Eikö tän ajan mitä te kirjottelette tänne vois...

elkää-luovuttako-ikinä

Käyttää paremmin, vaikka mennä keskustaan ja juttelemaan niin monelle naiselle kun päivässä enää kerkee, no ymmärrän että pakit tuntuu pahalta, mutta ei sitä koskaan tiedä! ;)

11

164

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luolasukeltaja

      Mulla on viimenen saikkupäivä. Kynsi on kuin konepelti. Luista en tiedä.

      Tällä mitään räplätä.

      (Naurua)

    • Raakatotuus

      Ei naisia saa ahdistella.

    • jfr

      Mielestäni on sekä itselleni että sille satunnaiselle naisuhrille parempi, että pysyn kotona kuin että alan jollain tyhmällä aloitteella häiritä. Saa nainen pysyä omassa rauhassaan, ja minun ei tarvitse hävetä pakkeja ja romuttaa itsetuntoa entisestään. Sitä paitsi ensin pitäisi jostain löytää sopiva nainen - en halua valita tulevaa kumppaniani ulkonäön vaan ajatusten perusteella. Kauniilla naisella ei tee mitään, ellei sen kanssa voi jutella mielenkiintoisia.

    • Kyllä sen aina tietää..

    • Mene itse poimimaan vaikka marjoja! :(

      • m-i-e-s

        Sehän se kannattaa, koska sinne ne Martat ja heidän tyttärensä menneet on.
        Marjat ja sienet talteen. (Marjan voi ottaa kirjaimellisesti. =P)

        Mikäli ei Marttaa ja Marjaa löydy, niin ainakin voi saada borrelioosin, mutta jos oikein hyvin käy, niin saa tehtyä sienimuhennosta ja mustikkapiirakkaa. (Muutenhan tosin kannattaa ostaa Suomessa hillaa 10€ kilo ja myydä jenkkeihin 30$ kilo. Maksimaalinen voitto, kun kerää itse. =P)


    • vihatipunen

      Mihin keskustaan?

      • Samaa minäkin...


      • m-i-e-s

        Varmasti Kallio - Kamppi akseli, en jaksa tarkkoja kadunnimiä etsiä. =P


    • atännä

      Ilmoitan poliisille, jos joku alkaa häiriköimään.

    • eiainahaaskausta

      Kyllä virityksiä on ilmassa myös koko ajan. Mutta aikaa on liikaa ja yksinäisyyttä, joten täällä urputetaan ja tapetaan aikaa. Saa edes tunteita tuuletella ja pahimpia patoja päästellä, niin ettei kukaan siviilissä joudu sentähden kärsimään. Täällä voi myös oppia ja saada selkoa miesten kummaliseen ajatusmaailmaan.

      Tämä ei ole täysin hyödytöntä sillä yksi virityskin oli mulla täällä. Jos nimimerkki on kirjautunut siihen voi ottaa yhteyttä. Täältä saa myös vahingossa aina jostakin vinkkejäkin sekä joskus vertaistukea. Parempi edes jossakin porukassa, kun täysin yksin ajatuksiensa kanssa, siihen sekoaa. Täällä voi hoitaa mielenterveyttäänkin mutta yleensä sekin vähä menee näiden muidenkin mielenterveytensä menettäneiden seurassa mutta elämä on epätäydellistä ja jokainen taaplaa tyylillään.

      Don´t Worry, be pöpi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      155
      2710
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      424
      2285
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      45
      2163
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      128
      1493
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1340
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      125
      1260
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1173
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1107
    9. Hallitus käy seuraavaksi palkansaajien sunnuntailisien kimppuun

      Vuoro-ja sunnuntaityötä tekeville työntekijöille, muun muassa hoitajille, poliiseille, kaupan työntekijöille jne. on luv
      Maailman menoa
      237
      1097
    10. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      123
      1080
    Aihe