Eukkoni pillu synnytyksen jälkeen

Not-for-gays

Muijjani synnytti pojan meille ja pillu muuttui ulkoisesti, mutta ei sisäisesti. Pillu o auki ehkä 5mm häpyhyylista, mutta sisältä se on edelleen tiukka. Pillu oli ennen ns. viivapillu, mutta nykyään vähän auki. Kiva sinne on kullia työntää. Saattaa olla että tiukkuus jopa lisääntyi, kun vaginaan tuli mutkaa. Halut hänellä kyllä on vähentyneet, kunnennen oli nymfo. Nykyään saan kerran viikossa, mutta vaikuttaa siihen toki elämäntilanne vaikuttaa.

Miten teillä on synnytys vaikuttanut?

Uskon, että naiselle merkitsee se miten nies hänet kokee. Jos mies panee kuin kani, naienntuntee itsensä väljäksi. Kannattaa siis nauttia naisesta eikö höylätä tappotahtia. Varsinkin synnyttänyt ja arpeutunut nainen tarvitsee nautinnollisesti kullia sisälleen. Oma eukkoni saa orkun aina kun panemme. Munani on hyvää keskikokoa.

Kertokaa kokemuksianne?

21

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfser34

Muijasi halusi tulla raskaaksi siksi antoi pillua yhtenään. Ainoastaan siksi antoi pillua. Nyt teillä on lapsi ja eukko sai mitä halusi joten enää ei ole tarvetta harrastaa seksiä. Seuraavaksi innostuu seksistä kun haluaa toisen lapsen.

• Not-for-gays

Itseasiassa olet väärässä. Olimme yhdessä yli 10 vuotta ja kyllä minä sen lapsen halusin ja uhkasin vaihtaa naista ellei normaali lisääntymisvietti toimi. Muijjani on vähän oudoista kuvioista lähtöisin ja hänellä ei olisi ollut aikaa lapselle. No se on asia erikseen ja ei siitä sen enempää. Nyt hän on hyvä äiti ja lapsi on numero 1, niin kuin kuuluu olla.

• Not-for-gays kirjoitti:

Itseasiassa olet väärässä. Olimme yhdessä yli 10 vuotta ja kyllä minä sen lapsen halusin ja uhkasin vaihtaa naista ellei normaali lisääntymisvietti toimi. Muijjani on vähän oudoista kuvioista lähtöisin ja hänellä ei olisi ollut aikaa lapselle. No se on asia erikseen ja ei siitä sen enempää. Nyt hän on hyvä äiti ja lapsi on numero 1, niin kuin kuuluu olla.

Alatko sinä, Asko, pitämään päiväkirjaa täällä?

Hienoa kuitenkin, että nyt sinulla on perhe. Siskosi, joka on "vaimonasi" ja sitten se kolmesorminen lapsi, jonka vika teidän liitto ei ollut. Voimia hänelle.

Onko tietosi pilluista samaa tasoa, kuin vaikkapa kulleista? Eli et tiedä mitään kummastakaan?

Käypä taas vittuilemassa sille Pip ja peli-miehelle. Juu. Juuri sille, jonka mulkkua kadehtien ihailet. Ja jota väität normaalia pienemmäksi.
        Sellaista katkeraa kitinää on jotenkin suloista lukea :D

On sinulla muuten surkea nikki. Käytä sinäkin tällaista regattua, jossa on kuvana kyrvän paksuinen makkara.

• Luontoäitee
        Not-for-gays kirjoitti:

Halut palaavat kyllä, luonto on järjestänyt niin, että lapsi on ykkösprioriteetti, eihän ilman äitiään selviäisikään.

• jotainhyvääsentään
        h-x kirjoitti:

Alatko sinä, Asko, pitämään päiväkirjaa täällä?

Hienoa kuitenkin, että nyt sinulla on perhe. Siskosi, joka on "vaimonasi" ja sitten se kolmesorminen lapsi, jonka vika teidän liitto ei ollut. Voimia hänelle.

Onko tietosi pilluista samaa tasoa, kuin vaikkapa kulleista? Eli et tiedä mitään kummastakaan?

Käypä taas vittuilemassa sille Pip ja peli-miehelle. Juu. Juuri sille, jonka mulkkua kadehtien ihailet. Ja jota väität normaalia pienemmäksi.
        Sellaista katkeraa kitinää on jotenkin suloista lukea :D

On sinulla muuten surkea nikki. Käytä sinäkin tällaista regattua, jossa on kuvana kyrvän paksuinen makkara.

Sipilän leikkuri hävittää kohta möhömahan netistä raivoamasta.

• jmanninen__

Synnyttäneet naiset ovat velttovaginaisia. Uskokaa 25 vuoden seksikokemusten jälkeen: synnyttämätön on parempi. ;)

Minulla on yhteensä kolme lasta, yksi lapsi ensimmäisen vaimon kanssa, toisen elämänkumppanin kanssa kaksi. Molemmat naiset jätin, koska en vain enää voinut syttyä heistä synnytyksen jälkeen. Se on oksettava näky, kun lapsen pää rouhuaa ulos sieltä emättimen aukosta.

Melkein suosittelisin että hankkisitte lapset yhden naisen kanssa, jonka jälkeen eroaisitte. Lapsista pitää tietysti huolehtia ja olla heille vanhempana. Mutta uusi parisuhde kannattaa aloittaa synnyttämättömän naisen kanssa, joka ei tahdo, tai ei pysty saamaan lapsia.

• OppivainenMies

Tässä oli tosi hyvä elämän ohje. Miksi ennen ei tällaista neroutta ole kerrottu. Arabi maissa homma hoituu näppärästi monella vaimolla joista varmaan pari jäää lapsettomiksi pikkupilluiksi :) Kiinassa naiset ovat oppinee jo tämän myös. Miehille eri roolit. Tällä tahdilla mitä Suomessa sukupuolivääristymä miehien pummpaamisen maahan tapahtuu alkaa naiset täälläkin pyörittää samaa peliä, Harmi kun me palstan pienikulliset ollaan sitten siellä kavereina tai maksumiehinä eikä nussimiseskaverina :(

• jussimuna

Ei sinne synnytykseen tarvi mennä jos ei kestä sitä näkyä...

• Piukkapillu

Juu se taitaa olla sun nysäkulli ainoa syypää asiaan.

• Muista-

Älä sinä homo-häxy siellä vikise. Sinun väljä ja transun isäsi raiskaama perse on syypää.

• Muista- kirjoitti:

Älä sinä homo-häxy siellä vikise. Sinun väljä ja transun isäsi raiskaama perse on syypää.

Mihin se nyt on syypää? Hah hah, epeli. Etpä osaa vieläkään tunnistaa kirjoittajia.

Minä annan vihjeen: Minä kirjoitan tällä nikillä, jonka kuvassa on tuo kyrvän paksuinen makkara.

• Seppämies

Vaimoni on synnyttänyt kaksi lasta. Ensimmäinen ei muuttanut alapäätä mitenkään, paitsi pienen arven verran, kun välilihaa piti vähän avata. Toisen lapsen synnytys nosti ennen sievän peppureiän reunat koholle. Myös toiseen pikkuhäppäriin tuli pieni vekki. Emättimen kireys ei synnytyksissä muuttunut mitenkään. Vaimolla on nyt 47 vuotiaana yhtä piukka pillu, kuin kakskymppisenä.

• Jaettikyrpae

Tämä "piukka pillu" on tietysti oma räpyläsi, eikö vaan?

• Kuuppa123

Mulla salasuhde töistä yhteen 43 v. Naiseen jolla on kaksi lasta. Pillu on alussa aivan uskomattoman tiukka just saa sormen sisälle kuin teinityttö.

• risto.h

Mulla on myös suhde erään 44v naisen kanssa jolla on kaksi lasta! Pienin ja kirein pillu johon Oon ikinä törmännyt!

• Jaettikyrpae

Onko veljesi samaa mieltä äitisi pillusta?

• Isopfani

Vaimoni 46v synnyttänyt 4 lasta. Pilluun mahtuu 4 sormea helpohkosti ja minulla aika iso käsi. On se mukava leikkiä kun pillussa kokoa mutta joskus olisi kyllä kiva saada tuntea miltä se yhden tai kahden sormen pillu tuntuisi.

• pikkupilieihaittaa

Pyysit kertomaan kokemuksista raportoituasi ensin muijasi pillusta. Itse olen synnyttänyt alateitse 3 lasta ja varsinaista väljenemistä kahden ensimmäisen jälkeen ei ollut havaittavissa. Rumenemista ehkä jonkin verran kuitenkin.Kolmas sitten tulikin tehtyä sen verran vanhemmalla iällä, että en tiedä onko palautuminen ennalleen tapahtunut mutta ainakin hitaammin. Sen verran kuitenkin haluan sanoa, ettei pieni muna koskaan ole haitannut vaan haluttomuus. Kaikki on siitä kiinni. Haluttomuutta ilmenee varmaan yleisesti väsyneenä pienen lapsen hoitoon. Minulla kyllä oli haluja heti synnytyksen jälkeen mutta jonkin ajan kuluttua ei enää.

• Vedän-räpylään

Aaiijjaa..

• askokolestadiolainen

Taasko sä läskimaha siellä Oulussa sait uuden kusipää mukulan meidän rehellisten ihmisten elätettäväksi.

• 6999

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      371
      4869
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      353
      2829
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      76
      2491
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      89
      2083
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      465
      1854
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      33
      1584
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1416
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1372
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1302
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1223
    Aihe