Onko kukaan täällä onnellinen?

Yö.kasteli.jaa

Kokoaan isompi kysymys!(?)

(prööt)

22

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taiteili.ja

Riippuu tietysti missä roikkuu!

(hyh)

• PalstanRuminMies

Olen onnellinen. Naisten pinnallinen käytös on minusta tehnyt lähinnä pettyneen heihin mutta ei onnetonta. Kun tietää että rumuuttaan ei naiselle kelpaa niin kyllä siihen 35 ikävuodessa on tottunut. Täytyy vain tehdä sitten muista elämän osa alueista itselleen täydellistä. Oikeastaan sitä on alkanut ajattelemaan niinkin että kun minun lapsihaaveet ovat menneet naisten nähden että en ole tarpeeksi komea lisääntymään niin miksi oikeastaan teksisin perillisiä tähän maailmaan joka lopulta tuhoutuu ihmismassan paljouteen. Jos ihmisen lisääntymistä ei nyt aleta tosissaan rajoittamaan niin todennäköisesti jo sadan vuoden sisään suurinosa maailman isoista nisäkkäistä on kuolleet sukupuuttoonkin vain sentakia että on aina enemmän ja enemmän raivattava metsiä pelloiksi että kymmenien miljardien ihmispopulaatio voitaisiin elättää ja suurten nisäkkäiden elinympäristöt tuhoutuvat linnuista puhumatta. Köyhyys lisääntyy ja rikkaat vain rikastuvat. Sodat yleistyvät ja pohjoinen pallonpuolisko tulee kärsimään massiivisista pakolaisaalloista.
      Joten positiivisesti ajatellen evoluutio jo työstää asiaa niin että minä olen ruma, en pysty lisääntymään joten eräänlainen esto sekin on sukupuolitautien ja muiden ruttojen lisäksi:)

• Hienoa, että joku jaksaa psyykata itseään. Tuo tosin vaikutti vähän samalta kun sanoisin, että olen onnellinen, vaikkei rahani riitä ruokaan. Minähän laihdun ja luonto säilyy. Ei kovin vakuuttavaa.

• omataso

Jos kelpuutat ruman naisen, niin saat naisen. Tasoisesi naisen.

• opsoho
        Ratikkakuski kirjoitti:

Hienoa, että joku jaksaa psyykata itseään. Tuo tosin vaikutti vähän samalta kun sanoisin, että olen onnellinen, vaikkei rahani riitä ruokaan. Minähän laihdun ja luonto säilyy. Ei kovin vakuuttavaa.

Onnellisen ihmisen piikittelyä!

• atännä

Mulle jäi pitkästä kirjoituksestasi huolimatta kovin epäselväksi, mitkä asiat tekevät sut onnelliseksi. Tahaton lapsettomuus? Maapallon tuhoutuminen? Sukupuolitaudittomuus ja rutottomuus?

• PalstanRuminMies
        omataso kirjoitti:

Jos kelpuutat ruman naisen, niin saat naisen. Tasoisesi naisen.

Olisin kelpuuttanut ruman naisen silloinkin kun 20 vuotta naista yritin elämääni satojen pakkien saattelemana ja joukossa lukuisia rumiakin naisia. Enhän mä voi ketään pakottaakkaan itselleni joten ruman naisen saaminen oli tasan yhtä vaikeaa kuin kauniin naisen saaminen.
        Huvittavinta sinällään että vastaukset viestiini ovat tyyliin "ruma ei voi olla onnellinen tai rumalla ei ole oikeutta olla onnellinen" Itse kuitenkin olen onnellinen vaikka te ette sitä haluaisikaan. Elämäni on mitä parhainta naisettomuudesta ja lapsettomuudesta huolimatta. Kuten sanoin jos johonkin ei pysty pitää muusta elämästä sitten tehdä sellainen jossa on onnellinen.
        Ja edelleen kuten sanottu mahdottomuuden tavoittelun tilalle itselleni on juurikin tullut psyykkaus. Näen rumuuteni osana evoluutiota joka yrittää estää liika kansoittumisen kuten luonto toimii. Kun jäniskanta lisääntyy taudit yleistyvät ja jäniksiä saalistavat pedot runsastuvat juurikin sentakia että ekosysteemi ei häiriintyisi. Ihminen lääkkeillään ja tolkuttomalla lisääntymisellään häiritsee jo nyt ekosysteemiä. Tottakai voin olla sitten tyytyväinen siihen että kun en koskaan lasta saanut ei lapseni tai lapsenlapseni ole täällä sitten kärsimässä lisääntyvistä sodista, nälästä, saastumisesta yms ja näkemässä sitä kun nisäkäsläji nimeltä ihminen syö ja lisääntyy itsensä hengiltä.

• minultapois
        PalstanRuminMies kirjoitti:

Olisin kelpuuttanut ruman naisen silloinkin kun 20 vuotta naista yritin elämääni satojen pakkien saattelemana ja joukossa lukuisia rumiakin naisia. Enhän mä voi ketään pakottaakkaan itselleni joten ruman naisen saaminen oli tasan yhtä vaikeaa kuin kauniin naisen saaminen.
        Huvittavinta sinällään että vastaukset viestiini ovat tyyliin "ruma ei voi olla onnellinen tai rumalla ei ole oikeutta olla onnellinen" Itse kuitenkin olen onnellinen vaikka te ette sitä haluaisikaan. Elämäni on mitä parhainta naisettomuudesta ja lapsettomuudesta huolimatta. Kuten sanoin jos johonkin ei pysty pitää muusta elämästä sitten tehdä sellainen jossa on onnellinen.
        Ja edelleen kuten sanottu mahdottomuuden tavoittelun tilalle itselleni on juurikin tullut psyykkaus. Näen rumuuteni osana evoluutiota joka yrittää estää liika kansoittumisen kuten luonto toimii. Kun jäniskanta lisääntyy taudit yleistyvät ja jäniksiä saalistavat pedot runsastuvat juurikin sentakia että ekosysteemi ei häiriintyisi. Ihminen lääkkeillään ja tolkuttomalla lisääntymisellään häiritsee jo nyt ekosysteemiä. Tottakai voin olla sitten tyytyväinen siihen että kun en koskaan lasta saanut ei lapseni tai lapsenlapseni ole täällä sitten kärsimässä lisääntyvistä sodista, nälästä, saastumisesta yms ja näkemässä sitä kun nisäkäsläji nimeltä ihminen syö ja lisääntyy itsensä hengiltä.

No etkö sä jo ole oppinut, että palstafemakoille pahin punainen vaate on onnellinen ruma mies? Mitä enemmän puukkoa haavaan ätmille sen parempi.

• tarralenkkari161
        PalstanRuminMies kirjoitti:

Tunnen miehen, joka näyttää klonkulta. Rumuus vaikeuttaa pariutumista, muttei ole sen este.

Hänen onnellisuutensa ei minua haittaa, eikä haittaa sinunkaan. Päinvastoin.

• " maailmaan joka lopulta tuhoutuu ihmismassan paljouteen. "

Se tapahtuu ennemmin tai myöhemmin. Joko ihmisiin tai johonkin muuhun. Ja sitä ennen jotkut ihmiset on hetken aikaa onnellisia, mutta suurimmaksi osaksi onnettomia. Voidaan murehtia ilmaston lämpenemistä tai projektin deadlinea tai lohjennutta kynttä, mutta millään ei lopulta ole sen kummempaa merkitystä, kuin mille ajatuksissasi annat merkityksen.

• atännä

Minä olen :)

Pienen krempan jälkeen treeni kulkee taas koko kropalla aivan loistavasti. Kahvi maistuu, suoli toimii ja pääkin pelaa toisinaan. Ei valittamista :)

• Kiiinnostaa

Mitä treenaat?

Mimmonen kakka tuli viimeks? Proteiinijööti vai vähän haisevampi eli hiilarivoittoinen?

• atännä
        Kiiinnostaa kirjoitti:

Mitä treenaat?

Mimmonen kakka tuli viimeks? Proteiinijööti vai vähän haisevampi eli hiilarivoittoinen?

Mun pään pelaaminen tai pelaamattomuus ei sitten kiinnosta yhtään, vai?

• JossainMuualla

Pitää keskittyä olennaiseen.

• m-i-e-s

En ole onnellinen. Koko ajan pitäisi pamputtaa ties minkälaista Elliä, eikä ikinä saa rauhassa olla konsolinsa kanssa kahden. =P

• Olen koko ajan onnellisempi.

• Fewkljekwklewsdsd

Onnellisuus on helvetin vaikeaa. Etenkin silloin kun olisi syytäkin olla.

• Niin on. Mun mieli tykkää sabotoida onnellisuuttani aina toisinaan ja sitten olen ihan hämmentynyt. Onks sulla sama?

• Kyl aika tavalla. :)

• fuc

Kyllä

• Niin joo. Kuume on kätevä mitata varsin alkeellisellakin välineellä: elohopeamittari kainaloon ja sitten odotetaan ja katsotaan lukema.

Onnellisuuden mittaamiseen elohopea ei käy, mutta mikä kävisi.

Voi tuntua vähän kuumeiselta ja mittari sitten näyttää oliko kuumetta vai ei. Onko minulla kuumetta? Ei ole. Olenko onnellinen? En todellakaan tiedä.

• artphoto

Mä olen kristitty ja olen huomannut tämän lain elämässäni toiminnassa, lähes kaikki ihmiset elävät kirouksessa, tämän kirouksen saa pois jos elää hyvin, käytännössä ihmiset saavat takaisin omat pahat tekonsa, sekä vanhempiensa ja isovanhempiensa pahat teot. Siis olen itse käytännössä huomannut tämän toimivan ja muu on valetta. On hyvin pahoja ihmisiä, jotka väittävät olevansa onnellisia, mutta narsisti tietenkin väittää, koska sillä saa ihailua. Olen itse nykyään luonnottoman onnellinen, ennen en todellakaan ollut. Onko onnesi ja fiiliksesi huono vai hyvä on Jumalan päätettävissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      517
      1580
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1176
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      62
      861
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      837
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      766
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      76
      751
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      695
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    Aihe