Asia olisi sellainen että otin ensimmäisen tatuointini vähän yli 3 viikkoa sitten. Tatuointi alkoi kuoriutumaan ihan normaalisti noin viikko ottamisen jälkeen (rupi kerros) mutta muutamiin kohtiin jäi ryppyisyyttä. Näkyy ainakin yksi selkeä viiva jossa on aaltoilevaa ryppyä. Tiedän tämä on tyhmä kysymys mutta onko tuo kenties arpikudosta? Sehän se tässä huolestuttaa ja voiko se kasvaa kovinkin rajusti?
Olen hoitanut tatuointia ohjeiden mukaan että en ymmärrä ollenkaan. Kysyin asiaa jo artistilta mutta hän ei osannut sanoa kun ei ole nähnyt ja on kuulemma vasta ensiviikolla paikalla.
Kuva on muuten todella hieno ja hyvin onnistunut, pikkuseikkoja ja tätä ryppyisyyttä/ tätä yhtä ryppyistä viivaa ei edes kaukaa katsottuna huomaa.
Värittämässä käyn haalistuneimpia värejä uudestaan mutta nuo ryppyisemmat alueet huolestuttaa.
Kiperä kysymys
5
162
Vastaukset
- Taattori
Elimistö vain hylkii mustetta. Voi olla että kuoriutuu koko tatuointi pois. Kysy jos liikkeessä olisi eri valmistajan musteita.
- Ryppyisyyshuolettaa
tuota vain parissa kohdassa edelleen nähtävissä. Toivottavasti noin ei olisi! Artisti sanoi että katsoo tarkemmin kun on varmuudella kokonaan parantunut. Ensiviikolla käyn kuitenkin näyttämässä jo.
- Ryppyisyyshuolettaa
En ole kyllä koskaan kuullut että tatuointi kuoriutuisi kokonaan pois. Kyllä tälle ongelmalle täytyy jotain olla tehtävissä? Olen ihan sekaisin kauhusta.
- Ryppyisyyshuolettaa
Aion tuosta musteesta kysyä ainakin jos toisella kestäisi paremmin tai mitä mieltä artisti on. onko kellään vastaavaa kokemusta? nii voisi vaihtaa ajatuksia ja löytää mahdollisia ratkaisuja?
- ryppyisyyshuolettaa
Ahdistaa tämä. Mustat alueet eivät ole oikein muuttuneet, joistain kohti haalentuneet enemmän. Hieman rypyillä nuo mustat ja koholla. Värit tuntuu haalentuvan vaan entisestään. Onko siis ylipäätään mahdollista että noin koholla ja rypyllä ja väriä häviää vielä melkein 4 viikon jälkeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6408566Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3543292Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4412325- 1281377
- 341365
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151295Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091231- 941147
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651095Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää66949