lapsuusmuistot
... sano sinä, Poika Jumalan, onko synti, että rakastan! Onko synti kantaa rinnallaan kuvaa nuorukaisen hartahan?
Pian nunnan toive toteutuu, viime kerran rinta kohoaa...jne.
Tätä äitini lauloi usein lapsuuskodissani 1950-luvulle. En muista tuota laulua enää kokonaan, mutta olisi mukava saada sanat jostakin. nuotin kyllä muistan jo lapsuuden ajalta! - Anonyymi
Etsin ko laulun sanoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571